Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 3 votes

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 replies to this topic

#76 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 09 July 2013 - 20:31

Така си е екстра,най-малко не се чака една - две седмици.Просто го казвам да не се получи като този ,който дадох за пример от 300 кинта с неясен произход да го продава "ужким" на половин цена ,пък реално да струва 60-70лв.

 

Абсолютно прав си

Благодаря за предупреждението

Принципно при закупуването на такива части от БГ особено .. има адски много неяснотии

Виж например цените в Хеед91 какви са на БОВите .. виж и по рейсинг сайтовете .. без коментар


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#77 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 09 July 2013 - 20:46

Този път нещата са станали перфектно, евала  :coolgrin . На Насето колата я раздвижихме още в неделя, върви много приятно  :) , останаха само едно-две неща да се коригират и да се настрои окончателно. Дино батъл назнам дали ще има тъй като Насето не иска да я кара на повече от 0.5-0.6 за момент но според мен и така ще е доста бърза, абе според мен стана много приятна кола за каране  :)  .

 

П.П. Ето една снимка...Насе няма се сърдиш  :D

 

20130707_173408_zps38c90039.jpg

aaa Жоре по-горе насето каза че била настроена до 2 бар-а ... това спрямо абсолютното налягане или?! Защото на 2 бар-а над атмосферното първо че ще изплюе 500 на гумите, и другото което е че ще "изплюе" всичко от мотора назад, даже и мотора кой знае? :D Ииии гледам че има гЪзчица колата- с 2 горивни карти на мегата и си се кара на газ главно, или когато не я ръчкаш или ... интересно ми е какъв е замисъла с газта (защото ако си се кара в бууст на газ и бензина е само за да загрява закво са му онея огромните инжектори? ) Иначе на Насето колата ще е добра конкуренция, аз съм навит да сваля мойта на 0,6 да се пробваме ако на него му е толкова терсене, въпреки че незнам той какво се дърпа толкова като мотора спокойно можеш  да го метнеш на 1 бар без да му мислиш :) (иии очаквам отговор за тея 2 бар-а и газта че се стряскам ) :D
Относно дино батъл-а: аз говорех за 1км. батъл, но може и двата да напрайм :D  :D :D
BTW  аз ако бях на вас и имах време бих направил някакъв адския колектор с това сингъл турбо и много място (защото при мен всичко ама абсолютно насякъде е на 5-10мм от нещо друго и затова ползвам термолентата), но предполагам че случая е следния: взел е твоя стария от м103-ката на безценица :D
Да отговоря и на ДимоМ на въпроса: за фланците човек нямам представа какво точно се водят, т20/т23 излиза като спецификация на турбината но никъде освен на тдс-ите и на е46 320-330д преди фейса (преди 2002г.) не съм ги виждал ...
 


Edited by siriospepi, 09 July 2013 - 20:52 .

  • 0

#78 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 09 July 2013 - 21:50

Газта си е ГИ и си е отделно от мегата

Попадна ми на без пари / 200 лева / и ми хареса идеята

Чете директно от бензиновите дюзи както си му е реда

Газта е 120 октанчета дава с около 10 процента отгоре коне на бензиновите

Едно зверче на бензин изкара 190 на газ - 210

Друг примерно от 200 на 215 ги изкара ..

Да не говорим , че е по стабилна за такива проекти

Най важното ... 1.10 на литър е ! РАААЙ !

Пазя диф , кутия .. двигателя ми е през .. махалото

Искам също и да й сФикна .. да я видя как се държи ..

За 2та бара .. да ти отговори виновника за настройката

 

ЕЙЙЙ ЗНАЧИ НЯММА ТЪРПЕНИЕ ВЕЧЕ ДА СИ ВЗЕМА КОЛИЧКАТАААА
ЖОРЕЕЕ ЗА БОЙ СИИИИИИИИИИИ
като не говоря и не я мисля .. по лесно е .. сега като я и видях ...

ДА ИДВА УИКЕНДА И ДА СЕ МЯТАМЕЕЕЕЕЕЕЕ


Edited by Наско, 09 July 2013 - 22:05 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#79 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 09 July 2013 - 22:13

На мен ми е интересно съвсем теоретично имам въпрос към Жорето: разбрах какви са предимствата на газта спрямо бензина, и евентуално повечето коне, въпроса е ми е какви са и негативите спрямо бензина? Примерно нали реално бензина се прави на смеси под 12,5:1 (грубо казано) с цел охлаждане на горивната камера и железата вътре :D (нали това става главно заради това че когато бензина преминава от течна в газова фракция отделя количество топлина което в случая на неразбиращите можем да наречем количество студенина :D или по-точно поглъща такава... въпросът е данеби недостатъка на газта да е в това че тя вече идва до инжекторите като газова фракция и от там нямаме този процес на охлаждане? Просто немога да разбера как 1 гориво в този случай в 2 пъти по евтино и дава всичко повече, в реалния живот такива неща няма :D


  • 0

#80 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 09 July 2013 - 22:19

siriospepi, всичко си е на Наско, само колектора е от моя стар мотор. Не знам за какви два бара става въпрос но това което сме говорили с Наско е 0.5-0.6, той е писъл за причините по-горе, не че е проблема да се вдигне на 1.3-1.4 примерно (мапването не е проблем). Другото, тия 500 на гумите при два бара много зависят от турбината/турбините т.е. с малкa турбина след определено налягане ще прави само повече жега и ефекта ще е малък, ако Наско иска 500 на гумите ще трябва да се променят някой неща :) , и опредлено няма да станат с тази турбина. За батъли Наско да си каже но първо според мен той не е такъв човек и второ колата е правена с малко по-друга концепция.

 

Насе, колата става чук, лично на мен много ми хареса как върви, здраве и живот този уикенд ще се убедиш в това.

 

П.П. не виждам проблеми да си я кара и на газ (макар че аз не съм фен на газта), стига компонентите на газовата да могат да захранят колата на въпросното налягане.

 

П.П.П. относно газта, не ме търси мен там, както казах нито карам нито скоро съм настройвал коли на газ, но от малкото ми опит винаги колата на бензин е вървяла повече ;)


Edited by joreto, 09 July 2013 - 22:24 .

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#81 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 09 July 2013 - 22:37

Интересно ми е каква е концепцията на Насето като цяло? За батъл нямам нищо сериозно, само едно замерване :) просто навсякъде се дърпам е голфове с турбо е36 или е46 или нещо такова (един вид немога да си намеря нищо в класа), а от на Насето колата няма по в моя клас :D


  • 0

#82 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 09 July 2013 - 23:14

Това 2 дойде от някъде от някой разговор .... няям идея що разбрах , че е настроена до 2 бара ... дори и сега ми е чудно като се замисля как така до 2 .. като е невъзможно с тая концепция дето съм си я сглобил .. като говорехме нещо за това къде да реже надув и тн някъде от там се шмугна 2 :D

както и да е .. 100 % е било нещо друго

 

Концепция ?

В началото беше  low , slow and static .. все още е такава .. само дето е в кавички второто

Като цяло изливам всичко което ми е в главата

Надали и ще раздувам .. ще си остане static .. само ще изяде нова боя с мноооогоооо перли

 

А какви точно са предимставата на газта .. сега ще изнамеря някой колега от газаджийте да си каже урока

 

Абе .. каква е тая чаша от кафе в двигателният отсег ?

ЩЕ СЕ ГЛОБЯВАМЕ ! :D


Edited by Наско, 09 July 2013 - 23:18 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#83 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 10 July 2013 - 09:19

Насе, това е основен тунинг инструмент с много приложения  :D .   siriospepi, относно колектора, какво имаш предвид под адски (адски на вид, адски като флоу, ако е второто как го мерим ? ) , и защо си мислиш ,че примерно направен тръбен ще флова повече от този или ще даде някакво голямо предимство на тези налягания които ще кара Насето.  


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#84 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 10 July 2013 - 10:09

При тези налягания като моите не мисля , че има смисъл от къстъм колектор

Преправен от ОМ60х върши идеална работа съдейки по това , че 300ТД-то е на близки до моите надувания , турбини и тн

 

 

В крайна сметка си закупих висококачествена и тествана реплика на Гредди РС на 35мм

Петък частта е при колата ..

 

 

Пепи , Жоре , колеги .. малко смях да става

 

При пожара в психиатрията са пострадали 18 човека, 7 батмана, 4 дракона, 9 елфи, 2 Вселенски разума и 1 покемон


Edited by Наско, 10 July 2013 - 16:21 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#85 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 10 July 2013 - 22:11

: :D:D:D:D
По темата: от къстъм колектор файда винаги има :) Ти при тея налягания по скоро от интеркулер нямаш нужда от колкото от къстъм колектор  (образно казано :D) все пак не е от голямо значение за този проект и тея налягания :)
Ако имате снимка на това как и къде е сложен кулера и с какво размери е , ми е интересно да я видя, т.к. аз имахн голям проблем с намирането на место за кулер с заводската броня, и трябваше да направя малко компромис с размера му, той по сметки си излиза точен нооо винаги бих искал още :D


Edited by siriospepi, 10 July 2013 - 22:50 .

  • 0

#86 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 10 July 2013 - 23:00

На предната носеща греда е - отрязани са 2 пръста точно

вход 63 мм

с чочоне броня съм - няма ядове

фокуси правим всякакви ;)


Edited by Наско, 10 July 2013 - 23:01 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#87 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 10 July 2013 - 23:23

: :D:D:D:D
По темата: от къстъм колектор файда винаги има :) Ти при тея налягания по скоро от интеркулер нямаш нужда от колкото от къстъм колектор  (образно казано :D) все пак не е от голямо значение за този проект и тея налягания :)
Ако имате снимка на това как и къде е сложен кулера и с какво размери е , ми е интересно да я видя, т.к. аз имахн голям проблем с намирането на место за кулер с заводската броня, и трябваше да направя малко компромис с размера му, той по сметки си излиза точен нооо винаги бих искал още :D

 

Човек , сещаш ли се точно каква глупост написа за колектора и кулера, аз пък мога да се обзаложа ,че кулера в този случай е много по-важен от къстъм колектор, айде обясни ми точно на този сетъп какво ще спечели с къстъм колектора и с какво ще е по-добър ? Друго, пак да питам, как го сметяш този къстъм колектор за да е оптимален (дължина, диаметър на тръбите, колко чупки да има, при какви обороти и .т.н). Т.е. като пишеме нещо е хубаво да се обосновем защо е така а не примерно защото сме го чели от нет-а :) . Аз примерно мога да кажа че от МБ са свършили доста добра работа като са направили този колектор и е доста помислен т.е. е по-добър от едни 80% от къстъм направените, това че са криви и изглеждат примерно по-готино не значи че са по-добри ;) 


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#88 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 11 July 2013 - 00:13

Сегаа много въпроси станаха да започнем от някаъде: къстъм колектора го смятам като дължина на ръновете с цел недоизгаряне на ГВС-то в турбото, и оптимално разширили се газове на входа му което води до максимално бързо влизане в бууст (за мен това е много важна черта на една турбо система... за мен кола която влиза на 4500-5000 оборота в бууст е за само за дино или писта ....). Сега относно изказването ми за кулера-колектора си прав че е неразумно, и затова аз написах по-горе образно казано и т.н. (все пак се изсилих с изказването си, и ако аз трябваше да реша щях да сложа кулер и тоя колектор пред разплетен колектор и без кулер). НО относно помисления колектор на МБ ще ти се запъна като магаре на чеп няма начин просто.... Сега ти ми кажи (.к. ти си един от малкото хора във форума които могат да ме разубеждават), кое е помислено по-точно на колектор в който газовете излизат от първи цилиндър, след това минават през включването на втори, след това при включването на трети и от там в турбото. Сега за да не пиша още 10 реда по този въпрос погледни в книгата на Корки (за да бъдем обосновани рзбира се) и там хвани и прочети за видовете колектор и кой споменава той като най-лоши варианти. А те именно са следните: като най-лош се описва този в който както тук има паралелна тръба на главата в която се включват всички изходи от нея, и входът на турбото е в края и. Като втори най лош вариант е описан ТОЧНО ТОЗИ който е на На насето на колата в който пак има тръба паралелна на главата в които търа дъра дъра... и турбото се намира посредата и (като най-добър вариант от този вид колектори). Сега относно типа на колектора се обосновах, нека продължа към друго което ме притеснява в него: предполагам от МБ са помислил добре за тая разглобяема връзка там , защото за мен в един перформънс проект снадки по колектора нямат места (и не съм видял някаде да има в скъп пресметнат колектор и т.н.), другото което е от мб незнам как добре са изчислили този колектор (колкото и да са го изчислили се не е за тоя мотор), но ми е интересно да попитам разбиращите хора дали са съгласни с избраното включване на 2-ри и 4-ти цилиндър към колектора и връзката им и пътя на газовете спрямо турбото ... аз виждам едни злостни завойчета по 90 градуса, та даже на входа на турбото се получава не завойче а голям сблъсък ако мога да го нареча така (сега това виждам от снимката мога и да греша) иии това е което мога да кажа за този колектор от тази снимка която виждам...
Сега относно проекта на Насето: въобще неискам да го храня и т.н. половината от нещата които изброих по-горе са с абсолютно минимално значение за това което е колата му. Другото което е че съм млад и недостатъчно образован и може и да греша в голяма част от твърденията ми но повечето изхождат от логическото ми мислене което ако всеки проследи би трябвало да бъде съгласен. В този колектор за мен няма нищо перформънс просто.... същите като тип бяха и колекторите на ТДС-ите от които взех мойте турбини, и току що се сещам че този колектор може да пасва перфектно на главата като крепежи и отвори към главата, но все пак долкото си спомням той е пресмятам за дизелов мотор , който дизелов мотор е с значително по-малко като масов коефициент и по студени (като температура :D) изгорели газове спрямо бензинов еквивалент КОЕТО на свой ред означава че тези проблеми които аз виждам със ТИП-а на колектор-а (а именно той да е с тръба паралелна на блока и търда дъра...) не са от толкова голямо значение (споменах преди 10-20 думи защо) и затова можеби от МБ са преценили че той би бил достатъчно добър за техния мотор в онези времена в които дизела е бил бая малко конйовчета, уви вие обаче го слагате на бензинов мотор което означава много огин и изгорели газове в него  :) Сега последните 4-5 реда може да са били леко грешни ако колектора е бил създаден за бензинов мотор но доколкото съм запознат не е така .
И така Жоре за колектора само това успях да се сетя, надявам се че съм успял подробно да обесня с какво е по-лош от мойте (новите) и твоят на 190-тката :)
За кулера изказването пак си признавам че е пресилено но все пак се бях опитал да вкарам леко бъзиче в цялата работа ( и все пак остава неуместно изказване)

PEACE момчета :)
ПС: Много важно нещо относно проверката на ефективността на колектор исках да спомена: преди няколко седмици мисля че беше хванах за пръв път и духнах с пистолет за въздух да кажем в дупкат ана 6-ти цилиндър и проверих каква част от въздуха излиза от изхода за турбото и каква от останалата част от дупките за другите цилиндри. Това е много груб но и много полезен метод за установяване на коректният AIR FLOW на колектора, аз направих моите колектори така че когато духнеш с пистолета да не излиза и грам полъхче от дупките за останалите цилиндри, уви това ще се получи ли при този колектор на колата на Насето?
 


Edited by siriospepi, 11 July 2013 - 00:27 .

  • 3

#89 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 11 July 2013 - 08:42

Siriospepi, ами общо взето смяташ грешно  :) , изгарянето на ГВС зависи от доста нещи но предимно от аванса на колата и съотношението на сместа а не от дължината на рънерите на колектора, също така ми е интересно как точно смяташ скоростта и раширенето на изгорелите газове за да са оптимални (интересни ми са точно сметките които ползваш). Аз до колкото съм запознат тези неща се проектират на кад програми и после се тестват на симулационен софтуер (като се съобразяват с много от другите компоненти на сетъп-а, естествено има и смекти), поне така го правят протата което ние определено не сме и сме доста далеч от тях. Насочеността на газовете е само едно от нещата които са важни. Не забравяй ,че  в колектора  има налягане а изгорелите газове излизат през пътя на най-малката съпротива в този случая турбото. Ако говорим за възвръщане на изгорели газове то тогава нито твоите нито моя колектор е оптимален (и много по-добър от този на Насето) тъй като за тази цел трябва да са с доста по-дълги рънери, но като станат по-дълги губим част от енергията и съответно колата става по-лагава, естествено този ефект може да се пребори донякъде като се изчислят дължините на рънерите така че да ползват пулсациите на мотора (отделно термоленти, керамично покритие и т.н.). Колектора на Мб-то е доста помислен сръвнен с повечето колектори от този тип, първо турбината е на средата, второ взето е под внимание реда на палене и съотвено ако се загледаш рънерите са насочени към турбото (предните и задните три, при това много плавно), търбите са с добър диаметър, и като отливка е много добре направен (ако не се лъжа дори вътре е разделен донякъде) т.е. не е лошо първо да го видиш на живо преди да се коментира. На корки бел книгата съм я чел, но имай предвид ,че тя е доста стара и не всичко е точно така като го пише той, отделно тук говорим за стриит кола (където се гони добър спул и добър диапазон на мощност/въртящ момент а не само пикова такива) а не за състезателна къде се гони максимума т.е. усилията за направата на тъбен колектор който ще изкара 20-30 + коня във високите обороти не е оправдана, да не говорим че има доста случай при който уж добре направен търбен колектор дава по-лоши резултати. А относно спула, на Насето колата има 1.4бара (малко овърбустваше заради гейта) при 3200 оборота като при това не беше на пълна газ, 0.5-0.6 ще ги има на ~2500-2600 ако не и по-рано. Това че е от дизел не трябва да те притеснява, този колектор е тестван на практика доста време и върши идеална работа т.е. дори при 1 бар не влошава ефективноста на мотора (не е като да не съм тествал ралични видове колектор). Многа да напиша още неща (а и да ти показа с какви колектори хората изкарват 800-900 коня) но за съжаление в момента нямам време (можеби малко по-късно), извода за мен е ,че за сетъпа на Насето и като пари/качество надали ще се намери по-добър от този колектор.

 

П.П. Насе, няма храна, просто дискотираме, така всеки от ще научи нещо полезно (дори и старо магаре като мен   :rofl  )

 

П.П.П. Ето графика на моята кола с подобен сетъп -> 0.5-0.6 бара, 3-та предавка. Както се вижда кривата на кс/нм  е доста добра и колата беше много приятна за каране. Има малко разлика в числата на отделните замервания тъй като по-спомен тествах различен аванс +/- 4 градуса , някъде трябва да има и тестове на ~220 на гумите според г-тека на същото налягане (0.5-0.6 бара, на дино ще са малко повече но кривата ще е подобна). Пепи, като си готов, дай да замерим твоята с г-тека, ще ми е интересно да видя кривата на кс/нм при би-турбото .

 

HP_ignition_test.jpg


Edited by joreto, 11 July 2013 - 09:12 .

  • 1
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#90 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 11 July 2013 - 09:28

Жоре като цяло съм съгласе с това което написа, и най вече с това че за на Насето колата и на всички останали които правим тук във форума просто този оклектор би бил напълно достатъчен и т.н. Относно сметките за дължината и диаметърана ръновете  ,ги бях смятал преди почти година когато започвах като цяло с проекта (помниш го този период защото тогава ти задавах доста глупави въпроси на места :D ), и ще се разтърся в нас да ги намеря и да ти кажа. Все пак по спомен грубите сметки се правеха спрамо Air Flow rate-а намотор-а (който се пресмята и за да погледнеш как седят нещата на compressormap-a на турбото), налягането на което караш, брояцилиндри, предверение, смеси диаметър на клапана и още еидн-2 параметра. Като цяло ф-млите които бях намерил (защото всичко се описваше с 3-4 ф-ли) бяха за групо пресмятанена диаметър и дължина на ръновете, като при моя сетъп (обороти, налягане и т.н.) излизаше 28-30 см. дължина на рън-а, и това е което направих аз :) Все пак веднага щом я довърша ще ти пиша и ще направим един Г-тек :) Интересно ми е само той как се връзва към колата т.к. аз не съм с мега, а сплит секънд конролера ми ми се настройва спрямо обороти и налягане ... тоест от него като информациямалко неща можем да вземем :D


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users