Разходи след покупка на CLK
Започната от stefa4ko, 11 яну 2013 - 07:29:09
63 мнения по тази тема
#16
Публикувано 14 януари 2013 - 22:19
Редовно следя сайта на този пич и искам да кажа че е уникален.Не знам колко от свободното си време отделя за да го подържа,обаче аз като механик намирам работи дето и по учебници не мога да намеря!
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#17
Публикувано 27 януари 2013 - 10:04
Много благодаря за помоща на всички! От Варна съм и колата ще се кара предимно градско, много рядко извън града. При всички положения колата ще е фейслифтовия модел, и точно тук удрям греда, щото до колкото знам почват от 2000 година и влизам в графата от 5 до 14г. което оскъпява значително данъка с около 130-140 лева и не че съм стиснат, ама това са много пари и то за глупостите на някой тъпанар с власт. Едно е 260 лева друго е 400 лева...
При фейс-а решен ли е проблема с ръждата или просто трябва да попаднеш на гледан автомобил. Също какви са разликите между 200 компресора и 230-ката 197к.с. Много благодаря на всички, ако се сетя за още нещо ще попитам.
При фейс-а решен ли е проблема с ръждата или просто трябва да попаднеш на гледан автомобил. Също какви са разликите между 200 компресора и 230-ката 197к.с. Много благодаря на всички, ако се сетя за още нещо ще попитам.
#18
Публикувано 27 януари 2013 - 21:14
След фейслифта разликата между 200 и 230 е голяма, тъй като 200 е 163 коня, а 230 е 197. При старите разликата е минимална (192 срещу 193 или 197 все се бъркам как е 230-ката преди фейса). Не се сещам в коя тема, но наскоро се обсъждаха разликите между 200 и 230 и като цяло, те са минимални и основно свързани с някои предимства (не много значителни) в двигателя (като ход на буталата и по-висок въртящ момент).
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#19
Публикувано 27 януари 2013 - 22:08
Проблем с ръждата моделът ЦЛК не е имал никога, без значение преди или след фейса.
ОЧИЛАРКАТА W210 има проблеми с ръждата и то първите произв. 95-96г
ОЧИЛАРКАТА W210 има проблеми с ръждата и то първите произв. 95-96г
#20
Публикувано 27 януари 2013 - 22:14
В интерес на истината и моята хем е от 97 хем няма никакви следи от ръжда или да е правена такава... А е италянка
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#21
Публикувано 27 януари 2013 - 23:58
Точно затова няма 
Немска кола never again.
Немска кола never again.
#22
Публикувано 28 януари 2013 - 06:48
Добре значи тая кола не е фейслифт така ли ? http://nfs.mobile.bg...ls&slink=1wrr9p Според Kainy
#23
Публикувано 28 януари 2013 - 08:50
Някой по-запознат трябва да потвърди, но доколкото ми е известно след 99-та 200к би трябвало да са 163 коня. Ето за справка. Но пак, някой по-запознат трябва да потвърди. Може пък да има изключения от правилото.
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#24
Публикувано 28 януари 2013 - 09:46
Фейслифт е, същият мотор като първото ми ЦЛК. и то беше 2.0 192.к.с, 2000г.
#25
Публикувано 28 януари 2013 - 12:04
Фейса го сменят края на 99г,моторите след август 2000.Вярно че от германия имат тук таме ражда ама италянците хич не подържат затуй италянски минават през Германия да им дигнат малко цената!
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#26
Публикувано 30 януари 2013 - 23:23
Е затова моята италианта за 5 години почти не е ремонтирана, щото не са я поддържали, ама хич!Фейса го сменят края на 99г,моторите след август 2000.Вярно че от германия имат тук таме ражда ама италянците хич не подържат затуй италянски минават през Германия да им дигнат малко цената!
Тази кола е фейслифтова по всички признаци - мигачи, арматурно табло, волян, ел. седалки! Ако решиш да купуваш - вземи VIN номера и го пусни в темата за проверка на VIN номера и ще проверим точно с кой двигател е колата. Както каза и kdl - не е изключено да има фейслифтови със 192 коньов двигател!Добре значи тая кола не е фейслифт така ли ? http://nfs.mobile.bg...ls&slink=1wrr9p Според Kainy
Така, като гледам снимката - май двигателят е като на kdl, той да каже със сигурност, така че вероятно е така. Освен това - няма логика някой да си регистрира колата в КАТ със завишени конски сили, само за да я продаде след време по-скъпо. Ако в талона пише 192 - по-вероятно е, наистина да е така!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#27
Публикувано 31 януари 2013 - 00:13
Koлата си е абсолютно истинско фейслифтово ЦЛК с 200К 192 коня. Монтират го на първите фейслифтови модели този двигател М111.944, точно както казва Doich от 99г до 2000г го има този вариант 200К 192 коня фейслифт.
#28
Публикувано 31 януари 2013 - 01:02
Т.е. явно само не е Май 2001-ва
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#29
Публикувано 31 януари 2013 - 09:57
Нали ви казах, дайте ВИН номера и ще я проверим - кой година е, с кой двигател е и т.н.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#30
Публикувано 31 януари 2013 - 19:08
Колата си е фейслифт, моята също е фейслифт и е 200 к 192 к. с.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








