Разходи след покупка на CLK
Започната от stefa4ko, 11 яну 2013 - 07:29:09
63 мнения по тази тема
#46
Публикувано 05 февруари 2013 - 00:28
Моето е същото като това от дясно, така че си с него. Едиствено знам, че не ми свети най-дасното квадратче, но не знам дали там изобщо има нещо (утре на светло ще проверя). Ако това е check engine-а, може затова да не ми е излизало... Иначе на мен колата ми работи на 3 цилиндъра поне 10-тина пъти, така че бих забелязал ако нещо оранжево или червено почне да мига.
Що се отнася до бубините, моите се бяха спукали по сглобката (където са лепени фабрично). Така че това е сигурен показател. Но попринцип бубини, свещи и кабелите е добре да се сменят профилактично, когато си купиш кола на старо, особено щом е сложена газ. Аз си го разбрах по трудния начин
Що се отнася до бубините, моите се бяха спукали по сглобката (където са лепени фабрично). Така че това е сигурен показател. Но попринцип бубини, свещи и кабелите е добре да се сменят профилактично, когато си купиш кола на старо, особено щом е сложена газ. Аз си го разбрах по трудния начин
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#47
Публикувано 06 февруари 2013 - 18:39
Ето една снимка от днес. Това е венага след като дам на контакт:
06022013178.jpg 98,45K 65 Брой сваляния
P.S. А иначе от днес имам и нов проблем...не загрява. Стои на 40 градуса и тва е,нищо че навъртях 20км градско. Вътре си духа топло да те убие. Бягам да сменям датчика ей сега па да видим
06022013178.jpg 98,45K 65 Брой сваляния
P.S. А иначе от днес имам и нов проблем...не загрява. Стои на 40 градуса и тва е,нищо че навъртях 20км градско. Вътре си духа топло да те убие. Бягам да сменям датчика ей сега па да видим
#48
Публикувано 06 февруари 2013 - 21:20
Термостата ти е заминал. Аз моя тамън го смених за всеки случай заедно с виското и беше на 33лв Behr. Иначе таблото ти е същото като моето, само дето са ти бели таблата отзад.
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#49
Публикувано 06 февруари 2013 - 22:50
Таблата са ясни, преди фейс ЦЛК-то няма лампа "Check Engine"
Някой знае ли обаче за какво е това "LIM" под стрелката на спиййдметъра???
ПП Намерих го, според benzworld лампата е за някакъв "Speed limiter", настройва се през темпомата.
Някой знае ли обаче за какво е това "LIM" под стрелката на спиййдметъра???
ПП Намерих го, според benzworld лампата е за някакъв "Speed limiter", настройва се през темпомата.
Този пост е редактиран от Алфонсо: 06 февруари 2013 - 22:55
#50
Публикувано 06 февруари 2013 - 22:52
Ограничител на скоростта.
#51
Публикувано 07 февруари 2013 - 00:24
смених датчика...йок...не е и термостат защото пуснахме на датчика различни съпротивления и повече от 40 градуса не качи(по Стар)....и новия и стария ми датчик...стар показва 37 градуса закачен,23 откачен..и с двата датчика...топлихме и датчика със запалка 1 минута....37 градуса,а почти беше червен....после отрязахме двата кабела точно преди буксата на компа които са за датчика...да махнем и проблем по кабелите...същата работа...23 градуса и не показва грешка... компа се е наакал явно ;( отново...
явно с тази кола ме ми върви...
явно с тази кола ме ми върви...
Този пост е редактиран от rado_ss: 07 февруари 2013 - 00:47
#52
Публикувано 07 февруари 2013 - 08:39
Е с това отношение, и аз ще се наакам... не се греят със запалки, а с топла вода, все пак е датчик за температура на течности, с тая запалка, ще го опукате за нула време. И кабели не се режат просто ей така, за да се пробва нещо. После що това не работи, що онова не работи... Ти си знаеш, ама ако някой тръгне да ми реже кабели по колата за да пробва някаква негова хипотеза, ще му отрежа ръцете....топлихме и датчика със запалка 1 минута...
...после отрязахме двата кабела точно преди буксата на компа...
...компа се е наакал явно...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#53
Публикувано 07 февруари 2013 - 09:12
Да и аз така мислех като теб...не съм мундар...ама ми писна вече...може ли през 2 дена нещо да й става?!? И Илия, датчика го сложихме и където му е мястото и разлика нямаше. Пробвали сме доста работи,които не съм описал... лично аз ще му отрежа всички кабели...толкова ми е дотегнало вече...а и беше полунощ вече. Ще си свържа двата керливи кабела. Ама може ли такова нещо вече...колкото повече се грижа за нещо,толкова повече се скапва,тва не е човешко от страна на колата Ама като разбрах,че не е датчика или термостата и ми позеленя,като ранна пролет и ми идеше да му отрежа не само кабелите...просто в дадения момент. Един път съм си оправял компа,ще си го оправя и втори път,ама ако твоя комп се скапе за 2 месеца два пъти,и то съвсем различни неща,няма да ти е приятно. Незнам дали ме разбираш как се чувствам...предаден... смени му масълце 5В40,смени му филтърчета МАНН,смени му накладки АТЕ,сложи му свещи НГК Иридиум(мейд ин Джапан),сложи му бели лампички да му е кеф и т.н.,а то да ти плюе на труда...малко спекох да... и пиша всичко това за да не си развалиш мнението за мен,въпреки,че едва ли ти дреме,но на мен-да. Просто не обичам да оставям хората с погрешно впечатление. Иначе колата си върви нали няма проблеми,освен,че може би ще гори 40/100 вече,защото ламбдата заби на 1волт,и буха богата смес,заради компа най-вероятно. Днес,ще го свалям,че ще го мисля. Чудя се дали да не си купя направо друг комп,че с този не ми върви,не че няма да се оправи. Я ми кажете поне докъде да гледам продуктовия номер на компа,доколкото знам мисля,че не е задължително 1:1 да отговаря,ами поне първите 6 цифри примерно,някой да знае?
#54
Публикувано 07 февруари 2013 - 09:49
що не пробваш да вземеш един втора употреба
невярвам да им искат много пари...
невярвам да им искат много пари...
#55
Публикувано 07 февруари 2013 - 11:59
Честно, без да те лъжа и да увъртам.... Пускай и обявата на тая кола.
#56
Публикувано 07 февруари 2013 - 13:30
Колкото и невероятно да звучи, но аз следвам принципа - ако взема кола и не ѝ потръгне - продавам я, преди да е станало късно и обратното, ако взема кола и ѝ потръгне - карам си я и я поддържам до последен дъх. А най-невероятното е, че съм виждал коли, които са проблемни, собственикът ги продава, а новият собственик няма проблеми и не защото е мърляч. Просто е факт, че колата и собственикът ѝ трябва да си съвпаднат на късмет, ако не стане, по-добре сменяй колата.Честно, без да те лъжа и да увъртам.... Пускай и обявата на тая кола.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#57
Публикувано 07 февруари 2013 - 13:43
Имаш плюсче от мен
И аз съм на същото мнение. Колкото и да набутваш в дадена кола, като колата е проблемна пак няма да си доволен. И обратното, уцелиш ли читава кола, пак няма да е без ремонти де, то такива коли няма, но след оправяне на това-онова и ще се радваш дълго на безпроблемно каране.
И аз съм на същото мнение. Колкото и да набутваш в дадена кола, като колата е проблемна пак няма да си доволен. И обратното, уцелиш ли читава кола, пак няма да е без ремонти де, то такива коли няма, но след оправяне на това-онова и ще се радваш дълго на безпроблемно каране.
#58
Публикувано 07 февруари 2013 - 13:55
Аз бих ти предложил да я закараш за пълен технически преглед в Балкан стар (преди това изчисти всички грешки на компа и карай само на бензин). Насочи ги към проблемите които си срещал и после като видиш резултата, помисли дали ще можеш да стегнеш колата.
При проблемите, които споеманаваш, моето решение би било купуването на втора ръка комплект комп, стартер и ключ ( и там с каквото върви ), както и ламбда сонда.
Няма кола, която да не може да се реставрира, на каквото и дередже да е, но просто цената е различна. Освен това е хубаво да се ремонтира на "парцели", а не парче по парче, т.е. както е при компа, да не сменяш само компа и да го препрограмираш, а да смениш целия комплект. Понякога е по-скъпичко, но знаеш, че с тази част от колата, няма да имаш проблеми.
Варианта да я продадеш остава, но в сегашното ѝ състояние не би могъл да и вземеш нормална сума, освен ако не решиш да излъжеш купувача, която не вярвам че би направил.
Аз лично моята не бих я правил, само ако съм я смазал наполовина. Всичко останало не би ми излезнало и на половина колкото една нова или по-скъпа кола.
При проблемите, които споеманаваш, моето решение би било купуването на втора ръка комплект комп, стартер и ключ ( и там с каквото върви ), както и ламбда сонда.
Няма кола, която да не може да се реставрира, на каквото и дередже да е, но просто цената е различна. Освен това е хубаво да се ремонтира на "парцели", а не парче по парче, т.е. както е при компа, да не сменяш само компа и да го препрограмираш, а да смениш целия комплект. Понякога е по-скъпичко, но знаеш, че с тази част от колата, няма да имаш проблеми.
Варианта да я продадеш остава, но в сегашното ѝ състояние не би могъл да и вземеш нормална сума, освен ако не решиш да излъжеш купувача, която не вярвам че би направил.
Аз лично моята не бих я правил, само ако съм я смазал наполовина. Всичко останало не би ми излезнало и на половина колкото една нова или по-скъпа кола.
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#59
Публикувано 07 февруари 2013 - 14:20
Стига с тия легенди, че компа се сменява в комплект с ключалка и ключ. Глупаво, скъпо и ненужно е!!!
Всеки един от трите елемента подлежи на обучаване спрямо другите два. Нужна е обаче STAR диагноза и кадърен майстор.
Всеки един от трите елемента подлежи на обучаване спрямо другите два. Нужна е обаче STAR диагноза и кадърен майстор.
#60
Публикувано 07 февруари 2013 - 18:04
Колегата вече е вложил прекалено много средства в колата, а и според мен вече е локализирал проблема.
Остава само да попадне на майстор, който си разбира от занаята и не гони само печалба (ако още са останали такива).
В Стара Загора ползвам услугите на "Автоуниверс" и съм доволен.
Предполагам ще е от полза да му препоръчате добър сервиз, защото с тези самодейни изпълнения крайният резултат няма да е добър.
Остава само да попадне на майстор, който си разбира от занаята и не гони само печалба (ако още са останали такива).
В Стара Загора ползвам услугите на "Автоуниверс" и съм доволен.
Предполагам ще е от полза да му препоръчате добър сервиз, защото с тези самодейни изпълнения крайният резултат няма да е добър.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни