Та в тази връзка изказването "Като се качих на джип разбрах какво е стабилност и добро поведение на пътя" го споделям на 100%.

Публикувано 23 декември 2012 - 18:30
Публикувано 23 декември 2012 - 18:36
Публикувано 24 декември 2012 - 11:55
Публикувано 24 декември 2012 - 11:58
Кажи си,че с нея просто ти е по-кефАми написал съм плюсовете и минусите на трите коли... казвам какво е поведението на бмв-то има си и + и - си ... лично на мен е36цата се контролира много по добре от колкото 124-ката ( бившата ми ) това съм забелязъл , това пиша
Публикувано 24 декември 2012 - 12:02
Мразя такива при които електрониката взима решение,вместо човека.Напълно си прав и мисля че не важи само през зиматаДа Алфонсо, Мерцедеса е перфектен за зимата! Единственото което е проблемно е недостатъчният опит!
По назад съм споменал и пак го повтарям, пред нас един 4X4 не паркира и не се изкачва , ама не заради това че не може ами поради опасенията на собственика да не се върне на шейна назад.
Ти не пропусна да преиначиш че ....'някой хора изкарали 124 по проходим от 4x4'.... е ако аз съм в това число.....отново ще го повторя.
124 е отлична кола само в ръцете на водач които има достатъчно километри на нея зимата!
Не се стягай, не ща да се разбира погрешно написаното от мен и повечето от колегите. Прави са момчетата! Необходима е преценка на ситуацията и преценка на риска, дали или, да се впуснем в изкачването, пързалянето, спускането......
Да се придържаме към заглавието и да не въвличаме другите модели в темата за поведението на 124. Следващите модели - вкл и твоя, са дори по-добри!
Обуздай силата и я приложи правилно, всяко подаване на газ според настилката!
Другото което споменаваш и естествено грешиш е електрониката която се бърка където не е майка и ПРИ ИЗКАЧВАНЕ.
АСР и подобни пречат на засилката....или да бъда по точен, колите със системи които пердашат спирачка при поднасяне, са по зле зимата от 124 без система - при из кач ва не!
Блокажа си е бамбашка!
Публикувано 24 декември 2012 - 18:29
...
Та в тази връзка изказването "Като се качих на джип разбрах какво е стабилност и добро поведение на пътя" го споделям на 100%.
Публикувано 24 декември 2012 - 20:00
Да Алфонсо, Мерцедеса е перфектен за зимата! Единственото което е проблемно е недостатъчният опит!
По назад съм споменал и пак го повтарям, пред нас един 4X4 не паркира и не се изкачва , ама не заради това че не може ами поради опасенията на собственика да не се върне на шейна назад.
Ти не пропусна да преиначиш че ....'някой хора изкарали 124 по проходим от 4x4'.... е ако аз съм в това число.....отново ще го повторя.
124 е отлична кола само в ръцете на водач които има достатъчно километри на нея зимата!
Не се стягай, не ща да се разбира погрешно написаното от мен и повечето от колегите. Прави са момчетата! Необходима е преценка на ситуацията и преценка на риска, дали или, да се впуснем в изкачването, пързалянето, спускането......
Да се придържаме към заглавието и да не въвличаме другите модели в темата за поведението на 124. Следващите модели - вкл и твоя, са дори по-добри!
Обуздай силата и я приложи правилно, всяко подаване на газ според настилката!
Другото което споменаваш и естествено грешиш е електрониката която се бърка където не е майка и ПРИ ИЗКАЧВАНЕ.
АСР и подобни пречат на засилката....или да бъда по точен, колите със системи които пердашат спирачка при поднасяне, са по зле зимата от 124 без система - при из кач ва не!
Блокажа си е бамбашка!
Публикувано 24 декември 2012 - 20:53
Публикувано 25 декември 2012 - 09:27
Публикувано 25 декември 2012 - 11:31
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 25 декември 2012 - 15:49
Публикувано 25 декември 2012 - 17:42
Дай му не го мъчивече четвърта зима карам на задно, предната кола беше едно 6-цилиндрово бмв, което нямаше недозавиване, но явно заради отворения диф на права отсечка наистина хвърляше задницата настрани, дори и при внимателно боравене с газта...
моя меро също има три метанови бутилки отзад, но не мисля, че кой знае колко помагат... с отворен диф и малко карани клеберки онзи ден в големия сняг си перках без проблем, заобикалях сума ти закъсал народ, бутах по-проходими коли, и т.н., хората ми се чудеха къде съм излязъл с тая ниска кола със задно, но е факт - за цял ден каране, включително сутринта, когато снегорините още спяха и аз бях пъва кола, която излезе от навятия и неразринат паркинг ( на 2-ра с много газ просто изринах снега)... и само един път затънах, защото при поредния ми вземат с вратите завой поднесох повече и директно се качих на една 50см пряспа, но дори и тогава меро излезе лесно - заора в снега и задницата, драпайки, не го изкара назад, а колата се сурна настрани
заради това и аз мисля, че при лоши условия е важно не каква е колата, а как е подготвена и дали задкормилното устройство познава машината и нейното поведение
Весела Коледа на всички колеги!
ето и снимки
Публикувано 26 декември 2012 - 19:08
Този пост е редактиран от milenm: 26 декември 2012 - 19:55
Публикувано 27 декември 2012 - 06:08
Публикувано 27 декември 2012 - 13:14
Еййййй някои изкарахте 124-ките и като цяло мерцедесите по проходими от джипове..... айде марш в офроуд форума, да се хвалите
Задното предаване в комбинация с отворен диференциал не е нищо, ама нищо особено. Става за придвижване с хубави зимни гуми, но изобщо не е толкова проходимо и безпроблемно. Първия баир и се почва буксуване, едната гума върти като гламава, другата си почива, почват се чалъми, лашкане, засилване, бутане и ако и това не помогне вериги.
Жигулските номера с две торби пясък в багажника няма да ги коментирам.
Задното с блокаж и/или ел. системи е доста по-добро, но и тук се искат хубави и нови зимни гуми. В този случай обаче има какво да блокира диференциала и да предаде въртящ момент към другото колело. Въртят се и двете колела, но това не значи, че не можеш да закъсаш.
4-матика е много по-добре, единствения безпроблемен мерцедес, но само докато не легне по корем, все пак е лека кола и просвета не е много голям.
Джип за зимата- безценно
И най-смотания джип ще се справи по-добре от 124 със задно.
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни