Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем с компресора на Е200


  • Please log in to reply
79 мнения по тази тема

#46 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2013 - 17:20

Значи първото нещо което проверихме когато забелязах проблема беше точно буксата която е под сивия капак до щеката. Плюс си имаше,нали той е постоянен там, но масата нещо не идваше до буксата всеки път и не му даваше захранване.Но тогава забелязахме, че и самата шайба не се завърташе всеки път като форсираме. В последствие не съм забелязал да не завърта пак , но смукването изчезна.

Видях клипчето колега и сякаш го виждам при теб смукването. То е съпроводено и със специфичен звук. При мен това го няма сега,само се завърта.

 

Бай Васо, ако можеш да кажеш как да проследим кабела, който идва до буксата за която спомена, за да видим защо има кофти контакт. Може там да е разковничето.

Колегата Симо, ти спомена за кабел на ламда сондата. Къде е тоя кабел ? :dontknow

Утре с един колега, който е много наясно с електрониката по колите и не само, ще гледаме букси,кабели релета и какво ли не. Но още миналия път като мерихме тока до буксата колегата каза, че не може да проследи кабела от къде идва за да видим по пътя дали няма някъде прекъсвания и т.н.


Този пост е редактиран от Chavdar81: 25 октомври 2013 - 17:24

  • 0
Публикувано изображение

#47 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 октомври 2013 - 10:47

Между другото не помня дали съм споменавал, но и разхода ми е по висок от нормалното. Градско 19-20 газ, а извън градско 10,5, това при сравнително икономично каране.


  • 0
Публикувано изображение

#48 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 октомври 2013 - 19:45

Днес прегледахме буксите и електронния блок който се намира от дясно , всичко изглежда съвсем наред,няма скъсани спойки ,окиси и т.н.

Огледах пак обстойно шайбата на компресора и днес пък нямам забележки към нея,завърта си,залепва както трябва,но колата пак не върви,пак си е като атмосферен мотор. Поръчах си 2 нови лули за бобините за всеки случай да ги сменя,че не са сменяни никога. Другата седмица се надявам да пристигнат кабели за колата защото нямаше в магазините от които пазарувам и да сменя и тях. Надявам се да имам резултат от смяната и колата да се оправи, защото усещам как почвам да разбирам какво означава да си намразиш колата :kill_myself

Има обаче един бушон който ни приема ни предава.

Оранжевия бушон отговаря за лиливия кабел , но нещо няма ток там. някой ако знае за какво са ?

 

nfnl.jpg


  • 0
Публикувано изображение

#49 simeon stefa

simeon stefa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    Мерцедес Бенц w210 Е200 компресор, 186 кс.6 скорости ръчка
    Опел Омега GL Diamant 20i
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 октомври 2013 - 16:38

Здравейте колеги.

Извинявам се за късния отговор бях няколко дни на почивка :_)

 

Ами ламбда сондата според мен е в задния десен край на двигателя.В последния ми пост втората снимка (не съм 100% сигурен обаче че е това).

 

За разхода извънградско да ти понагорява около 10 на сто си е нормално.Все пак си е тежък автомобил.Аз както казах в предишните си постове съм го свалял на 8,6 литра газ на сто но по магистрала на круйз контрол на 6-та скорост с 2500 оборота (около 130 км в час) !

Но за градското и в това топло време си е множко.

 

 Виж сега моят съвет е вместо да се тормозиш и да си губиш времето и да харчиш пари хаотично в различни части, потърси някой добър механик със СТАР диагностика, дори да не е от Варна.В първите постове един колега ти предлага майстор в Несебър (ако не се лъжа).Вземи си 1-2 почивни дни и го оправи този проблем..

Като го закачиха моя автомобил му тестваха доста неща от компютъра.

1.Тестваха му компресора (от компа му подават сигнал и той се развърта, да се знае дали проблема е механичен или да се търси другаде)

2.Тестваха и перката на водния радиатор по същия начин (там е на проценти)

 

 А и с тези електроники да не прецакаш или изгориш нещо и да стане по зле.


  • 0

#50 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 27 октомври 2013 - 16:59

Виж ся пич кво ти предлагам аз. Фани 2-3 приятелчета и им предложи да си направите едно трипче до София. Така ще ти излезе по-тънко бензина/газта. Елате тука вижте кво има по моловете, направете една кръчма, една дискотечница, пък през тва време остави колата при Вай Басо. Тва е човек, на когото целия форум има доверие и гаранция е човека, които ще ти оправи колата. Та хем малко разнообразие, хем веселие, хем колата ще оживее. Аз на твое място бих потърсил веднага компания, с която да тръгна към София. :)


  • 0

Немеца го е измислил !


#51 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 октомври 2013 - 21:13

 

Бай Васо, ако можеш да кажеш как да проследим кабел

 

По цвят.

 

.....вижте какви са цветовете на буксата, проследете снопа и там където влиза, търсите.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#52 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 октомври 2013 - 00:04

Виж ся пич кво ти предлагам аз. Фани 2-3 приятелчета и им предложи да си направите едно трипче до София. Така ще ти излезе по-тънко бензина/газта. Елате тука вижте кво има по моловете, направете една кръчма, една дискотечница, пък през тва време остави колата при Вай Басо. Тва е човек, на когото целия форум има доверие и гаранция е човека, които ще ти оправи колата. Та хем малко разнообразие, хем веселие, хем колата ще оживее. Аз на твое място бих потърсил веднага компания, с която да тръгна към София. :)

Сложна схема е това колега. Минаха безгрижните години в които палех и заминавах. Сега се съобразявам с един куп неща, но тва си е съвсем мой проблем разбира се.

Днес ми споменаха за един майстор на мерцедеси в града,аз съм му чувал името не веднъж и дваж - Ицо Мерсинков. Но си мислех, че по компресорите не пипа, но ми казаха че им разбирал и на тях, ДАНО . Само хубави думи и хвалби,та ще се отбия да видим дали ще може да ми помогне и на мен.

Тая вечер са ми дошли новите лули за бобините,утре като ги сложа ще пиша за резултат.


  • 0
Публикувано изображение

#53 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 октомври 2013 - 22:16

Днес смених двете лули на бобините с нови. Няма промяна,но видях че имам и по 1 пукнатина на всяка бобина и ще ги лекувам с залепяне на пукнатините. Благодарности към Вай Басо за съветите днес. :beer


  • 0
Публикувано изображение

#54 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 29 октомври 2013 - 11:01

Колега още 1 съвет от мене. Недей да сменяш всичко по запалване. Накрая ще смениш 10 неща и проблема няма да се оправи, а ще си дал цифра пари. Нека се изкаже специалист. Ако ще експериментираш на принципа проба-грешка, по-добре намери някой колега от Варна със изправна кола като твоята и го помоли да прехвърлите тва онова. И изобщо съвет от мене не купувай и не сменявай части, без да си сигурен, че ще има положителна промяна.


  • 0

Немеца го е измислил !


#55 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2013 - 20:39

Здравей колега. Принципно спазвам това правило и аз, но в случая смених лулите защото видимо бяха за смяна,а дали ще ми решат проблема,не съм и очаквал. Утре имам записан час при майстор. Силно се надявам да има положителен резултат. Ще пиша утре пак. :beer  Приятна вечер на всички.


  • 0
Публикувано изображение

#56 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 29 октомври 2013 - 22:36

И ако оставяш колата в сервиз задължително искай гаранция за ремонта ! Не да си правят експерименти.... дай тва да смениме, онова да смениме, а ма то пак същотото ?!?! Айде и тва и онова ... Последно време се начетох и наслушах за такива майстори и разбирачи, които взимат една мин. заплата за ремонт и си оставят ръцете .... Та и в тая връзка ти предложих Бай ти Васо, щот при него лабаво нема! Знае си човека, че живееме за едната чест и добро име и че парите не са най-важното :)


  • 0

Немеца го е измислил !


#57 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2013 - 19:02

Здравейте колеги. Както бях писал вчера,днес ходих при един майстор. Човека ми закачи колата на елкон,гледа струва, вика всичко е в норма,никакви отклонения за които да се хвана.  Почна да оглежда други възможности които компютър не би хванал. Изключи варианта да е електрически проблема.

Почна да маха маркучите наред,махна маркуча който влиза в клапана който е преди въздушния филтър и маркуча след филтъра. Запуши ги двата и колата угасна.  Усъмни се нещо и после запуши тръбата след филтъра и почна да надува от другата и се оказа, че имам пробив в системата, изпускаше от някъде въздух. Почнахме да се ослушваме от къде и се оказа, че под дебитомера където ляга на една тръба,там трябва да има "О" пръстен, а при мен незнайно защо го е хванала липсата и изпускаше въздух от там. Обиколих половината град за такъв пръстен,само с поръчка навсякъде и накрая намерих от магазин само за пръстени,уплътнения,семеринги и т.н. Утре сутрин ще сложа пръстена и пак при майстора  да видим дали има от някъде другаде пробив,защото не сме сигурни че само от липсата на пръстена има пробив.

Майстора ми направи много добро впечатление днес. На въпроса ми какво струва работата днес,каза: Нищо не струва,още не сме ти решили проблема. Като го решим тогава. Сефте някой да не ми иска пари.

Сега дежурния въпрос: Може ли от тоя пръстен да са ми всичките главоболия и защо преди това колата си вървеше добре ,все пак и преди не го е имало,а няма от къде да падне.


  • 0
Публикувано изображение

#58 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2013 - 19:34

 

Може ли от тоя пръстен да са ми всичките главоболия и защо преди това колата си вървеше добре ,все пак и преди не го е имало,а няма от къде да падне.

 

Тоя пръстен е много важен, няма как да е работила добре без него, поне във високите обороти със сигурност не е работила! Тоя пръстен може да доведе и до глъхнене при потегляне и да заблуждава за повреден дебитомер. Там не трябва да изпуска!

 

Не знам назад дали съм те съветвал да провериш въздушните пътища, но първото нещо за което подсещам е пробив във въздушният път.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#59 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2013 - 19:50

Утре сутрин ще го сложа и силно се надявам като тръгна да усетя  тягата на компресора,че вече забравих какво е това :drift

Мисля,че и по назад си казвал относно въздушните пътища. :beer

Майстора при който ходя не разполага с голям сервиз и техники, но пък е кадърен човек. Днес надувахме с уста. Не знам с уста колко може да се разбере за пробив някъде,мисля че ще трябва с по голямо налягане да се провери. Как се проверяват въздушните пътища ?


  • 0
Публикувано изображение

#60 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2013 - 20:40

Номер 110 е на схемата. Точно над него седи дебитомера.

 

http://images.neorig...60633a33ebef7bf


  • 0
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни