Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем с компресора на Е200


  • Please log in to reply
79 мнения по тази тема

#1 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 септември 2013 - 10:57

Здравейте колеги, от известно време си блъскам главата защо колата малко е спъната и днес забелязахме с момчетата, че шайбата на компресора не всеки път завърта. Плюс си има, но масата нещо не идва до буксата на електромагнита на компресора и не му дава захранване. И пак казвам,понякога завърта,по някога не иска. надявам се да има хора които са се сблъсквали с подобен проблем и да споделят опит и знания, къде да търсим болката.  323.gif
 

 


  • 0
Публикувано изображение

#2 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 септември 2013 - 22:42

Тая вечер пак гледах под капака и шайбата завърташе всеки път,но ми направи впечатление, че преди когато си беше ок колата като зацепи шайбата на около 1800 оборота, шайбата всмукваше,а сега просто се завърта.


  • 0
Публикувано изображение

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 септември 2013 - 23:01

Различните ЕКУ-та управляват компресора на празен ход по различен начин.

Според мен нямаш проблем с него.

Имаше модели, които не зацепват шайбата на празен ход. След това Мерц минават на другия Eaton, който е постоянно зацепен.

Силно се съмнявам да издърпва шайбата към компресора, това би преместило шайбата от оста на ремъка. Свободната част се върти постоянно, като зацепи магнита, завърта и сърцевината на шайбата, като шайба на климатик.


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#4 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 септември 2013 - 00:12

Вчера форсирахме колата на място и на около 1800 оборота завърта шайбата,чува се специфичния звук при завъртането и, но като я форсирахме няколко пъти спря да върти шайбата. Тези проби са в резултат на това че колата от известно време не ускорява както преди. Проверил съм катализатора на газ анализатор,хората казаха, че е в отлично състояние,преди 2 седмици ходих на диагносатика, диагностикът също каза че колата е в отлично състояние и няма нито едно нещо за което може да се хване,попитах с каква диагностика диагностицират,каза че е Стар диагноза (такава и търсех). навсякъде само положителни думи, но колата набира като атмосферка. Не съм състезател,но искам да знам че като ми е нужно да използвам мощноста на автомобила, няма да ме предаде, все пак точно за това си купих и компресорен. Изчетох де що има по форумите и за сега съм се усъмнил в електромагнитната шайба. утре смятам да я разглобим и да видим в какво състояние е. Възможно ли е като достигне нужните обороти,компютъра да праща импулса за пускане на компресора,но шайбата да си върти без да извършва реална работа,предполагам да приплъзва.

 

P.S. Сега виждам че съм пропуснал да спомена, че колата е W210 Е 200 компресор 186 к.с. 1998год.


Този пост е редактиран от Chavdar81: 30 септември 2013 - 00:35

  • 0
Публикувано изображение

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 септември 2013 - 08:15

Aко има проблем с компресора и управлението, диагностиката ще го хване или ще посочи вероятности!

 

Уверихте ли се че всички маркучи и скоби по въздушният път държат добре?

 

Проверете буксата на дросела намиращ се на кутията на въздушният филтър.

 

Проверете за нарушен вакум.


Този пост е редактиран от Вай Басо: 30 септември 2013 - 08:17

  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 Mladen99

Mladen99

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    SUBARU BAJA

Публикувано 30 септември 2013 - 14:23

Aко има проблем с компресора и управлението, диагностиката ще го хване или ще посочи вероятности!

 

Уверихте ли се че всички маркучи и скоби по въздушният път държат добре?

АКо този които гледа знае какво прави ще се разбере, но може и да не знае какво да гледа.

Напълно възможно е да не надува достатъчно или да има пробив някъде по трасето.


  • 0

#7 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 октомври 2013 - 13:57

Човека пише ,че не зацепва шайбата не търсете проблема по въздуха. Въпроса е какво кара шайбата да се изключва?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 октомври 2013 - 14:12

При нарушен въздушен път, прекъсване, неверни данни..... компа порязва компресора. 

 

Диагностика му е майката!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 октомври 2013 - 22:57

Извинявам се за закъснението, но нямах време тея дни за колата. Значи до тук какво съм направил. Ходих пак на диагностика, отново ми казаха че всичко било ок,компресора нямал проблеми и записани грешки. Аз лично заедно с още няколко колеги от форумите видяхме как шайбата не зацепва всеки път след 1800 оборота. Не знам какво и къде гледана диагностиката майстора,но ми се струва че не е наясно с възможностите на апаратурата. Той е втория който ми казва че дебитомера ми е леко "зацапан". каза че не бачкал на 100% , но прекалено малко било отклонението и не би трябвало да е проблема от него. Все пак намерих друг дебитомер и пробвахме с него. В интерес на истината колата тръгна по добре с другия дебитомер. Почистил съм дросела,проверено е по маркучите,уж всичко е наред. Моя дебитомер го почистих също и го сложих обратно. В същия момент се каза, че когато карам на бензин с новия дебитомер който сложих за пробата колата е ок, но на газ има проблем,като я вкарам в обороти и изключва единия цилиндър (първия) и започва да бачка на 3. По пътя на логиката има проблем с дюза на газовото. газаджиите ми обесняват, пък че не било дюза,а било бобина. Но пък ако е бобин няма да работят 2 цилиндъра,тъй че газаджията ме пързаля на пързалката. Ще се върна тея дни при газаджиите и докато не почистят дюзите и филтъра на газовото няма да си тръгна, все пак е и в гаранция още. Онея дни когато правих проби с дебитомера и почистването на дросела... също така намерих и друг компютър и пробвах с него,но не запали заради имобилайзера. върнах моя комп и си запали. Не знам дали е вързможно с махането и слагането да съм раздвижил нещо.. ако не е подавал хубав контакт към компресора... и аз вече не знам какво да си мисля. във Варна съм питал и ходил на доста места, просто няма читав диагностицик, който да знае как да я прочете тая кола както трябва. Ако някой може да ме насочи към някой ,който си разбира от работата ще съм благодарен. Поздрави и благодаря за мненията.

 

п.с. Сега шайбата си зацепва, ослушвам се да я чувам като подавам на място газ и се включва. Много интересно защо така избирателно работи.


Този пост е редактиран от Chavdar81: 06 октомври 2013 - 22:59

  • 0
Публикувано изображение

#10 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 октомври 2013 - 00:05

...Онея дни когато правих проби с дебитомера и почистването на дросела... също така намерих и друг компютър и пробвах с него,но не запали заради имобилайзера. върнах моя комп...

Кажи честно... 

В момента колата ти е като коледна елха. Кой ти даде тази безумно тъпа идея?


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#11 adv_petrov

adv_petrov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    A210 AMG Evo

Публикувано 07 октомври 2013 - 09:24

във Варна съм питал и ходил на доста места, просто няма читав диагностицик, който да знае как да я прочете тая кола както трябва. Ако някой може да ме насочи към някой, който си разбира от работата ще съм благодарен.

Да разбирам ли, че вече си ходил до Юни-то и сте я чели на Стар?


  • 0

"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"


#12 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 октомври 2013 - 07:55

Кажи честно... 

В момента колата ти е като коледна елха. Кой ти даде тази безумно тъпа идея?

 Безумната идея вече и аз не знам от къде дойде,но проблем не съм имал с колата след пробата ,нищо не ми е светвало като грешка, но аз минах след това на диагностика и ако е имало нещо което не е било видимо за мен предполагам е оправено.

 

Да разбирам ли, че вече си ходил до Юни-то и сте я чели на Стар?

Не съм ходил там колега. Ходил съм до "ПроМотор" и до "AutoBox"и на двете места я четоха със Стар..

Да разбирам ли, че там са кадърни и разбират на Стар Диагнозата ?

 

п.с. Сега виждам , че си от София, а аз търся за Варна добър диагностицик. Малко ми е далечко София :)

 

п.с.2 Някой дали може да ми даде ел. схема на компресора, от компютъра до електромагнитната шайба,да видим има ли някъде някакво реле или каквото и да е друго, което да прави джазъци.


Този пост е редактиран от Chavdar81: 08 октомври 2013 - 08:00

  • 0
Публикувано изображение

#13 NAV1

NAV1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 139 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W140 300TD ; 420
    W210 300D
    W211 200k face
    W220 320;320CDI;500
    W221 320CDI
    A209 320
    W218 350CDI 4matic
    W164 350CDI 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 октомври 2013 - 10:21

Проблема е или в пробит маркуч за въздух или в шайбата.


  • 1

#14 adv_petrov

adv_petrov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    A210 AMG Evo

Публикувано 08 октомври 2013 - 11:37

Колега, напротив точно за Варна си говориме - тръгваш нагоре по Цар Освободител посока Владиславово, подминаваш Метро, и се оглеждаш за Ромпетрола - след него. Диагностикът им разбира прекрасно от Стар Диганоза и си обича работата. Аз поне му имам пълно доверие. Ако нещо си обезнадежден ми пиши да се разбереме за някоя сутрин, да дойда и аз с тебе.

Иначе братле, далечко ти е София, но слушай патило - аз за ремонти под капаците винаги съм правил делегация до софийско при бай Васо (голям професионалист и душа човек).


Този пост е редактиран от adv_petrov: 08 октомври 2013 - 11:40

  • 0

"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"


#15 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 октомври 2013 - 21:27

Благодаря за информацията. Попитах за кой град става дума защото в информацията под името ти пише София. Тая седмица съм доста зает , но живот и здраве другата смятам да посетя този сервиз и да видим аджеба какъв е проблема при мен. Обезателно ще пиша като има развитие по въпроса.


  • 0
Публикувано изображение




4 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 4 гости, 0 анонимни