Значи първото нещо което проверихме когато забелязах проблема беше точно буксата която е под сивия капак до щеката. Плюс си имаше,нали той е постоянен там, но масата нещо не идваше до буксата всеки път и не му даваше захранване.Но тогава забелязахме, че и самата шайба не се завърташе всеки път като форсираме. В последствие не съм забелязал да не завърта пак , но смукването изчезна.
Видях клипчето колега и сякаш го виждам при теб смукването. То е съпроводено и със специфичен звук. При мен това го няма сега,само се завърта.
Бай Васо, ако можеш да кажеш как да проследим кабела, който идва до буксата за която спомена, за да видим защо има кофти контакт. Може там да е разковничето.
Колегата Симо, ти спомена за кабел на ламда сондата. Къде е тоя кабел ?
Утре с един колега, който е много наясно с електрониката по колите и не само, ще гледаме букси,кабели релета и какво ли не. Но още миналия път като мерихме тока до буксата колегата каза, че не може да проследи кабела от къде идва за да видим по пътя дали няма някъде прекъсвания и т.н.
Този пост е редактиран от Chavdar81: 25 октомври 2013 - 17:24