Хидравликата наливаш масло, палиш, върти се ляв десен от край до край и наливаш до една пластмаска има в казанчето, като цяло мисля че няма почти никакво значение колко е пълна, но гледай поне до половината да е пълно казанчето.
Аз сега ако може да използвам момента да питам за моята хидравлика - помпата си е от М119 двигателя, рейката е от W210, като я покарам малко започва да вие, имате ли идея от какво може да е? Течност има и още си е червена даже, чисто нова. Хидравликата си работи както му е реда, само виенето е проблема, възможно ли е да вие защото загрява течността? Понеже и за високото и за ниското налягане маркучите минават точно около изпускателния колектор от шофьорската страна и предполагам се загряват поне малко..
при обезвъздушаване, най-добре да въртиш пълен ляв и десен, когато предните колела са ти със въздуха! не на земята. или я подкарваш, сама ще се обезвъздуши и доливаш.
Виенето се получава когато започне да прегрява течността. незнам тоно как, но ако отвориш казанчето когато почне да вие, ще забележиш че течността е "газирана"
На моя проект го предвидих този проблем, още при обмислянето/проектирането и изработих и монтирах термощитове за кормилната кутия, маркучите, левият вътрешен шарнир и на левият тампон на мотора, защото левият фабрично няма.
Ето снимки на щита:
Отделно монтирах и охладителна тръбичка отпред пред радиатора.
Затова се мотах така дълго с моя проект, исках да предвидя абсолютно всичко и слава богу за момента нищо не ме е изненадало...
Засега нито веднъж не е направила виене.
На пурата ми, като тръгна за морето, и малко преди Каварна почва да вие като въртя волана повечко. Въпреки че е заводско, прегрява тази част.