Ха сега кажете как се държат W124 на сняг?!
Започната от valyon, 21 дек 2012 - 16:44:20
116 мнения по тази тема
#16
Публикувано 22 декември 2012 - 08:47
"И най-смотания джип ще се справи по-добре от 124 със задно" – всеки е добре дошъл да се увери сам (виното и терена от мен, пържолките от "пилот-изпитателите" )
#17
Публикувано 22 декември 2012 - 08:49
Еххх батенце, излови ме.... вЕрно е - не мо'аБрат, ти или не можеш да караш или ...
п.п. Саше едното плюсче е от мен.....написал си т'ва дет ме мързеше да драсна... Тигри не ми се влиза в излишен спор, а и честно казано не ми се занимава. Айде весели празници и пълни резервоари на сите
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#18
Публикувано 22 декември 2012 - 11:23
Абе добре си вървят 124-ките в зимни условя,ма наистина трябват идеални гуми,иначе един Сценик е светлинни години по проходим.
Никога не оставям магарето си в калта.
#19
Публикувано 22 декември 2012 - 12:23
Може много да ме критикувате но :
Аз съм с мисленето и имам доста реална преценка за колите който съм имал !
Правя сравнението между 3 коли :
Те са 140-ка , 124-ка и бмв е36 !
Казвам по ред на номерата !
140-ката е 3000 турбо дизел :
Първата зима беше с 4 гуми на по 10 години дот 2001 година. Пълен срам , нямаше никакво сцепление !
Тази година със 140-ка и купи , четири чисто нови гуми Нокиан а3 225/60/16 , колата започна да се справя със снега доста доста по добре .
Голям минус на моята кола е че е по ниска , за това и е по трудно в по голям сняг !
Извод - на тази кола и трябват само нови гуми ! И добро магаре зад волана , предницата понякога се пързаля и тя , докато задницата и тя отива на някъде !
124-ката - 3000 чист дизел с отворен диф. 2 зими съм я карал ! Първата бе с бф гоодрич гуми 195/65/15 нормално поведение на пътя.
Втората зима - чисто нови Клебери 195/65/15 - великолепно поведение , слаби места също бяха , при завиване и проблеми с предницата когато започне да губи сцепление. Слаби места , когато едната гума е на болдюр , а другата долу ниско не снега ... труднооо тръгване , проблеми с кал и сняг - просто трябваше много лашкане и слагане на клони и пясък по гумите !
Заключение - по слаба от колкото 140-ката , задължително да е с блокаж и да има хубави гуми !
Бмв-то е36 2000 бензин редови 6так-гуми 195/65/15 Нокиан чисто нови както на 140-ката !
Поведението на тази кола в сняг е просто великолепно ! Абсолютно всеки ден се кара колата от когато е паднал снега , живея на края на града и никой не чисти тука , както и в Габрово живея на байр. Много ама много добро поведение в сняг , просто останах много впечатлен , мислех че е пълна трагедия тази кола !
Слаби места- теглото - причина за загуба на сцепление на задницата , както си караш и тя просто отива на някъде - това го няма при мерцедесите ! Имам 30-40 ситуации , при който просто задницата си тръгва просто ей така ...
Управлението и при пързалка със скорост около 65-70км - по стегнато и контролируемо от колкото при 124-ката ! 140-ката не съм я пързалял никога !
По бързо влиза в пътя от колкото 124-ката !
Но двете коли са коренно различни - нека това мое писание не се приема като "124-ката за нищо не става зимата " всичко тук написано е реално и се е случвало !
Моето класиране е следното !
е36-цата
140-ката
124-ката
Слагам 140-ката на 2ро място , защото е по ниска и просто опира по корем и е по трудно излизането!
Поставям е36-цата на 1во място , защото много по бързо излиза от сняг , има тягата да те издърпа от ситуация !
Поставям 124-ката на трето място- моята реална преценка , която съм изградил за себе си е следната - слабо сцепление , там където излизат другите 2 коли , тя просто или стой на едно място или едвам пъпли. По слабото поведение на пътя в ситуация , когато изгубваш контрол дори и да е нарочно ! Или по точно казано - си се пързаляш по завой , паркинг или тем подобни.
Не искам , никой да обидя или да изградя в него някаква погрешна преценка !
Това са мойте 3 коли и за тях пиша !
Не намесвам никой други 140-ки , 124-ки и е36ци.
Приятен ден
Аз съм с мисленето и имам доста реална преценка за колите който съм имал !
Правя сравнението между 3 коли :
Те са 140-ка , 124-ка и бмв е36 !
Казвам по ред на номерата !
140-ката е 3000 турбо дизел :
Първата зима беше с 4 гуми на по 10 години дот 2001 година. Пълен срам , нямаше никакво сцепление !
Тази година със 140-ка и купи , четири чисто нови гуми Нокиан а3 225/60/16 , колата започна да се справя със снега доста доста по добре .
Голям минус на моята кола е че е по ниска , за това и е по трудно в по голям сняг !
Извод - на тази кола и трябват само нови гуми ! И добро магаре зад волана , предницата понякога се пързаля и тя , докато задницата и тя отива на някъде !
124-ката - 3000 чист дизел с отворен диф. 2 зими съм я карал ! Първата бе с бф гоодрич гуми 195/65/15 нормално поведение на пътя.
Втората зима - чисто нови Клебери 195/65/15 - великолепно поведение , слаби места също бяха , при завиване и проблеми с предницата когато започне да губи сцепление. Слаби места , когато едната гума е на болдюр , а другата долу ниско не снега ... труднооо тръгване , проблеми с кал и сняг - просто трябваше много лашкане и слагане на клони и пясък по гумите !
Заключение - по слаба от колкото 140-ката , задължително да е с блокаж и да има хубави гуми !
Бмв-то е36 2000 бензин редови 6так-гуми 195/65/15 Нокиан чисто нови както на 140-ката !
Поведението на тази кола в сняг е просто великолепно ! Абсолютно всеки ден се кара колата от когато е паднал снега , живея на края на града и никой не чисти тука , както и в Габрово живея на байр. Много ама много добро поведение в сняг , просто останах много впечатлен , мислех че е пълна трагедия тази кола !
Слаби места- теглото - причина за загуба на сцепление на задницата , както си караш и тя просто отива на някъде - това го няма при мерцедесите ! Имам 30-40 ситуации , при който просто задницата си тръгва просто ей така ...
Управлението и при пързалка със скорост около 65-70км - по стегнато и контролируемо от колкото при 124-ката ! 140-ката не съм я пързалял никога !
По бързо влиза в пътя от колкото 124-ката !
Но двете коли са коренно различни - нека това мое писание не се приема като "124-ката за нищо не става зимата " всичко тук написано е реално и се е случвало !
Моето класиране е следното !
е36-цата
140-ката
124-ката
Слагам 140-ката на 2ро място , защото е по ниска и просто опира по корем и е по трудно излизането!
Поставям е36-цата на 1во място , защото много по бързо излиза от сняг , има тягата да те издърпа от ситуация !
Поставям 124-ката на трето място- моята реална преценка , която съм изградил за себе си е следната - слабо сцепление , там където излизат другите 2 коли , тя просто или стой на едно място или едвам пъпли. По слабото поведение на пътя в ситуация , когато изгубваш контрол дори и да е нарочно ! Или по точно казано - си се пързаляш по завой , паркинг или тем подобни.
Не искам , никой да обидя или да изградя в него някаква погрешна преценка !
Това са мойте 3 коли и за тях пиша !
Не намесвам никой други 140-ки , 124-ки и е36ци.
Приятен ден
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#20
Публикувано 22 декември 2012 - 12:54
Аз съм доволен проблеми с поднасяне нямам.Пробвах я и по-бързо да я карам ама няма смисъл,просто не може да се наеме.Гумите ми са стари доста,проблем няма.Онзи ден в един паркинг само 2 пати влазах и 2 пъти едвам излязах,Но там беше сняг върху кал,много яко Но все пак не ми се е случвало да си оставя колата на улицата и да ходя да си я вадя на др ден,не смятам и каквито и да е условия да ме накарат да го направя.Случи се само веднъж но полицаите ме хванаха без книжка и ме накараха да я оставя
#21
Публикувано 22 декември 2012 - 13:37
Абе може и да не е перфектното проходимо возило в снега,ма си е кеф да се кара,по завоите си е забавление,пък като одъртеем хептен ще му мислим
Никога не оставям магарето си в калта.
#22
Публикувано 22 декември 2012 - 16:04
Бмв-то е36 2000 бензин редови 6так-гуми 195/65/15 Нокиан чисто нови....
.......Поведението на тази кола в сняг е просто великолепно !
...... Имам 30-40 ситуации , при който просто задницата си тръгва просто ей така ...
И ти на това казваш великолепно поведение.?!?!?!? Айде помисли си пак.
Представям си какво ще е лошото поведение тогава, едва 20 декември е, а вече имаш 30-40 ситуации, с неконтролируемо поднасяне по време на движение.... баси перфектната зимна кола.
За миналата зима имам точно две такива ситуации, и двете на пътя София-Самоков и затова не съм очарован от поведението на мерцедеса на сняг и лед. Добре че са системите да го вкарат в пътя, че иначе като се хлъзне, върви го гони.
#23
Публикувано 22 декември 2012 - 16:17
Не знам пичове - дали за ради по-твърдата Sportline стабилизираща щанга отпред, но ми тръгва първо предния мост.
#24
Публикувано 22 декември 2012 - 17:20
Ами написал съм плюсовете и минусите на трите коли... казвам какво е поведението на бмв-то има си и + и - си ... лично на мен е36цата се контролира много по добре от колкото 124-ката ( бившата ми ) това съм забелязъл , това пиша
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#25
Публикувано 22 декември 2012 - 17:44
Сигурен ли си,че има разлики в твърдостта на щангите,и ако има дали влошава возията.Не знам пичове - дали за ради по-твърдата Sportline стабилизираща щанга отпред, но ми тръгва първо предния мост.
Този пост е редактиран от dilqnski: 22 декември 2012 - 17:45
Никога не оставям магарето си в калта.
#26
Публикувано 23 декември 2012 - 11:38
Да Алфонсо, Мерцедеса е перфектен за зимата! Единственото което е проблемно е недостатъчният опит!
По назад съм споменал и пак го повтарям, пред нас един 4X4 не паркира и не се изкачва , ама не заради това че не може ами поради опасенията на собственика да не се върне на шейна назад.
Ти не пропусна да преиначиш че ....'някой хора изкарали 124 по проходим от 4x4'.... е ако аз съм в това число.....отново ще го повторя.
124 е отлична кола само в ръцете на водач които има достатъчно километри на нея зимата!
Не се стягай, не ща да се разбира погрешно написаното от мен и повечето от колегите. Прави са момчетата! Необходима е преценка на ситуацията и преценка на риска, дали или, да се впуснем в изкачването, пързалянето, спускането......
Да се придържаме към заглавието и да не въвличаме другите модели в темата за поведението на 124. Следващите модели - вкл и твоя, са дори по-добри!
Обуздай силата и я приложи правилно, всяко подаване на газ според настилката!
Другото което споменаваш и естествено грешиш е електрониката която се бърка където не е майка и ПРИ ИЗКАЧВАНЕ.
АСР и подобни пречат на засилката....или да бъда по точен, колите със системи които пердашат спирачка при поднасяне, са по зле зимата от 124 без система - при из кач ва не!
Блокажа си е бамбашка!
По назад съм споменал и пак го повтарям, пред нас един 4X4 не паркира и не се изкачва , ама не заради това че не може ами поради опасенията на собственика да не се върне на шейна назад.
Ти не пропусна да преиначиш че ....'някой хора изкарали 124 по проходим от 4x4'.... е ако аз съм в това число.....отново ще го повторя.
124 е отлична кола само в ръцете на водач които има достатъчно километри на нея зимата!
Не се стягай, не ща да се разбира погрешно написаното от мен и повечето от колегите. Прави са момчетата! Необходима е преценка на ситуацията и преценка на риска, дали или, да се впуснем в изкачването, пързалянето, спускането......
Да се придържаме към заглавието и да не въвличаме другите модели в темата за поведението на 124. Следващите модели - вкл и твоя, са дори по-добри!
Обуздай силата и я приложи правилно, всяко подаване на газ според настилката!
Другото което споменаваш и естествено грешиш е електрониката която се бърка където не е майка и ПРИ ИЗКАЧВАНЕ.
Задното с блокаж и/или ел. системи е доста по-добро
АСР и подобни пречат на засилката....или да бъда по точен, колите със системи които пердашат спирачка при поднасяне, са по зле зимата от 124 без система - при из кач ва не!
Блокажа си е бамбашка!
Този пост е редактиран от Вай Басо: 23 декември 2012 - 11:46
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#27
Публикувано 23 декември 2012 - 12:26
Абе не са тъпи, ама да се запази живота на начинаещият е по важно.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#28
Публикувано 23 декември 2012 - 14:00
Сигурен ли си,че има разлики в твърдостта на щангите,и ако има дали влошава возията.
Сигурен съм - стандартната щанга отпред е 18/22мм, а другата е 22/24мм.
Задната оригниално е 13, другата 15мм.
Това може да не изглежда много голяма разлика, но твърдоста се променя с 4-та степен на диаметъра.
Возията не се развали, или поне не осезаемо, защото съм със стандратни пружини и амортисьори. Единствено в завой поведението е по-различно.
#29
Публикувано 23 декември 2012 - 15:12
То е извън темата,ма само това не съм сменил от спортлайна по моята,та се чудех дали няма да има още подобрение.Забелязал съм,че най добра возия има комбито,като съответно най добре се държи в снежно време,след това е седана и накрая купето,като в снежно време е под въпросно между седан и купе.Сигурен съм - стандартната щанга отпред е 18/22мм, а другата е 22/24мм.
Задната оригниално е 13, другата 15мм.
Това може да не изглежда много голяма разлика, но твърдоста се променя с 4-та степен на диаметъра.
Возията не се развали, или поне не осезаемо, защото съм със стандратни пружини и амортисьори. Единствено в завой поведението е по-различно.
Никога не оставям магарето си в калта.
#30
Публикувано 23 декември 2012 - 15:19
Роско,Васо е много прав че на неговата улица ел системите само ще пречат и изкачването става почти невъзможно.При неговия баир и едно поднасяне ,а от там и задействане на АСР-ра който ти блокира хем някое от колелата хем ти отнема и газта и си до там с катереното, просто ти остава да се върнеш назад и да паркираш на площада и от там пеши.
С обикновен диф или диф с АСД вероятността да я качиш е почти сигурна, просто трябва да я засилиш отдолу и да я държиш в обороти на ниска предавка и си горе според мен.
С обикновен диф или диф с АСД вероятността да я качиш е почти сигурна, просто трябва да я засилиш отдолу и да я държиш в обороти на ниска предавка и си горе според мен.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни