Да кажа какво направих тези дни. Изчистих отдушника (доста напъване му трябваше за да се развие), смених 3те тампона на дифа + тампоните на 2та шенкела (голяма борба и там падна) и качих новия диф.
Сега с очакваните проблеми...новия диф е по дълъг от стария и кардана не може да се сложи. Според мен ми трябва по къс кардан с 35мм. Другия проблем е разликата в междуболтовото разстояние на стария и новия диф. Новия е с по-голямо разстояние.
Сега тук идват и решенията.
Да сложа от стария диф пиньона "захвата" за да отговаря междуболтовото разстояние с това на кардана (ако въобще има съвместимост). Това обаче не знам колко е удачно защото двигателя е по-мощен. Дали няма да имам проблеми в бъдеще. При смяна на захвата мога да занеса кардана да го направят на точния разамер.
Друго което замислям е да взема друг кардан. Той трябва да е по-къс, с точните шлици за предния кардан и с голямото междуболтово разстояние. Тогава обаче трябва да купя нов тампон между карето и дифа, и нов висящ лагер.
Предния кардан ми е преправян. Предната част му е от CLK за да пасне на скоростната кутия а задната си е от 124ка.
WP_20171225_12_41_42_Pro.jpg 85,76K 14 Брой сваляния WP_20171225_12_41_31_Pro.jpg 99,91K 14 Брой сваляния WP_20171225_12_41_22_Pro.jpg 61,95K 14 Брой сваляния WP_20171225_12_41_10_Pro.jpg 69,02K 14 Брой сваляния
Този пост е редактиран от mironov_s: 25 декември 2017 - 14:40