Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W124 с 230 kompressorНов проект

w124 230 kompressor

  • Please log in to reply
236 replies to this topic

#181 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Posted 11 March 2018 - 13:06

Голямо БРАВО! на колегата :beer


  • 0

#182 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 12 March 2018 - 09:36

Ето малко снимки как стават нещата. Тук прекарвам заден десен АБС датчик.

 

Attached File  WP_20180311_11_47_55_Pro.jpg   83.38K   19 downloads Attached File  WP_20180311_11_55_41_Pro.jpg   96.97K   19 downloads Attached File  WP_20180311_12_01_42_Pro.jpg   88.01K   21 downloads Attached File  WP_20180311_11_47_24_Pro.jpg   106.42K   21 downloads

 

А аз се чудя защо 80% от нещата по колата не бачкат!
Attached File  WP_20180312_09_10_39_Pro.jpg   109.47K   20 downloads Attached File  WP_20180312_09_10_35_Pro.jpg   102.31K   18 downloads

 

Да попитам дали ако звънна на ивайжет ще могат да ми кажат оригинално с какви модули и релета е била?
Така е като се дава колата на "майстори" (тези проблеми са от 1вия човек на който дадох колата за да оправи инсталацията).


  • 1

#183 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 12 March 2018 - 12:34

Питанка...

Не ти ли се къса сърцето да навиеш рапидка, да държи кабела в купето?

Аз лично бих залепил пластмасов държач (някакъв) със SIKA. Това като изсъхне няма отлепване...


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#184 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 12 March 2018 - 14:41

Това е оригинално така. Не съм и не бих навил рапидка в купето си.
  • 2

#185 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 13 March 2018 - 09:15

Този кабел с държача е оригиналния за датчика на дифа. Този до него е прокарания от мен кабел за АБСа на задно дясно колело.
 
От ивайжет не поискаха да ми дадът номера на релето (явно нова практика). Възможно ли е някой с EPC да ми каже оригиналния номер за да знам какво да търся. WDB 124 021 1B 59 34 60 води се комбинирано реле обозначават го с H.
  • 0

#186 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 15 March 2018 - 16:50

Взех релето и сега имам мигачи. Следващия проблем не мога да разбера от къде идва.

Когато отворя врата не свети предния плафон + не бачкат ел. стъклата. При запален двигател или само на контакт всичко работи нормално. Аварийните също бачкат само на контакт или запален двигател. Смених всички бушони с нови, изчистих леглата им, проверих всички релета зад бушоните. При отворена врата натискам бутон за ел. стъклото и чувам как цъка комфорт модула (който се намира под задната лява седалка), но стъклото не мърда. Нещо ми бяга но не се сещам какво да проверя.

Edited by mironov_s, 15 March 2018 - 16:51 .

  • 0

#187 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 897 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Posted 15 March 2018 - 19:54

Провери ee986fd226f7a39a7569ccb608463d90.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#188 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 15 March 2018 - 20:03

Утре ще го пробвам с мултицет. Цъка иначе. На бушон 9 нямам ток сега видях че часовника не работи (на контакт или запален двигател работи).

Edited by mironov_s, 15 March 2018 - 20:03 .

  • 0

#189 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 16 March 2018 - 14:17

Електрониката остава малко на заден план колеги.

Днес реших да се повозя отново както всеки ден с мерца. Тръгнах и след 1вия завой чух изтропване. Усетих веднага как нещо се счупи или разкачи, защото спрях да имам връзка с двигателя и гумите. Помислих си че скоростите са отишли...ами сега. Добутах с един приятел колата до нас и започнах да тествам. Запалих я и включих на D, а приятеля ми залегна да гледа. Кардана се върти при D, и обръща посоката при R. Ок явно скоростите бачкат. Веднага мисълта ми беше счупен диф. Обаче се замислих...аз реално не съм го напъвал с нищо (не съм давал газ до край, че на мен и въздушните пътища от компресора до двигателя още не са ми свързани, не съм и въртял гуми) няма логика да се счупи а и при бутането нямаше звуци на хрущене или виене. Помислих и се замислих дали някоя полуоска не се е извадила от вътрешното каре. Уж са мерени, но ако е по къса и се е извадила...

Утре ще го вдигна и ще се разбере виновника. Радвам се че това стана на 100 метра от нас, а не някъде надалече.
  • 0

#190 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,836 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 16 March 2018 - 17:29

Няма какво друго да е щом карданът се върти и дифа е здрав.
  • 0

#191 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Posted 16 March 2018 - 22:07

Относно странно случващите се неща при отворена врата - колата внос от Италия ли е? Имала ли е някаква допълнително слагана аларма ... има ли странни модули накачулени над кората която стои над педалите (под волана) ... :beer


  • 0

#192 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 17 March 2018 - 09:27

Да от Италия е. Имаше афтърмаркет аларма слагана и произведена там, но спря да работи и я махнах. Не съм имал проблем с описаните неща. Модули нямам при педалите. Може би е най-добре да снимам всичко което ме притеснява. Има доста рязани кабели (първия "майстор") и букси които не са включени никъде.

Да опиша проблемите:

Аварийки, часовник, преден плафон(предполагам всичко по линията на бушон 9) работи само на контакт или запален двигател.

Ел. стъкла не бачкат при отворена врата. Релето показано от "Krasi.Martinov" работи при запален двигател, контакт, и 1ва степен на ключа. При махнат ключ и отворена врата не включва (вчера щях да проверя кога идва ток точно до него, но станаха други неща)

Моторчето за парното не работи по никакъв начин. Не получавам ток на главния бушон (този до левия тампон на амортисьора). Иначе климатроника работи. Мести си клапите, и си управлява топло и студено.

Edited by mironov_s, 17 March 2018 - 09:29 .

  • 0

#193 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 17 March 2018 - 19:09

Разбрах какво се е случило. Дясната чашка на дифа се е извадила. Явно полуоските са съси и са избили зегерката. Отново сваляне на диф  :hailandkill

 

Attached File  WP_20180317_11_19_43_Pro.jpg   88.41K   15 downloadsAttached File  WP_20180317_11_19_50_Pro.jpg   69.64K   15 downloads

 

Днес дойде един приятел с неговата 124ка за 2-3 неща.Attached File  WP_20180317_18_20_15_Pro.jpg   92.68K   15 downloads Attached File  WP_20180317_18_20_57_Pro.jpg   86.71K   15 downloads  

Успях да сменя неговите релета с моите. Нямаше разлика...при него всичко бачка, а при мен нищо.

 

Ето и нещата които ме притесняват:
Attached File  WP_20180317_17_46_16_Pro.jpg   95.54K   15 downloadsAttached File  WP_20180317_17_47_00_Pro.jpg   80.25K   15 downloadsAttached File  WP_20180317_17_45_51_Pro.jpg   84.17K   15 downloadsAttached File  WP_20180317_17_47_45_Pro.jpg   104.54K   15 downloads

 

На релето за климата имам инсталацията, но тя отива към двигателя. Аз съм с климатичен компресор от CLK и няма да ми трябва това управление. Комфорт модула няма звързани 2 букси предполагам това е за задни ел стъкла и шибедах (които аз нямам). Към бушон 9 отива жълт кабел с черна лента, а има и други такива кабели по бушоните. Някой знае ли от къде взима ток този кабел?


  • 0

#194 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Posted 18 March 2018 - 09:01

Не е от къса полуоска това  излизане на чашката.Ако полуоската е къса няма да можеш да я монтираш,а ти каза че всичко по монтажа си е било паснало и нормално.Или зегерката не е била сложена или се е счупила.Отвори дифа и ще разбереш,другия вариант да не е била влезнала добре в канала.


  • 0

#195 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 18 March 2018 - 09:54

Попринцип и аз така си мислих, но аз слагах полуоските с 2те гуми във въздуха. Тогава гумите са по-събрани. Обаче на пътя в завой или дупка полуоската се разпъва повече.
Днес ако времето позволи ще сваля и отворя дифа.
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor

4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users