236 мнения по тази тема
#91
Публикувано 18 август 2015 - 10:39
Здравейте, дойде време за водния радиатор. Мисля си да сложа възможно най-голям. Някакви предложения можете ли да ми дадете? Сега съм с радиатор от 200Е.
#92
Публикувано 18 август 2015 - 16:11
За 124 най-големия който се събира е от 300ТД с ръчни скорости и без климатик. С ръчни скорости за да я няма питата отстрани на радиатора която е за охлаждане на маслото на автомата, а без климатик защото този който е за моделите с климатик е 2 или 3мм по-тънък. Провери из нета продават се по около 200лв. нови Аз съм с такъв и гарантирам че за м119 нестига по никакъв начин (затова вече съм с два такива )
#93
Публикувано 18 август 2015 - 16:31
Но моята 124ка е с климатик, значи ще търся радиатор за клима
#94
Публикувано 18 август 2015 - 20:00
Пак от 300тд е най-голямото което влиза без рязане
#95
Публикувано 27 януари 2017 - 15:52
Здравейте колеги. Реших малко да UP-на темата по, която от доста време се мъча.
Да започна първо с добрите новини. Двигателя заработи и мърка като котенце в коша на 124ката. Трябваше да се направи нов преден кардан за да свържа автомата с висящия лагер, но след поставянето му и малко настройка колата се движи и превключва доста прилично. Имаше проблем с АБС блока и не подаваше спирачна течност на предно дясно колело. Оправено е с друг работещ АБС блок и цялостна смяна на течността.
Сега лошата новина... Още при запалване на двигателя забелязах, че шайбата на коляновия вал бие доста. За да припомня двигателя го бях взел от ЦЛК с челен удар, и явно е изтряскал и шайбата. Взех друга права шайба с прав болт за нея и я смених. За мое огромно разочарование биенето си остана. Правих измервания и старата шайба е крива заедно с болта и опашката на коляновия вал.
Другия месец най-вероятно ще се сваля двигателя за да се оправи. Моля за съвети за какво да внимавам при разглобяването, и какво е препоръчително да сменя при това упражнение.
#96
Публикувано 27 януари 2017 - 23:44
Няма какво да те посъветваме да направиш,просто направи цялостна ревизия на мотора: говори с шлайфисти и преценете дали има смисъл да се прави нещо с този колянов вал, ако въобще може да се направи нещо...
Виж в сайтове като мегапартс дали няма нещо евтино и го викай направо при шлайфиста за да го мери и да преценяте дали си струва да се плаща.
След като вадиш мотора ти препоръчвам да му свалиш главата, да се ревизира както трябва, и разбира се като сваляш коляновия вал задължително метни едни нови лагери на подходящия размер навсякъде. Мотора е 4 цилиндров с лагери като на м102 и би трябвало да няма нещо фрапантно в цените.
Абе винаги при ревизия на мотор имаш следните работи за да спиш спокойно:
Всички видове плъзгащи лагери на нужния размер
Всички видиве гарнитури
Ревизия на глава (водачи,легла на клапани и гумички)
Сегменти сменяй само при наличие на ниска компресия!
Провери си и маслената помпа дали е ОК защото съм забелязал че при старите Мерцедеси това стои на дъното на 90% от проблемите!
Виж в сайтове като мегапартс дали няма нещо евтино и го викай направо при шлайфиста за да го мери и да преценяте дали си струва да се плаща.
След като вадиш мотора ти препоръчвам да му свалиш главата, да се ревизира както трябва, и разбира се като сваляш коляновия вал задължително метни едни нови лагери на подходящия размер навсякъде. Мотора е 4 цилиндров с лагери като на м102 и би трябвало да няма нещо фрапантно в цените.
Абе винаги при ревизия на мотор имаш следните работи за да спиш спокойно:
Всички видове плъзгащи лагери на нужния размер
Всички видиве гарнитури
Ревизия на глава (водачи,легла на клапани и гумички)
Сегменти сменяй само при наличие на ниска компресия!
Провери си и маслената помпа дали е ОК защото съм забелязал че при старите Мерцедеси това стои на дъното на 90% от проблемите!
Този пост е редактиран от siriospepi: 28 януари 2017 - 08:47
#97
Публикувано 05 февруари 2017 - 14:26
Малко снимки от свършената работа вчера. Утре ще водя вала при един човек в с. Доброславци. Ако не може да се изправи ще се взима друг.
WP_20170205_12_26_22_Pro.jpg 129,72K 13 Брой сваляния
WP_20170205_12_26_30_Pro.jpg 121,2K 9 Брой сваляния
WP_20170205_12_26_42_Pro.jpg 121,81K 10 Брой сваляния
WP_20170205_12_27_01_Pro.jpg 74,67K 10 Брой сваляния
WP_20170205_12_27_11_Pro.jpg 116,63K 10 Брой сваляния
WP_20170205_12_27_17_Pro.jpg 116,57K 10 Брой сваляния
И главния виновник за всичко това.
WP_20170205_12_27_22_Pro.jpg 89,74K 11 Брой сваляния
WP_20170205_12_26_22_Pro.jpg 129,72K 13 Брой сваляния
WP_20170205_12_26_30_Pro.jpg 121,2K 9 Брой сваляния
WP_20170205_12_26_42_Pro.jpg 121,81K 10 Брой сваляния
WP_20170205_12_27_01_Pro.jpg 74,67K 10 Брой сваляния
WP_20170205_12_27_11_Pro.jpg 116,63K 10 Брой сваляния
WP_20170205_12_27_17_Pro.jpg 116,57K 10 Брой сваляния
И главния виновник за всичко това.
WP_20170205_12_27_22_Pro.jpg 89,74K 11 Брой сваляния
#98
Публикувано 25 юни 2017 - 15:39
Здравейте отново. Още един UP на темата да направя.
Първо ще кажа какво е направено до сега:
Двигателя беше разглобен, смених коляновия вал, всички видове гарнитури, две ролки и всички семеринги. Веригата е сменявана скоро и нея не съм я пипал. На скоростите смених всички семеринги, маслото, масления и филтър заедно с гарнитурата на картера и буксата. Всичко се събра и обратно в купето. Двигателя запали и сега мърка много гладко. Свързах на скоростите дълго търсения АБС блок с ЕСП модул.
Сега да попитам:
На АБСа му връзвам два датчика за скорост на задно ляво и дясно колело. При тази връзка скоростите спират да са в авариен режим, но не превключват защото датчиците отчитат 0км/ч. При смяна на режим S и W си превключва на 2ра и 1ва скорост. Питането ми е трябва ли задължително да има 4 вързани и отчитащи скорост датчика за да превключват скоростите, или може да се излъже да тръгне само с два задни?
Само да поясна че вързаните сега датчици са просто свързани с кабели. Не са сложени в главини защото все още не съм правил нищо по окачването.
Първо ще кажа какво е направено до сега:
Двигателя беше разглобен, смених коляновия вал, всички видове гарнитури, две ролки и всички семеринги. Веригата е сменявана скоро и нея не съм я пипал. На скоростите смених всички семеринги, маслото, масления и филтър заедно с гарнитурата на картера и буксата. Всичко се събра и обратно в купето. Двигателя запали и сега мърка много гладко. Свързах на скоростите дълго търсения АБС блок с ЕСП модул.
Сега да попитам:
На АБСа му връзвам два датчика за скорост на задно ляво и дясно колело. При тази връзка скоростите спират да са в авариен режим, но не превключват защото датчиците отчитат 0км/ч. При смяна на режим S и W си превключва на 2ра и 1ва скорост. Питането ми е трябва ли задължително да има 4 вързани и отчитащи скорост датчика за да превключват скоростите, или може да се излъже да тръгне само с два задни?
Само да поясна че вързаните сега датчици са просто свързани с кабели. Не са сложени в главини защото все още не съм правил нищо по окачването.
Този пост е редактиран от mironov_s: 25 юни 2017 - 15:45
#99
Публикувано 25 юни 2017 - 22:30
Страхотна работа един от любимите ми проекти и подготовки е този на мен. Мисля ,че трябва да отчитат найстина обороти за да работят нещата нормално и наред та така.
#100
Публикувано 26 юни 2017 - 09:54
Браво за ентусиазма
Датчиците трябва да са на главините иначе винаги ще отчитат нулева скорост.
Датчиците трябва да са на главините иначе винаги ще отчитат нулева скорост.
#101
Публикувано 26 юни 2017 - 15:15
Ако преправя и монтирам само задните главини с датчици дали ще превключва? Или АБСа ще се сърди и ще трябва и предните колела да се преправят с датчици?
#102
Публикувано 02 юли 2017 - 17:09
Ако не чете скорост от предните колела докато чете скорост от задните ще сработи ЕСП и ще ти връща газта защото си мисли че въртиш гуми. Може би варианта е да четеш от задните гуми а отпред да не включваш датчици и да караш в авариен режим без АБС и исп. EGS 51 чете скорост на колата от таблото 99% сигурен съм. Това значи,че ако имаш показание за скорост на таблото ще имаш и автомат.
#103
Публикувано 06 юли 2017 - 13:05
И аз мисля, че трябва да имаш закачени 4 датчика, даващи валиден сигнал за скорост, за да работи както трябва двигателя и кутията. Иначе все ще влиза в авариен режим или ще се опитва да активира АБС/ЕСП.
#104
Публикувано 08 юли 2017 - 09:36
Тази кутия тръгва да работи от 1 заден датчик и един преден за километража.Друг е въпроса,че ако броя зъби не отговарят на това,което трябва ,кутията веднага го отчита като приплъзване и си до там(първа и задна).
БАС и ЕСП не ги активира,защото са в авариен режим и реално не функционират.
Този пост е редактиран от Dimitar m: 08 юли 2017 - 09:37
#105
Публикувано 14 август 2017 - 12:48
Една добра новина. Шенкела на моделите W124, W201, W202, W210 и W208 е 1 към 1 с единствената разлика, че на W202, W210 и W208 има уше за АБС датчик. Тази седмица ще махна и полуоската за да я сравня и нея.
Прикачени файлове
Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Електро →
w124 датчици, перка радиаторЗапочната от skmonsta, 02 авг 2023 w124, 200e, Климатик, перки и още 3 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Двигатели →
Високи обороти на празен ход w124Започната от sasho0808, 03 окт 2019 w124, празен ход, обороти |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
MB S204 C200 Kоmpressor - Damage HistoryРазчитане на описание от история на автомобил Започната от Nikolay Ilkov, 27 авг 2019 s204, c200, kompressor и още 3 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
W203 C230K (Kompressor)Започната от Reigon, 16 фев 2019 C230K, W203, Kompressor, Facelift |
|
|||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Съвет за W211 E200KompressorЗапочната от mmarinov, 26 мар 2018 w211, kompressor, въпрос, покупка и още 2 |
|
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни