Пак ти казвам не е това причината,ако е къса полуоската и е по-лесно да изкара карето от колкото да преодолее дебелата зегерка на чашката.Ще разбереш като разглобиш.....
236 мнения по тази тема
#196
Публикувано 19 март 2018 - 07:12
#197
Публикувано 19 март 2018 - 13:39
Току-що свалих и отворих дифа. Направо давам снимки какво видях.
WP_20180319_13_23_54_Pro.jpg 101,39K 14 Брой сваляния WP_20180319_13_24_08_Pro.jpg 74,52K 14 Брой сваляния WP_20180319_13_24_13_Pro.jpg 76,21K 14 Брой сваляния WP_20180319_13_24_02_Pro.jpg 77,82K 15 Брой сваляния
Зегерката е паднала и е цяла. Дали да не сменя и двете зегерки с нови?
WP_20180319_13_23_54_Pro.jpg 101,39K 14 Брой сваляния WP_20180319_13_24_08_Pro.jpg 74,52K 14 Брой сваляния WP_20180319_13_24_13_Pro.jpg 76,21K 14 Брой сваляния WP_20180319_13_24_02_Pro.jpg 77,82K 15 Брой сваляния
Зегерката е паднала и е цяла. Дали да не сменя и двете зегерки с нови?
Този пост е редактиран от mironov_s: 19 март 2018 - 13:40
#198
Публикувано 19 март 2018 - 14:14
Сега извадих чашката и ето какво видях.
WP_20180319_13_51_06_Pro.jpg 60,6K
14 Брой сваляния
WP_20180319_13_51_30_Pro.jpg 85,83K
14 Брой сваляния
Явно зегерката е видяла доста напън за да излезне. На другата чашка зегерката има доста луфт. При слагането им нямаха никакъв.
Явно зегерката е видяла доста напън за да излезне. На другата чашка зегерката има доста луфт. При слагането им нямаха никакъв.
#199
Публикувано 19 март 2018 - 20:05
То е най-лесно да сложиш нови зегерки ама намери причината да ги изкарва.Ориентирай се за дължината на полуоските по гумения маншон.Трябва да не го разпъваш като слагаш фланеца с болтовете.
#200
Публикувано 19 март 2018 - 20:26
Причината е малко по-къси полуоски. Искам да оправя дифа, да го сложа и след това ще тествам при натоварен автомобил колко се разпъват полуоските. Имате ли представа колко трябва да имат аксиален луфт чашките когато са монтирани на дифа?
#201
Публикувано 19 март 2018 - 20:55
Виж и по колко дистанционни шайби има на всяка чашка. Може от едната страна да са 2бр. и затова да е била под напрежение.
Във всеки случай, трябва да провериш много точно дължината на полусоките.
Винаги съм си мислел, че на подемник полуоските са най-разгънати, но може и да греша.
#202
Публикувано 19 март 2018 - 21:28
Да, тези дни ще проверя и шайбите. По спомен бяха точно толкова широки колкото и при оригиналните чашки. Когато е на подемник колелата леко отиват на вътре. За това като се пусне колата е по-висока от нормалното и състояние. Но все пак ще проверя отново полуоските при вдигнат автомобил, при свален на земята без товар и с 4-5 човека отзад. Това ще ми даде представа полуоските дали имат луфт при всяко едно положение.
#203
Публикувано 23 март 2018 - 11:18
Чакам зегерки от Ивайжет. Някой спомена за фланец на полуоските. Може ли малко повече информация.
Сега гледам от Е класа полуоските какъв размер са.
Сега гледам от Е класа полуоските какъв размер са.
Този пост е редактиран от mironov_s: 23 март 2018 - 11:22
#204
Публикувано 30 март 2018 - 04:17
Аз лично карам 6-та година с фланци от дуралуминий.Дължината им е по 5 сантиметра.Ако не намериш полуоски направи ги с фланци и си реши проблема.
#205
Публикувано 30 март 2018 - 12:34
Възможно ли е да не е била щракнала добре зегерката?
Според мен, когато колата е вдигната на подемник полуоската е най-разпъната и ако е била под напрежение, нямаше да можеш въобще да й стегнеш болтовете. Освен ако не си ги стягал в работно положение.
Когато автомобилът е на земята и нормално натоварен (в работно положение) е най-събрана.
После, при ход на колелото нагоре, като при неравност, пак започва да се разпъва.
#206
Публикувано 08 април 2018 - 12:58
Христос воскресе колеги!
Някой може ли да ми каже колко трябва да бъде аксиалния луфт на чашката? Взех новите зегерки (те са различни размери по дебелина), но с тях идва много стегнато. На стария диф от 124ката има лек луфт в чашките. Идеята ми е да взема дистанционни шайби или зегерки по размер за да може аксиалния луфт да е по спецификация.
Някой може ли да ми каже колко трябва да бъде аксиалния луфт на чашката? Взех новите зегерки (те са различни размери по дебелина), но с тях идва много стегнато. На стария диф от 124ката има лек луфт в чашките. Идеята ми е да взема дистанционни шайби или зегерки по размер за да може аксиалния луфт да е по спецификация.
#207
Публикувано 07 юли 2018 - 12:55
Малко ъпдейт.
От всичките тестове които правих за да разбера какъв размер полуоска ми трябва стигнах до заключение . Трябва ми с 2см по-дълга полуоска. В момента съм подложил нещо подобно на фланец 2см и с него е супер. Тествах я колата празна, натоварена с 4ма човека на задната част плюс 3ма в багажника и гледах всичко на канал. Махах пружината и симулирах с крик към носача как стоят нещата. Утре ще сваля отново полуоска за да я меря и да търся с 2см по-дълга. По програма ми дава точен размер на W210 200K 186к.с. ще пробвам да търся от такъв автомобил.
Сега малко по електрическата част. Перката за охлаждане не мога да я накарам да работи според температурата. Всички кабели съм и вързал и при запалване се включва на максимална степен. Смених релето и датчика за температурата но няма разлика. Нещо явно пропускам и трябва на диагностика да се ходи.
Другия проблем ми е дросела при компресора. При включване на контакт се затваря и отваря, но при работещ мотор стои постоянно отворен. Предполагам и той ще ми се изясни при диагностиката.
Всичко друго работи така както трябва по автомобила. Искам само да оправя полуоските и тогава ще отида на диагностика.
От всичките тестове които правих за да разбера какъв размер полуоска ми трябва стигнах до заключение . Трябва ми с 2см по-дълга полуоска. В момента съм подложил нещо подобно на фланец 2см и с него е супер. Тествах я колата празна, натоварена с 4ма човека на задната част плюс 3ма в багажника и гледах всичко на канал. Махах пружината и симулирах с крик към носача как стоят нещата. Утре ще сваля отново полуоска за да я меря и да търся с 2см по-дълга. По програма ми дава точен размер на W210 200K 186к.с. ще пробвам да търся от такъв автомобил.
Сега малко по електрическата част. Перката за охлаждане не мога да я накарам да работи според температурата. Всички кабели съм и вързал и при запалване се включва на максимална степен. Смених релето и датчика за температурата но няма разлика. Нещо явно пропускам и трябва на диагностика да се ходи.
Другия проблем ми е дросела при компресора. При включване на контакт се затваря и отваря, но при работещ мотор стои постоянно отворен. Предполагам и той ще ми се изясни при диагностиката.
Всичко друго работи така както трябва по автомобила. Искам само да оправя полуоските и тогава ще отида на диагностика.
Този пост е редактиран от mironov_s: 07 юли 2018 - 12:57
#208
Публикувано 15 октомври 2018 - 12:50
Ъп на темата.
Дросела на компресора е оправен (имаше нужда от обучение със стар диагноза). Перката за охлаждане съм я свързал към оригиналната инсталация и в момента започва да върти на 100C (през оригиналния блок на ЦЛКто не мога да я управлявам за момента защото компа си мисли че съм с пуснат климатик и я пуска винаги щом запаля). Полуоските станаха от W210 250Д и нямам проблем с тях вече.
Като цяло колата си я карам вече от 1 месец и може би съм и навъртял вече едни 1000км.
Искам да попитам за вакуумите. Интересува ме вакуума който излиза от дросела (този при всмукателния колектор) на къде отива? Както и вакуума за така казано secondary air injection system? Гледах по схеми, но не ми става ясно всеки маркуч до къде отива. Ако може някой колега с такъв двигател да провери и да напише или снима.
Дросела на компресора е оправен (имаше нужда от обучение със стар диагноза). Перката за охлаждане съм я свързал към оригиналната инсталация и в момента започва да върти на 100C (през оригиналния блок на ЦЛКто не мога да я управлявам за момента защото компа си мисли че съм с пуснат климатик и я пуска винаги щом запаля). Полуоските станаха от W210 250Д и нямам проблем с тях вече.
Като цяло колата си я карам вече от 1 месец и може би съм и навъртял вече едни 1000км.
Искам да попитам за вакуумите. Интересува ме вакуума който излиза от дросела (този при всмукателния колектор) на къде отива? Както и вакуума за така казано secondary air injection system? Гледах по схеми, но не ми става ясно всеки маркуч до къде отива. Ако може някой колега с такъв двигател да провери и да напише или снима.
Този пост е редактиран от mironov_s: 15 октомври 2018 - 12:52
#209
Публикувано 16 октомври 2018 - 11:50
Много ми се струва 100градуса сигура връща аванса
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#210
Публикувано 16 октомври 2018 - 16:17
100C е оригинално от комбинирания датчик за температурата на 124ката. В момента той ми пуска 12v на релето от W208 за да пусне перката. И аз смятам че 100C са доста, но за сега приоритетът ми е да оправя вакуумите и да премахна колкото се може повече грешки на двигателя. Интеркулер още не съм сложил (сега съм само с тръби) защото още умувам къде и как да го сложа за да не режа нищо.
Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Електро →
w124 датчици, перка радиаторЗапочната от skmonsta, 02 авг 2023 w124, 200e, Климатик, перки и още 3 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Двигатели →
Високи обороти на празен ход w124Започната от sasho0808, 03 окт 2019 w124, празен ход, обороти |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
MB S204 C200 Kоmpressor - Damage HistoryРазчитане на описание от история на автомобил Започната от Nikolay Ilkov, 27 авг 2019 s204, c200, kompressor и още 3 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
W203 C230K (Kompressor)Започната от Reigon, 16 фев 2019 C230K, W203, Kompressor, Facelift |
|
|||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Съвет за W211 E200KompressorЗапочната от mmarinov, 26 мар 2018 w211, kompressor, въпрос, покупка и още 2 |
|
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни