Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 мнения по тази тема

#451 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 31 декември 2013 - 00:46

Това ясно, но между 25мм дебелина, каквито са моите, и 30мм каквито са твоите е по 2.5мм от всяка страна, а при мен от шофьорската страна леко се е драскал диска от носача. Няма нужда да си откачаш задните спирачки, можеш да си сложиш един клапан просто и да контролираш колко да хващат, доста по-цивилизовано ще е. 

 

260-8420-lg.jpg

 

 

Ха, изпреварил си ме :)


  • 0

#452 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 31 декември 2013 - 07:57

Сега остава и двойното серво да му бучнеш и си готов.

Аз за това направо комплект предни и задни сложих на 190-ката и няма проблеми за сега.Но и на мен не ми се е налагало да спирам с висока скорост,дано и не се налага де :)


  • 0

#453 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 31 декември 2013 - 09:47

С откачането знам че не е добра идея, и варианта с клапан-а е добър, имате ли представа къде от БГ мога да немеря такъв?


  • 0

#454 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 31 декември 2013 - 10:18

http://tuning-parts....rachna-sistema/

 

Ей тук има, но са си цифра.. Иначе съм виждал дрифтачки със такива клапани направени от ВИК кранове


  • 0
Follow your own star...

#455 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 16 януари 2014 - 16:34

Колеги здрасти, днес имах време и стигнах до момента в който вече мога да започна лека полека да нсатройвам колата в режими на надналягане... Разбир се обаче се натъкнах на един проблем: няколко пъти я натиснах до доло да кажем до към 5500 оборота, като налягането е 0,8-0,9 бар-а, аванса на конкретно налягне е около 18-19 градуса в момента, а ГВС-то е това което трябва да настроя и плава в рамките на 12,5:1-10:1. Проблемът е че от 3-4 рън-а на 3-та скорост до 5500 оборота, освен че не останах доволен от вървежа , като слезнах от колата и отворих капака, видях че колекторите ми буквало светят в червено, направо се зачудих как не са се поразтекли вече ... И въпросът е от какво може да имам толкова високо EGT (Exit gas temperature)? Пак казвам че аванса който удря мегата е проверен със стробоскоп и т.н. Смесите не са точни но се въртят в добри граници.

 

Сега като се сетя има няколко неща които трябва да проверя, първото е да сваля ламбдата и да я пусна да се самокалибрира въпреки че никога не съм имал съмнения че има отклонения. И второто нещо което можеби повече ме притеснява, и на това ще ми отговорят хората които повече разбират от мегаскуирт:  като оставя колата да намаля сама на скорост (педала на газта е пуснат) съм забелязал че инжекторите неспират да пръскат за определения режим на мотора ( да кажем 3000 обоота и 35кпа.) , съответно възможно ли е това цялото гориво (то е малко като стойности) да изгаря след като ГВС-то напусне цилиндъра т.к.  дросела в този момент е затворен и няма въздух, а гориво бол в сравнение с входящия въздух, запалване също би трябвало да има в този момент, доколкото знам мегата никога не го спира освен ако не намери проблем с датчика на коляновия вал. Имам в предвид може ли да се каже на мегата да не пръска гориво когато съм оставил колата да намаля на скорост?

 

ПП: Сега се сетих че много пъти когато съм правил донъти/дрифтене и т.н. ми се е случвало самите топли части на турбини да са червени (и то леко розови), а никога както дес се случи колекторите да светят а турбините да са си с нормалния ръждив цвят... работата в момента изглежда сякаш нямам запалване или е прекалено късно или нз, и огромна част от ГВС-то изгаря в колекторите ....


Този пост е редактиран от siriospepi: 16 януари 2014 - 16:38

  • 0

#456 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 16 януари 2014 - 18:06

Tuning Over Run (Decel) Fuel Cut Decel fuel cut will cut all fuel to the engine during deceleration. This prevents large amounts of unburned fuel from going through the engine. Not only does this save fuel, but it stops your car from suffocating those drivers behind you.

The overrun settings I have provided should be good for 99% of applications. The two settings you will likely tweak are the KpA and TPS activation points. Fuel will not be cut unless the Megasquirt is reading KPA and TPS position below those points so you will need to pay attention to both when tweaking the overrun. If overrun is not coming on consistently because your TPS doesn't fall below the activation point, lower the activation point. The same goes for the KPA point. You should not change the RPM cutoff point from 1500 RPM as lowering it will make the engine have a tendency to stall. Raising it will just waste fuel needlessly.

Върши ли ти някаква работа.Не помня точно от къде се настройваше.Ти с коя програма настройваш?


Този пост е редактиран от Dimitar m: 16 януари 2014 - 18:06

  • 0

#457 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 16 януари 2014 - 18:20

Настройвам с Тунер Студио, утре ще го потърся в софтуера т.к. преди малко се прибрах от работа , иначе с тази опция ще махнем една от въпросителните... точно перди да си тръгна от работа като давах на контакт и ми се включваше ламбдата, след като подгреее беше странно че винаги изписваше ГВС 13:1 на незапален мотор! Стори ми се странно, извадих ламбдата и ресетирах контролера, и сега когато подам на контакт и не паля колата стрелката веднага се забива над 20:1... може и да се е бъгнал нещо контролера на ламбдата и да съм настроил колата с МНОГО АМА МНОГО бедни смеси, и от там да се покачва EGT-то... но нямах време да покарам и да видя дали опасенията са ми вярни :)

 

ПП: За тези които незнаят в 99% от случаите по-малко гориво означава по-голяма температура на изгорелите газове. Звучи доста странно но грубо казано е така :)


  • 0

#458 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 16 януари 2014 - 18:22

Колеги здрасти, днес имах време и стигнах до момента в който вече мога да започна лека полека да нсатройвам колата в режими на надналягане... Разбир се обаче се натъкнах на един проблем: няколко пъти я натиснах до доло да кажем до към 5500 оборота, като налягането е 0,8-0,9 бар-а, аванса на конкретно налягне е около 18-19 градуса в момента, а ГВС-то е това което трябва да настроя и плава в рамките на 12,5:1-10:1. Проблемът е че от 3-4 рън-а на 3-та скорост до 5500 оборота, освен че не останах доволен от вървежа , като слезнах от колата и отворих капака, видях че колекторите ми буквало светят в червено, направо се зачудих как не са се поразтекли вече ... И въпросът е от какво може да имам толкова високо EGT (Exit gas temperature)? Пак казвам че аванса който удря мегата е проверен със стробоскоп и т.н. Смесите не са точни но се въртят в добри граници.

 

Сега като се сетя има няколко неща които трябва да проверя, първото е да сваля ламбдата и да я пусна да се самокалибрира въпреки че никога не съм имал съмнения че има отклонения. И второто нещо което можеби повече ме притеснява, и на това ще ми отговорят хората които повече разбират от мегаскуирт:  като оставя колата да намаля сама на скорост (педала на газта е пуснат) съм забелязал че инжекторите неспират да пръскат за определения режим на мотора ( да кажем 3000 обоота и 35кпа.) , съответно възможно ли е това цялото гориво (то е малко като стойности) да изгаря след като ГВС-то напусне цилиндъра т.к.  дросела в този момент е затворен и няма въздух, а гориво бол в сравнение с входящия въздух, запалване също би трябвало да има в този момент, доколкото знам мегата никога не го спира освен ако не намери проблем с датчика на коляновия вал. Имам в предвид може ли да се каже на мегата да не пръска гориво когато съм оставил колата да намаля на скорост?

 

ПП: Сега се сетих че много пъти когато съм правил донъти/дрифтене и т.н. ми се е случвало самите топли части на турбини да са червени (и то леко розови), а никога както дес се случи колекторите да светят а турбините да са си с нормалния ръждив цвят... работата в момента изглежда сякаш нямам запалване или е прекалено късно или нз, и огромна част от ГВС-то изгаря в колекторите ....

  Колега единият вариант наистина е да е малко аванса. Да, мегата има  кът офф режим, настройва се до какви обороти, тпс и мап да прекъсва горивото. Тоест например ако тпс е о% , мапа 35кпа и оборотите над 1800 да влиза в кът офф режим. Ако едно от условията се промени (например оборотите спадат под границата) отново започва да впръсква гориво.


  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#459 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 16 януари 2014 - 20:21

Еми тези дни ще се заема с тея 3 неща: Fuel Cut-Off при Engine Decell, да видя реално какво е ГВС-то (данеби мойта широколентова ламбда да ме ебава), и малкият аванс ... въпреки че аванса мога да го вдигна до 3-4 градуса нагоре, от там нататаък нещата отиват към трошене, освен ако разбира се нещо не съм мерил и настроил аванс-а и Trigger Wheel Settings-ите, и от там примерно 20 гардуса да са 10 реални ... но ще проверя пак въпреки че съм убеден че не е така :)

 

Мерси на всички за инфото и съветите, ако някои се сети още нещо да не се притеснява да каже или да ме нахрани :D :) :beer


  • 0

#460 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 16 януари 2014 - 23:26

Да , звънни и си поговори с Волен :)

 

Я , Владо

За много години младеж ;)


Този пост е редактиран от Наско: 16 януари 2014 - 23:27

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#461 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 16 януари 2014 - 23:31

С Волен си поговорихме ;) Закарах му да погледне колата и каза че неможе да се справи с проблема, и ми даде телефона на неговия Мастър ЍОДА! Дълго е за обяснение но се оказа че има чип който не пуска правилна информация към процесора на Мегата (вчера до 4:30 сутринта отстранявахме проблема и вече го няма , иначе Воленчо дойде да погледа докато оправяме мегата... той си ми каза просто че може да монтира и да мапва меги, с ремонтите и начина им на работа не е много в час и затова ме упъти към Младен от ДЕК)   ;)


Този пост е редактиран от siriospepi: 16 януари 2014 - 23:33

  • 0

#462 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 16 януари 2014 - 23:41

Нормално , нормално

Важното е , че си се оправил

На Волен мегите са ДЕКовски

Аз скоро ще пускам тема за окачването или .. по точно ще наспамя пак :D

а да и за интериора , и RGB осветлението в колата :D


Този пост е редактиран от Наско: 16 януари 2014 - 23:46

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#463 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 17 януари 2014 - 07:59

Аз скоро ще пускам тема за окачването или .. по точно ще наспамя пак :D

 

 

Айде, че и аз съм на тая вълна, ще спамим заедно


  • 0
Follow your own star...

#464 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 17 януари 2014 - 11:39

Да , звънни и си поговори с Волен :)

 

Я , Владо

За много години младеж ;)

 За много години  :)  лелее :offtopic ...


  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#465 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 09 март 2014 - 21:16

Колеги аз от бая време не съм ъпдейтвал темата и реших че му дойде времето :D С мегата нещата ги оправих отдавна, оказа се че някои резистори, кондензатори и даже 1 чип немогат да работят датичците за колянов вал които имах, след подмянава и премахване на накой всичко се оправи. Благодарение на Жорето получих горивна и запалителна таблица, които ми служеха като начални и отправни точки от които да започна да настройвам. В последствие настроихме колата много добре и поселдните месеци само раздавам шутове наляво-надясно. Който е ходил на 202-ра скоро е видял че колата се е узлобила доста напоследък :D Ето малко снимки които са напарвили разни фотографчета ( благодаря им ако четът) :

Прикачен файл  1897861_3968242021636_1971230046_n.jpg   61,86K   12 Брой сваляния

Прикачен файл  1898190_3968242061637_2063633523_n.jpg   63,79K   12 Брой сваляния

Прикачен файл  1901944_3968242141639_1999599422_n.jpg   52,24K   13 Брой сваляния

 

 И едно клипче което ми пратиха от вчера вечерта и качих:

 

Много е готино когато бмв-истите се самозабравят и да излезе нещо такова да покаже че няма само бмв-та на тоя паркинг и в света най-вече! (да не мислят бмв-истите че хейтя...аз съм човек който харесва и двете марки поравно). Абе като цяло колата много ме кефи, и въобще не я жаля... както се вижда на снимките по-горе турбините са червени, и това им се случва по 15 пъти на излизане ... гурмя по няколко чифта гуми когато се кара колата...

И разбира се, настройката, или тежкият ми крак, или и двете дадоха резултат. И колата ми май пак роди. Вчера накрая на вечерта когато гръмнах последния чифт гуми под колата имаше локвичка с масло. работата на мотора се измени съвсем леко. В последствие разбрах че маслото е излязло през отдушника за картерни газове. Всичко добре само обаче  вече като дам газ от него излзиза мощна струя въздух и дим, все едно съм си запалил гумите вътре в мотора... Ясно ви става или че сегмент, или че бутало се е пробило или нз. какво но отива много въздух и горещо към картера и от него навън. Тея дни като ми остане време ще вкарам камерката през свещите и ще видя дали е нещо голямо и т.н. Но като цяло се очертава да се отваря мотора... Като разбера какво точно се е счупило ще реша какво да правя, че има и варианти да мина направо на някакъв V8. Но има време, нека първо ми мине гадното, и го отворя да видим какво е станало :)

 

ПП: Колеги не симислете че много скоро се е счупил мотора, вярно че са 8-9 месеца от предишния път когато сменях колянов вал и лагерите му. Просто от тогава почти на всяко излизане се гърмят по няколко чифта гуми и турбините стават светещи и те по няколко пъти на вечер. А и онзи ден си говорихме с приятели че колата бая зор вижда напоследък, и им бях казал че ако се счупи още сега няма да и се сърдя на колицата т.к. бая преживява наполседък. :)


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни