Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 3 votes

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 replies to this topic

#331 saitov

saitov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 125 Posts:
Garage View Garage

Posted 07 October 2013 - 23:41

Еми то засега май не много хора знаят от какво е  :D:D:D


  • 0

#332 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Posted 08 October 2013 - 06:14

 

Колата на Пепи....бааасииии... Трудно се впечатлявам от вървеж, ама неговата я е направил-страх...
 
Няма начин, така и така си реставрирам 5,6литровия, почвам да го обмисля за компресор или битурбо.
 
Като за начало и на мен ще ми трябва силна помпа, че забелязах при гонката с 320ЦЕ-ето на сайтов, че след 3500 оборота, мойта направо увисва. Все отлагам да сложа помпа/и за 5.0л мотор и все отлагам. Ама след дръпката и падането, за следващата сряда трябва да се коригираме.
 до 3500оборота дръпнах рязко напред и после... до 6000оборота-мощността само падаше. и сайтов ме подмина....
Още съм с помпата за M102

 
Боянски,съвсем нормално е да те подмине Колегата с 3.2 ако е с ръчна кутия.В смисъл да не бързаш с търсене на причината в повреда на колата.Но ако и той е автомат тогава имаш проблем за отстраняване. 

Колата на Пепи....бааасииии... Трудно се впечатлявам от вървеж, ама неговата я е направил-страх...
 
Няма начин, така и така си реставрирам 5,6литровия, почвам да го обмисля за компресор или битурбо.
 
Като за начало и на мен ще ми трябва силна помпа, че забелязах при гонката с 320ЦЕ-ето на сайтов, че след 3500 оборота, мойта направо увисва. Все отлагам да сложа помпа/и за 5.0л мотор и все отлагам. Ама след дръпката и падането, за следващата сряда трябва да се коригираме.
 до 3500оборота дръпнах рязко напред и после... до 6000оборота-мощността само падаше. и сайтов ме подмина....
Още съм с помпата за M102

 
  • 0

#333 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 08 October 2013 - 07:18

Еми колата на колегата Сайтов и тя е автомат, обаче на 3.2-то е с 5 скорости а на Боян с 4 (това също е от значение). Иначеее относно проблема ми харесва как разсъждавате... горе-доло в една посока с мен :D :D :D А и в края на краищата е хубаво да се знае че на Боян мотора е с 50-тина коня по-силен, много по тежък и 2 генерации по-стар от м104 3.2, другото което е че Боян беше с 18-ки а Сайтов с 15-ки, и автомата като е с 1 скорос по-малка... да кажем че мотора на Боян му има нещо с настройката на механичния инжекцион... и ето ти 5 факта които тежат в ползва на 3.2-то :) За джантите може да ми се смеете, но преди 2 години да кажем когато аз се пусках с 3.2-то на Сайтов от 0-150 той беше пред мен с 1 кола, е когато смених 15-ките с 18-ки колите станаха 2-3 .... и когато турбинирах колата вече компенсирах загубите в пъти :D


Edited by siriospepi, 08 October 2013 - 07:21 .

  • 0

#334 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 08 October 2013 - 08:17

Не ме подкрепяш или и на теб ти омръзна? :D
Иначе на клипа се чува на моменти доста отчетливо този така наречен "прекъсвач"....

 

Глупости, просто бях объркал темата в което пуснах едно мнение  :D . Пепи, не ми е писнало но за момента нямам как да ти кажа със сигурност какво, още повече че си с механична инжекция.....а знаете моето мнение за нея  :thumbdown, особенно в кола със силов тунинг .  Според мен погледни в някое ръководство този "щиф/пън" дали не се ползва нещо и за синхронизация, също така помисли какво си променил след ремонта.

 

 

Бояне, защо реши че точно помпата ти е проблема ? Мерил ли си сместа на тази кола с широколентова сонда, една кола може да забива както от бедна така и от много богата смес. Правил съм си експерименти с 16в-то като беше в фабрично състояние и като се обедни леко сместа тръгваше повече а като се обогатяваше след един момент умираше, та според мен първо премери сместа ако не си го направил. За минаването на СТЕРОИДИ те подкрепям напълно, отдавна чакам някой с в8 на МБ да го направи  :hooray  .


Edited by joreto, 08 October 2013 - 08:17 .

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#335 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 08 October 2013 - 09:42

Еми колата на колегата Сайтов и тя е автомат, обаче на 3.2-то е с 5 скорости а на Боян с 4 (това също е от значение). Иначеее относно проблема ми харесва как разсъждавате... горе-доло в една посока с мен :D :D :D А и в края на краищата е хубаво да се знае че на Боян мотора е с 50-тина коня по-силен, много по тежък и 2 генерации по-стар от м104 3.2, другото което е че Боян беше с 18-ки а Сайтов с 15-ки, и автомата като е с 1 скорос по-малка... да кажем че мотора на Боян му има нещо с настройката на механичния инжекцион... и ето ти 5 факта които тежат в ползва на 3.2-то :) За джантите може да ми се смеете, но преди 2 години да кажем когато аз се пусках с 3.2-то на Сайтов от 0-150 той беше пред мен с 1 кола, е когато смених 15-ките с 18-ки колите станаха 2-3 .... и когато турбинирах колата вече компенсирах загубите в пъти :D



За теглото мога да те уверянче най вероятно никак не си прав. M104 ползва чугунения блок на m103, а осмака на боян както и моя е с алуминиев блок, главите му са едновалови с по два клапана на цилиндър, реално 3.2-то има повече клапани, същия брой валове, но всеки е с 50% по дълъг от на осмака, евентуално може би голите две глави на осмака ще са по тежки от голата глава на 3.2то.. за автомата пак не си прав защото тия автомати до 4та са еднакви, на по новия 5та е електронна и е овърдрайв до колкото си спомням, 4та и на двата е 1:1.. за джантите се съгласявам, но е по интересно пресавателните числа на диференциалите как са...


По твоя проблем - ти нали си с оригиналното запалване, нямаше ли една пружинка в тоя дистрибутор която да прекъсва искрата при високи обороти? Оригиналния ограничител на този двифател мисля че беше такъв, както и на m102
  • 0
Follow your own star...

#336 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 08 October 2013 - 10:15

Все си мисля че м104 3.2 използва алуминиев блок, м104 3.0 използва чугунения на м103но може и да се лъжа жестоко, относно скоростите и всичко ще ти се съглася т.к. ти си в час много с тея неща (направи тема по тоя въпрос все пак). Ааа относно пружинка в дистрибутора-сигурен съм че няма никакъва, ограничителя на тая кола се контролираше от Това модулчето за бензиновата помпа, което седи зад акумолатора и е голямо колкото цигарена кутия. Преди време пак в тази тема бях питал как да го бутна малко напред, и рабрахме че на моделите преди 88-ма имат прекъсвач на 6550 оборота, и трябваше да намеря такова модулче нооо така и неуспях :)


Edited by siriospepi, 08 October 2013 - 10:17 .

  • 0

#337 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 08 October 2013 - 10:43

на М104 блока не е алумин, сигурен съм.

М117 е по-лек (махнах М102, сложих М117 и предницата се вдигна!!!! с 1 см)

Има повреда. както вече писах. Според мен е че помпата си ми е още от М102-то. Не съм слагал широколентова ламбда, НО сега като почна пак да си правя гърнетата ще заваря една гайка.

сигурен съм че има недостиг  на гориво, просто до 3500об върви, след това ускорението пада и остава слабо до 6000.

Механичният ми К--jetron, работи перфектно, но наистина не съм замервал сместа под товар на макс.

В старта до 3500-4000об, сайтов го дрпнах с половин, една кола, но след това му бях на една кола след него.

според мен джантите са слаб фактор. външният диаметър на гумата е същия, е по-тежки са, но за мен е слаб фактор.

 

а има и още един малък фактор. който също не е много сериозен за мен по -принцип, но: в колата мъкнех:

2 акумулатора, 2 резервни жанти, и един почти незначителен фактор--Насето. който го знае на живо, Наско сега отслабна и е 130-140кг :D


  • 0

#338 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 08 October 2013 - 10:45

Искам да кажа , че и аз бях в колата на Боян има едно 130 кила отгоре :)

Само дето не ме мъкнеха , а се возех :D :D :D :D


Edited by Наско, 08 October 2013 - 10:47 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#339 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 08 October 2013 - 10:49

Блока на всички м104 е чугунен.  Бояне, тоя последен, малък, "незначителен" фактор ме разби.....   :rofl


Edited by joreto, 08 October 2013 - 10:51 .

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#340 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 08 October 2013 - 10:58

 "незначителен" фактор ....

 

Много моля , даже добре си тежа на мястото :D

За разлика от вас  не си слагам камъни в джобовете да не ме духне ветъро :D :D

и ми развърта гумата от към дискотеката , а не другата :D


Edited by Наско, 08 October 2013 - 11:00 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#341 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 08 October 2013 - 11:02

:rofl  :rofl  :rofl  :rofl  :rofl  :rofl  :rofl  :rofl  :rofl


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#342 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Posted 08 October 2013 - 11:34

Егати малкия фактор+200кила има няма........
  • 0

#343 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 08 October 2013 - 12:49

Егати малкия фактор+200кила има няма........

 

като не се броят туби , усилватели и части в багажника


Edited by Наско, 08 October 2013 - 13:11 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#344 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 08 October 2013 - 13:00

Е, поне има сцепление на старта  :crazy


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#345 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 08 October 2013 - 14:08

Ама сега се замислям.. като съм сам и няма железа в колата, при фул газ прави по 30м следи отзад, а сега само се изтреля..

 

имам един клиент, който стигна до такава мания на олекотяване на колата, че смени всички панели със стъклопластови (врати, капаци, таван, калници), изработиха се еднослойни (супер тънки) и стигна до там да си пробива болтовете??? проби почти всички болтове по колата за да спести ОЩЕ!

аз много подценявам теглото, ма ше земе да се окаже фактор....понякога.... май... :)


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users