Подкрепям напълно.
Аз съм с горния модел реплики,но 16-ки и са 8-ци.Ти си късметлия с това 7.5
Публикувано 15 февруари 2014 - 20:39
Подкрепям напълно.
Аз съм с горния модел реплики,но 16-ки и са 8-ци.Ти си късметлия с това 7.5
Публикувано 15 февруари 2014 - 23:33
АМГ-тата ще са за сега, тея реплики ще ги освежа и на пазара да ходят, така, че ако се интересуваш ))
M112.940 inside
Публикувано 16 февруари 2014 - 06:37
Ако бяха 16-ки и без да ги освежиш щях да ги взема,но повече 17-ки не искам щото трябва да ги карам с 215/45 гуми ,а става много тегаво по неравностите и колата става направо неуправляема.Иначе както каза колегата по-горе,са си класика.Веднага ще ги лапне някой.
Публикувано 09 април 2014 - 21:23
Малко да обновим темата с новите джанти
M112.940 inside
Публикувано 16 май 2014 - 00:02
Колеги да ви запитам едно питане, според вас какъв ефект би имал колектор, като този:
напоследък ми се върти из главата този плетения, а днес ми споменаха за човек в плевен, който ги прави и се позамислих чесно казано
M112.940 inside
Публикувано 16 май 2014 - 00:29
Колега според мен на стоково запалване би си заслужавало само ако ти излезе евтино
Този пост е редактиран от saitov: 16 май 2014 - 00:29
Публикувано 16 май 2014 - 08:45
Ефект винаги има.
Всичко зависи от дължина, диаметър и т.н. на първични, вторични и т.н.
Освен това трябва да е в унисон с други модификации по колата.
Публикувано 16 май 2014 - 09:10
През седмица ходя до плевен по работа и мисля да мина през този майстор, доста хора го хвалят и прехвалват, та да го видя какво ще каже като сума и т.н. и ако ми хареса може да ми оплете 2 тройки мен цялата ми генерация е сменена от ламбда сондата назад, белкем сменим пък и тази част Какви други модове Стани?
M112.940 inside
Публикувано 17 май 2014 - 01:08
турбинни...модове
Публикувано 17 май 2014 - 14:14
Как се казва този майстор?Да не е Анатоли?
Публикувано 17 май 2014 - 14:17
Грешка при писането -Антон.
Публикувано 17 май 2014 - 20:34
Имах предвид в контекста на единна концепция за колата - да не правиш като мен, първо да удължаваш тръби, после да ги скъсяваш .
Да знаеш дали ти трябва тяга в ниските или мощност във високите(говорим за атмосферен мотор).
И дали е правено нещо друго по колата и какво - примерно нещо по смукателния тракт, нещо по клапаните, по главата или по разперделителния вал.
Честно казано, фабричният колектор е достатъчен за нуждите на колата и се справя доста добре, но пък не е особено привлекателен като външност .
Публикувано 19 май 2014 - 08:37
Ясно
M112.940 inside
Публикувано 09 юли 2014 - 10:44
Колеги, да ви запитам за един продължаващ проблем - колата продължава да й светва лампата за маслото, при положение, че по щека има над средата... светването обикновено се случва извънградско, но напоследък примигва и в града, като й долея и не присветва, а нивото е горе долу еднакво...
M112.940 inside
Публикувано 09 юли 2014 - 11:03
Маслото ти по завоите се лашка наляво надясно и за това ти присветва лампичката, и братовчед ми го има тоя проблем с присветващата лампичка по завоите на неговото М104. При ускорение/спиране също маслото се разхожда напред назад, при преминаване през дупка също може да се получи нещо такова... Решението е или да си направиш някакви прегради в картера да ограничиш разплискването или да си караш с повечко масло. Може да се направят и прегради с отвори с пантички така че маслото да тече само еднопосочно към хобота на маслената помпа без да се разплисква обратно назад или настрани. Това е при положение че датчика ти е здрав и кабела ти няма прекъсване някъде и от там да идва някакво примигване
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни