CLK 430 V8 W208
Започната от batvas, 18 яну 2013 - 14:09:42
145 мнения по тази тема
#76
Публикувано 27 януари 2013 - 00:56
Честито
Не съм се обаждал в темата , че няма какво да кажа за 208ците... , но се надявах да избереш V8
Само безаварийни километри... и да се наслаждаваш и на звука , и на колата като цяло !
Не съм се обаждал в темата , че няма какво да кажа за 208ците... , но се надявах да избереш V8
Само безаварийни километри... и да се наслаждаваш и на звука , и на колата като цяло !
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#77
Публикувано 27 януари 2013 - 02:06
Днес само добри новини за 208-ци. Честито за 430ката много безаварийни км и приятни моменти с колата . Радвам се, че и дупнишката мадона я спазариха днес ( на добра цена ) и аз нямам търпение да ги видя и двете
#78
Публикувано 27 януари 2013 - 10:21
Да не остана по-назад и да ти честитя, и тук
Пожелавам ти много безаварийни километри, никакви ремонти и винаги когато го караш усмивката да не слиза от лицето ти Радвам се, че толкова свестен човек като теб го взе и съм сигурен, че колата винаги ще бъде в топ състояние в твойте ръце
И да не се отметнеш пред жената за европейската обиколка, ще чакаме снимки
Да посетиш поне една от сбирките на момчетата да му се порадват (и да поцъкат с език) колколо е хубав, пък ако се е постоплило може и да им покажеш колко спрели били тези V8-ци
п.с. kdl тази нямаше омаслявания около гарнитурките, но щом нови са евтини може Васко да ги предвиди към обслужването което му готви.
Пожелавам ти много безаварийни километри, никакви ремонти и винаги когато го караш усмивката да не слиза от лицето ти Радвам се, че толкова свестен човек като теб го взе и съм сигурен, че колата винаги ще бъде в топ състояние в твойте ръце
И да не се отметнеш пред жената за европейската обиколка, ще чакаме снимки
Да посетиш поне една от сбирките на момчетата да му се порадват (и да поцъкат с език) колколо е хубав, пък ако се е постоплило може и да им покажеш колко спрели били тези V8-ци
п.с. kdl тази нямаше омаслявания около гарнитурките, но щом нови са евтини може Васко да ги предвиди към обслужването което му готви.
#79
Публикувано 27 януари 2013 - 11:11
Честито
Много безаварийни и само радост да донесе на семейството ви тоз готин мобил
Много безаварийни и само радост да донесе на семейството ви тоз готин мобил
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#80
Публикувано 27 януари 2013 - 14:06
Честото колега, със здраве да си я караш!
Честито и на който и да е купил дупнишката 320-ка!
Честито и на който и да е купил дупнишката 320-ка!
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#82
Публикувано 27 януари 2013 - 16:14
Благодаря на всички за пожеланията!
Честитя и аз на човека взел Дупнишкото ЦЛК 320 V6
Иначе задължително като го обслужа и подкарам ще отида на среща. Сега си изтеглих заявлението за член на клуба!
Мисля след обслужването да го покарам на бензин към месец да го усетя как гори , дали всичко е ОК и чак тогава да пристъпвам към слагане на ГИ.
Сега ще му направя пълно облужване - масла на двигателя, облужващ ремъм , ако е необходимо ролки, спирачна течност, антифриа, маслко скоростна кутия, всички филтри, пръстенчета и каквото трябва за СК кутия. Всички масла и част и ще взема по спецификация. (за скоростната последното беше това дето завършва на ххх,14 нали? ) Ще си извадя списъче. Смятам да сложа и нови предни и задни дискове и накладки. За дисковете Брембо или АТЕ, накладки и аз се чудя какви. Гледах за предните накладки има комплекти предни от 68 до 278 лева - сега забравих списъчето, но имаше за 180-200 лева прилични марки предни накладки (аз ги гледах по модел и излизаха два модела за 430 - май има ралика в дисковете два варианта за 430 (май съм с по големите) - ще погледна по номера на шасито какво ще излезе като номер.
П.П. А да знаете къде има програмка на която мога да си вкарам номера на шасито и да гледам номерата на частите. За Алфа има такава програма и много ме е улеснявала. Също така търся и книжка за КОМАНДА (това с големия екран) Да знам кое как.
Честитя и аз на човека взел Дупнишкото ЦЛК 320 V6
Иначе задължително като го обслужа и подкарам ще отида на среща. Сега си изтеглих заявлението за член на клуба!
Мисля след обслужването да го покарам на бензин към месец да го усетя как гори , дали всичко е ОК и чак тогава да пристъпвам към слагане на ГИ.
Сега ще му направя пълно облужване - масла на двигателя, облужващ ремъм , ако е необходимо ролки, спирачна течност, антифриа, маслко скоростна кутия, всички филтри, пръстенчета и каквото трябва за СК кутия. Всички масла и част и ще взема по спецификация. (за скоростната последното беше това дето завършва на ххх,14 нали? ) Ще си извадя списъче. Смятам да сложа и нови предни и задни дискове и накладки. За дисковете Брембо или АТЕ, накладки и аз се чудя какви. Гледах за предните накладки има комплекти предни от 68 до 278 лева - сега забравих списъчето, но имаше за 180-200 лева прилични марки предни накладки (аз ги гледах по модел и излизаха два модела за 430 - май има ралика в дисковете два варианта за 430 (май съм с по големите) - ще погледна по номера на шасито какво ще излезе като номер.
П.П. А да знаете къде има програмка на която мога да си вкарам номера на шасито и да гледам номерата на частите. За Алфа има такава програма и много ме е улеснявала. Също така търся и книжка за КОМАНДА (това с големия екран) Да знам кое как.
Този пост е редактиран от batvas: 27 януари 2013 - 16:16
#83
Публикувано 27 януари 2013 - 17:03
Честито . Да си жив и здрав .
Ето моя съвет .
Масло, спецификация 229.5 и филтри (маслен, въздушни и за купето) задължително,
този активния филтър за купето Не, само по желание и крайна нужда .
Ремък и ролки само ако има нужда в момента, не са скъпи но спокойно
могат да чакат .
Спирачна течност, задължително, ако има нужда и спирачни маркучета .
Антифриз, задължително, за собствено успокоение .
Масло АСК, филтър и уплатнение + букса, задължително, спецификация 236.14,
Fuchs Titan ATF 4134 или от Балкан Стар наливно .
http://bevo.mercedes-benz.com/
Ако не им е дошло времето не е нужно да се товариш финансово сега .
Textar от В&Д авто, aко купиш всички дискове и накладки + датчици и всички филтри
сумата ще е около 800-1000лв и си искаш отстъпка за МБ клуб България, около 20-30% .
Има EPC и WIS, всеки член на МБ клуб България има безплатен достъп
до най актуалната информация .
Ето моя съвет .
Сега ще му направя пълно облужване - масла на двигателя, облужващ ремъм , ако е необходимо ролки, спирачна течност, антифриза, масло скоростна кутия, всички филтри, пръстенчета и каквото трябва за СК кутия. Всички масла и част и ще взема по спецификация.
Масло, спецификация 229.5 и филтри (маслен, въздушни и за купето) задължително,
този активния филтър за купето Не, само по желание и крайна нужда .
Ремък и ролки само ако има нужда в момента, не са скъпи но спокойно
могат да чакат .
Спирачна течност, задължително, ако има нужда и спирачни маркучета .
Антифриз, задължително, за собствено успокоение .
Масло АСК, филтър и уплатнение + букса, задължително, спецификация 236.14,
Fuchs Titan ATF 4134 или от Балкан Стар наливно .
http://bevo.mercedes-benz.com/
... Смятам да сложа и нови предни и задни дискове и накладки. ... Брембо или АТЕ ...
Ако не им е дошло времето не е нужно да се товариш финансово сега .
Textar от В&Д авто, aко купиш всички дискове и накладки + датчици и всички филтри
сумата ще е около 800-1000лв и си искаш отстъпка за МБ клуб България, около 20-30% .
... да знаете къде има програмка на която мога да си вкарам номера на шасито и да гледам номерата на частите. Да знам кое как.
Има EPC и WIS, всеки член на МБ клуб България има безплатен достъп
до най актуалната информация .
Този пост е редактиран от vencislav: 27 януари 2013 - 17:05
#84
Публикувано 27 януари 2013 - 17:31
Дисковете и накладките е най-хубаво да са на една фирма. Не се лъжи да взимаш скъпи дискове и евтини накладки, да не почнат дисковете да свършват по-бързо от накладките
Аз бих избрал АТЕ
п.с. В калъфчето с документите има и книжка за команда, но е на немски не знам как си с него. (проготвил съм го заедно с фланците и оригиналната аптечка)
Аз бих избрал АТЕ
п.с. В калъфчето с документите има и книжка за команда, но е на немски не знам как си с него. (проготвил съм го заедно с фланците и оригиналната аптечка)
Този пост е редактиран от Bavarcho: 27 януари 2013 - 17:35
#86
Публикувано 27 януари 2013 - 19:08
Аз бих избрал АТЕ
Аз преди 3 дена си смених моите с АТЕ и отпред и отзад(около 200лв)...днес малко взеха да свирят като спирам. Дано се оправят...първите 300км не свиреха...странно
А и честито колега. За убиване щеше да си ако си беше взел 320-ка пред тази!
Този пост е редактиран от rado_ss: 27 януари 2013 - 19:09
#87
Публикувано 27 януари 2013 - 21:09
http://www.ebay.de/i...=item416fcd1cf4
Днес намерих и такива джанти, като на линка (в такова или по добро състояние са даже) 7 1/2 J 17 H2 ET 35 - Не са реплика а са оригинални с номер МБ 2024000302 (това май значи че са били от Цетка 202) в В книжката пише за офсета на оригинално вградените на ЦЛК- то ми (даже в екстрите пишеше размера) 37, ама с 2 мм по навън не вярвам да е проблем.
За накладките и дисковете и аз гледах , че АТЕ са на прилична цена (нито ефтини - нито скъпи)А съм вземал АТЕ накладки и са доби. Какви се вграждат оригинално?
Днес намерих и такива джанти, като на линка (в такова или по добро състояние са даже) 7 1/2 J 17 H2 ET 35 - Не са реплика а са оригинални с номер МБ 2024000302 (това май значи че са били от Цетка 202) в В книжката пише за офсета на оригинално вградените на ЦЛК- то ми (даже в екстрите пишеше размера) 37, ама с 2 мм по навън не вярвам да е проблем.
За накладките и дисковете и аз гледах , че АТЕ са на прилична цена (нито ефтини - нито скъпи)А съм вземал АТЕ накладки и са доби. Какви се вграждат оригинално?
Този пост е редактиран от batvas: 27 януари 2013 - 21:13
#88
Публикувано 27 януари 2013 - 22:20
Аз преди 3 дена си смених моите с АТЕ и отпред и отзад(около 200лв)...днес малко взеха да свирят като спирам. Дано се оправят...първите 300км не свиреха...странно
А и честито колега. За убиване щеше да си ако си беше взел 320-ка пред тази!
То трябва да внимаваш как ги ползваш първите няколко стотин километра... Аз моята я взех с TRW накладки, които бяха на 2-3 хил км, а се разсвирваха като разгонена циганка за 2 минути. Бившия собственик ги беше прецакал здраво. Признам спираха върховно в/у брембо дискове (макс отпред), но свиренето не го изтърпях и ги смених (майстора едвам не ме уби че сменям толкова нови накладки ) Сега отпред съм с Pagid и първите 500км наистина ако ги натоварвах веднага омекваха и мислех че са пълен боклук, ама вече си работят чудесно. Ако бързо ги загрея почват да свирят, но малко след това спират. Ако ги загрея постепенно, всичко е точно. Попринцип при следваща смяна смятам да сложа или Брембо отпред и отзад или TRW.
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#89
Публикувано 27 януари 2013 - 22:21
За дискове и накладки каквато и марка да вземеш с твоя размер
малка е вероятноста да сгрешиш .
Единствено гледай да са 100%, 100% истински и от проверен многократно търговец .
След това и цената е важна, като най високата не означава че не са менте .
малка е вероятноста да сгрешиш .
Единствено гледай да са 100%, 100% истински и от проверен многократно търговец .
След това и цената е важна, като най високата не означава че не са менте .
Този пост е редактиран от vencislav: 27 януари 2013 - 22:23
#90
Публикувано 28 януари 2013 - 14:33
Аз преди 3 дена си смених моите с АТЕ и отпред и отзад(около 200лв)...днес малко взеха да свирят като спирам. Дано се оправят...първите 300км не свиреха...странно
А и честито колега. За убиване щеше да си ако си беше взел 320-ка пред тази!
Свирят защото си спирал по-агресивно още от началото, първите два три дни е хубаво да се спира по-леко.
Досега на всички БМВ-та сме слагали само АТЕ (с изключение на едно, което беше с Zimmerman) и няма оплаквания.
п.с. За джантите 7 и 1/2J на ЕТ35 след сегашните джанти (задните са 9.5, ако не и 10-ки защото 255-ца седи стречната) ще изглежда като теснолинейка
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни