Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 мнения по тази тема

#436 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 27 декември 2013 - 00:33

От 140ка няма как на 100 процента .. там и диск не става и апарат не става

от 320ка търсиш Е320 210ка или 124ка предни апарати 4 бутални

от 220ка 320ка 500 320цди търсиш пак предни по спецификация пасват апаратите на дупките , до дискове не съм стигнал

От 129ка 320ка , 500ка , Чочоне .. каквото и да ти попадне като апарат взимай , дискове тоже


Този пост е редактиран от Наско: 27 декември 2013 - 00:38

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#437 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 27 декември 2013 - 01:05

Тук има снимки на апаратите, разгледай :) 

 

http://www.peachpart...tml#post2002974

 

http://mercedes-190....opic/6661983/1/

 

Явно и от SL320 те устройват до колкото гледам по тия теми..

 

http://nfs.mobile.bg...ls&slink=56gh69

http://nfs.mobile.bg...ls&slink=56gh69

http://nfs.mobile.bg...ls&slink=56gh69

http://nfs.mobile.bg...ls&slink=56gh69


  • 0
Follow your own star...

#438 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 27 декември 2013 - 01:49

300_24 май е със същите апарати и дискове като 320-ка.


  • 0

#439 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 27 декември 2013 - 14:21

300_24 май е със същите апарати и дискове като 320-ка.

Точно са едни и същи.


  • 0

#440 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 27 декември 2013 - 14:47

От този който ми е показал Ламбо :http://nfs.mobile.bg...ls&slink=56gh69 , стават ли защото се чух с човека и ми каза добра цена, и ако са plug and play направо отивам да ги взема :)

 

ПП: Ето какво пише в пиичпартс-а , даже апаратите които е взел човека са от модел със същия мотор и същата година ... 

 

I got a pair of Front Calipers made by ATE for R129 chassis. Removed from 1996 Sl500 with under 80K miles. Will bolt onto 190E and W124 models. Good shape. 
More powerful than the E420/400E brakes. Not sure how these compare with the Brembo R129 brakes. However keep in mind that the brakes were removed from a car producing around 320 hp and weighing ~4800 lbs. Any 190E or W124 ( 260E 300E 400E ) would have some serious stopping power with these installed.


Този пост е редактиран от siriospepi: 27 декември 2013 - 14:50

  • 0

#441 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 декември 2013 - 15:12

по това, което пишат англичани, не би трябвало да имаш проблеми


  • 0

M112.940 inside

 

 


#442 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 27 декември 2013 - 16:44

Ааа колеги, доколкото видях във файла който качи Ламбо,  дисковете на мойта кола  и на в124 е320 купе са 295/22мм, само дето от СЛ-а от който смятам да взема апарати, е с дискове 300/28 ако е с Брембо апарати, и 320/30 ако е с АТЕ апарати, това значи че трябва да купя дискове като за него, които би трябвало да паснат на мойта кола ?


Този пост е редактиран от siriospepi: 27 декември 2013 - 16:45

  • 0

#443 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 27 декември 2013 - 17:20

Ако не те мързи най сигурно е да си свалиш шенкела (или ако имаш резервен най добре) и като ходиш да вземаш апаратите наместваш диска, наместваш и апарата и виждаш дали всичко е точно. Аз така моите апарати ги тествах на един от резервните шенкели които имам вкъщи, преди да тръгна да го слагам. На шенкела мисля че ще ти дойде всичко на място, проблема е с дебелината на диска, тия 28/30мм... аз днес поразколачих колата пак да правя някакви глупости, и видях че от шофьорската страна диска е търкал лекичко в носача, от пасажерската страна нямаше следи, аз съм с 22мм дискове, носачите ми са със сменяемите шарнири.


  • 0
Follow your own star...

#444 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 30 декември 2013 - 19:30

КОлеги аз да потвърдя инфото относно спирачките. Днескупих спирачки от R129 500  320к.с. Като вариантите за този автомобил са апарати Брембо с дискове 300х28мм, или апарати АТЕ с дискове 320х30мм. Като Брембото са монтирани на всички автомобили освен тези с ESP. Аз купих АТЕ-то с 320х30мм. дисковете, сложих и наложих всичко и това което мога да дам като инфо че всичко пасва абсолютно перфектно, като просто трябва да се махне топлинният щит зад заводския диск :) Снимки немога да кача още т.к. неуспях да довърша нещата днес, но визуално нещата придобиха много по-сериозен вид отколкото преди, на пътя ще видим. За хората които искат да направят тази интервенция ще споделя че излиза не повече от 400-500 лв. (спирачни апрати, с нови дискове и накладки).

 

ПП: А да и както колегата Ламбо беше споделил в неговата тема, така и при мен трябва да се подложат 2бр. шайби на спирачния апрати, не по-дебели от 1,5 мм :)


Този пост е редактиран от siriospepi: 30 декември 2013 - 20:33

  • 0

#445 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 30 декември 2013 - 21:54

Хаха на дебело режеш :) Дано да нямаш проблеми с носача.. Всъщност ако си с необслужваемите носачи не би трябвало да имаш :) А за шайбите и казах на таз в магазина да ми даде 1мм, после видях че ми е дала 1.5мм, a истината май е някъде по средата :) 

 

Щракни ако можеш една снимка колко е разстоянието между диска и носача, да има за архива :)


  • 0
Follow your own star...

#446 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 30 декември 2013 - 22:23

Реално дълбочината на която влизат 300 мелиметровия и 320 мелиметровия е една и съща, разликата е в диаметър-а и дебелината само. След нова година като довърша сетъп-чето ще кача снимки :)


  • 0

#447 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 30 декември 2013 - 23:31

Въпросът е и какъв размер да се сложи и отзад, за да е оптимално съотношението (brake bias) и от там и спирането. 

http://stoptech.com/...balance-matters

 

На системите без ABS има пропорционален клапан (proportioning valve), така че съотношението предни задни да става по-голямо при по-голямо спирачно усилие и респективно преместване на повече тежест на предните колела.

http://stoptech.com/...rtioning-valves

 

При нашите коли няма такова нещо или поне аз не знам за него. От сервото тръбичките влизат директно в АБС-а и оттам към предния и задния мост.

 

Също така w124 е с превес на спирачното усилие на предните колела и задницата като че не спира така ефективно. Най-кратък спирачен път има при по-балансирана система, докато не заключи някое колело, но ако си на скорост това по-трудно ще стане.

 

Тъй като не съм доволен как спира моята кола с товар, си бях купил задни дискове и апарати от очиларка, които са 278мм или една идея по-големи от оригиналните 258мм, но не съм имал възможност да ги сложа. Спря ме основно факта, че прахоуловителните ламарини ще опрат в дисковете и трябва да се поизрежат(грозно) или да се свалят нацяло. За да се свалят, трябва да се свалят главините, а пък скоро ги сменях тези 12-стенни гайки на задните главини и не ми се правят все още излишни неща. А сега като се сетя те тези прахоуловители държат жилата на ръчната и затварят барабанa отзад.


  • 0

#448 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 30 декември 2013 - 23:40

При мен случая е различен... т.к. мойта кола се ползва много за пързаляне и т.н. и спирачката е един от педалите който се натиска много често повреме на дрифт/слайд, и по тази причина задните ми спирачки ще бъдат разкачени, т.к. всеки път когато правя простотии след като спра, освен турбините и задните дискове са ми червени :)


  • 0

#449 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 31 декември 2013 - 00:42

Реално дълбочината на която влизат 300 мелиметровия и 320 мелиметровия е една и съща, разликата е в диаметър-а и дебелината само. След нова година като довърша сетъп-чето ще кача снимки :)

 

 

Това ясно, но между 25мм дебелина, каквито са моите, и 30мм каквито са твоите е по 2.5мм от всяка страна, а при мен от шофьорската страна леко се е драскал диска от носача. Няма нужда да си откачаш задните спирачки, можеш да си сложиш един клапан просто и да контролираш колко да хващат, доста по-цивилизовано ще е. 

 

260-8420-lg.jpg

 

За баланса и аз съм забелязал че не е много добър, най лесно се прави проверка като се сравнят спиранията със и без двигателна спирачка (понеже нали сме със задно :) ), аз още първите месеци като взех моята 190тка забелязах че ако ползвам двигателната спирачка спирането е много по добро, примерно вместо само да натисна спирачката, да кажем съм със 60 и от 4та вкарам втора и докато спирам пускам съединителя - доооста по-добро спиране. Ама пък от друга страна - още преди да си сложа тия 4 буталните спирачки, и преди да си блокирам старите, усещах че нещо не работят добре, и един път се ядосах и се засилих много и наковах спирачките (барем се разработят :D ) и задницата като тръгна.. все едно съм опънал ръчната, задните колела блокираха. Предполагам задните спирачки са направени да хващат толкова колкото да не блокират лесно при по-силно натискане на спирачката.. Безспорно задните спирачки са си бонус за спирането, но аз като че ли обръщам повече внимание на предните - да държат с лекота при бърнаут  без задните спирачки да товарят задвижващата система, и другото е да мога да правя weight transfer със спирачките, което явление честно казано го открих като започнах да слагам осмака и през това време карах много на майка ми служебната кола :D Голям кеф е да поднасяш колата със трансфер на тежестта, много изтънчени слайдове се получават така :) 

 

Аз от същото място от където си взех предните спирачки май имаха и задни апарати за вентилирани дискове, ще взема по нататък да си сложа и тях, пък ако много вземе да спира отзад ще сложа и едн кантар като тоя горе :)


  • 0
Follow your own star...

#450 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 31 декември 2013 - 00:45

Аз мислех, че става въпрос за по-бързо спиране.

 

Въпреки всичко, откачането на задните спирачки не е добра идея.

 

По-добре да сложиш пропорционен клапан на задния мост - нещо такова http://www.summitrac...g3905/overview/


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни