Ха сега кажете как се държат W124 на сняг?!
Започната от valyon, 21 дек 2012 - 16:44:20
116 мнения по тази тема
#46
Публикувано 27 декември 2012 - 21:02
Е ясно е,че задното за зимата не е най-доброто решение.Но за сметка на това за летните месеци няма нищо по-приятно за каране от задно.Дори 4x4 не е толкова пъргаво,а да не говорим за отвратително недозавиващото предно предаване.Зимата и предното невърши кой знае каква работа,особени по наклон след като центъра на тежеста за измести назад.Зимата само 4x4,но истинско 4x4 с понижаващи предавки.Нагледал съм се на закъсали RAV4-ки.
#47
Публикувано 27 декември 2012 - 22:46
Искам да видя какъвто и да е мерцедес, на задно, да се движи по този начин през снега Tова за мен е супер поведение през зимата, а това са истински зимни условия.
#48
Публикувано 27 декември 2012 - 23:01
Желаещи да се повозим утре вечер на Витоша ?
Този пост е редактиран от staniola: 27 декември 2012 - 23:01
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#49
Публикувано 27 декември 2012 - 23:05
Хехе, точно викам изненада ме някой, обаче не... ауди било.
Не ме разбирайте погрешно, за мен Мерцедес и БМВ са едни от най-истинските коли, обаче задното в снега (по-дълбок от 5-6см) е жив таш@к
пп Айде да си направим нова тема, за предното за задното, за куатрото, 4х4 и т.н. коли и поведението им през зимата, че колегите със 124 ще се засегнат, ако продължаваме да пишем тук.
Не ме разбирайте погрешно, за мен Мерцедес и БМВ са едни от най-истинските коли, обаче задното в снега (по-дълбок от 5-6см) е жив таш@к
пп Айде да си направим нова тема, за предното за задното, за куатрото, 4х4 и т.н. коли и поведението им през зимата, че колегите със 124 ще се засегнат, ако продължаваме да пишем тук.
Този пост е редактиран от Алфонсо: 27 декември 2012 - 23:08
#50
Публикувано 27 декември 2012 - 23:13
Такива теми колко съм гледал
Ше стане мътна и кървава
Айде да си направим нова тема, за предното за задното, за куатрото, 4х4 и т.н
Ше стане мътна и кървава
Този пост е редактиран от staniola: 27 декември 2012 - 23:13
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#51
Публикувано 27 декември 2012 - 23:15
Ми да мажеме тука тогава.... гледай купенцето колко е безпомощно....
#52
Публикувано 27 декември 2012 - 23:17
Първо да питам чий ще го дървим у тая не обитавана местност с какъвто и да е автомоби без значение с предно или задно та да си вкарва човек и да си троши колата там.
Като ти се кара на тежък терен купуваш си едно паджеро десняк за 2500-3000лв и ходиш по градините на хората да си правиш душевни ч..ии.
Тук идеята на автора на темата беше как се държи задното в градски и извън градски зимни условия,а не на оффроуд терени.
Като ти се кара на тежък терен купуваш си едно паджеро десняк за 2500-3000лв и ходиш по градините на хората да си правиш душевни ч..ии.
Тук идеята на автора на темата беше как се държи задното в градски и извън градски зимни условия,а не на оффроуд терени.
#53
Публикувано 27 декември 2012 - 23:29
Той шофера е по безпомощен и от колата ,да го ева.
Кой бе, Бай Илия хейтъра ли... хихихиихи верно си е, ама то някма какво да направи повече. Окопа се в една педя сняг и дотам.
Относно необитаемите местности... пича с БМВ- то закъсва пред някакъв сервиз в града, не на необитаемо място.... чакай да изровя едно градско клипче...Тук идеята на автора на темата беше как се държи задното в градски и извън градски зимни условия,а не на оффроуд терени.
Eто как се държи задното
http://www.youtube.com/watch?v=riQP-pDKdEk
Този пост е редактиран от Алфонсо: 27 декември 2012 - 23:30
#54
Публикувано 27 декември 2012 - 23:31
Мимо нещо не си разбрал : )
Едва ли Витоша е офроуд. Говорим да се качим да пием по сок, чай, кафе, бира или квото е там.
По един два тигела на обрълаото на рейсовете и да се прибираме
Далече съм от идеята за офроуд с автомобил и то на.... Витоша.
Едва ли Витоша е офроуд. Говорим да се качим да пием по сок, чай, кафе, бира или квото е там.
По един два тигела на обрълаото на рейсовете и да се прибираме
Далече съм от идеята за офроуд с автомобил и то на.... Витоша.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#55
Публикувано 27 декември 2012 - 23:41
124-ka 2.0 бензин със най смотаните зимни гуми на 10 години сигурно качих баира над басейна рударци(огромен дълъг баир) с подходяща засилка от 2-рия път, защото 1-вия път засилката беше малка....опел кадет със чисто нови зимни гуми го качи от 6-тия път
извод...ако си шофьор-колата няма значение!
легнеш ли по корем-няма предно няма задно....нямаш ли гуми-същото
извод...ако си шофьор-колата няма значение!
легнеш ли по корем-няма предно няма задно....нямаш ли гуми-същото
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#56
Публикувано 27 декември 2012 - 23:59
Станиоле, ставаше дума за клипа със Субарото..
Алфонсо ,според мен този последня клип показва колко е тъп шофера ,а не колко е кекава колата.
Борчев ,предполагам имаш предвид от басейна към хотела на горе в рударци.Е те там в един много голям сняг на една нова година с Е34-ката се качих без никакъв проблем,а колегата с едно голфче дето най много се претесняваше за мен след третия му опит го избутахме до горе.
Алфонсо ,според мен този последня клип показва колко е тъп шофера ,а не колко е кекава колата.
Борчев ,предполагам имаш предвид от басейна към хотела на горе в рударци.Е те там в един много голям сняг на една нова година с Е34-ката се качих без никакъв проблем,а колегата с едно голфче дето най много се претесняваше за мен след третия му опит го избутахме до горе.
#57
Публикувано 28 декември 2012 - 00:26
Станиоле, ставаше дума за клипа със Субарото..
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#58
Публикувано 28 декември 2012 - 01:10
Ей, пак има не разбрали темата,пак почвате да си ги мерите.Не знаете ли поговорката , че малка пи.ка и къса пола колкото и да ги дърпаш по дълги не стават.Идеята е да се покаже ,че с добри гуми и умеещ водач 124 става за зима.Не разбирам какво и как можете да сравнявате субаро 4х4 и ауди куатро с кола само със задно.Нелепо е.До колкото виждам от клипа /без да съм сигурен / снега е пресен и наклона на пътя не е голям.Мисля ,че ще мине и кола със задно.А колкото до клипа с 124 той е много показателен , водача е пълен некадърник, с токова газ и 4х4 да беше пак няма да я изкара от там.Ако е въпроса ето ви 2 клипа и от мен да видите че 4х4 в ръцете на който не може....или има не подходящи гуми, или не иска да прави реклама на дадена кола...
http://www.youtube.com/watch?v=5UwOBKSHl-c
sled 4.20 min
http://vbox7.com/play:e459a307&ef=1
Всичко зависи от гумите и уменията на задкормилното устройство.
http://www.youtube.com/watch?v=5UwOBKSHl-c
sled 4.20 min
http://vbox7.com/play:e459a307&ef=1
Всичко зависи от гумите и уменията на задкормилното устройство.
Този пост е редактиран от valyon: 28 декември 2012 - 02:02
#59
Публикувано 28 декември 2012 - 09:20
Според мен "спора" леко се измести. Не е въпроса, дали някой с опит може да се справи със снега и лизгавицата, управлявайки Мерцедес само със задно, съответно 124, а съпоставката между автомобилите. За целта слагаме например в кола с предно и 124 еднакво опитни водачи, даже новобранци и ги пускаме да карат по заснежен път със завои, баири и т.н. Не съм имал проблем с колите със задно, да не кажа, че когато аз станах шофьор карах само Москвичи и Лади (тогава такива бяха повечето) и чак като навлязоха "западните возила" се мина на коли с предно. Справял съм се със ситуациите, но ако в повечето случаи при колите със задно съм внимавал и съм предприемал определена тактика, когато карам на неблагоприятна по-заснежена или хлъзгава настилка (не просто навалял леко сняг) но като цяло проходима, то при колите с предно при същите условия на настилката си карам така, все едно по сух асвалт, т.е. абсолютно механично. Не, че и при сняг със задно не е механично, но поведението при маневрите определено трябва да е друго и както казах, повече да се внимава. Единствено за мен задното е по-нерисково при спускане по хлъзгав път.
В заключение, за да се определи коя кола е по-добре за сняг, зад волана трябва да седнат водачи с най-малко опит-пълни новобранци. Казвам това, защото е по-добре ако една кола е направена така, че при лоши условия да може да се кара и от пълен лаик, а не дали задното ще носи по-голямо удоволствие, че от човек с опит ще може да се кара също не по-зле и т.н.
В заключение, за да се определи коя кола е по-добре за сняг, зад волана трябва да седнат водачи с най-малко опит-пълни новобранци. Казвам това, защото е по-добре ако една кола е направена така, че при лоши условия да може да се кара и от пълен лаик, а не дали задното ще носи по-голямо удоволствие, че от човек с опит ще може да се кара също не по-зле и т.н.
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#60
Публикувано 28 декември 2012 - 13:43
Съгласен съм колега Dydo, че карането на кола с предно в повечето от случаите се кара по лесно от нови и без опит водачи.И естествено ги "разглезва" и после като се качат на задно им е трудно, затова предпочитат предното.Има и изключения когато предното може да те подведе много ,но за тях е писано в форума. И за това има много колеги който не мислят,че при сняг със задно не могат и улицата да пресекат.нека не забравяме че преди 1989г колите с предно бяха рядкост а хората пътуваха не само през лятото.Май има някаква аналогия с корабите.Както казваше един писател / Фърли Моуат/ : " Едно време корабите бяха дървени а моряците железни - сега корабите са железни а моряците дървени".
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни