Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Mercedes 190E 3.0От 2.6 автомат към 3.0 ръчак :)


  • Please log in to reply
110 мнения по тази тема

#91 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 февруари 2015 - 08:23

На моята кола мачкаше шайбата между тампона и гайката, сложих яки шайби и веднага ми умряха тампоните, скоро сложих от Дачия Логан и засега държат :D


  • 0

signatureqps.jpg
 


#92 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 февруари 2015 - 16:36

ясно, на око тампоните на предните амортесиори на жигули са същите, ще проверя и дачиите как са :)


  • 0

M112.940 inside

 

 


#93 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 март 2015 - 10:07

Момчета имаме си нова болест на 190-ката :) - биене във волана след 90 км/ч. Появи се в началото на зимата, първо си мислех, че са зимните гуми, но сложих обратно летните и пак бие, след това отидох и пребалансирах зимните, не се оправи. Специфично нещо което ми направи впечатление е, че биенето спира в завой, като карам направо бие, но в момента като почна да завивам спира. Десните кормилни накрайници бяха заминали и ги смених, но биенето си остава... Сега подозирам кормилна кутия... Принципно имам луфт на волана като от американски филм и се чудя вече дали не е и от там нещо... но аз пък този луфт си го имам откакто съм купил колата. Идеи?


  • 0

M112.940 inside

 

 


#94 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 19 март 2015 - 17:21

Лагер?!


  • 0

#95 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 март 2015 - 19:29

Провери хлабината на предните лагери - конусни са и е нормално да имат минимален луфт, но ги провери като хванеш на 6 и на 12ч колелото. Провери паразитния хебел, не трябва да има никакъв луфт.Кормилната кутия ако има много голям луфт, може да я обереш от гайката, която се намира от горната страна, мисля 17мм беше. Не я пренатягай, понеже в крайно положение ще започне да ти затяга волана.


  • 1

signatureqps.jpg
 


#96 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 март 2015 - 22:02

То май се отвива гайката на кормилната кутия за да се затегне :). досега не съм го правил, но го бях гледал във WIS-a май.

 

И аз си мисля за лагер на главина. Провери и амортисора на кормилната щанга.


  • 0

#97 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 19 март 2015 - 22:17

И гайката се отвива, и винта се отвива, и тогава гайката пак се стяга :) Не е от лагерите, и аз имам такъв проблем и лагерите са ок. И аз имам луфт и мисля от него да започна.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  image085.jpg   160,39K   6 Брой сваляния

  • 0
Follow your own star...

#98 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 22 март 2015 - 00:21

хмм, не би трябвало от луфт в кормилнаат кутия да бие, нито от шарнир, нито от амортисьор.

провери пак гуми/джанти

провери сходимостта, на регулаж


  • 0

#99 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 март 2015 - 08:07

Или е хебела или напречния амортисьор на кормилната щанга ,щом гумите са ОК ,аз залагам на едно от двете.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#100 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 22 март 2015 - 08:45

Я си провери дисковете за всеки случай.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#101 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2015 - 15:52

И двата предни лагера са сменени, единия има минимален луфт, но нали е позволен малко, дисковете ги сменях лятото и нямаше проблеми, нито бият нито нищо, още преди да дойде зимния период, и лагерите и дисковете ги сменях края на лятото и съм карал колата без проблем и биене с големи скорости, като дойде зимата се появи тази аномалия, амортесьора на кормилната щанга как да го проверя?


Този пост е редактиран от IvoR1: 23 март 2015 - 16:10

  • 0

M112.940 inside

 

 


#102 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2015 - 16:51

Откачи го от единия болт и на ръка ,като го напънеш ще се усети, ако няма съпротива е за смяна.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#103 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 23 март 2015 - 18:31

Дискове се кривят много лесно, един приятел с Е46 при спиране от над 160км/ч и преминаване през локва ги намокри горещи и всичко приключи с тях, тресеше бая, но ако не започва да тресе още повече при спиране значи проблема не е в тях, за мен такова тресене се дължи на въртящ елемент и дисбаланс в него или при лагер нарушено покритие, при проблем в окачването може да имаш хлопане , същото важи и за управлението, но да имаш циклично тресене като от въртящ се елемент не ми се вярва.


  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#104 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2015 - 23:10

От успокоителя (амортисьора на кормилната щанга) не ми се вярва да излезе, аз даже карам без такъв на двете ми коли и има малка разлика, малко по-добър фийдбек и по-чувствителен волан на неравностите, особено с големи джанти. От 124-ката като го смъкнах беше толкова умрял, че даже не се усещаше напрежение на стержена.

Спирачните дискове в 99.9% тресат при спиране, трябва да са ненормално криви за да тресат без спирачка, а ако се ползва, то тогава чак педала се връща (имал съм и такива случаи)

 

Джантите ти предполагам имат центриращи втулки ако не са оригинални.

 

Пребалансирай си наново гумите и пробвай да размениш предни със задни.

 

Провери ли луфта на кутията и паразитния хебел, аз залагам на едно от двете :) Пробвай при вдигнати предни гуми във въздуха и навит примерно пълен десен, да хванеш на 9 и 3 часа и да клатиш здраво, тогава най-лесно се хваща разбит хебел :)


  • 0

signatureqps.jpg
 


#105 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 23 март 2015 - 23:50

И на мен първата ми работа като си взема нова 190тка е да го разкарам тоя амортисьор. И аз наскоро сменях спирачки и джанти и не е от тях проблема... Надеждите ми засега са при мен да е от луфта в кутията, ако не е от нея ще огледам главините да не са криви.


  • 0
Follow your own star...




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни