236 мнения по тази тема
#106
Публикувано 15 август 2017 - 22:05
Просто вземи външното каре ,ако шлиците на полуоската към карето са еднакви,че има поне два модела.Защото с дължините е малко сложно.
#107
Публикувано 28 септември 2017 - 17:48
Точно това правя колега. От 124 200Е не става. Полуоската на CLK-то е с по-голямо и здраво каре. Ще трябва да погледна от 300Е или от някой дизелов двигател.
Да попитам дифа на 124 260 автоматик с какво предавателно число е?
Да попитам дифа на 124 260 автоматик с какво предавателно число е?
Този пост е редактиран от mironov_s: 28 септември 2017 - 17:49
#108
Публикувано 29 септември 2017 - 21:40
Различни са през годините и зависи ръчка/автомат.Аз съм купувал 3.27 от 260 мотор.
#109
Публикувано 30 септември 2017 - 02:25
на 190 2.6 автомат е 3.07, предполагам на 124 ще е същия или малко по-къс да компенсира за повечето килца
Follow your own star...
#110
Публикувано 30 септември 2017 - 12:59
Мойта когато я купих, беше 3.0 с 5 степенна ръчна кутия, с 3.69 диф. Виждал съм няколко с 3.07... на брат ми е пак с 3.0 двигател, 4 степенен автомат и диф аму беше 2.65... тааа варират бая, но каретата са от големите ако коката е със шестак.
#111
Публикувано 01 октомври 2017 - 18:57
Благодаря ви за отговорите колеги. Питам защото за моя автомат трябва диф с предавателно число 3.27. Ако е с различно число скоростите ще се шашкат. Значи ще търся здрав диф от 2.6 и ще видя там какви са полуоските.
#112
Публикувано 06 октомври 2017 - 14:08
Днес цял ден ходих и гледах дифове. Успях да намеря 3.27 от 230Е автомат. Проблема е, че всички 3.27ци които видях бяха за малката полуоска. При мен на шенкела ми е за голямата полуоска, и каретата няма да станат. Някаква идея дали може да се направи полуоска задната част (от към дифа)да е с малкото каре, а предната част (от към шенкела) да е с голямото каре?
#113
Публикувано 06 октомври 2017 - 18:19
Можеш да смениш "чашките" на дифа ако имаш правилните. Поставяш дифа със задния капак нагоре, отваряш задния капак, завъртяш всяка чашка докато видиш ухото на зегерката. Издърпваш зегерката за ухото с кука или отверка. После вадиш чашката, сменяш с подходяща, слагаш зегерката и херметизираш задния капак.
На всяка чашка има дистанционни шайби - обърни внимание от коя страна колко и кои шайби са.
Оригинално МБ ползват някакъв твърд уплътнител за задния капак, който много прилича на шеллак.
Аз последно бях купил едно нещо което не засъхва, образува тънък филм и може да се разделя и събира многократно. Казва се Hylomar Blue. Продаваше го някаква фирма от Бургас.
http://hylomar.com/h...nge/gasket-join
#114
Публикувано 07 октомври 2017 - 08:51
Това е добра идея. Предполагам само чашки няма от къде да намеря...ще трябва да взема диф с чашки каквито ми трябват и да ги разменя.
#115
Публикувано 07 октомври 2017 - 11:26
Пробвал ли си да пъхнеш "тънка" полуоска (да речем ако пазиш оригиналните от 200E 122 к.с.) в този "новия" шенкел (предполагам е от донор колата) - дето е за дебела полуоска ...
#116
Публикувано 07 октомври 2017 - 22:21
Шенкела е от W208 с уше за АБС датчик. На полуоската от W208 има гривна която я чете датчика. Идеята ми беше да разглобя полуоската от карето, но и те не съвпадат. Иначе дори и шлиците не са същите.
#117
Публикувано 08 октомври 2017 - 10:59
Разбрах - разлика има в шлиците на каретата към полуоската. Отвън крайните шлици на външното каре, който влизат в шенкела най-вероятно са еднакви ... При всички случаи не става на външно малко каре от тънка 25 мм. полуоска да набиеш гривна от външно голямо каре от 32 мм. полуоска ... Какво се случи с оригиналния диференциал и полуоски от CLK-то. В теб ли са. Каква им е "стъпката" като ги разпънеш на земята - не пасва ли на ширината на 124. Това тук е общата ширина на диф с полуоски от W124 ≈ 155,5 см. От няколко места чувам, че стъпката на W202 и W124 е съвместима - W208 си е живо W202 купе ... Не изключвай и този вариант - ако става да си монтираш отзад освен шенкели от W208 и целия диф с полуоските с гривните ...
#118
Публикувано 08 октомври 2017 - 12:06
Първата идея ми беше точно такава и даже ги бях купил нещата. Но се сетих че дифа на W208 няма АБС датчик. Идеята ми е да си остане 124ката с оригиналния си АБС.
#119
Публикувано 08 октомври 2017 - 16:35
Тогава може би остава варианта диференциал от W124/W201/W202 с "дупка" за датчик за ABS и с правилното предавателно число ... комбиниран с хубавите дебели полуоски от CLK-то (с гривните на външните карета) ... Ако не си ги продал де - самите полуоски от CLK-то. Ако имаш въпросните полуоски им измери дължината. Колко е широк диференциала на 124-ката който си гледал - 24 см. ли? (това е стандартната ширина заедно с чашките при отворен 185 милиметров диф на мерцедес). В много от случаите става директно да монтираш дебели полуоски (32 мм.) на диференциал, който е бил с тънки полуоски (25 мм.). Аз наскоро монтирах на диференциал от W202 C250TD, който беше с тънки полуосчици - директно болт он - дебели полуоски и си заспа - без да сменям чашки. Имам диференциали разглобени, който заводско са били с дебели полуоски - мога да ти подаря един комплект чашки - щом ти се играе да пробваш. Но според мен има голяма вероятност да вземеш дифа от 124 за тънките полуоски и да му сложиш директно на неговите чашки - дебелите полуоски от CLK-то ... Имаш ли ги тези полуоски от CLK-то - ако да - измери им дължината и дебелината и драсни тук - аз имам богата колекция от такива железа - може да измислим нещо ...
#120
Публикувано 08 октомври 2017 - 23:56
Сравнявах оригиналните полуоски на W124 с тези от W208 и тези от 124ката бяха малко по-дълги. Полуоските на W208 са за големи чашки. Замислям го да взема полуоски от 124 Е300. При него са дебелите и за големите чашки, взимам и слагам (ако става защото и това е под въпрос) карето от W208 заради гривната. С две думи миш маш отвсякъде.
Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Електро →
w124 датчици, перка радиаторЗапочната от skmonsta, 02 авг 2023 w124, 200e, Климатик, перки и още 3 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Двигатели →
Високи обороти на празен ход w124Започната от sasho0808, 03 окт 2019 w124, празен ход, обороти |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
MB S204 C200 Kоmpressor - Damage HistoryРазчитане на описание от история на автомобил Започната от Nikolay Ilkov, 27 авг 2019 s204, c200, kompressor и още 3 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
W203 C230K (Kompressor)Започната от Reigon, 16 фев 2019 C230K, W203, Kompressor, Facelift |
|
|||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Съвет за W211 E200KompressorЗапочната от mmarinov, 26 мар 2018 w211, kompressor, въпрос, покупка и още 2 |
|
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни