Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W124 с 230 kompressorНов проект

w124 230 kompressor

  • Please log in to reply
236 мнения по тази тема

#136 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 21 октомври 2017 - 20:49

Преди да правиш каквото и да е - пробвай дали полуоската ти "ляга" добре на "новите" големи чашки. Зегерките ги остави тези, с които си идват оригинално чашките. Семеринг може като за начало да сложиш афтърмаркет - аз ползвам Елринг и до сега не съм удрял на камък. Да отзад се затваря капачето точно със силикона за гарнитурки ... не му трябва много само трябва да са почистени до блясък и обезмаслени и двете повърхности ... Почисти отдушника - да стане като нов. Първо сглоби и тествай - в последствие ако всичко е наред винаги може да се смъкне диференциала и да му се направи основна ревизия - с нови лагери, нови семерини оргиниални и т.н. ...  :beer

П.П. Самите зегерки имат ли видима разлика във външния диаметър ... Масла на дифовете слагам на Фукс от Аутоплюс - сертифицирани по Bevo - доволен съм и до сега не съм удрял на менте ...


Този пост е редактиран от bat_lambo: 21 октомври 2017 - 20:52

  • 0

#137 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 21 октомври 2017 - 21:44

Измери дължината на оста на "чашките" - ако е еднаква, ползвай оригиналните шайби на всеки диф, ако е различна ползвай оригиналните шайби за всяка чашка.

 

По спомен - дължината на оста на чашките е еднаква. Т.е. ползвай оригиналните шайби за всеки диф (размени шайбите на чашките).

 

За уплътнение на капака може да ползваш всичко. За предпочитане е да се ползва оригиналния уплътнител, който стяга твърдо (капакa на дифа служи за захват към тампоните), но тъй като не я ясно какъв е, може да ползваш и силикон, или Hylomar.


  • 0

#138 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 23 октомври 2017 - 08:55

Големите чашки не лягат плътно на полуоските. Иначе зегерките са еднакви, както и дължината на оста.
  • 0

#139 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 23 октомври 2017 - 11:20

Значи отново греда :) Е*ати каръщината. Забравих - мисля че те питах по-рано ... самия диференциал от W208 в теб ли е - да ползваш неговите чашки тогава - нали са били комплект с въпросните полуоски ... Сигурно си писал по-назад в темата каква му е съдбата, но наистина забравих ... Самия "капак" на вътрешното каре на полуоската и той се сваля нали знаеш ... Още един вариант - да сложиш "капаци" от други вътрешни карета, които пасват на чашките които ти пратих ... Имам такива карета вътрешни, разбити и капаците не ми трябват - каретата ще отидат на вторични така или иначе ... Мисли и за този вариант ... :beer  


  • 0

#140 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 23 октомври 2017 - 14:03

Дифа от CLKто го нямам. Продаден е. Може ли малко обяснение как да махна капака на полуоската за да сравниме размери?
  • 0

#141 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 23 октомври 2017 - 17:31

Току що свалих капачката. Размера от снимката е 108мм. Нужно ли е друг размер да дам.

Прикачен файл  20171023_181546.jpg   102,04K   13 Брой свалянияПрикачен файл  20171023_181553.jpg   59,53K   13 Брой свалянияПрикачен файл  20171023_181645.jpg   87,78K   13 Брой свалянияПрикачен файл  20171023_181837.jpg   82,79K   13 Брой сваляния
  • 0

#142 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 23 октомври 2017 - 17:50

Хахааа ... точно така - ставаш все по-добър :) До колкото те разбирам формата точно на този капак на карето спира полуоските от CLK-то да легнат както трябва на чашките, които аз ти пратих ... нали така? Т.е. можем да опитаме с други капаци да затапим карето и да видим дали ще легне добре на "новите" чашки. 108 мм. външно - ок! Опираме пак до факта, че в петък мога да взема капачетата от каретата и да ти ги пратя в събота ... т.е. пак ще отиде цяла седмица. Ако можеш да изчакаш толкова - пиши и да действаме. Ако може направи една снимка със сегашните полуоски и "новите" чашки на дифа - как точно не "лягат" добре - да се ориентираме малко ... :beer

П.П. Измери и самото капаче на полуоската като го легнеш - да застане на масата с издутото нагоре - отстрани долу горе измерено - колко е високо ... не знам дали ме разбираш ...


Този пост е редактиран от bat_lambo: 23 октомври 2017 - 17:53

  • 0

#143 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 23 октомври 2017 - 19:50

Точно така, самата форма на капачката не съвпада на тази при чашките. Измерих по начина по, който си описал и по този от снимката 23мм. Не е проблем да изчакам. Важното е нещата да станат.

Благодаря отново.

Прикачен файл  20171023_202813.jpg   106,48K   13 Брой свалянияПрикачен файл  20171023_202754.jpg   104,48K   12 Брой свалянияПрикачен файл  20171023_202822.jpg   72,32K   12 Брой свалянияПрикачен файл  20171023_203204.jpg   82,63K   12 Брой сваляния
  • 0

#144 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 23 октомври 2017 - 21:13

Да, сега се вижда ясно - тази капачка от W208 е по-изпъкнала и не иска да влезе/легне добре в чашката на диференциала ... Т.е. на нас ни трябва една идея по-"ниско" капаче, за да си легне както трябва в чашката ... Добре - в петък меря капачките от моите карета и докладвам тук :beer


  • 0

#145 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 29 октомври 2017 - 22:30

Колега смъкнах ти две капачки от големи карета - дано да станат на твоите карета и да легнат добре на чашките, които ти пратих. Дано имаш късмет този път. Наложил съм ги върху диф със същите чашки, като тия които ти пратих - лягат отлично. Малко са мазни няма да обръщаш внимание ... Аз ги меря - 110 мм. ми излизат като диаметър ... ти казваш, че твоите са 108 мм. ... едва ли Мерцедес имат стандарт капачки за полуоски през 2 мм. - предполагам, че не мерим правилно и са си еднакви ... Утре ти ги пускам до същия офис - ако има някаква промяна ми пиши ... :beer :beer :beer

038310921-big.jpg?r=0

038310922-big.jpg?r=0


Този пост е редактиран от bat_lambo: 29 октомври 2017 - 22:34

  • 0

#146 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 29 октомври 2017 - 22:49

Няма промяна колега. Ще ги чакам с нетърпение и веднага ще пиша.
  • 0

#147 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 01 ноември 2017 - 16:19

Какво стана - има ли напредък? :beer


  • 0

#148 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 02 ноември 2017 - 22:59

Тази седмица се прибирам само за да спя :D Днес взех капаците от еконт и утре вечерта ще ги наложа. Надявам се да станат.
  • 0

#149 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 05 ноември 2017 - 11:50

Капачките пасват перфектно на чашките и полуоските. Започвам сглобяване.
  • 1

#150 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 05 ноември 2017 - 18:26

Хайде дерзай ... вижда му се края (поне на железарията - с тоците не знам ...) Чакаме резултати след сглобката :beer


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor

5 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 5 гости, 0 анонимни