Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 мнения по тази тема

#346 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 08 октомври 2013 - 14:33

на М104 блока не е алумин, сигурен съм.

М117 е по-лек (махнах М102, сложих М117 и предницата се вдигна!!!! с 1 см)

Има повреда. както вече писах. Според мен е че помпата си ми е още от М102-то. Не съм слагал широколентова ламбда, НО сега като почна пак да си правя гърнетата ще заваря една гайка.

сигурен съм че има недостиг  на гориво, просто до 3500об върви, след това ускорението пада и остава слабо до 6000.

Механичният ми К--jetron, работи перфектно, но наистина не съм замервал сместа под товар на макс.

В старта до 3500-4000об, сайтов го дрпнах с половин, една кола, но след това му бях на една кола след него.

според мен джантите са слаб фактор. външният диаметър на гумата е същия, е по-тежки са, но за мен е слаб фактор.

 

а има и още един малък фактор. който също не е много сериозен за мен по -принцип, но: в колата мъкнех:

2 акумулатора, 2 резервни жанти, и един почти незначителен фактор--Насето. който го знае на живо, Наско сега отслабна и е 130-140кг :D

 

Време е да сложиш един по-дълъг диф за да натовариш оптимално мотора. Този 3.27 му идва късичък.

Ако не беше Насето щеше да пушиш на едно място ;).

 

Време е и за един байпас на двойната генерация  :yahoo


  • 0

#347 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 08 октомври 2013 - 15:10

Ако не беше Насето щеше да пушиш на едно място ;).

 

Приятел в нужда се познава !


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#348 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 08 октомври 2013 - 17:02

Все си мисля че м104 3.2 използва алуминиев блок, м104 3.0 използва чугунения на м103но може и да се лъжа жестоко, относно скоростите и всичко ще ти се съглася т.к. ти си в час много с тея неща (направи тема по тоя въпрос все пак). Ааа относно пружинка в дистрибутора-сигурен съм че няма никакъва, ограничителя на тая кола се контролираше от Това модулчето за бензиновата помпа, което седи зад акумолатора и е голямо колкото цигарена кутия. Преди време пак в тази тема бях питал как да го бутна малко напред, и рабрахме че на моделите преди 88-ма имат прекъсвач на 6550 оборота, и трябваше да намеря такова модулче нооо така и неуспях :)

 

 

Аз изхождам от това че на предния ми двигател 2.3-16 като му сложихме мегата, която беше fuel only, като тя управляваше бенз. помпата, максималните обороти бяха около 6500, въпреки че прекъсвача на мегата си беше на 7500, и ми бяха казали че в дистрибутора имало някаква пружинка която при високи обороти прекъсвала контакта. Аз лично не съм разглобявал дистрибутора и не съм я виждал с очите си, не знам къде е и какво представлява...

 

За скоростите малко наизуст говоря, но по спомен така бяха. Като цяло всички скорости на МБ от  80-тте, 90-тте и нагоре даже, на които съм гледал предавателните числа, в общи линии ако са 4 скоростни - 4та е 1:1, ако са 5 скоростни - на бавните скорости 4та е 1:1, 5та 0.8:1, на "спортните" - 5та е 1:1, а на 6 скоростната кутия дето става на М102/103/104/111 и тн, (от очиларка, слк и тн) 5та е 1:1 като на спортните скорости, а 6та е 0.8:1 като 5та на бавните скорости. Автомата на моя 2.6 също четвърта му е 1:1.. Та аз без да им знам кодовете на кутиите няма как да им знам предавателните числа, но бих заложил че и на двете 4та им е 1:1, а надолу са сходни. 

 

ПП Хах сега ми стана гузно че се изказах неподготвен и викам да ги проверя. Даже и 3та се оказа че им е еднаква :D Първата на Боян е по-дълга, втората му е по-къса. :)

 

 

W126 500SEL I: 3.68; II: 2.41; III: 1.44; IV: 1.0; R: 5.14 Final drive ratio 2.24

 

W124 E320     I: 3.87; II: 2.25; III: 1.44; IV: 1.0; V: 0.75; R: 5.59  Final drive ratio 3.69

 

 

ПП2: Хахах сега даже видях че има значение на Боян кутията дали е преди септември 88ма или след. Ако е след, предавките му са 1:1 със тези на колегата. 

 

http://wiki.mercedes...L-2-Getriebe/en

http://wiki.mercedes...E-2-Getriebe/en


  • 0
Follow your own star...

#349 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 08 октомври 2013 - 17:20

Абе и 200кг са си фактор.

 

+/- 10%

 

На Боян мощността и въртящия момент му идват в по-ниски обороти - 4750 и 2750 оборота, срещу 5500 и 3750 за шестака.

 

И с тая дълга двойна генерация и къс диф  :yahoo


  • 0

#350 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 08 октомври 2013 - 18:40

...и лабава помпа/смес :hailandkill

По-точно мощността ми изчезва след 4000

 

тва за скоростите си го знам, че 4та им е 1:1

Не си спомням дифа ми, но мисля че беше 3,67

следващия който съм подготвил е 3,07 +ASD

 

ейй,... ама нацапхме на пепи темата...


  • 0

#351 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 08 октомври 2013 - 19:32

Нищо и няма то пак си е тунинг дискусия просто в грешната тема но важното е че тея 10-тина човека които си пишем в нея знаем за какво става въпрос, ако пък някой новодошъл я прочете от-до пак ще разбере :)


  • 0

#352 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 24 октомври 2013 - 19:58

Колеги аз да ъпдейтна малко темата ми... След много мъчение с механичната ми инжекция и търсене на проблема с оборотите ми кипна и съответно си купих Megasquirt II и реших да направя всичко както си му е реда (сега очаквам реакциите да са: усмивка от страна на Жорето и SadFace от страна на Боян :D ). Все пак смятам да направя нещата по познатия начин с рейка от м104, дросел с ТПС от бмв т.к. са най-евтини,  достатъчен като диаметър на дросела и най-вече пасват много на мястото на стария! Относно Шайбата на коляновя вал още не съм решил точно какво да правя. Имам само един въпрос (засега разбира се) към хората които са преправяли впръскването на м103-ката, и тойе : Рейка само от м104 300-24в ли става, или стават и от Е280/Е320 т.к. мисля че бях виждал ползвана рейка от Ц280, но е било преди 2 години и незнам дали спомените ме лъжат :) Ако някой с налична рейка види този пост направо да ми пишена ЛС да я взимам! :)


  • 0

#353 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 24 октомври 2013 - 20:35

Стават от всички М104, то няма какво да не и става.. Май само ще трябва да си разпробиеш леглата за инжекторите, но не е задължително... Ако като си търсиш ти изпаднат 2 рейки, драсни едно ЛС да вземам другата :)


  • 0
Follow your own star...

#354 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 24 октомври 2013 - 21:07

Ок благодаря за инфото, иначе за разпробиването на колектора си знам :)


  • 0

#355 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 24 октомври 2013 - 22:01

така и така ще се вади моят двигател ..

сваляме колела , стойки и копираме

за няколко часа при стругар ще ги направят


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#356 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 24 октомври 2013 - 22:26

Насе стругаря при мен съм си АЗ, не се притеснявай за сетъп-а останаха малко неща които не са ми ясни и няма да се налага да сваляме разни неща от твойта. Попринцип още незнаем дали мотора ти е за вадене но е хубаво когато човек очаква най-лошото за да не се изненада накрая :D


  • 0

#357 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 24 октомври 2013 - 23:11

В момента съм адски черноглед , аз да предложа .. да си знаеш :)

В багажника мисля , че имам 1 раздвижно колело .. директно ти го давам .. стига да е все още там :D


Този пост е редактиран от Наско: 24 октомври 2013 - 23:12

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#358 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2013 - 14:12

Насе, какво точно се случва с твоята кола ? Проверихте ли повдигачите ? Аз преди време ти казах че нещо налягането на маслото ти е много ниско и дано не е станало това което си мисля т.е. лагери ....


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#359 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 25 октомври 2013 - 14:24

Чакам хирурга да каже

Днеска се почна

Пепи имал цяла глава .. успокоява ме / нали е приятелче .. кво друго да прави / :D

В интерес на истината май е клапата на маслената помпа .. ту има наалягане , ту няма .. и повдигача си мели

Работи равномерно , пали от раз

Други странични звуци няма ..

По обяд я почна към 12 ..Ще се замерват налягания и ще каже

В най добрият случай до момента по колата е работено 2 часа

Мерили , замервали .. свалят картера и тръгват за помпата

Явно .. там се крие проблема :)


Този пост е редактиран от Наско: 25 октомври 2013 - 15:04

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#360 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 25 октомври 2013 - 17:52

Засега нещата не са отишли към лагери т.к. колата си работи нормално и не хруска отдоло (поне като я слушахме не се чуваше нищо), а и ако имаше нещо по лагерите нямаше да работи така (тя си работи абс. равномерно)... попринцип ти казах че или са нещо магистрали т.к. абеялзах че мотора ти е бая мръсничък отвътре, или помпа и т.н. А повдигачите си тракат точно от ниското налягане... аз като я отворих видях че нищо не отива в тях и затова директно при хирурга :D . Да се надяваме че е нещо дребно и ще избегнеш вадене на моторя :) Но ако трябва да сме реалисти , ако не си го реставрирал мотора изцяло преди да сте турбинирали, след година или 3 или 5 ще ти се наложи. :D


Този пост е редактиран от siriospepi: 25 октомври 2013 - 17:53

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни