Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Разходи след покупка на CLK


  • Please log in to reply
63 мнения по тази тема

#31 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2013 - 16:23

Е затова моята италианта за 5 години почти не е ремонтирана, щото не са я поддържали, ама хич!

Поздрави за Илия и всички които имат италянки,без никакви лоши чувства от мен! :) Това е относно разходите след покупката,дано на вас не ви попадне такъв екземпляр! :yeah Ден първи - Германия, 15.11.1998 г.
Чувам немска реч - това е добре. Значи са ме сглобили немски инженери. Сигурно съм "BMW" или "Мерцедес". Е, айде от мен да мине - може и "Ауди". Ще си отживея като аристократ!
Ден първи - Германия, 15.11.1998 г., в края на работния ден, в края на конвейра:
Продължавам да чувам немска реч - това е добре. Но виждам надпис "Opel" на изхода на завода - това не е добре. Значи съм "Опел" - скапах!
Ден втори - Германия, в склада на завода на "Опел":
Само на два дена съм, а ръждата вече ме яде! Няма лъжа, няма измама - "Опел" съм!
Ден трети - На ферибота за Италия:
Отчаян съм - не само че съм "Опел", но и ме карат за продажба в Италия!
Ден четвърти - Милано, Италия:
Навсякъде чувам италианска реч. Шарнирите ми треперят от ужас, акумулаторът ми ще гръмне от напрежение - италианци ще ме карат! Едно семейство вече се спря на мен... Къш-къш-къш! Господи, дано да не запаля от първия път и да ми се размине.
Ден четвърти - Милано, Италия:
Мамка му, нали все пак съм немска машина, запалих от първия път и ме купиха! Семейство Олдани - луди, млади, с две лигави олигофренчета, които започнаха да акат, да пикат и да се боричкат по велурените ми седалки. Ех, защо Вермахта не мина и през Италия някога!?
Ден пети - Милано, Италия:
Не е истина как кара тоя италианец! Мислех, че ще съм семейна кола, а станах състезателна - от Формула 1! Жална ми майка на съединителя и скоростната кутия!
Ден шести - магистралата Милано-Торино:
Започвам да се съмнявам дали съм с двигател 1.6 или 3.6!? Защото преди малко изпреварих едно "Ферари" - а скоростната ми кутия още не се е разпаднала!
Ден шести - магистралата Милано-Торино, на бензиностанция:
Видях се с един "Опел", който уж с бензинов двигател, пък тракаше, като че е с дизелов. "Защо така бе, братко!?" А той, горкият, ми изстена: "Защото не са ми сменяли маслото от 5 години!" Шарнирите ми пак се разтрепереха, от страх щях да изпикая целия бензин, който Олдани ми зареди...
Ден десети - на градско в Милано:
Мама мия, сеньора Олдани ме подкара! Мислех, че съм състезателна кола, оказа се, че съм каскадьорска - минавам на червено, на жълто, на стоп, на обратно движение... Само на автосервиз не минавам, а всичко вече ми тропа!
Година първа:
Карам с половин картер масло - двигателят загрява, Олдани - не!
Година втора:
Карам с по-малко от половин картер масло - двигателят загрява, та прегрява, Олдани - не!
Година трета:
Карам без масло, а се чувствам... смазан!
Година десета:
Ни жив, ни умрял съм - значи съм "Опел"!
Година петнадесета:
Умрял съм - значи отивам в България!
Година петнадесета, ноември, Горубляне:
Умрял съм, но ви убеждават, че съм жив и вие вярвате - значи сте българи!
Година двадесета:
Умрял съм и никой не вярва вече, че съм жив - значи отивам в Перник!
Година двадесета, минавайки на червен светофар в София:
Безсмъртен съм! Затова на задното ми стъкло е залепен надпис "NO FEAR!" А регистрацията ми е пернишка...
п.п. Ще се видим в Ада!

Този пост е редактиран от doich: 02 февруари 2013 - 16:34

  • 3

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#32 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 февруари 2013 - 12:38

Поздрави за Илия и всички които имат италянки,без никакви лоши чувства от мен! :) Това е относно разходите след покупката,дано на вас не ви попадне такъв екземпляр! :yeah Ден първи - Германия, 15.11.1998 г.
Чувам немска реч - това е добре. Значи са ме сглобили немски инженери. Сигурно съм "BMW" или "Мерцедес". Е, айде от мен да мине - може и "Ауди". Ще си отживея като аристократ!
Ден първи - Германия, 15.11.1998 г., в края на работния ден, в края на конвейра:
Продължавам да чувам немска реч - това е добре. Но виждам надпис "Opel" на изхода на завода - това не е добре. Значи съм "Опел" - скапах!
Ден втори - Германия, в склада на завода на "Опел":
Само на два дена съм, а ръждата вече ме яде! Няма лъжа, няма измама - "Опел" съм!
Ден трети - На ферибота за Италия:
Отчаян съм - не само че съм "Опел", но и ме карат за продажба в Италия!
Ден четвърти - Милано, Италия:
Навсякъде чувам италианска реч. Шарнирите ми треперят от ужас, акумулаторът ми ще гръмне от напрежение - италианци ще ме карат! Едно семейство вече се спря на мен... Къш-къш-къш! Господи, дано да не запаля от първия път и да ми се размине.
Ден четвърти - Милано, Италия:
Мамка му, нали все пак съм немска машина, запалих от първия път и ме купиха! Семейство Олдани - луди, млади, с две лигави олигофренчета, които започнаха да акат, да пикат и да се боричкат по велурените ми седалки. Ех, защо Вермахта не мина и през Италия някога!?
Ден пети - Милано, Италия:
Не е истина как кара тоя италианец! Мислех, че ще съм семейна кола, а станах състезателна - от Формула 1! Жална ми майка на съединителя и скоростната кутия!
Ден шести - магистралата Милано-Торино:
Започвам да се съмнявам дали съм с двигател 1.6 или 3.6!? Защото преди малко изпреварих едно "Ферари" - а скоростната ми кутия още не се е разпаднала!
Ден шести - магистралата Милано-Торино, на бензиностанция:
Видях се с един "Опел", който уж с бензинов двигател, пък тракаше, като че е с дизелов. "Защо така бе, братко!?" А той, горкият, ми изстена: "Защото не са ми сменяли маслото от 5 години!" Шарнирите ми пак се разтрепереха, от страх щях да изпикая целия бензин, който Олдани ми зареди...
Ден десети - на градско в Милано:
Мама мия, сеньора Олдани ме подкара! Мислех, че съм състезателна кола, оказа се, че съм каскадьорска - минавам на червено, на жълто, на стоп, на обратно движение... Само на автосервиз не минавам, а всичко вече ми тропа!
Година първа:
Карам с половин картер масло - двигателят загрява, Олдани - не!
Година втора:
Карам с по-малко от половин картер масло - двигателят загрява, та прегрява, Олдани - не!
Година трета:
Карам без масло, а се чувствам... смазан!
Година десета:
Ни жив, ни умрял съм - значи съм "Опел"!
Година петнадесета:
Умрял съм - значи отивам в България!
Година петнадесета, ноември, Горубляне:
Умрял съм, но ви убеждават, че съм жив и вие вярвате - значи сте българи!
Година двадесета:
Умрял съм и никой не вярва вече, че съм жив - значи отивам в Перник!
Година двадесета, минавайки на червен светофар в София:
Безсмъртен съм! Затова на задното ми стъкло е залепен надпис "NO FEAR!" А регистрацията ми е пернишка...
п.п. Ще се видим в Ада!

Много яко! :) :)
  • 0
Публикувано изображение

#33 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 февруари 2013 - 14:19

Въпреки че в поемата има много истина, то не мисля, че някой може да даде един пример, където едно 15 годишно CLK за 5 години ще струва повече на собственика му, отколкото еквивалентна на мощност и конфорт нова кола.
  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#34 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 февруари 2013 - 21:13

Зависи от гледната точка. Но да речем, че CLK е много солидна кола и е малко вероятно да попаднеш на толкова умряла, а и да си чак такъв ентусиаст, че да се наложи да правиш реставрация на мъртвец! :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#35 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 04 февруари 2013 - 00:21

Това което е написано по-горе в началото нистина е много як разказ ,много ме изкефи и мен.

Този пост е редактиран от Ванюша: 04 февруари 2013 - 00:21

  • 0

#36 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 февруари 2013 - 10:59

Това което е написано по-горе в началото нистина е много як разказ ,много ме изкефи и мен.


Както се вика "It's Funny Because It's True!"
  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#37 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 февруари 2013 - 11:24

Да бе да... затова търся една друга Е36ица, в която да прехвърля повечето екзотични части от моята. Задължително Италианка.
Щото германската е страхотна, но купето й не ми харесва, че има ръжда. Като видя ръжда и откачам :)
Нищо че е отдолу :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#38 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 февруари 2013 - 14:00

Аз междудругото мога да добавям малко разходи за информация, че Събота ми се наложи да ги направя :)

Смяна масло (Mobil Super 3000 5w40 6l) и всички филтри (горивен, маслен, въздушен и купе - активен въглен) на MANN - 240лв (от които 110лв масло)

Смяна на термостат и виско съединител съответно 33лв и 140лв с 60лв труд (това виско трябваше да се реже, че не можеше да се отвие по никакъв начин) - виското само изглеждаше да работи (не е сменяно никога) и за щастие го хванах преди да съм успял да прегрея :)

Следващите разходи са за утре, ама пак ще ги сложа:

Претапициране на волан (ест. кожа) - 120лв и на лост - 30лв

Сваляне на двете брони и наместване на парктрониците - 70лв (знам че мога и сам, ама не ми се занимавам...)

Този пост е редактиран от Kainy: 04 февруари 2013 - 14:01

  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#39 rado_ss

rado_ss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    '08 W221 S320CDI 4Matic
    '04 W220 S320CDI
    '03 W211 E200 kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 февруари 2013 - 22:09

Да не отварям нова тема,едим бърз въпрос:
Понеже онзи ден карах на 3 цилиндъра(потвърдено впоследствие със Стар диагностика), поне 5-10минути,никъде не ми светна лампа за проблем с мотора...а според мен би трябвало. Не се бях замислял за тази лапмичка,даже после като давах на контакт,пак търсих такава лампа и нямаше. Или имам и е изгоряла крушката,но не мога да я видя ако не свети или хич нямам(малко вероятно). 98година е колата 230К,автоматик. Някой? Нещо? Жокерче? :)
  • 0

#40 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 февруари 2013 - 22:14

тунинг от джамбазите ... ?
  • 0

#41 rado_ss

rado_ss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    '08 W221 S320CDI 4Matic
    '04 W220 S320CDI
    '03 W211 E200 kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 февруари 2013 - 22:28

Ми незнам...и аз това искам да разбера :) Аз си я закачам всяка седмица на Стар,понеже имам приятели от сервиз,на които им ползвам диагностиката. Вече се специализирам със Стар. Че колата си е без грешки,а кара на 3 цилиндъра заради газта. Изгасих,запалих и няма проблеми,нещо се беше шашнала...ама е много куц кон с 1 цилиндър по-малко. Само вие компресора а колата не набира...така и я разбрах всъщност,че нещо не е наред,като слезнах двигателя се клатеше като пиян :)
П.С. Вярно,че като я купих и не й работеше адекватно чарджъра,заради 1 транзистор само и може да я изгасили тая лампа изродите. Ама имам ли такава лампа всъщност? :)
  • 0

#42 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 февруари 2013 - 22:30

Трябва да имаш, ама не знам къде е на старите табла със сигурност, но мисля е в ляво като на тази снимка.
Би трябвало да се пали при запалване и веднага да гасне.

Класически "ремонт" в автокъща. Една крушка аут и "бате, пьерфьектна е бье!"

Публикувано изображение
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#43 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 февруари 2013 - 22:34

От опит мога да ти кажа, че на моята карах и с 3 и с 2 цилиндъра и ламба за проблем не светваше, а си работят всички по таблото (тези за осветлението не всичките, ама те нямат значение :)). Та това на газта го изпитах в момента, в който я сложих и резултира в смяна на бубини и кабели и всичко се оправи. Сега ми се е случвало само веднъж след като смесих половин бутилка ОМВ с половин бутилка Еко. Преди да удари 80 градуса, ако я изюркам, гаснеше цилиндър, но това е заради по-бедната Еко, най-вероятно или просто не може нещо да се получи хомогенна смес.

Както и да е. Почти сигурен съм, че няма какво да ти показва, че караш на 3 цилиндъра, въпреки че липсващото набиране трябва да е достатъчен показател... BTW стар диагностиката хваща misfire-ите, така че трябва да ти върши работа.
  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#44 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 февруари 2013 - 22:45

на бенца не съм имал missfire на цилиндър , но за опела съм сигурен, че когато има проблем с някой цилиндър веднага прави дискотека на таблото. класическа лампа за такава ситуация е check engine
  • 0

#45 rado_ss

rado_ss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    '08 W221 S320CDI 4Matic
    '04 W220 S320CDI
    '03 W211 E200 kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 февруари 2013 - 23:50

На мен ми притриса една такава на газ докато е студена и на място(на бензин не прави така). Когато стигне 80градуса не се усеща. Нямам проблеми с вървенето на газ и топла и студена. Повече с празния ход се заиграва и когато съм на място на директна,само на газ. И аз си мисля,че може и заради свещите да е,понеже съм с NGK Iridium 1,1мм(купени преди 1-2 месеца) и явно за газ е бая голямо разстояние. Сега ще си купя едни за по 5лв с малко растояние евтини само за проба. После са наред кабели и бобини...днес ги извадих и почистих и сутринта ще видя има ли някаква разлика.

И да стар-а веднага каза missfire cyl.4 и TWC нещо си...забравих вече,вероятно породено пак от мисфайър-а на цилиндър 4 :)

kdl моето табло не е такова каквото си показал. Градусите и часовника са отляво и отдясно на отделни дисплейчета.
На първата снимка е моето табло,ама нямам по-хубава снимка в момента. Като това на втората снимка прилича. Утре ще снимам таблото и всичко което свети по него като дам на контакт и ще постна.

И колкото и да е странно не е от автокъща в БГ,а ми я докараха от Германия така :) Може да е БГ автокъща в Германия знам ли хаха

Прикачен файл  25012013170.jpg   147,85K   55 Брой свалянияПрикачен файл  uQ_800.jpg   80,36K   57 Брой сваляния

Този пост е редактиран от rado_ss: 05 февруари 2013 - 00:02

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни