И още един въпрос: имам 2 вида помпи в сервиза които обаче са с по-малък дебит от тази... би ли било проблем ако вържа някоя от тях параллено на 044-ката ми, за да може да вдигна дебита със 100-150-тина л/час и, ако проблема остане ще отхвърля бензиновата помпа като възможен проблем? Въпроса е проблем ли е ад се вържат 2 помпи с различен дебит в паралел?
W124 300ce Twin Turbo
Започната от siriospepi, 02 май 2013 - 19:00:28
649 мнения по тази тема
#301
Публикувано 03 октомври 2013 - 19:24
#302
Публикувано 03 октомври 2013 - 20:03
Проблема не ти е в количеството гориво, щом успява да държи смеси 10.5-10 : 1, ако беше, колата щеше да почне да избеднява въпреки опита ти да обогатяваш . На място форсира ли се над тези обороти, прави ли го на лека газ т.е. когато е във вакум или с малко над налягане ? Също така пробва ли да намалиш разтоянието на свещите ?
П.П. сега на същото налягане като преди ремонта ли караш или е на по-високо ?
Този пост е редактиран от joreto: 03 октомври 2013 - 20:08
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#303
Публикувано 03 октомври 2013 - 20:14
Преди ремонта бях стигнал до 1,1 бар-а но през 80% от времето карах на 0,9 . В момента карам на 0,8 бар-а. разстоянието между свещите е като заводското и е било едно и също преди и след ремонта. На място колата си се форсира без видими проблеми както и с лека газ. Проблема е само при газта до доло (WOT както му викат). Да интересното е че когато набие така наречения ограничител вече на 4100 оборотаи аз я задържа газта до доло смесите остават същите през цялото време на задържането, и от ауспуха се чува сякаш има недоизгаряне в цилиндрите, все едно ще започне да гърми все едно съм на лънч контрол ... ще пробвам все пак да намаля разстоянието между електродите на свещите въпреки че ламаринката за стоково положение си влиза точно ... Значи преди ремонта точно направих колекторите и когато започнах с настройката ми се счупи биелния лагер. Направих ремонта и с него преместих вал-а на 3 градуса в закъснение, припаснах клапаните с леглата им и започнах наново полека от начало с ниското и постепенно да вдигам налягането и да доизкусорявам настроийките. Държа да отблележа (бях казал по-рано в темата) че бях строшил стойката на палеца на дистрибутора която се набива в коляновия вал, но я заварих точно както е била ... не смятам обаче че проблема може да е от нея т.к. колата правеше това и изплю гарнитурата преди да я строша ... един вид аз я строших когато сменях изплютата гарнитура , т.е. със сигрност проблема не е от нея ... и незнам вече ... ще започна утре със свещите и ще гледам да направя смесите грубо към 11,5-11:1 . Ако можеш да ми препоръчаш още нещо ще погледна и него
Този пост е редактиран от siriospepi: 03 октомври 2013 - 20:20
#304
Публикувано 03 октомври 2013 - 20:27
Ами свещите и смесите са добро начало, аз бих огледал също вакумите и маркучите на механичната инжекция .
П.П. огледай всичко пак много добре, имали сме подобен проблем на едно БМВ и са оказа че при по-високи обороти сгъва маркуча от филтъра към турбото , при теб 100% не е това проблема но може да е нещо малко.
Този пост е редактиран от joreto: 03 октомври 2013 - 20:30
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#305
Публикувано 03 октомври 2013 - 20:57
Въпреки че едва ли е по главния проблем, аз да добавя нещо което открихме, но Пепито или го е оправил или е забравил да го спомене. Става въпрос за боост контролера или по-скоро за waste gate-a. Попринцип пружините му преди отваряха на около 0.6 бара и с контролера си качваше нагоре. Сега в момента байпасна контролера тоест вакума го заби направо от студената част в акулатора и налягането беше по-високо от 0.6 бара
Този пост е редактиран от saitov: 03 октомври 2013 - 22:04
#306
Публикувано 03 октомври 2013 - 22:10
Ами свещите и смесите са добро начало, аз бих огледал също вакумите и маркучите на механичната инжекция .
П.П. огледай всичко пак много добре, имали сме подобен проблем на едно БМВ и са оказа че при по-високи обороти сгъва маркуча от филтъра към турбото , при теб 100% не е това проблема но може да е нещо малко.
Преди имах такъв проблем: откачи ми се въздушния филтър и така падна че препречи тръбата през която смуче турбото и негативния ефект беше подобен на този, махнахме го и се оправи... все пак в момента карам без филтри и нищо което може по някакъв начин да препречи засмукването на въздуха и негативния ефект е адски силно изразен , просто няма ускорение след конкретните обороти... все пак утре дано ми остане време и ще прегледам всичко от-до , защото ми изглежда като нещо малко и се надявам да е такова че тея родилни мъки ме дразнят вече, а и искам много да кача колата на дино преди да е завалял снега
Този пост е редактиран от siriospepi: 03 октомври 2013 - 22:11
#307
Публикувано 04 октомври 2013 - 17:28
КОлеги днес доакто карах колата към сервиза, реших да я натисна на ненапълно загрял мотор и проблеми нямаше ... загреели колата обаче всичко рухва след 4100 оборота, това много напомни на мен и колегите ми за проблемите с кабели и свещи при колите с газова уредба (и по-точно тази с плочките), та да кажем че съм на 90% убеден че проблема ми е в системата свещи-кабели-дистрибутор-кабел до бубината. Утре ако остане време ще регулирам свещите и евентуално ще сменя кабелите и ще видим как е На тези които бяха много навити да излизаме в Събота, ще ги разочаровам т.к. с компанията ми ще излезем да покараме в Неделя. Такаче на който му се идва няма никакъв проблем да идва!
Този пост е редактиран от siriospepi: 04 октомври 2013 - 17:51
#308
Публикувано 04 октомври 2013 - 17:42
Да покараме в Неделя викаш ?
Брой ме
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#309
Публикувано 04 октомври 2013 - 18:33
Пепи, провери си и температурните датчици (ако не се окаже от кабелите), сега се сещам че аз имах подобен проблем и се оказа че датчика за темп. на входящия въздух се беше предал и на нормално каране даваше нормални стойности но в надналягане показваше -40 и съответно обогатяваше яко колата.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#310
Публикувано 04 октомври 2013 - 20:53
Пепи, провери си и температурните датчици (ако не се окаже от кабелите), сега се сещам че аз имах подобен проблем и се оказа че датчика за темп. на входящия въздух се беше предал и на нормално каране даваше нормални стойности но в надналягане показваше -40 и съответно обогатяваше яко колата.
Измененията които може да наложи датчика за темепература на входящия въздух бърху горивната карта на ЕЗЛ-то не са ли в рамките на няколко %? Иначе ще го проверя... аз сега се сещам че той си седи във въздуха от страната на всмукателния колектор (привързан е с една свинска опашка за някой от сноповете).
#311
Публикувано 05 октомври 2013 - 23:09
Колеги гответе се утре за каране малко да загреем тези гуми, че от студа и много са се вкоченили
#312
Публикувано 06 октомври 2013 - 00:24
разтракаха се повдигачи след като вдигна градуси мойта .. надявам се , че просто маслото е загубило свойствата си ..
дано утре сутринта не удари на умряло , че никво каране няма да видя или само ще я разходя / спокойно , спокойно / до където ще се видиме и ще кротувам
https://www.facebook...202182448465381
видеото е публично
Този пост е редактиран от Наско: 06 октомври 2013 - 00:50
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#313
Публикувано 06 октомври 2013 - 07:31
Насе, а вариант да минеш към механични мислил ли си ?
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#314
Публикувано 06 октомври 2013 - 09:24
Ей сегичка ставам и аз отивам да гаража да видим дали съм вечерял с Господ или е бил друг на масата.
Снощи я погледнах масло и вода не е бъркала . всички маркучи бяха нормални - не надути
Вариант 1 :
Изпапала е от масълцето , стигнала е до критичен минимум и са се разтракали , загасих я веднага , спасил съм положението
Вариант 2 :
Смяна повдигачи и не е пипала масло
Вариант 3 :
Жоре - обясни
Масло предложете
Този пост е редактиран от Наско: 06 октомври 2013 - 09:25
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#315
Публикувано 06 октомври 2013 - 09:33
Насе, равномерно ли работи т.е. всички цилиндри ли за налични (това е най-важно)? Има ли много бензин в маслото т.е. да не е промито маслото ? Абеее ти преди да раздаваш газ не проверяваш ли маслото :-D ? Маслото кога за последно е сменяно и какво е ?
Този пост е редактиран от joreto: 06 октомври 2013 - 09:34
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни