ейййй.... ше откача... имам 2-3 часа работа по мойто купе и няям време да ги отделя...
Другия уикенд и аз съм там...
W124 300ce Twin Turbo
Започната от siriospepi, 02 май 2013 - 19:00:28
649 мнения по тази тема
#466
Публикувано 10 март 2014 - 03:00
#467
Публикувано 11 март 2014 - 10:18
Пепи прави го мотора не се вкарвай в по-големи филми поне не са му скъпи частите,
M112.940 inside
#468
Публикувано 11 март 2014 - 21:55
Не са скъпи частите прав си, а и т.к. нямам много финансии и нямам голям мерак да променям изцяло концепцията, ще отворя и ще оправя този мотор... и без това го знам на изуст вече отвътре, имамр разни чаркалъци от предишния ремонт, а и един оборудван блок върви под 200лв. такаче тея дни ако ми остане време ще започна помалко помалко да я подготвям за вадене на моторя
ПП: Може и да поразредя още малко мотора, въпреки че той си е с 9,2:1 степен на сгъстяване, има проблем с това че за този мотор не намирам ремонтни гарнитури, а дават по каталог една и съща независимо от това колко е шлайфана главата и колко пъти.. и като се вземе в предвид че аз ще шлайфам втори път и незнам дали това и е първият на главата , започвам да си мисля че тя е не-малко над 9,2:1. Такаче мога да си я направя 8,5:1 примерно и спокойно да надуя до 1-1,2 бар-а и да видим колко ще издеяни в ръчичките ми. Като цяло нямам нужда от повече мощност нооо за жалост съм от тези хора на които никога не им стига и искат още ... но нека видим какво се е счупило първо пък ще мисля какво да го правя. Сега се сещам че те и на турбинките ми май 1,2 бар-а ще им дойдат доста но това е въпрос на сметки такаче и това ще се изчисти като му дойде времето
#469
Публикувано 17 март 2014 - 13:26
Мммм колеги като гледам как вървят нещата ... и след бая размисли отивам към мисълта да сменя концепцията. Мисля да мина на м119-ка ( 5 литра V8) такаче да знаете че отсега нататък турбо setup-а ми се продава начасти. Тея дни ще напускам една обява с цени на повечето неща. Да знаете че турбини, колектори, кулери, тръби, регулатори, рейки както и здравите части от мотора се продават. Причината е много проста: искам да имам големите коне без да турбинирам, и естествено след време като ми писне ще турбинирам и този
Ето една снимка на setup-a докъдето стигнах с него
post-19105-0-22409000-1387024178.jpg 97,66K 7 Брой сваляния
ПП: Рейката вече е боядисана в черен мат защото беше много Jamayca с тва червено и зелено
Този пост е редактиран от siriospepi: 17 март 2014 - 13:39
#470
Публикувано 18 март 2014 - 15:25
Кат те видя на 202-ра само чакам за изригнеш и направо падах от звука на звяра. Ще те чакаме пак на 202.. Евала за машината радва/ше много.
пп. Sorry for spam
#471
Публикувано 18 март 2014 - 21:29
Тва не е спам, тва е усмивка на лицето ми обещавам следващия път като идвам пак да изригна, просто ще е след месеци не седмици
#472
Публикувано 08 април 2014 - 20:20
ейййй.... ше откача... имам 2-3 часа работа по мойто купе и няям време да ги отделя...
Другия уикенд и аз съм там...
Колега, миналата седмица (събота) да не си бил ти с една 124 дето си остави гуметата на Баумакс-а на Вазов?
ей тва вече си е спам колега
#473
Публикувано 14 април 2014 - 21:34
Колеги, малко да ъпдейтна темата: да знаете че продадох мотора с турбините и цялата периферия... купих м119-ка като сега и правя фланец за ръчна скросотна кутия и предстои наместване в колата. Живот и здраве и пари разбирасе може да натурбинирам и осмака Очаквайте снимки и т.н. след празниците чеее сега нямам време да се занимавам с мотора!
ПП: Ето и едно клипче което едно приятелче сглоби в памет на туин-турбото
Този пост е редактиран от siriospepi: 14 април 2014 - 21:36
#474
Публикувано 02 май 2014 - 13:12
Иии така колеги, купих м119-ката разтворих я, всичко и е здраво отвътре и започва малко помалко събирането. Като цяло сетъпа на мотора е изкопиран от Вальо (Lambo Rambo) Преди да продам м103-ката с турбините разбира се повозих Краси Радков, човека много се изкефи и мина през няколко роли докато напичах колата!
P1040409.JPG 113,24K 8 Брой сваляния
Мецдувременно си купих машинка за ролване на калници, като цяло съм много доволен, но нека всеки има в предвид че не е добре да се разширят калниците с повече от 1-1,5см т.к. малко след това предстои напукване на боята. Машинката е тествана и вече съм направил 4-5 коли с нея и мога да се похваля че само на първата пукнах боята! (на мойта кола , и то само на единия калник ) Шаренийка:
P1040410.JPG 101,95K 10 Брой сваляния
Една снимчица на старите и новите дискове, ей така просто да се знае разликата, като държа да отбележа колеги че апаратите и дисковете са от р129-ка с 5 литров мотор, като единственото преправяне коеот трябва да се направи е САМО да се изхвърлят топлинните щитове ... хубавото при замяната на оригиналните дискове и апарати с тези е че джантата си идва отново на същото място спрямо калника и няма нужда да се използват фланци, или пъд да се режат калници и т.н.... за мен това е най-чистия вариант а и в края накраищата съм с 320мм дискове и 4 бутални апарати
P1040410.JPG 101,95K 10 Брой сваляния
И сегаа работата по мотора е бая за да се направи както трябва, първо разкостих колектора поизчистих го, позатрих го където позволява и т.н. И естествено първата пречка беше да се направи празния ход, т.к. управлението на празния ход на този мотор става чрез дросела, просто обяснено комютъра на колата по един доста сложен и фин начин регулира колко да е отворен дросела за да държи определени обороти на празен ход колата (толкова сложен че буксата беше с 12-13-14 кабела ...) Естествено с помощта на Вальо извадих информация за ТПС от нея (междодругото Вальо да знаеш че дроселите са ни различни и снимката която ми прати беше от друг вид дросел като моя но накрая се справих). Ииии с малко играчка по маркучите, разни фланчета и т.н. направих такаче бъдещото моторче за празен ход да смуче през входа за картерни газове който се намира точно над дросела, и да вкарва въздуха през входа за газовете на ЕГР-а точно под дросела. Сложно е но тези 2 снимки обясняват на грубо колко готино и изчистено са станали нещата
P1040948.JPG 152,3K 8 Брой сваляния P1040949.JPG 137,33K 7 Брой сваляния
Снимка на новия керамичен съединител, междодругото много хора се чудят как така с толкова малка площ издържа и т.н. отговора е че незнам (абе знам ама не ми се обяснява) но в края накраищата с притискателя който имам го дават да издържи до 500 кончета този съединител
P1040950.JPG 121,11K 7 Брой сваляния P1040951.JPG 149,09K 7 Брой сваляния
Една снимчица на мотора във вида му в момента :
P1040953.JPG 158,26K 7 Брой сваляния
И отзад на мотора с олекотявания, престъргван, пренадупчван и какво ли още не маховик :
P1040952.JPG 164,29K 8 Брой сваляния P1040954.JPG 160,98K 9 Брой сваляния
Фланеца който изкопирах от Вальо, с нанесени леки промени за да пасне на щифтовете на мойте скорости и т.н (btw ползвам скоростите от м103-ката които по чудо се държаха 2 години без никъкви проблеми с турбините), а да и съм избрал да го правя с фланец, за даможе когато счупя скорости да хвана и за няколко часа да ги сменя, просто случая със заваряваните камбани не ме кефи ... заваряваш -> чупиш ->сваляш-> режеш/ремонтираш/сменяш -> биеш се по главата и т.н...
P1040955.JPG 174,86K 9 Брой сваляния
Иии накрая една снимка на капаците които боядисах! Разбира се в цвят различен от този на Вальо за да не вземе да ме осъди накрая Цвета много ми хареса, на снимките неможе да се разбере много но стои релефен и наподобява алуминиии с много грапава повърхност... някой път на разни екзотични коли колекторите са боядисани в цветове с подобен ефект :
P1040959.JPG 155,88K 12 Брой сваляния P1040961.JPG 156,79K 11 Брой сваляния
Иии засга е това, след празниците ще имам време да посъбера мотора и евентуално в края на месеца да започна пробно да го налагам в колата за да видя как ще дойде, какво трябва да се реже прави и т.н. Големи благодарности на Вальо, много е отзивчив и коректен!
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от siriospepi: 02 май 2014 - 13:15
#475
Публикувано 05 май 2014 - 11:13
Валката е пич, спор няма тука последно време само осмаци, аз ако се включа тая година, трябва и аз да скачам на такова, че да мога да се вредя ))
#476
Публикувано 05 май 2014 - 11:34
Много красива боя на капаците , как се води ако човек реши да си напраши и неговите така. С тези спирачки пробвал ли си каква джанта минимум ще влезе , а спирачната помпа на големите апарати как се справя .
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#477
Публикувано 05 май 2014 - 12:42
Спирачната помпа се справя добре, смятам обаче че ако сменя и задните тогава вече ще имам проблеми ... със спирачните апрати пробвахме много варианти т.к. сменях и на няколко клиента и те се интересуваха също ... оказа се че по малка джанта от 17-ка неможе да влезе. Всъщност апаратите не опираха отвътре и на 16 цоловите но не намерихме нито един модел който да не опира отпред на апарата, един вид от към главината ... там опираше. И да отбележа че и на накои 17-ки даже опираше отпред ! (един вид джантата неуспява да легне на главината защото опира в апарата) ии да знаете че проби сме правили само със заводски оригинални мерцедесови джанти ... за афтърмаркетите незнам как ще стоят нещата но предполагам че 17 ще е минимума . Иначее за цвета нямам представа за наименование и номер ... номера беше някакъв 15 цифрен/буквен катоо цветовете ги бяха внесли за някъква много скъпа ограда/дограма на някакъв тип с бая парички. Ако някой държи да направи като мойте, нека ми пише на ЛС и ще му дам кординатите на хората с праховото с които рабитя честичко. Да знаете също че и за този цвят ми излезе почти двойно като цена в сравнение с черния мат (65лв, за двата капака, като за черен мат ми казаха около 40-тина, и в двата случая с песъкоструй разбирасе)
#478
Публикувано 05 май 2014 - 13:13
За джантите те разбирам , моят опит с 3,6 амг в202 което е с 4 бутални отпред му стават 16-ки само от този тип http://olx.bg/leti-o...h-112-i48231495 , пробвайте и с тях.
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#479
Публикувано 05 май 2014 - 14:42
Едвали ще пробваме т.к. аз съм с 18-ки а клиентите минаха на 17... ако изпаднат от някаъде или имаме повод бих пробвал и ще споделя
#480
Публикувано 02 юни 2014 - 19:41
Колеги аз да се похваля че работата по коалта върви, и скоро мотора ще седне задълго в коша. Вече съм му намерил положението и тн. и съм изчистил общо взето всички въпросителни по наместването.
Ето малко снимки от това което трябва да се поизреже за да влезе мотора в колата и да дойде намясто :
20140518_164553.jpg 122,47K 11 Брой сваляния
20140518_164601.jpg 113,33K 11 Брой сваляния
Премахнах климатика, и шайбата със стойката на виското (ще се охлаждам само на ел.перки) :
20140518_164437.jpg 105,84K 11 Брой сваляния
Съответно ми се наложи да поизмисля малко нови крепежи за обтяжната ролка, алтернатора и хидравличната помпа. Не съм се заигравал много, защото нямам време... важното е че станаха здрави :
20140518_164852.jpg 102,98K 11 Брой сваляния
20140518_164902.jpg 101,19K 11 Брой сваляния
Ииии най-пипкавото беше да реша как точно да стъпи мотора в коша. Вариантите бяха адски много ... но на мен ми отне около 2 мин. да реша да ползвам заводските стойки за мотора (което е голям бонус за мен), да измисля нови места за тампоните (което е неизбежно), и съответно да направя нови тампони (това си е по мой избор) защото мерцедесовите са просто огромни и ще изискват бая рязане и т.н. а хода който дават на мотора е огромен ... разбира се аз неискам това защото мотора ми се разминава с 5 места на по 10-15мм Ето и снимки на полу готовите в груб вид тампони, от стомана 45 и Полеуретан :
20140529_144657.jpg 134,59K 11 Брой сваляния
20140529_154750.jpg 113,55K 12 Брой сваляния
20140529_154833.jpg 141,93K 11 Брой сваляния
20140602_162841.jpg 135,97K 11 Брой сваляния
И така работата продължава, остава ми малко докато мотора седне в коша и започна с периферията му и управлението му (мегаскуирт). Като цяло работата е за 2-3 седмици т.к. обаче това ми е хови за в свободното време ще се протичи бая повече
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни