Здравейте. Колата е като нова благодарение на Бай Васил .
Проблема не беше в дебитомера , имаше малко недоразумение на едната бубина , няколко грешки и свещи в много лошо състояние ( който бях споменал ,че са на ред , а всъщност съм грешил ) .
Губи Мощност При Високи Обороти !!!
Започната от Тони Александров, 10 ное 2012 - 16:12:16
48 мнения по тази тема
#46
Публикувано 23 април 2013 - 12:54
#47
Публикувано 23 април 2013 - 13:59
Ех, тоя бай Васил бе....
Радвам се за успешното решение!
#48
Публикувано 23 април 2013 - 17:34
Бай Васо е ВЕЛИК, дано успея да поспестя малко пари тази седмица и да е свободен да го навестя и аз
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#49
Публикувано 07 септември 2013 - 00:12
Здравейте, имам подобен проблем като на колегата Тони и затова пиша в неговата тема, за да не отварям нова, та проблема при мене е следния:
Колата си върви супер когато си я карам нормално няма проблеми с вдигане на високи скорости, но когато я изцедя стабилно при изключен ASR, примерно 1-ва, 2-ра само въртене на гуми (калпави и калпав асвалт) включвам трета и колата в един момент продължава да наема, но много бавно и като върна газта и подам пак газ колата реагира чак след 2,3 секунди и е като спъната, спирам и намясто пак пробвам да я изфорсирам и пак реагира супер бавно и се изфорсира до нормални обороти, но доста по-бавно. Понякога забива по този начин дори само когато съм я изпънал здраво на първа по-продължително (примерно на някой обратен завой ) и си вкарвам 2-ра и без да и давам газ и като подам газ да кажем след 5 секунди и колата вече е мудна ( най-вероятно в авариен режим ). Този проблем го прави често когато я форсирам така, но не винаги и се оправя само с гасене и запалване на двигателя, колата няма газово и никога не е имала и дебитомера е чист, свещите са нови по спецификация. Та след целия ферман на въпроса, дали проблема може да е в горивен филтър, който не е сменян от както я имам ( 3 години ) пък може и много преди това и да няма достатъчно дебит на гориво при продължително форсиране или може да е от нещо друго ?
П.п двигателят ми е М111.944 ( новия 192 к.с. )
Този пост е редактиран от Lubo88: 07 септември 2013 - 00:13
C200 KOMPRESSOR
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни