Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W124 с 230 kompressorНов проект

w124 230 kompressor

  • Please log in to reply
236 мнения по тази тема

#166 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 25 декември 2017 - 14:29

Честита коледа на всички!

Да кажа какво направих тези дни. Изчистих отдушника (доста напъване му трябваше за да се развие), смених 3те тампона на дифа + тампоните на 2та шенкела (голяма борба и там падна) и качих новия диф.

Сега с очакваните проблеми...новия диф е по дълъг от стария и кардана не може да се сложи. Според мен ми трябва по къс кардан с 35мм. Другия проблем е разликата в междуболтовото разстояние на стария и новия диф. Новия е с по-голямо разстояние.

Сега тук идват и решенията.

Да сложа от стария диф пиньона "захвата" за да отговаря междуболтовото разстояние с това на кардана (ако въобще има съвместимост). Това обаче не знам колко е удачно защото двигателя е по-мощен. Дали няма да имам проблеми в бъдеще. При смяна на захвата мога да занеса кардана да го направят на точния разамер.

Друго което замислям е да взема друг кардан. Той трябва да е по-къс, с точните шлици за предния кардан и с голямото междуболтово разстояние. Тогава обаче трябва да купя нов тампон между карето и дифа, и нов висящ лагер.

Предния кардан ми е преправян. Предната част му е от CLK за да пасне на скоростната кутия а задната си е от 124ка.



Прикачен файл  WP_20171225_12_41_42_Pro.jpg   85,76K   14 Брой сваляния Прикачен файл  WP_20171225_12_41_31_Pro.jpg   99,91K   14 Брой сваляния Прикачен файл  WP_20171225_12_41_22_Pro.jpg   61,95K   14 Брой сваляния Прикачен файл  WP_20171225_12_41_10_Pro.jpg   69,02K   14 Брой сваляния

Този пост е редактиран от mironov_s: 25 декември 2017 - 14:40

  • 0

#167 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 25 декември 2017 - 19:22

Ако става на шлиците сменяй захвата,само много внимавай при затягането на гайката да не пренатегнеш или олабиш лагера.Аз лично бих преправил кардана ама ти си знаеш кое ти е по-лесно.


  • 0

#168 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 25 декември 2017 - 23:38

Смени задната част на кардана. Сегашната ти е от 200Е - дълга задна част на кардана - правена за късо диференциалче, че и с малка трилъчка на това отгоре - за най-малките гумени каренца. Ако си кажеш междуболтовото и дължината на задната част на кардана, която би ти свършила работа - можем да потърсим нещо ... Предполагам, че от 250 турбодизел ръчка или от 260 бензин ръчка - задната част ще ти дойде перфект - но я измери за всеки случай и пиши тук - да не гадаем :beer


  • 0

#169 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 26 декември 2017 - 20:03

Тези дни ще взема задната част на кардана от новия диф. Той би трябвало да е точен.
  • 0

#170 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 27 декември 2017 - 11:12

Точно така - то донорчето беше 230Е нали така ... И отазд ще бъдеш с малко по-голямо гумено каре и готово (от средния размер на снимката ...) ( от ляво на дясно: ;;200Е/200Д;; 230Е/260Е/250ТД;; 280Е,320Е;;  ) :beer
034794242-big.jpg?r=0


Този пост е редактиран от bat_lambo: 27 декември 2017 - 11:14

  • 1

#171 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 28 декември 2017 - 15:36

Да дифа е от 230Е. Днес реших да слагам шенкела с полуоската. Всичко идва много точно. Единствено трябва да използвам болтове за CLK при монтажа на щангите към шенкела. Има разлика във ФИто на дупките. 124ката е с по-големи и се използва втулка, а при CLKто са по-малки и не се използва втулка. Самия болт е с различно Фи за да пасне.
  • 0

#172 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 28 декември 2017 - 20:36

Вижда му се края - искаме още снимки :beer


  • 0

#173 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 29 декември 2017 - 12:14

Странно...кардана от дифа е прекалено къс. От кардана на 200Ето ми трябва с 35мм по-къс, а от този на 230Ето поне с 70мм по-дълъг. Днес отивам и с 2та кардана и ще търся някой да пасне.

Прикачен файл  WP_20171229_11_43_11_Pro.jpg   124,86K   20 Брой сваляния
  • 0

#174 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 29 декември 2017 - 13:40

Донора 230Е автомат ли беше (че ме мързи да чета назад в темата) ... Не виждам от къде другаде може да дойде разминаването ... Всъщност - понеже всичко вече стана custom - най-добре както ти си решил - измери какъв ти трябва и обикаляй по моргите докато намериш ... аз също имам няколко в колекцията, но са с различен вид междуболтово на трилъчката - за още по-големи карета са ... ако не откриеш нищо - пиши какво точно търсим и ще потърся и аз  :beer


Този пост е редактиран от bat_lambo: 29 декември 2017 - 13:46

  • 0

#175 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 29 декември 2017 - 16:14

Решен е проблема. кардана и новия диф са от купе 124. От там идва и разликата ама като се купува няма кой да пита :D . Сега взех кардан от 260Е седан и става перфектно. Той е точно 35мм по къс.

Прикачен файл  WP_20171229_15_50_55_Pro.jpg   136,21K   18 Брой сваляния
  • 0

#176 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 29 декември 2017 - 23:07

Сега, да не се фала много много - ама точно на там клонях и аз в първия си пост след като спомена това за кардана - задна част от 250ТД ръчка или от 260Е ръчка ще заспи идеално  хеххехе - радвам се, че си оправил нещата ... Кога ще я подкараш на ход тази кола - ей така за единия тест :beer


  • 0

#177 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 30 декември 2017 - 11:45

Веднага щом получа гуменото каре     :drift 


  • 0

#178 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 17 февруари 2018 - 23:58

Мерцедеса вече е с шенкелите от CLK. Паснаха много точно полуоските, капачките, чашките на дифа, щангите, спирачния диск и спирачния апарат. Трябва да взема 2 болта за захващане на полуоските към дифа (че 2бр, дадоха фира при развиването), и от някъде 4те полумесеца за полуоските. Оригиналните са с по-малко междуболтово разтояние, а в момента съм с 48мм от дупка до дупка.


  • 0

#179 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 10 март 2018 - 23:32

Днес успях да подкарам автомата. Със задните датчици започна да превключва автоматично и ръчно. На клипа шума е от спирачките. Имат нужда от разработка (дисковете имат малко ръжда) или направо нови. Скоро ще направя още снимки на пътя. 

 

За всички които помогнаха и вярваха в проекта!
https://youtu.be/MkHDZj5NMz8


  • 4

#180 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 11 март 2018 - 10:06

Поздравления за упорството и резултата! :)
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни