Браво Пепи!
Красота под капака
Ама как можа да изрежеш здрава броня...... хората под дърво и камък търсят оргинална здрава броня... Щях да ти дам една счупена точно в средата-подарък.
Публикувано 16 декември 2013 - 00:17
Браво Пепи!
Красота под капака
Ама как можа да изрежеш здрава броня...... хората под дърво и камък търсят оргинална здрава броня... Щях да ти дам една счупена точно в средата-подарък.
Публикувано 16 декември 2013 - 10:46
Браво Пепи!
Красота под капака
Ама как можа да изрежеш здрава броня...... хората под дърво и камък търсят оргинална здрава броня... Щях да ти дам една счупена точно в средата-подарък.
Еми кво да кажа ... виновен съм тя и без това мойта беше пукната на 2 месата и липсваше капачето за куката за теглене от нея , и затова не ми беше жал А трябваше да намеря бърз начин за по-добро обдухване на кулера, и просто не намерих друг
Публикувано 16 декември 2013 - 21:14
Колеги довърших сет-ъпа иии засега почти всичко работи перфектно, благодаря на всички за помощта! Засега съм настроил празният ход, таблиците са грубо направени но имам един проблем свързан с датчика на коляновия вал. Попринцип разни тунери на които може да се има вяра ми казаха че няма нужда да се копуват датчици за по 150лв. и можело да стане работата със всякакъв датчик (дори такъв от АБС), само стойката ми да е достатъчно здрава и дебела. Т.к. аз имам 2 строшени диференциала от мойта кола, и естествено взех един от тяхните датчици, и всичко е наред докато колата не стигне 3000 оборота, тогава отчита грешка, този надпис доло в дясно Synched става на Not Synched и свети в червено, реже искрите и се започва с огъня от ауспуха ... проблема е че както и да променям разстоянието между датчика и колелото което е 60-2 зъба абсол'тно нищо не се променя... сега аз виждам два варианта, единият е този датчик да не става, а другият е да имам проблем със сигналите и да слагам някакъв филтър. За такъв филтър има оставено место на мегата на което место се салга резистор да кажем 1000 ом-а. Въпросът е някой от занимавалите се пряко с мега дали има идея какво съпротивление да започна да експериментирам, или да ми препоръча датчик с който кара и не прави проблеми и т.н.
Ето снимки в завършен вид :
Колега на мегата има ДВЕ съпротивления на входа на VR -a . Едното за което говориш че има оставено място най вероятно е за шунтиране на датчика, пробвай да смениш другото, на различен тип сензори този резистор може да има стойности от 50к до 10мегаома! Най вероятно е малко и ти препоръчвам да го вдигнеш на 1мегаом. Защото е вярно че със всякакви датчици става, само че стойностите на изходното им напрежение е различно голямо, освен това един и същи датчик при 1к оборота прави да кажем 5 волта синусоида, при 6к оборота напрежението може да стане над 50волта. Другото за което се сещам е че кабела от датчика до мегата трябва да е екраниран задължително и екрана да е на минуса(масата) на мегата а на кабелите на датчика от абс нямат екранировка - може да се наложи да смениш кабела.
Този пост е редактиран от Vlado190: 16 декември 2013 - 21:19
Публикувано 16 декември 2013 - 22:11
Те ти съвет от правилния човек.
Публикувано 16 декември 2013 - 22:34
Те ти съвет от правилния човек.
Подкрепям с 2 две ръце !
Публикувано 26 декември 2013 - 10:29
Колеги да се похваля че с датчика за коляновия вал всичко е наред, обаче в момента имам проблем с едната група инжектори (непръска), още не съм разследвал проблема т.к. не ми остана време миналата седмица, но ще се заема веднага след празниците Отново имам въпрос към по-информираните: Искам да си ъпгрейдна предните спирачки, и разбира се както всеки от нас искам да стане с 2лв и 50ст. Въпросът е че намирам разни кит-ове на Брембо и т.н. в И-бей примерно но те са да кажем по 2-3000 лв. което надвишава в пъти бюджета който мога да заделя за това в момента. Надъхах се че може да стане не много скъпо и с малко преправяне като видях ъпгрейда който е направил Ламбо на неговата (със спирачки от мечоченце). Въпросът е има ли спирачки от нещо които да станат с минимално преправяне и т.н. Джантите са ми 18-ки такаче размера няма да го мислим. За тези които незнаят колата е 124-ка купе с 3000 кубиков мотр
ПП: И Всела коледа на всички!
Публикувано 26 декември 2013 - 11:00
Ами ти с еднобутални ли си или с 4 бутални? Питам защото Наско вика че е с еднобутални, а пък аз си мислех че всички 300CE са с 4 бутални. Ако си с еднобутални - потърси си 4 бутални от 124. Ако вече си с 4 буталните... Моите са от Е320/Е420 за диск 295х22/294х25, чочонето е с още по-големи 4 бутални за диск 300/320мм, алуминиеви, но те нямат намиране. Огледай за спирачки от R129 SL500/600, те също би трябвало да са plug&play... Уж шенкелите на 190, 124 и 129 са едакви, ама пък много странно при мен се наложи да подложа шайби между апарата и шенкела. Според мен е възможно според годината която е колата да има някакви минимални разлики във шенкела. За тия 25мм дискове май и носача ти трябва да е с тънкия шарнир дето не се сменя. Всъщност апаратите май са еднакви, 22мм просто са с 1.5мм по дебели накладки (ще излъжа сега ама мисля че моите накладки нови са 17.5мм всяка, по-дебелия диск е с 16мм накладка (или 16.5/15.. нещо такова беше)).
Аз съм доста доволен от тия спирачки, още не съм ги разработил а вече се усещат доста по-добре от старите. Доста лесен и евтин мод беше, на мен ми дадоха апаратите със едни стари дискове (за проба) и почти нови накладки с много живот в тях за 100 кинта, за 130 си взех чифт дискове феродо, и още 30 ми излязоха пинчетата и ламаринките, защото апаратите които ми дадоха им липсваха 1-2 пина, а ламаринките бяха изгнили пред разпад..
Публикувано 26 декември 2013 - 11:51
За Ъпгрейд скачай на 320ка , Е320ка 210 или 124ка 320ка или Еска 320 цди или 500 220ка
Аз скочих на последното .. 300 лева апарати рециклирани , 100 накладки , 50 лева серво от 350ТД 140ка,
диск слагаш възможно най голям и си ти
Като тръгна да я изкарвам от зимен съм ще ти споделя и колко голям диск носи дзверо ..
насочил съм се към 356ца от 220ка ама ме съмнява да стане работата ..
Този пост е редактиран от Наско: 26 декември 2013 - 12:03
Публикувано 26 декември 2013 - 13:50
Ламбо много мерси за фаилчето, тва е много полезно всеки от нас да го има на PC-то си Относно спирачките от 320-мисля да ги подмина, въпреки че апаратите от тях са 4 бутални (за разлика от мойте еднобутални), и ги подминавам по причината че диска е същият като размер като моя, и просто искам градацията да е по-голяма (самият факт че пак може да се сложи 15-ка джанта не ме кефи). На Насето варианта със спирачките от 500-так 220-ка ми хареса и като цена и като вариант. Интересно ми е обаче и апаратите и дисковете са plug and play или? Защото ако е така от утре ще започна да търся. Относно размера на диск-а : мойте джанти са оригинално АМГ моноблок 18-цолови (с номерата на МБ с всичко на тях), не съм сигурен даже дали не са от 220-ка (ако това може да ни даде някъкво инфо за диска който можем да вземем
Публикувано 26 декември 2013 - 16:04
Според мен с тия s-класови работи имаш реалния шанс да не се получат нещата.Той и ламбо по-горе ти писа.Диска като стане много дебел и има шанс да опре в шарнира.Ей за това нещо говорим.На тия модели дето стават директно да им сложиш 335мм диск е с малкия несменяем шарнир.
А по нашите пътища не си е оферта на караш с такива носачи дето не се сменят шарнирите...440лв им е бройката,не ме питай от къде знам
Отделно и тия ламаринки дето трябва да ти охлаждат големия диск ще струват една торба с пари.
П.П.Сега видях,че и тоя даже ги е маханал тия ламаринки.
П.П.П. Що не видиш на Жорето каква му е модификацията.Мисля някакви апарати от алфа и дискове от МЛ или нещо такова беше.
Този пост е редактиран от Dimitar m: 26 декември 2013 - 16:09
Публикувано 26 декември 2013 - 17:22
Жорето е с Алфови апарати Брембо 4 бутални и дискове от нещо с голям двигател което лесно се слага
В крайна сметка Ес клас апарат и диск какъвто може да носи / предполагам 320мм / , не един или двама доставчици и морги имам под ръка да взема за проба .. какво може да се сложи и какво не .. ще си покаже кое става и кое не
Има и още нещо .. джантите и ЕТ-то много играят в тоя филм със спирачките ..
Този пост е редактиран от Наско: 26 декември 2013 - 17:30
Публикувано 26 декември 2013 - 17:32
Много странно но точно от 220 разстоянието между "ушите" на апарата където се хваща за шенкела е 11см, колкото на 190 и 124. Това не е потвърдена информация де, в една обява го видях. Но вече като офсет как идват апаратите и дисковете, и дали ще са перпендикулярни на диаметъра на диска (нали.. не е задължително 2те уши на шенкела или апарата да лежат на линия перпендикулярна на диаметър на диска) никой не знае...
Насето ми беше дал едни от 140ка, на тях ушите им бяха на по тясно разстояние от шенкела на 190, офсета и той не идваше..
Мен ако питаш придържай се към plug&play вариантите, пестят доста главоболие. Дори и да пропуснеш от 320/420 варианта (който според мен не е за пропускане-дава добри резултати, и комплекта ти дискове и накладки е за под 300лв без отстъпката, и ги има под път и над път за около и под 100лв чифта, но ти си знаеш) мисля че ако сложиш от SL600 R129 или чочко (и двете ще са скъпи и редки) няма да има от какво да се оплачеш, и по-скоро спирането ти ще се определя от качеството и ширината на гумите ти отколкото от възможностите на апарата
Публикувано 26 декември 2013 - 18:32
Насе,на тия 140-ки до колкото съм забелязал разстоянието от диска (там където трие накладката ) до лицето където се захваща за главината е почти 2 пъти по-голямо от на 124.Тоест самият диск ще влезе много по-навътре към шарнира ,от там и самият апарат ще е много по-навътре.Почти на 100% съм сигурен,че нема как да стане.
За 220-ка има лъч надежда.
Този пост е редактиран от Dimitar m: 26 декември 2013 - 18:32
Публикувано 26 декември 2013 - 18:37
Ламбо отзад скачам от 320ка предни и спи града .. точно заради лесното намиране и малката инвестиция
и са plug & play при 190ка и 124ка 100 процента !
Отпред искам нещо да си счупа главата .. ще се мери и смята това е ясно
По спефицикация 124ка и 220ка пасват .. ама по спефицикация .. дали наистина е така ..
Има и вариант да се заиграя и с ЕТ-то на джантите .. ама не ми се вярва .. от 126ца с ЕТ10 - 20 ... някъде там ама .. пак много глава ще боли и много неяснотии ще се появят ..
Помеждодругото цени на перки Мишимото
8 inch - 56.92 eu
10 inch - 61.53 eu
12 inch - 69.23 eu
14 inch - 72.30 eu
16 inch - 81.53 eu
Този пост е редактиран от Наско: 27 декември 2013 - 00:00
Публикувано 27 декември 2013 - 00:09
Стана сложна работата, ще трябва да прочета още 3-4 пъти последните 5 пост-а че стана сложно... всъщност варианта със plug and play от 140-ка и 220-ка е почти отпаднал такали? И оставащите варианти са от 320-ка при която разликата не е до толкова в диска а в това че апарата е 4 бутален и да. Относно варианти в които да сменям джанти с друго ЕТ също отпадат ... и всъщнсот като plug and play остава 320/420, чочоне или 129-тка със 6 литровия мотор. Като сметнем грубо нещата излиза че чочонските и от 129-тката не са ми по джоба, и накрая колкото и да ми се иска да пропусна варианта със 320/420 заради малката градация в размера на диск-а ще трябва да го направя .... въпросът е че под 320-ка имате в предвид в124 3.2 24в, защото от такава със сигурност ще намеря и то за малко пари ...
ПП: като се сетя за тва дето каза Ламбо относно гумите, е абсолютно прав, на мен проблема ми е повече в гумите отколкото в спирачките, защото дори да ми прегреят спирачките, накрая винаги успявам да натисна толкова спирачките че да ми бие АБС-а ... което значи че текущия проблем е че гумите не спират колата а не спирачките гумите Проблемът обаче е че като спра 2 пъти от 180 до 0 км/ч , на вторият път ми димят предните спирачки много ... ама много много И варианта със спирачки от 320-ка ме притеснява е точно поради по-големия диаметър/площ и т.н. с max. 10% в сравнение със сегашния сетъп ...
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни