Голямо БРАВО! на колегата
236 мнения по тази тема
#181
Публикувано 11 март 2018 - 13:06
#182
Публикувано 12 март 2018 - 09:36
Ето малко снимки как стават нещата. Тук прекарвам заден десен АБС датчик.
WP_20180311_11_47_55_Pro.jpg 83,38K 19 Брой сваляния WP_20180311_11_55_41_Pro.jpg 96,97K 19 Брой сваляния WP_20180311_12_01_42_Pro.jpg 88,01K 21 Брой сваляния WP_20180311_11_47_24_Pro.jpg 106,42K 21 Брой сваляния
А аз се чудя защо 80% от нещата по колата не бачкат!
WP_20180312_09_10_39_Pro.jpg 109,47K
20 Брой сваляния
WP_20180312_09_10_35_Pro.jpg 102,31K
18 Брой сваляния
Да попитам дали ако звънна на ивайжет ще могат да ми кажат оригинално с какви модули и релета е била?
Така е като се дава колата на "майстори" (тези проблеми са от 1вия човек на който дадох колата за да оправи инсталацията).
#183
Публикувано 12 март 2018 - 12:34
Питанка...
Не ти ли се къса сърцето да навиеш рапидка, да държи кабела в купето?
Аз лично бих залепил пластмасов държач (някакъв) със SIKA. Това като изсъхне няма отлепване...
#184
Публикувано 12 март 2018 - 14:41
Това е оригинално така. Не съм и не бих навил рапидка в купето си.
#185
Публикувано 13 март 2018 - 09:15
Този кабел с държача е оригиналния за датчика на дифа. Този до него е прокарания от мен кабел за АБСа на задно дясно колело.
От ивайжет не поискаха да ми дадът номера на релето (явно нова практика). Възможно ли е някой с EPC да ми каже оригиналния номер за да знам какво да търся. WDB 124 021 1B 59 34 60 води се комбинирано реле обозначават го с H.
От ивайжет не поискаха да ми дадът номера на релето (явно нова практика). Възможно ли е някой с EPC да ми каже оригиналния номер за да знам какво да търся. WDB 124 021 1B 59 34 60 води се комбинирано реле обозначават го с H.
#186
Публикувано 15 март 2018 - 16:50
Взех релето и сега имам мигачи. Следващия проблем не мога да разбера от къде идва.
Когато отворя врата не свети предния плафон + не бачкат ел. стъклата. При запален двигател или само на контакт всичко работи нормално. Аварийните също бачкат само на контакт или запален двигател. Смених всички бушони с нови, изчистих леглата им, проверих всички релета зад бушоните. При отворена врата натискам бутон за ел. стъклото и чувам как цъка комфорт модула (който се намира под задната лява седалка), но стъклото не мърда. Нещо ми бяга но не се сещам какво да проверя.
Когато отворя врата не свети предния плафон + не бачкат ел. стъклата. При запален двигател или само на контакт всичко работи нормално. Аварийните също бачкат само на контакт или запален двигател. Смених всички бушони с нови, изчистих леглата им, проверих всички релета зад бушоните. При отворена врата натискам бутон за ел. стъклото и чувам как цъка комфорт модула (който се намира под задната лява седалка), но стъклото не мърда. Нещо ми бяга но не се сещам какво да проверя.
Този пост е редактиран от mironov_s: 15 март 2018 - 16:51
#187
Публикувано 15 март 2018 - 19:54
Провери
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#188
Публикувано 15 март 2018 - 20:03
Утре ще го пробвам с мултицет. Цъка иначе. На бушон 9 нямам ток сега видях че часовника не работи (на контакт или запален двигател работи).
Този пост е редактиран от mironov_s: 15 март 2018 - 20:03
#189
Публикувано 16 март 2018 - 14:17
Електрониката остава малко на заден план колеги.
Днес реших да се повозя отново както всеки ден с мерца. Тръгнах и след 1вия завой чух изтропване. Усетих веднага как нещо се счупи или разкачи, защото спрях да имам връзка с двигателя и гумите. Помислих си че скоростите са отишли...ами сега. Добутах с един приятел колата до нас и започнах да тествам. Запалих я и включих на D, а приятеля ми залегна да гледа. Кардана се върти при D, и обръща посоката при R. Ок явно скоростите бачкат. Веднага мисълта ми беше счупен диф. Обаче се замислих...аз реално не съм го напъвал с нищо (не съм давал газ до край, че на мен и въздушните пътища от компресора до двигателя още не са ми свързани, не съм и въртял гуми) няма логика да се счупи а и при бутането нямаше звуци на хрущене или виене. Помислих и се замислих дали някоя полуоска не се е извадила от вътрешното каре. Уж са мерени, но ако е по къса и се е извадила...
Утре ще го вдигна и ще се разбере виновника. Радвам се че това стана на 100 метра от нас, а не някъде надалече.
Днес реших да се повозя отново както всеки ден с мерца. Тръгнах и след 1вия завой чух изтропване. Усетих веднага как нещо се счупи или разкачи, защото спрях да имам връзка с двигателя и гумите. Помислих си че скоростите са отишли...ами сега. Добутах с един приятел колата до нас и започнах да тествам. Запалих я и включих на D, а приятеля ми залегна да гледа. Кардана се върти при D, и обръща посоката при R. Ок явно скоростите бачкат. Веднага мисълта ми беше счупен диф. Обаче се замислих...аз реално не съм го напъвал с нищо (не съм давал газ до край, че на мен и въздушните пътища от компресора до двигателя още не са ми свързани, не съм и въртял гуми) няма логика да се счупи а и при бутането нямаше звуци на хрущене или виене. Помислих и се замислих дали някоя полуоска не се е извадила от вътрешното каре. Уж са мерени, но ако е по къса и се е извадила...
Утре ще го вдигна и ще се разбере виновника. Радвам се че това стана на 100 метра от нас, а не някъде надалече.
#190
Публикувано 16 март 2018 - 17:29
Няма какво друго да е щом карданът се върти и дифа е здрав.
#191
Публикувано 16 март 2018 - 22:07
Относно странно случващите се неща при отворена врата - колата внос от Италия ли е? Имала ли е някаква допълнително слагана аларма ... има ли странни модули накачулени над кората която стои над педалите (под волана) ...
#192
Публикувано 17 март 2018 - 09:27
Да от Италия е. Имаше афтърмаркет аларма слагана и произведена там, но спря да работи и я махнах. Не съм имал проблем с описаните неща. Модули нямам при педалите. Може би е най-добре да снимам всичко което ме притеснява. Има доста рязани кабели (първия "майстор") и букси които не са включени никъде.
Да опиша проблемите:
Аварийки, часовник, преден плафон(предполагам всичко по линията на бушон 9) работи само на контакт или запален двигател.
Ел. стъкла не бачкат при отворена врата. Релето показано от "Krasi.Martinov" работи при запален двигател, контакт, и 1ва степен на ключа. При махнат ключ и отворена врата не включва (вчера щях да проверя кога идва ток точно до него, но станаха други неща)
Моторчето за парното не работи по никакъв начин. Не получавам ток на главния бушон (този до левия тампон на амортисьора). Иначе климатроника работи. Мести си клапите, и си управлява топло и студено.
Да опиша проблемите:
Аварийки, часовник, преден плафон(предполагам всичко по линията на бушон 9) работи само на контакт или запален двигател.
Ел. стъкла не бачкат при отворена врата. Релето показано от "Krasi.Martinov" работи при запален двигател, контакт, и 1ва степен на ключа. При махнат ключ и отворена врата не включва (вчера щях да проверя кога идва ток точно до него, но станаха други неща)
Моторчето за парното не работи по никакъв начин. Не получавам ток на главния бушон (този до левия тампон на амортисьора). Иначе климатроника работи. Мести си клапите, и си управлява топло и студено.
Този пост е редактиран от mironov_s: 17 март 2018 - 09:29
#193
Публикувано 17 март 2018 - 19:09
Разбрах какво се е случило. Дясната чашка на дифа се е извадила. Явно полуоските са съси и са избили зегерката. Отново сваляне на диф
WP_20180317_11_19_43_Pro.jpg 88,41K 15 Брой сваляния WP_20180317_11_19_50_Pro.jpg 69,64K 15 Брой сваляния
Днес дойде един приятел с неговата 124ка за 2-3 неща. WP_20180317_18_20_15_Pro.jpg 92,68K 15 Брой сваляния WP_20180317_18_20_57_Pro.jpg 86,71K 15 Брой сваляния
Успях да сменя неговите релета с моите. Нямаше разлика...при него всичко бачка, а при мен нищо.
Ето и нещата които ме притесняват:
WP_20180317_17_46_16_Pro.jpg 95,54K
15 Брой сваляния
WP_20180317_17_47_00_Pro.jpg 80,25K
15 Брой сваляния
WP_20180317_17_45_51_Pro.jpg 84,17K
15 Брой сваляния
WP_20180317_17_47_45_Pro.jpg 104,54K
15 Брой сваляния
На релето за климата имам инсталацията, но тя отива към двигателя. Аз съм с климатичен компресор от CLK и няма да ми трябва това управление. Комфорт модула няма звързани 2 букси предполагам това е за задни ел стъкла и шибедах (които аз нямам). Към бушон 9 отива жълт кабел с черна лента, а има и други такива кабели по бушоните. Някой знае ли от къде взима ток този кабел?
#194
Публикувано 18 март 2018 - 09:01
Не е от къса полуоска това излизане на чашката.Ако полуоската е къса няма да можеш да я монтираш,а ти каза че всичко по монтажа си е било паснало и нормално.Или зегерката не е била сложена или се е счупила.Отвори дифа и ще разбереш,другия вариант да не е била влезнала добре в канала.
#195
Публикувано 18 март 2018 - 09:54
Попринцип и аз така си мислих, но аз слагах полуоските с 2те гуми във въздуха. Тогава гумите са по-събрани. Обаче на пътя в завой или дупка полуоската се разпъва повече.
Днес ако времето позволи ще сваля и отворя дифа.
Днес ако времето позволи ще сваля и отворя дифа.
Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Електро →
w124 датчици, перка радиаторЗапочната от skmonsta, 02 авг 2023 w124, 200e, Климатик, перки и още 3 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Двигатели →
Високи обороти на празен ход w124Започната от sasho0808, 03 окт 2019 w124, празен ход, обороти |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
MB S204 C200 Kоmpressor - Damage HistoryРазчитане на описание от история на автомобил Започната от Nikolay Ilkov, 27 авг 2019 s204, c200, kompressor и още 3 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
W203 C230K (Kompressor)Започната от Reigon, 16 фев 2019 C230K, W203, Kompressor, Facelift |
|
|||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Съвет за W211 E200KompressorЗапочната от mmarinov, 26 мар 2018 w211, kompressor, въпрос, покупка и още 2 |
|
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни