Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Губи Мощност При Високи Обороти !!!


  • Please log in to reply
48 мнения по тази тема

#1 Тони Александров

Тони Александров

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200kompresor-1996г
    С 180-1996г

Публикувано 10 ноември 2012 - 16:12

Здравейте колеги !
Проблема при мен е следния . Карам Мерцедес С200 компресор 96г. , на Газ. При шофиране на бензин нямам никакъв проблем , но когато карам на газ при подаване на повече газ изведнъж губи мощност и започва да работи като на 2 цилиндъра , звука на мотора се променя и на място колата се тресе значително. След като спра двигателя и запаля от ново всичко се оправя !!! Ако някой е имал подобен проблем или има представа от къде може да е проблема нека каже. Благодаря .
  • 0

#2 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 ноември 2012 - 16:18

Аз имах подобен проблем, но ми го направи само веднъж и след повторно стартиране проблема се оправи и повече не го е правил.
При теб как е? Често ли го прави или го е направило само веднъж.
  • 0
Публикувано изображение

#3 5-KOB

5-KOB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Интереси:Бойни изкуства, Коли , Мотори и...
  • Автомобил:
    SLK 230 KOMPRESSOR
    C 180 ESPRIT
    С 200 ELEGANCE
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 ноември 2012 - 16:44

Вероятно е филтърче на течната газ... Намира се в клапана... Щом го прави САМО на газ..проблема ти е в газта... Предполагам е газов инжекцион... Може и инжектори или задръстена от боклуци газова рейка...
  • 0
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!

#4 Тони Александров

Тони Александров

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200kompresor-1996г
    С 180-1996г

Публикувано 10 ноември 2012 - 17:09

Първоначално го правеше рядко сега почти всеки път когато реша да го пробвам колко върви .
Да инжекцион е . И случайно видях че на бензин го няма този проблем , защото карам само на газ , но ми се наложи преди няколко дни да вървя на бензин и забелязах че всичко е на ред .
  • 0

#5 amgsport

amgsport

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич, София...
  • Автомобил:
    Mercedes CLK230 2000g

Публикувано 10 ноември 2012 - 17:21

Здравей колега,

Доколкото знам, този проблем се решава, когато ти направи да пуска 1 или 2 мили секунди бензин във високите обороти за да охлажда катализаторите. Отиди си при някой газаджия да ти го обясни и да го направи, ако не е направено до сега.



Това важи, ако колата няма мощност във високите обороти

.

Поздрави,
Крум

Този пост е редактиран от amgsport: 10 ноември 2012 - 17:24

  • 0

#6 Тони Александров

Тони Александров

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200kompresor-1996г
    С 180-1996г

Публикувано 10 ноември 2012 - 17:28

Ами тя като влезне във високи обороти и губи мощност за постоянно , и като спра на място пак не работи като хората, като карам пак е така сякаш работи на 2 цилиндъра.
  • 0

#7 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 10 ноември 2012 - 17:53

Вероятно е филтърче на течната газ... Намира се в клапана... Щом го прави САМО на газ..проблема ти е в газта... Предполагам е газов инжекцион... Може и инжектори или задръстена от боклуци газова рейка...


+1
Преди 3 седмици имах същите симптоми и се оказа точно филтър за течната фаза на газта. Във форума се мотаят снимки на състоянието на филтъра.
  • 0

#8 5-KOB

5-KOB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Интереси:Бойни изкуства, Коли , Мотори и...
  • Автомобил:
    SLK 230 KOMPRESSOR
    C 180 ESPRIT
    С 200 ELEGANCE
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 ноември 2012 - 17:59

Не сякаш,а направо си влиза в авариен режим,и като рестартираш,се оправя...
Кога за последно сменя филтърчето,и къде зареждаш?
Ако искаш,закачи си ГИ на компютър при газаджия,ама и той най-напред ще го провери...
Имал съм случай с Ц-класата,за една седмица ми се беше напълнил филтъра и капачката с графит...
Бях заредил на Лукоил... После започнах да зареждам на OMV...и проблеми не съм имал...
И,като казвам,напълнил...това значи все едно бе изпушена една кутия цигари,а капачката е ползвана за пепелник!!! ;-)

Този пост е редактиран от 5-KOB: 10 ноември 2012 - 19:06

  • 0
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!

#9 Тони Александров

Тони Александров

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200kompresor-1996г
    С 180-1996г

Публикувано 10 ноември 2012 - 18:10

Ами аз я взех преди преди 5 месеца някъде , а газовата е слагане преди около 7 , значи трябва задължително да отида да я погледнат . Поне се установи че проблема е в газта , защото първоначалните прогнози бяха кабели или бубина , което е доста по-не приятно от финансова гледна точка .
А иначе сипвам предимно в ЕКО , Петрол и една квартална мисля че беше Вива... ОМВ и Шел ги избягвам .
  • 0

#10 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 ноември 2012 - 19:07

Колата ти гаси цилиндър в случая два, защото си с по една бобина за всеки два цилиндъра.
Проблемът може да е породен от доста неща, неправилна смес, от настройките на газовата, недостиг на газ поради запушен филтър/и , кофти свещи, кабели, бобина/и. Повреда в газовите инжектори се оказа при мен, два разбити за 20хил. км, от там бърка сместа и колата се шашка. След смяната им нещата заспаха.
  • 0

#11 Тони Александров

Тони Александров

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200kompresor-1996г
    С 180-1996г

Публикувано 03 април 2013 - 10:47

Здравейте колеги. След доста мнения ,оглеждания и промени проблема си остана. Нещата който съм правил са : Преглед и настройка при газаджиите който са монтирали уредбата , правиха диагностика на която показваше че едната бубина не е на ред , след това смениха инжекторите с по-големи , по-тяхна логика трябваше да се подобрят нещата . Всичко си остана както беше , занимаваха се с Мерца към 3 часа и накрая НИЩО. Смениха и филтрите . И на края констатираха че проблема е от бубините след което , намерих 2 бубини и ги слагах на автомобила по всички възможни начини ( 1 нова + 1 моя ) , ( Двете нови ) , ( мойте уж проблемни ги сложих на С 180 и при него няма никакъв проблем ) , а при мен без значение коя бубина е  сложена всичко си е както в началото .
Лошото е ,че забелязвам проблема се проявява вече и на бензин !!! Дайте мнения какво да правя , за да не се разрасне проблема . Благодаря .
ПОЗДРАВИ !!!!


  • 0

#12 osmandjikov

osmandjikov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 03 април 2013 - 12:09

Провери си инсталацията при двигателния отсег тези модел страда от напукване на кабелите и в най лошия случай може да изгори комутатора затова прегледай как ти е инсталацията.Успех


  • 0

#13 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 03 април 2013 - 12:22

Погледна ли свещите?


  • 0

#14 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 април 2013 - 12:50

Аз бих действал по следния ред:

Свещи, лули, високоволтови кабели, бобини (чисто нови), захранващите кабели към бобините, инсталация.


  • 0

#15 Тони Александров

Тони Александров

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200kompresor-1996г
    С 180-1996г

Публикувано 03 април 2013 - 12:59

Провери си инсталацията при двигателния отсег тези модел страда от напукване на кабелите и в най лошия случай може да изгори комутатора затова прегледай как ти е инсталацията.Успех

Колега кабелите който влизат в бубините са оголени и пластмасовите щипки на места са спукани , а на други места направо липсва пластмасата . НО дали е възможно проблема да идва от там :?:?:?


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни