Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Ха сега кажете как се държат W124 на сняг?!


  • Please log in to reply
116 мнения по тази тема

#106 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 11 януари 2013 - 19:18

Ако набарам някой мл... бъкан с екстри изобщо няма се поколебая да го взема... нищо , че не ми харесва много много :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#107 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2013 - 19:35

Не ме грабва ама хич ни вътре нито вън.
Да ли е трошляк не знам ама като му замине някой модул за четири цифрена сума ей така от нищото е гадно.(говоря за ААМ модула или нещо такова)
  • 0

#108 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 януари 2013 - 00:53

Лично не съм притежавал МЛ (щото все още ми е останал поне малко акъл) обаче трима приятели имам с жМеЛ-ове... от къде да започна и трите са дизели, единия е даже впечатляващ V 400CDI от оная серия с АМГ пакетите, заводски монтирани.... другите са 270 единия е преди фейса около 2000, и пак 270 обаче Final Edition.
Защото не ми се обяснява по отделно за всеки ще изброя част от проблемите и ремонтите за които аз знам, защото със сигурност има още много:
-турбина
-ABS модул- смяна
-Раздатъчна кутия-ремонт
-Автоматични скорости, успя да се дотътри до сервиз за ремонт
-Някакъв модул за ESP-то смяна
-Модул за централното заключване- не знам дали го е оправил
-Проблем с ECU-то на 400 CDI оправи се с ремонт, без замяна.
-Още веднъж счупени скорости- тоя път на другия автомат, файнъл едишъна остана насред пътя след Дупница :(
-Дюзи на CDI-то... няколко пъти за два или и за трите не си спомням
-Проблеми с ел.стъклата
-безброй ремонти по окавчането, което изобщо не е с присъщата за джип здравина

Може и още да има, ама не искам да се напрягам да мисля назад в годините.
И после пак някой да пита какво му е на МЛ-а :rofl :rofl

Този пост е редактиран от Алфонсо: 12 януари 2013 - 00:54

  • 0

#109 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 11 февруари 2013 - 17:13

Пресни впечатления от събота - от Бояна до "Офелиите", спускане обратно до разклона за "Копитото". Качване до хотел "Копитото" (който не работи) и обратно до Бояна - около 40км на сняг.

Горе на "Офелиите" имаше още 2 БМВ-та и една очилакрка комби, от колите с така страшното задно.

На 2 пъти ипреварвах "високопроходими" автомобили с предно при изкачването. Втория път малко ми занесе задницата, че трябваше да ускоря хубаво на 2-ра. Но веднъж като сложиш 3-тия зъб, колата заспа.

След "Златните мостове" има едно стеснение от пропадане на пътя и се наложи да спра, защото един главанак с Пежо, който слизаше, не пожела да ме пусне. Мислех да го нахраня и да го викам да бута, за да тръгна пак нагоре, но колата си пое сама. Горе на тясното с многото паркирани коли, спускащите се шофьори бяха по-толерантни.

По пътя надолу, между разклона за Копитото и Бояна, застигнах колона автомобили. Голяма пързалка. Пъплеха с 2-3 км/ч и наистина беше много загладено. Гадното е че при тия скотрости АБС-а не действа и тогава се чувствах най-нестабилен. Вече като се пораздвижи колоната и изпреварихме кретащите, и скоростта надмина 5км/ч, нещата бяха окей.

Хората с джипове и 4х4 автомобили пак щяха да предизивикат катастрофи с прекалената си самоувереност. Един със сузуки самурай тръгна да изпреварва колоната на спускане и едва не удари една Алфа, която беше тръгнала бавно нагоре след като сложи вериги. На една нервна колежка с Алуди, се наложи да й махна да спре, че тя щеше да е следващата в Алфата.

Един тип с Allroad цепеше нагоре с 60-70 по тясното докато слизах и едва се разминахме. Но то и аз на изкачване карах по-бързо отколкото на спускане.

Иначе много хора бяха избрали да сложат вериги. А на един юнак веригата му се беше усукала около полуоската - много кофти.
  • 0

#110 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 февруари 2013 - 13:02

Е това е главния недостатък на задното, спреш ли на изкачване, може и да не тръгнеш, от голямо значение е колко човека и багаж има в колата със задно, предното е много по-зле, особено ако е натоварена колата предницата се вирва и "сбогом сцепление".
С 5 човека (от тях три момичета) и пълен багажник с очиларката, с нови гуми, тръгнах на баир, на който бях спрял да избутам една лагуна и едно поло от пътя, че не можеха по-нагоре.
  • 0

#111 Владими

Владими

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Видинско/София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 E200 17.08.1992

Публикувано 13 февруари 2013 - 16:07

Така...здравейте на всички.Регистриран съм тук от както си взехме 124-ка,но не съм писал почти изобщо,а само четене,за което се извинявам.
Не мога да кажа,че съм опитен шофьор,но мога да кажа,че вече 124-ката МНОГО ме радва особено зимата.Оня ден бях на Витоша,никъде не закъсах.Гумите са на 3 години не са много добри вече,но никъде не ми е поднесла,само спирането не е много хубаво...но ако има дистанция всичко е ОК.
Също така съм забелязал,че като навлизам в по голям сняг,и ако заседна някъде просто въртя в обратна посока волана(първа или задна) и веднага излизам...
200E газ/бензин...не знам защо много хора се оплакват от задното особено зимата...на мен наистина почна да ми харесва МНОГО колата в зимно време.
  • 0

#112 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 13 февруари 2013 - 16:27

Относно всички писаници и глупости относно МЛ-а мога да заявя следното. Преди 4-5 години баща ми си взе SsangYong Kyron. Който е малко по-наясно знае, че двигателя и трансмисията са от МЛ, а в нашия случай конкретно 2.7 дизел със Т-троник. Единствено за окачването не съм сигурен дали е взаймствано от МЛ, но от към двигател и трансмисия колата просто е перфектна. За 120-125к км. навъртени за този период проблеми не е имало. Естествено като нова кола, знаете че гаранционното обслужване на 10к км е задължително условие. Така,че от към масла и филтри колата е гледана на макс. Ни ЕКУ, ни дюзи, ни датчици или квото и да било не е давало проблем или дефект. Само където гори крушки на къси и дълги като за световно. Относно проходимостта на джипа.. за паркетен джип е впечатляваща. Относно поведението му зимно време също съм впечатлен. Със гуми на 4 сезона превърнали се почти в сликове (зимни) и патерица (резервната, която е на кокал буквално) на дългите 4х4 няма закъсване !!! Няма сняг няма лед няма дъжд мокро или квото и да било. За тия 120к км. окачването се е разтропало малко, но предвид звеския начин, по който се кара и че по него не е пипнато абсолютно нищо е напълно нормално според мен. Така че не знам вие кви коли карате (танкове може би), но ако МЛ-а е здрав колкото този корейски ментак СангЙонг, значи колата е много много добра. И говорете от личен опит. Тия истории от типа "един приятел 200к км не е смянявал масло на 190-ката и нищо и няма" или "или един приятел ми се оплака, че колата му се чупи много" са адски несериозни и неоснователни.
  • 0

Немеца го е измислил !


#113 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 февруари 2013 - 17:39

Колега, говоря за коли и случки, които съм виждал с очите си всеки ден, пътувал съм и съм карал.
Някои от проблемите съм виждал с очите си, като го виждам, че е строшен, да не му вярвам ли???
Много странна логика имаш.
Трябва ли да си купя опел примерно, за да мога да кажа от първо лице, че опелите гният, или ми е достатъчна гледката на стотиците хиляди ръждясали таралясници с тази марка по улиците?
Спори се по спорни въпроси, не за безспорното ;)
А че първият МЛ е проблемен автомобил е безспорно, потвърдено многократно.
  • 0

#114 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 13 февруари 2013 - 17:55

Еми всеки автомобил има проблеми и детски болести. Опела ръждясва, на 124 му се разпадат кабелите, на алфите им били трошливи окачванията и основен консуматив е дебитомера и т.н. И все пак ти казвам, че преди да съдиш за една кола трябва да знаеш как е подържана. Едно време баща ми имаше 123ка 200д. - Всеки ще каже милионник, тоя двигател е вечен... Ела да видиш как с кофти нафта "на далавера" мотора блокира за 3 месеца ... Съсед, с който си пиеме бирата в кварталната кръчма кара 163ка от 1вата генерация и 3 години и над 40 хиляди км. няма никакви проблеми с нея, но когато я взе си личеше че е гледана, пък и той си я гледа много. Имам предвид, че не е коректно да се говори така за която и да е кола. Всяка има плюсове и минуси.
  • 0

Немеца го е измислил !


#115 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 13 февруари 2013 - 20:30

Абе мислех да не пиша , ама хайде да драсна малко :)

Кой те кара да сипваш "п*кочи" в двигател на 30 и косур години .... и да очакваш да няма износване и да върви и да се радваш че твоята кола върви на някакво си измислено гориво , а като блокира изведнъж стана кофти колата ... и става пример за трошлив мотор , защото някой си сипвал " гориво" което и корабите няма да подкарат :)
Инсталацията на 124-ката... ами няма как да искаш да е здрава при положение , че виждаш че се разпада и си викаш хайде другия път , хайде другия път , ми тия кабели да не са вечни , да не би да са направени да карат по 100 години , всеки материал си има период в който е годен да кара .... ето кабелите на 124-ката КОЙТО НЕ СА ПРЕГЛЕДАНИ ОТ СОБСТВЕНИКА СА НАГОРЕЛИ И НАЦЕПИЛИ ОТ ВРЕМЕТО и изведнъж става от най-хубавата кола в най лошата защото от нацепени кабели не дава хубав контакт :) и виж ти започвала да прекъсва и да гасне ...
Просто съм забелязъл , че хората не отделят внимание на колите си и след това пускат слухове еди коя си кола била дефектна , може да имат дефекти от завода , но това което си дал за пример с окачване и кабели не е пример за дефект :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#116 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2013 - 09:41

Темата не е за това, но хайде да завършим с това, че когато става дума за коли 2-ра, 3-та и т.н. ръка е много важно как е поддържан автомобила преди това, оставам си зад думите, че 163-та (2003 - 2004) си е хубава кола, но с някои проблеми, на които ако не е обръщано внимание на време, ще създават ядове.....и го казвам от гледната точка на бивш собственик. :beer

Този пост е редактиран от eMs1: 14 февруари 2013 - 09:41

  • 2
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#117 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 22 юли 2013 - 02:27

Родом съм от Смолян, един прекрасен град, в прекрасната Родопа Планина.

Сняг доволно има.

Карал съм, както и повечето от вас лади, москвичи, жигули... и предно съм карал, Вартбург 353 седанче Поло и ред други на предно.

Имам опит и със сняг и със задно предаване.

Колата ми е обикновена 124-ка, без блокаж и други шукарийки по предаването.

Ще споделя с какви гуми и какви бонуси ползвам, за да нямам проблеми зимата.

В Смолян преди години имаше много силна зима, като казвам силна...чак бакшишите бяха с вериги...май беше далечната 2008-2009г.

Значи аз от както имам бенца, карам само с тези зимни гуми

http://www.shinashop...elinivaloi.html

Само че аз купувам 205 размер, щото по Пловдив няма сняг, а все пак предимно карам там, иначе ако карах предимно в Смолян щяха да са 185, макар и под мин. размер даван от Мерцедес.

Карам бавно и примерено зимата.

Та, като тръгна за Смолян зимата, слагам в багажника 4 туби по 10л. хисарска минерална вода /понеже живея в Хисаря вече/ жената и детето на задната седалка...тръгвам и пристигам без проблеми, без драми!

Преди 10-12% наклон на Пампорово ме спират полицаите /на бензиностанцията на Петрол/ за вериги, но понеже ги познавам ме пускат и без вериги /имам в багажника, все пак карам и дете с мен/, и до сега за 8 години не ми се налагало да слагам вериги.

В интерес на истината и да като живеех в Смолян, пак не съм слагал вериги, макар много да съм обикалял зимата по Пампорово, по Момчиловци и др. села и паланки.

За мен съм направил следния извод, кола на задно, тежест, хубави гуми /не само нови/ възможно най-тънките и опит.

Кола на предно, хубави гуми, ако може да пътуваш сам и без багаж :tongue и много внимаваш със спирачката при пускане...

 

Сетих се, в другия форум... една моя тема http://www.mercedes-...topic=433&st=45

Имам снимка с московеца, преправен от мен и дядо ми...двигател от осмак, карбуратор от лада 1500, скорости и кардан от жигула 1300 и купе на дванайска.

Много бягаше с тея скорости, голям кеф ми беше да го ремонтирам и да го карам :blush :yahoo


Този пост е редактиран от GiN: 22 юли 2013 - 02:37

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни