Преди да правиш каквото и да е - пробвай дали полуоската ти "ляга" добре на "новите" големи чашки. Зегерките ги остави тези, с които си идват оригинално чашките. Семеринг може като за начало да сложиш афтърмаркет - аз ползвам Елринг и до сега не съм удрял на камък. Да отзад се затваря капачето точно със силикона за гарнитурки ... не му трябва много само трябва да са почистени до блясък и обезмаслени и двете повърхности ... Почисти отдушника - да стане като нов. Първо сглоби и тествай - в последствие ако всичко е наред винаги може да се смъкне диференциала и да му се направи основна ревизия - с нови лагери, нови семерини оргиниални и т.н. ...
П.П. Самите зегерки имат ли видима разлика във външния диаметър ... Масла на дифовете слагам на Фукс от Аутоплюс - сертифицирани по Bevo - доволен съм и до сега не съм удрял на менте ...
Този пост е редактиран от bat_lambo: 21 октомври 2017 - 20:52