ами и аз това си мислех, че се плиска нещо, но като захапе да свети, свети през целия път, като карам направо на равно с равномерна скорост пак, иначе държи налягането както си трябва
Mercedes 190E 3.0От 2.6 автомат към 3.0 ръчак :)
Започната от IvoR1, 29 юли 2013 - 12:14:51
110 мнения по тази тема
#61
Публикувано 09 юли 2014 - 12:09
M112.940 inside
#62
Публикувано 09 юли 2014 - 14:52
Аз го имах този проблем с определени видове масло, основно извънградско и то при шофиране с висока скорост преди години.
Какъв маслен филтър ползваш?
Смени маслото и филтъра като марка и доставчик и пробвай пак.
Ако не помогне - сменяй датчика.
#63
Публикувано 09 юли 2014 - 17:24
То ясно,че се плиска,но маслото не е вода.Те тези от мерцедес са помислили за това.Или караш с малко масло или с такова на което вискозитета не е у ред.Както каза Субсоник може и във филтъра да е проблема.
Какви прегради в картера,нали все пак това е нормална кола за каране по пътищата?
#64
Публикувано 09 юли 2014 - 18:38
Филтъра ми е фиам, аз наскоро го смених, но и с предишния(няква куча марка) беше същото. Маслото е мобил с2000 10в40, един приятел, от който си взимам и маслото кара със същото на 124-ката си и на баща му на 190-ката( и двете коли със 122 к.с.) и нямат такива проблеми, маслото го меря редовно по щека и винаги има поне на половината щека...
Този пост е редактиран от IvoR1: 09 юли 2014 - 18:39
M112.940 inside
#65
Публикувано 09 юли 2014 - 19:05
свети през целия път, като карам направо на равно с равномерна скорост
Тя лампичката светва доста преди маслото да падне под нивото на хобота на помпата..
Follow your own star...
#66
Публикувано 09 юли 2014 - 21:16
Що не си смениш датчика да пробваш а ? Да ти пратя един за проба ?
Няма логика да ти свети жълтата лампа при положение че имаш налягане , тя е само за нивото на маслото в картера ....
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#67
Публикувано 09 юли 2014 - 22:50
И аз мисля че се ебава датчика за нивото на маслото.
#68
Публикувано 10 юли 2014 - 06:25
Има да ги въртите тия датчици и да се цапотите....То освен нивото ,този датчик се влияе и от плътността на маслото.За това като караш продължително време на около 3000об ,маслото става редичко.В самия датчик поплавъка пада долу и затваря веригата(или отваря,вече не помня).
И цялата работа не е толкова от датчика,колкото от маслото.
Този пост е редактиран от Dimitar m: 10 юли 2014 - 06:26
#69
Публикувано 10 юли 2014 - 08:46
При мен, смяна на датчика с НОВ реши проблема .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#70
Публикувано 10 юли 2014 - 10:29
Мери нивото само колега за налягането е друг не този отдолу на картера а горе на главата
#71
Публикувано 10 юли 2014 - 10:56
ще пробвам с друг датчик, този на 2.6-цата ми работеше нормално мисля, след това следва друга марка масло
M112.940 inside
#72
Публикувано 11 юли 2014 - 23:36
На старата Ц-класа на жена ми имаше същия проблеми и се реши със смяна на датчик.
#73
Публикувано 15 септември 2014 - 19:54
Момчета, да знаете за напред - ако решите да слагате спирачки от 124 на 190 е хубаво да се подложи по една тънка шаибичка на апарата, иначе върви близко до диска и на моя поне от лявата страна на десен завой стържеше отвратително иначе сега със 284мм дискове(хвала на Наско, че ми ги продаде) спира доста по-добре от заводските 260мм
M112.940 inside
#74
Публикувано 15 септември 2014 - 20:50
Пише го в 2-3 теми най-малко
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#75
Публикувано 16 септември 2014 - 21:09
На 190-ката съм с дискове и апарати от 124 и никъде нищо не стърже.Има нещо нередно в цялата работа.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни