Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Mercedes 190E 3.0От 2.6 автомат към 3.0 ръчак :)


  • Please log in to reply
110 мнения по тази тема

#61 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юли 2014 - 12:09

ами и аз това си мислех, че се плиска нещо, но като захапе да свети, свети през целия път, като карам направо на равно с равномерна скорост пак, иначе държи налягането както си трябва


  • 0

M112.940 inside

 

 


#62 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 09 юли 2014 - 14:52

Аз го имах този проблем с определени видове масло, основно извънградско и то при шофиране с висока скорост преди години.

 

Какъв маслен филтър ползваш?

 

Смени маслото и филтъра като марка и доставчик и пробвай пак.

 

Ако не помогне - сменяй датчика.


  • 0

#63 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 09 юли 2014 - 17:24

То ясно,че се плиска,но маслото не е вода.Те тези от мерцедес са помислили за това.Или караш с малко масло или с такова на което вискозитета не е у ред.Както каза Субсоник може и във филтъра да е проблема.

   Какви прегради в картера,нали все пак това е нормална кола за каране по пътищата?


  • 0

#64 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юли 2014 - 18:38

Филтъра ми е фиам, аз наскоро го смених, но и с предишния(няква куча марка) беше същото. Маслото е мобил с2000 10в40, един приятел, от който си взимам и маслото кара със същото на 124-ката си и на баща му на 190-ката( и двете коли със 122 к.с.) и нямат такива проблеми, маслото го меря редовно по щека и винаги има поне на половината щека...


Този пост е редактиран от IvoR1: 09 юли 2014 - 18:39

  • 0

M112.940 inside

 

 


#65 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 09 юли 2014 - 19:05

свети през целия път, като карам направо на равно с равномерна скорост

 

 

Тя лампичката светва доста преди маслото да падне под нивото на хобота на помпата..


  • 0
Follow your own star...

#66 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 09 юли 2014 - 21:16

Що не си смениш датчика да пробваш а ? Да ти пратя един за проба ?
Няма логика да ти свети жълтата лампа при положение че имаш налягане , тя е само за нивото на маслото в картера  ....


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#67 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 09 юли 2014 - 22:50

И аз мисля че се ебава датчика за нивото на маслото.
  • 0

#68 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 10 юли 2014 - 06:25

Има да ги въртите тия датчици и да се цапотите....То освен нивото ,този датчик се влияе и от плътността на маслото.За това като караш продължително време на около 3000об ,маслото става редичко.В самия датчик поплавъка пада долу и затваря веригата(или отваря,вече не помня).

И цялата работа не е толкова от датчика,колкото от маслото.


Този пост е редактиран от Dimitar m: 10 юли 2014 - 06:26

  • 0

#69 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юли 2014 - 08:46

При мен, смяна на датчика с НОВ реши проблема . 


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#70 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 10 юли 2014 - 10:29

Мери нивото само колега за налягането е друг не този отдолу на картера а горе на главата ;)
  • 0

#71 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юли 2014 - 10:56

ще пробвам с друг датчик, този на 2.6-цата ми работеше нормално мисля, след това следва друга марка масло


  • 0

M112.940 inside

 

 


#72 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 юли 2014 - 23:36

На старата Ц-класа на жена ми имаше същия проблеми и се реши със смяна на датчик.


  • 0

#73 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 септември 2014 - 19:54

Момчета, да знаете за напред - ако решите да слагате спирачки от 124 на 190 е хубаво да се подложи по една тънка шаибичка на апарата, иначе върви близко до диска и на моя поне от лявата страна на десен завой стържеше отвратително :) иначе сега със 284мм дискове(хвала на Наско, че ми ги продаде) спира доста по-добре от заводските 260мм :)


  • 0

M112.940 inside

 

 


#74 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 15 септември 2014 - 20:50

Пише го в 2-3 теми най-малко


  • 1
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#75 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 16 септември 2014 - 21:09

На 190-ката съм с дискове и апарати от 124 и никъде нищо не стърже.Има нещо нередно в цялата работа.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни