Пак ти казвам не е това причината,ако е къса полуоската и е по-лесно да изкара карето от колкото да преодолее дебелата зегерка на чашката.Ще разбереш като разглобиш.....

236 мнения по тази тема
#196
Публикувано 19 март 2018 - 07:12
#197
Публикувано 19 март 2018 - 13:39
Току-що свалих и отворих дифа. Направо давам снимки какво видях.
WP_20180319_13_23_54_Pro.jpg 101,39K
14 Брой сваляния
WP_20180319_13_24_08_Pro.jpg 74,52K
14 Брой сваляния
WP_20180319_13_24_13_Pro.jpg 76,21K
14 Брой сваляния
WP_20180319_13_24_02_Pro.jpg 77,82K
15 Брой сваляния
Зегерката е паднала и е цяла. Дали да не сменя и двете зегерки с нови?




Зегерката е паднала и е цяла. Дали да не сменя и двете зегерки с нови?
Този пост е редактиран от mironov_s: 19 март 2018 - 13:40
#198
Публикувано 19 март 2018 - 14:14
Сега извадих чашката и ето какво видях.
WP_20180319_13_51_06_Pro.jpg 60,6K
14 Брой сваляния
WP_20180319_13_51_30_Pro.jpg 85,83K
14 Брой сваляния
Явно зегерката е видяла доста напън за да излезне. На другата чашка зегерката има доста луфт. При слагането им нямаха никакъв.


Явно зегерката е видяла доста напън за да излезне. На другата чашка зегерката има доста луфт. При слагането им нямаха никакъв.
#199
Публикувано 19 март 2018 - 20:05
То е най-лесно да сложиш нови зегерки ама намери причината да ги изкарва.Ориентирай се за дължината на полуоските по гумения маншон.Трябва да не го разпъваш като слагаш фланеца с болтовете.
#200
Публикувано 19 март 2018 - 20:26
Причината е малко по-къси полуоски. Искам да оправя дифа, да го сложа и след това ще тествам при натоварен автомобил колко се разпъват полуоските. Имате ли представа колко трябва да имат аксиален луфт чашките когато са монтирани на дифа?
#201
Публикувано 19 март 2018 - 20:55
Виж и по колко дистанционни шайби има на всяка чашка. Може от едната страна да са 2бр. и затова да е била под напрежение.
Във всеки случай, трябва да провериш много точно дължината на полусоките.
Винаги съм си мислел, че на подемник полуоските са най-разгънати, но може и да греша.
#202
Публикувано 19 март 2018 - 21:28
Да, тези дни ще проверя и шайбите. По спомен бяха точно толкова широки колкото и при оригиналните чашки. Когато е на подемник колелата леко отиват на вътре. За това като се пусне колата е по-висока от нормалното и състояние. Но все пак ще проверя отново полуоските при вдигнат автомобил, при свален на земята без товар и с 4-5 човека отзад. Това ще ми даде представа полуоските дали имат луфт при всяко едно положение.
#203
Публикувано 23 март 2018 - 11:18
Чакам зегерки от Ивайжет. Някой спомена за фланец на полуоските. Може ли малко повече информация.
Сега гледам от Е класа полуоските какъв размер са.
Сега гледам от Е класа полуоските какъв размер са.
Този пост е редактиран от mironov_s: 23 март 2018 - 11:22
#204
Публикувано 30 март 2018 - 04:17
Аз лично карам 6-та година с фланци от дуралуминий.Дължината им е по 5 сантиметра.Ако не намериш полуоски направи ги с фланци и си реши проблема.
#205
Публикувано 30 март 2018 - 12:34
Възможно ли е да не е била щракнала добре зегерката?
Според мен, когато колата е вдигната на подемник полуоската е най-разпъната и ако е била под напрежение, нямаше да можеш въобще да й стегнеш болтовете. Освен ако не си ги стягал в работно положение.
Когато автомобилът е на земята и нормално натоварен (в работно положение) е най-събрана.
После, при ход на колелото нагоре, като при неравност, пак започва да се разпъва.
#206
Публикувано 08 април 2018 - 12:58
Христос воскресе колеги!
Някой може ли да ми каже колко трябва да бъде аксиалния луфт на чашката? Взех новите зегерки (те са различни размери по дебелина), но с тях идва много стегнато. На стария диф от 124ката има лек луфт в чашките. Идеята ми е да взема дистанционни шайби или зегерки по размер за да може аксиалния луфт да е по спецификация.
Някой може ли да ми каже колко трябва да бъде аксиалния луфт на чашката? Взех новите зегерки (те са различни размери по дебелина), но с тях идва много стегнато. На стария диф от 124ката има лек луфт в чашките. Идеята ми е да взема дистанционни шайби или зегерки по размер за да може аксиалния луфт да е по спецификация.
#207
Публикувано 07 юли 2018 - 12:55
Малко ъпдейт.
От всичките тестове които правих за да разбера какъв размер полуоска ми трябва стигнах до заключение
. Трябва ми с 2см по-дълга полуоска. В момента съм подложил нещо подобно на фланец 2см и с него е супер. Тествах я колата празна, натоварена с 4ма човека на задната част плюс 3ма в багажника и гледах всичко на канал. Махах пружината и симулирах с крик към носача как стоят нещата. Утре ще сваля отново полуоска за да я меря и да търся с 2см по-дълга. По програма ми дава точен размер на W210 200K 186к.с. ще пробвам да търся от такъв автомобил.
Сега малко по електрическата част. Перката за охлаждане не мога да я накарам да работи според температурата. Всички кабели съм и вързал и при запалване се включва на максимална степен. Смених релето и датчика за температурата но няма разлика. Нещо явно пропускам и трябва на диагностика да се ходи.
Другия проблем ми е дросела при компресора. При включване на контакт се затваря и отваря, но при работещ мотор стои постоянно отворен. Предполагам и той ще ми се изясни при диагностиката.
Всичко друго работи така както трябва по автомобила. Искам само да оправя полуоските и тогава ще отида на диагностика.
От всичките тестове които правих за да разбера какъв размер полуоска ми трябва стигнах до заключение

Сега малко по електрическата част. Перката за охлаждане не мога да я накарам да работи според температурата. Всички кабели съм и вързал и при запалване се включва на максимална степен. Смених релето и датчика за температурата но няма разлика. Нещо явно пропускам и трябва на диагностика да се ходи.
Другия проблем ми е дросела при компресора. При включване на контакт се затваря и отваря, но при работещ мотор стои постоянно отворен. Предполагам и той ще ми се изясни при диагностиката.
Всичко друго работи така както трябва по автомобила. Искам само да оправя полуоските и тогава ще отида на диагностика.
Този пост е редактиран от mironov_s: 07 юли 2018 - 12:57
#208
Публикувано 15 октомври 2018 - 12:50
Ъп на темата.
Дросела на компресора е оправен (имаше нужда от обучение със стар диагноза). Перката за охлаждане съм я свързал към оригиналната инсталация и в момента започва да върти на 100C (през оригиналния блок на ЦЛКто не мога да я управлявам за момента защото компа си мисли че съм с пуснат климатик и я пуска винаги щом запаля). Полуоските станаха от W210 250Д и нямам проблем с тях вече.
Като цяло колата си я карам вече от 1 месец и може би съм и навъртял вече едни 1000км.
Искам да попитам за вакуумите. Интересува ме вакуума който излиза от дросела (този при всмукателния колектор) на къде отива? Както и вакуума за така казано secondary air injection system? Гледах по схеми, но не ми става ясно всеки маркуч до къде отива. Ако може някой колега с такъв двигател да провери и да напише или снима.
Дросела на компресора е оправен (имаше нужда от обучение със стар диагноза). Перката за охлаждане съм я свързал към оригиналната инсталация и в момента започва да върти на 100C (през оригиналния блок на ЦЛКто не мога да я управлявам за момента защото компа си мисли че съм с пуснат климатик и я пуска винаги щом запаля). Полуоските станаха от W210 250Д и нямам проблем с тях вече.
Като цяло колата си я карам вече от 1 месец и може би съм и навъртял вече едни 1000км.
Искам да попитам за вакуумите. Интересува ме вакуума който излиза от дросела (този при всмукателния колектор) на къде отива? Както и вакуума за така казано secondary air injection system? Гледах по схеми, но не ми става ясно всеки маркуч до къде отива. Ако може някой колега с такъв двигател да провери и да напише или снима.
Този пост е редактиран от mironov_s: 15 октомври 2018 - 12:52
#209
Публикувано 16 октомври 2018 - 11:50
Много ми се струва 100градуса сигура връща аванса
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#210
Публикувано 16 октомври 2018 - 16:17
100C е оригинално от комбинирания датчик за температурата на 124ката. В момента той ми пуска 12v на релето от W208 за да пусне перката. И аз смятам че 100C са доста, но за сега приоритетът ми е да оправя вакуумите и да премахна колкото се може повече грешки на двигателя. Интеркулер още не съм сложил (сега съм само с тръби) защото още умувам къде и как да го сложа за да не режа нищо.
Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Електро →
![]() w124 датчици, перка радиаторЗапочната от skmonsta, 02 авг 2023 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Двигатели →
![]() Високи обороти на празен ход w124Започната от sasho0808, 03 окт 2019 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
![]() MB S204 C200 Kоmpressor - Damage HistoryРазчитане на описание от история на автомобил Започната от Nikolay Ilkov, 27 авг 2019 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
W203 C230K (Kompressor)Започната от Reigon, 16 фев 2019 ![]() |
|
![]() |
||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Съвет за W211 E200KompressorЗапочната от mmarinov, 26 мар 2018 ![]() |
|
![]() |
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни