Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 мнения по тази тема

#181 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 10 септември 2013 - 20:29

Хидравликата наливаш масло, палиш, върти се ляв десен от край до край и наливаш до една пластмаска има в казанчето, като цяло мисля че няма почти никакво значение колко е пълна, но гледай поне до половината да е пълно казанчето. 

 

Аз сега ако може да използвам момента да питам за моята хидравлика - помпата си е от М119 двигателя, рейката е от W210, като я покарам малко започва да вие, имате ли идея от какво може да е? Течност има и още си е червена даже, чисто нова. Хидравликата си работи както му е реда, само виенето е проблема, възможно ли е да вие защото загрява течността? Понеже и за високото и за ниското налягане маркучите минават точно около изпускателния колектор от шофьорската страна и предполагам се загряват поне малко..

 

при обезвъздушаване, най-добре да въртиш пълен ляв и десен, когато предните колела са ти със въздуха! не на земята. или я подкарваш, сама ще се обезвъздуши и доливаш.

 

Виенето се получава когато започне да прегрява течността. незнам тоно как, но ако отвориш казанчето когато почне да вие, ще забележиш че течността е "газирана"

На моя проект го предвидих този проблем, още при обмислянето/проектирането и изработих и монтирах термощитове за кормилната кутия, маркучите, левият вътрешен шарнир и на левият тампон на мотора, защото левият фабрично няма.

Ето снимки на щита:
013443489.jpg?r=0

013443490.jpg?r=0

Отделно монтирах и охладителна тръбичка отпред пред радиатора.

Затова се мотах така дълго с моя проект, исках да предвидя абсолютно всичко и слава богу за момента нищо не ме е изненадало...

Засега нито веднъж не е направила виене.

На пурата ми, като тръгна за морето, и малко преди Каварна почва да вие като въртя волана повечко. Въпреки че е заводско, прегрява тази част.


  • 0

#182 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 10 септември 2013 - 21:00

Боянски се е позаиграл бая с тоя щит и ти правя ЕВАЛА!
За съединителя само не разбрах: значи на затегнато кранче със забито маркуче на него да кажем и кутия ако излиза течност, натискам съединителя , отвивам кранчето , чакам малко да излезе въздуха и завивам кранчето, и пускам съединителя и така 84 пъти? :D


  • 0

#183 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 10 септември 2013 - 21:12

Ясно, просто исках да знам дали е от загряването на течността или от нещо друго, може хидравличната помпа на М119 да не харесва рейката от W210, все пак е правена да помпи кормилна кутия, може да работят на различни налягания и така нататък, но щом е от прегряването ще се погрижа за това при първа възможност, мерси за инфото.

 

Обезвъздушава се абсолютно аналогично на спирачките, само че няма значение дали е запален двигателя или не (то и при спирачките няма ама е по-лесно ако е запален, ако пали..). Пробката се отваря при напомпан няколко пъти и задържан долу педал, и се затваря преди да вдигнеш крака от педала и тая процедура няколко пъти. И съответно по маркучето гледаш до кога излиза въздух. Трудна работа е за сам човек, някои са ми казвали че и на самотек ставало ама аз нещо нямам вяра. Иначе не разбрах за тая течност какво искаше да кажеш, на затворена пробка няма от къде да излиза течност


  • 0
Follow your own star...

#184 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 10 септември 2013 - 22:17

Аз съмс е объркал по-горе ... Мерси все пак ако нещо не стане пак ще питам , но като гледам няма нещо кой знае какво :)


  • 0

#185 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 12 септември 2013 - 19:12

Колеги днеска най-накрая стигнах до палене на колата , обаче имам проблем с повдигачите на клапаните: веднага след като запаля налягането на маслото се вдига над 3 бар-а, и нивото му е високо, но повдигачеите започват да тракат иии аз очаквам да спрат да тракат след известно време, обаче 3 пъти по 20-30 секунди я оставям да работи на празен ход и тракането неспира. Отворих капака на клапаните и свалих там кобилиците с всичкот на тях и си видях че всичко съм сложил на местото му, всяка дупчица за масло и магистралка са си на точните места ... Незнам давайте съвети какво да правя, мен ме хвана шубето и реших да питам пък тогава да действам! Държа да отбележа че в момента колата е с 10в-40 на Мотул (не съм с онова 20в-60 Льо Ман за което ме предупреждаваха някои). Благодаря пак!

 

ПС: Допълнително мога да кажа че когато извадя маркуча за масло с високоналягане от турбото си блика много здраво, т.е. варианта неработеща маслена помпа и т.н. и т.н. са абсолютно невъзможни. Относно цилиндровата глава: направена и е пълна ревизия, като са сменени водачите гумичките и са напаснати клапаните към леглата им...

 


Този пост е редактиран от siriospepi: 12 септември 2013 - 19:34

  • 0

#186 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 12 септември 2013 - 22:51

ти празнил ли си ги като сваля главата?

Шлайфа ли клапаните?

 

Ако да, сега трябва да се напълнят. но като има въздух в тях това става, ама НЕ веднага.

 

На М111 слагах нови повдигачи INA и на упътването пишеше, при продължително тракане, да се даде газ на 3500-4000оборота и да се задържи за 15секунди.

така най-лесно се напълват и уплътняват, След като опуснеш газта изчакваш 15-20сек , ако има останали още тракащи, пак повтаряш и пак и пак, докато напълнят. Ще забележиш как започват да утихват един по един.

И мен ме беше доста шубе, но такава е процедурата.

Така стана и с Омегата ми като ги изпразних.

 

Ако изчакаш до утре, ще ти сканирам упътването, даже беше направено с картинки.

 

Да знам, че М111 е с повдигачи тип пулове, НО хидравличния елемент вътре е СЪЩИЯ.


  • 0

#187 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 12 септември 2013 - 23:37

Клапаните и леглата им са шлайфани, и повдигачите са изпразнени и старателно обезмаслени даже :D Малко много ме е шубе на нови основни и биелни лагери да форся на толкова високи обороти... но на теб ти вярвам такаче може и до там да се стигне. Смятам утре да я запаля пак и ако трябва да я пораздвижа леко наляво надясно, и ако не стане действам по описания от теб метод!


  • 0

#188 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 13 септември 2013 - 02:17

еее. ясна е работата... лошото е че като има въздух в камерката на повдигача, трудно се гони.

 

изчакай я малко да загрее и тогава и дай газ.

идеята на този метод, е че при 4000оборота пружинката с клапанчето вътре в повдигача, изпада в резонанс и започва да отваря от резонанса, а не от вакуум,

то реално неможе да направи вакуум за да засмуче масло.

 

По принцип, как се чисти повдигач на М103 и м102

отваряш го, чистиш, смазваш И какво става когато го събереш? слагаш буталцето в цилиндърчето, ама въздуха даже не ти позволява да го събереш. Ти го събираш, той избутва. И тогава взимаш една игла, натискаш съчменото клапанче с иглата и тогава ги събираш ДОКРАЙ (изпуска въздуха), махаш иглата, пускаш буталцето и клапанчето се затваря и вътре остава малък вакуум. Недостатъчен да засмуче, но по-добре от налягане.

 

Ако не си направил процедурата с иглата, доста трудно ще се изгони въздуха.

що не звънна...


  • 0

#189 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 13 септември 2013 - 16:39

Ееееми що не звъннах нз ... днеска пак запалих колата в гаража, оставих я да позагреее и я задържах както каза няколко пъти на 3000-4000 оброта , и леко поизчезна тракането нооо пак си го има (пак е много). Мисля че утре ще имам време да обезвъздуша съединителя и да я изкарам за кръгче -2-3-4-5-10 кръгчета :D Иначе всичко с колата е наред ... държи си перфектно празен ход не се замисля пали от раз даже на 4 цилиндъра :D , налягания на масло а-у .... само това с повдигачите да изчезне и ще ми олекне много :)


Този пост е редактиран от siriospepi: 13 септември 2013 - 16:39

  • 0

#190 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 13 септември 2013 - 16:53

Неделя Баухауса правиме ли го ?


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#191 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 13 септември 2013 - 18:55

Ами ще видим дали всичко е в ред с колата утре :D Аз попринцип с мойте хора ходя събота да карам, ноо има време :) А и колата трябва да се поразработи малко преди да се натиска ... Което ме кара да задам въпроса към разбиращите колеги: Колко км. ми препоръчвате да разработвам мотора при смяна на основни и биелни лагери? Знам че когато се сменят сегменти се разработва в продължение на 1000-2000км, но ако са само основни и билени лагери цифрата сигурно е по-малка? Също ми казаха че в тунинг фирмите по някакъв начин си разработвали колите за 1 ден.... дали това е истина или някой пак е говорил наизуст?


Този пост е редактиран от siriospepi: 13 септември 2013 - 19:47

  • 0

#192 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 13 септември 2013 - 21:08

ти ела да побъбрим :)

возенето и меренето след време


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#193 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 септември 2013 - 01:22

Ако си шлайфал цилиндри, разработката си е 1000-2000км.

Но ако само си сменил сегменти, не му се шашкай. Те цилиндрите са станали като хралупи за 300хил..

 

направи процедурата още 3 до 4 пъти и ще се обезвъздушат всичките.

знам че е шашкащо ама...

 

Ти обезвъздуши ли повдигачите с игла като ги събира ?


  • 0

#194 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 14 септември 2013 - 05:54

Някои имат теори, че двигателя се разработва по-правилно във високите обороти, даже беше посветен един сайт по-темата, от други съм чвал, че пистовите мотори ги разработван много часове на прекъсвач във завода.

Кое ли е истината?


  • 0

#195 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 14 септември 2013 - 07:46

Ако си шлайфал цилиндри, разработката си е 1000-2000км.

Но ако само си сменил сегменти, не му се шашкай. Те цилиндрите са станали като хралупи за 300хил..

 

направи процедурата още 3 до 4 пъти и ще се обезвъздушат всичките.

знам че е шашкащо ама...

 

Ти обезвъздуши ли повдигачите с игла като ги събира ?

Аз цилиндърчетата не съм ги вадил, нещо по-нагоре може и да съм те подвел/излъгал. Иначе блока не е шлайфан... мойте майсторчета казаха че трябва поне още 2 пъти колкото това да се износи за да започнем да се замисляме за шлайф на блока (един вид е в перфектно състояние). А за разработването, все пак ще го поакрам едни 500км примерно без да го притискам маторя :)


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни