CLK 430 V8 W208
Започната от batvas, 18 яну 2013 - 14:09:42
145 мнения по тази тема
#91
Публикувано 28 януари 2013 - 15:31
А дали ще се оправят? Ами първите 300км наистина спирах нормално,но сега пътувах към Велинград и нямаше начин да спирам по-леко,а и времето виждате какво е...екстремно,утре се прибирам към града и ще ги наслушвам пак как се държат. Ама пристигнах де,,,поздрави на всички от Велинград
#92
Публикувано 28 януари 2013 - 15:53
Не мисля че е много лесно да ги прецакаш. Колегата дето го караше мерца преди мен просто спираше последните 3 метра и затова накладките заминаха. Иначе твоите докато са новички е нормално да посвирят повечко след продължително натоварване. Както споменах моите ако не съм ги загрял предварително, то задължително почват да свирят, но за крятко и след това си спират страхотно пак. Прецаканите накладки свирят така че да не можеш да си чуваш собствената мисъл, как мислиш, че не можеш да мислиш Аз се побърквах направо с TRW-тата, особено като си вляза в центъра и заработи акустиката на старите кооперации Сигурно ме чуваха в заседанията на парламента
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#93
Публикувано 28 януари 2013 - 16:14
Да изпекъл си горния слой на феродото,първите 200км е хубаво да ги жалиш малко и по възможност да не се кара по планински път.Аз едни така ги направих на Алфата по пътя за Варна.Не е болка за умиралка ама ако те дразнят трябва да се свалят да се почисти горния слой и ако искаш по две , три резки им направи.Ако не карай така.М/у другото дисковете дето освен Drilled са и Groove са направени именно със тая цел да почистват накладките за да не свирят.Няма такъв филм да свирят незагрели,загрели,трябва да не свирят на никакъв режим.Ако свирят значи имат много мет. частци.Хубавото феродо прави черен прах по джантата т.е. износва се то не диска.Не цапа ли джантата не става.
Този пост е редактиран от doich: 28 януари 2013 - 16:25
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#94
Публикувано 28 януари 2013 - 18:23
Аз съм на мнение че няма как човек да даде 1000лв за дискове и накладки
от реномирани производители и да ги жали и милва първите 300км
щот еди какво си щяло да се случи (според търговеца) и няма гаранция ... .
Ако стоката е наистина читава такива неща като криви дискове и свирещи
накладки не би трябвало да има .
Важно е разбира се и състоянието на спирачнчта система на автомобила .
от реномирани производители и да ги жали и милва първите 300км
щот еди какво си щяло да се случи (според търговеца) и няма гаранция ... .
Ако стоката е наистина читава такива неща като криви дискове и свирещи
накладки не би трябвало да има .
Важно е разбира се и състоянието на спирачнчта система на автомобила .
#95
Публикувано 28 януари 2013 - 18:57
Да ама човека е дал 200 не 1000 лв,затуй е трябвало да ги жали малко да се напаснат.Макар че и 1000 да бе дал няма гаранция ако има бразди по диска.Така че по яваш както казват братята турци първите 200км.
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#96
Публикувано 28 януари 2013 - 20:30
И се връщаме на момента, в който аз млад, силен, вилен авто-ентусиаст отидох да си купя оригинални накладки за почти чисто новите ми оригинални дискове на първото БМВ.
Платих умопомрачаваща сума за накладки АТЕ в БМВ кутийка (такива са за фабрично вграждане), и после имаше 2 месеца скърцане, в които си повтарях как "ще слегнат". След това си взех едни Феродо за 50лв. от незнаен форумен герой и животът стане... тих и черен за джантите
Така че оригиналното не е това, което беше.
Мога да дам много примери.
Платих умопомрачаваща сума за накладки АТЕ в БМВ кутийка (такива са за фабрично вграждане), и после имаше 2 месеца скърцане, в които си повтарях как "ще слегнат". След това си взех едни Феродо за 50лв. от незнаен форумен герой и животът стане... тих и черен за джантите
Така че оригиналното не е това, което беше.
Мога да дам много примери.
#97
Публикувано 28 януари 2013 - 20:49
Другия проблем с накладките е , че даже на един и същ производител от един и същ вносител единия размер са си супер и цапат джантата (подвеждам се) , а другите не стават и износват диска. Та сега не знам за този размер конкретно за 330 мм предни и 290 мм задни. На 200 и 230 компресорите и 320 толкова ли са размерите?
За ГТВ-то на 305 дискове с 4 бутално брембо феродото и АТЕ стават (сега се чудя какво да сложа червено или зелено EBC, че ще карам на пистата в Серес след месец (сликове вече взех)
За ГТВ-то на 305 дискове с 4 бутално брембо феродото и АТЕ стават (сега се чудя какво да сложа червено или зелено EBC, че ще карам на пистата в Серес след месец (сликове вече взех)
#98
Публикувано 28 януари 2013 - 23:49
Относно спирачките мога да споделя опит. Това лято сменявах предни дискове и накладки, взех дискове Ferodo и накладки Feroto thermo quiet.
Външна температура 30-35 градуса, непосредствено след слагането(30-50км), явно защото още бяха много плътни в диска, накладките започнаха леко да прискърцват най-интересното че при много леко натиснат педал. С времето и километрите обаче нещата си дойдоха на мястото, сега колата спира перфектно и най-важното безшумно
Това лято ще сменям и задни дискове + накладки, пак от същата марка.
Външна температура 30-35 градуса, непосредствено след слагането(30-50км), явно защото още бяха много плътни в диска, накладките започнаха леко да прискърцват най-интересното че при много леко натиснат педал. С времето и километрите обаче нещата си дойдоха на мястото, сега колата спира перфектно и най-важното безшумно
Това лято ще сменям и задни дискове + накладки, пак от същата марка.
#99
Публикувано 29 януари 2013 - 00:48
вземи си за накладките стандартно феродо и няма да имаш ядове..
термокуаят-а са с по добри характеристики, но прискърцват в повечето случаи...
и спират повече...
термокуаят-а са с по добри характеристики, но прискърцват в повечето случаи...
и спират повече...
#100
Публикувано 29 януари 2013 - 21:34
Taка днес регистрирах колата и закупих дискове, накладки и стандартни пружини. (с 30 мм по високи). Имаше драма с намирането на дисковете защото налични имаше на повечето места само 300мм и 316 мм. Мойте са 330 мм предните. Та с този рамер имаше само на едно място - Зимерман (цената утре ще видя , но мисля 178 лв на бройка(356 лв комплекта - това с отстъпката) накладките за тези дискове АТЕ - 247 лева. Задните бяха значително по ефтини, но забравих колко точно.
Понеже имам отчупено на подкалниците предните - (повече левия) Проверих колко е комплект от двете страни - свете парчета (общо са 4 парчета) Цена за всичко в Балкан стар 228 лева (ама трябваше да чакам 4-5 дни поръчка та утре ще мина през една морга където имат 2-3 ЦЛК-та и ако има ще взема от там)
Веднага след смяна за пружини и дискове, колата отива за масла и филтри на двг. , скорстна и .т.н.т обслужване при човек от форума занимаващ се само с бенц. Колкото и добре да изглежда с тези птужини - те са за Германия. Тук в София ако я оставя ниска ще става само за снимки - имам чувството , че ще опира и в повдигнатите напоследък пешеходни пътеки и "легнали полицаи" .. Само пружините ще се сменят - амортисьорите са ОК и са със стандартните номера и са макра SASH (не знам дали го пиша правилно)
Понеже имам отчупено на подкалниците предните - (повече левия) Проверих колко е комплект от двете страни - свете парчета (общо са 4 парчета) Цена за всичко в Балкан стар 228 лева (ама трябваше да чакам 4-5 дни поръчка та утре ще мина през една морга където имат 2-3 ЦЛК-та и ако има ще взема от там)
Веднага след смяна за пружини и дискове, колата отива за масла и филтри на двг. , скорстна и .т.н.т обслужване при човек от форума занимаващ се само с бенц. Колкото и добре да изглежда с тези птужини - те са за Германия. Тук в София ако я оставя ниска ще става само за снимки - имам чувството , че ще опира и в повдигнатите напоследък пешеходни пътеки и "легнали полицаи" .. Само пружините ще се сменят - амортисьорите са ОК и са със стандартните номера и са макра SASH (не знам дали го пиша правилно)
#101
Публикувано 29 януари 2013 - 22:59
Ще напиша и аз малко цени за дискове и накладки за M113
(330мм предни / 300мм задни ).
Теxtar
Предни дискове комплект 415лв.
Предни накладки к-т 145лв.
Дискове задни к-т 245лв.
Накладки задни к-т 97лв.
Датчик накладки 3 броя 1бр. 11лв.
Балкан Стар
Предни дискове к-т 540лв.
Предни накладки к-т 205лв.
Дискове задни к-т 373лв.
Накладки задни к-т 85лв.
Датчик накладки 3 броя 1бр. 17лв.
Цените са без отстъпки .
Купувал съм ги за мой коли .
Ако не намериш подкалници по моргите купи от
Интеркар 3000 .
Разликата в материала е от Лом до Лондон но за 20-30лв. толкоз .
Можеш само да ги наставиш .
Можеш да поставиш ментето под оригиналните,
покриват и прилягат перфектно .
(330мм предни / 300мм задни ).
Теxtar
Предни дискове комплект 415лв.
Предни накладки к-т 145лв.
Дискове задни к-т 245лв.
Накладки задни к-т 97лв.
Датчик накладки 3 броя 1бр. 11лв.
Балкан Стар
Предни дискове к-т 540лв.
Предни накладки к-т 205лв.
Дискове задни к-т 373лв.
Накладки задни к-т 85лв.
Датчик накладки 3 броя 1бр. 17лв.
Цените са без отстъпки .
Купувал съм ги за мой коли .
Ако не намериш подкалници по моргите купи от
Интеркар 3000 .
Разликата в материала е от Лом до Лондон но за 20-30лв. толкоз .
Можеш само да ги наставиш .
Можеш да поставиш ментето под оригиналните,
покриват и прилягат перфектно .
Този пост е редактиран от vencislav: 29 януари 2013 - 23:07
#102
Публикувано 30 януари 2013 - 00:15
А уж се водят quiet (тихи)... за задните ще те послушам и ще си взема ferodo premierвземи си за накладките стандартно феродо и няма да имаш ядове..
термокуаят-а са с по добри характеристики, но прискърцват в повечето случаи...
и спират повече...
Странно как подкалника е от няколко парчета? При мен е един цял, плюс една малка кора, намираща се под предната броня, така е 100%, помня защаото скоро също сменявах преден подкалник. Явно имаш в предвид същото подкалника + кората под бронята, нов подкалник в БС е 97лв, кората беше 14лв или 17лв, нещо такова, като сметна излиза твоята цена. Потърси втора употреба, намират се перфектни оригинални и на половин цена.Taка днес регистрирах колата и закупих дискове, накладки и стандартни пружини. (с 30 мм по високи). Имаше драма с намирането на дисковете защото налични имаше на повечето места само 300мм и 316 мм. Мойте са 330 мм предните. Та с този рамер имаше само на едно място - Зимерман (цената утре ще видя , но мисля 178 лв на бройка(356 лв комплекта - това с отстъпката) накладките за тези дискове АТЕ - 247 лева. Задните бяха значително по ефтини, но забравих колко точно.
Понеже имам отчупено на подкалниците предните - (повече левия) Проверих колко е комплект от двете страни - свете парчета (общо са 4 парчета) Цена за всичко в Балкан стар 228 лева (ама трябваше да чакам 4-5 дни поръчка та утре ще мина през една морга където имат 2-3 ЦЛК-та и ако има ще взема от там)
Веднага след смяна за пружини и дискове, колата отива за масла и филтри на двг. , скорстна и .т.н.т обслужване при човек от форума занимаващ се само с бенц. Колкото и добре да изглежда с тези птужини - те са за Германия. Тук в София ако я оставя ниска ще става само за снимки - имам чувството , че ще опира и в повдигнатите напоследък пешеходни пътеки и "легнали полицаи" .. Само пружините ще се сменят - амортисьорите са ОК и са със стандартните номера и са макра SASH (не знам дали го пиша правилно)
Егати златните накладки.
Ето затова говорех че CLK V8 за ежедневна кола е лудост, ама всички ревнаха в един глас- кеф цена няма и т.н. врели некипели.....
#103
Публикувано 30 януари 2013 - 00:53
Aлфонсо вземи ги направо от него
Той е представител на тази марка за БГ
Той е представител на тази марка за БГ
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#104
Публикувано 30 януари 2013 - 00:59
Има ли нещо общо с Руди96?Aлфонсо вземи ги направо от него
Той е представител на тази марка за БГ
#105
Публикувано 30 януари 2013 - 01:49
Ми знам ли , питай го на ЛС
Аз съм пазарувал накладки и дискове от мр.Биг и съм много доволен
Всичко е 6
Аз съм пазарувал накладки и дискове от мр.Биг и съм много доволен
Всичко е 6
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни