Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Губи Мощност При Високи Обороти !!!


  • Please log in to reply
48 мнения по тази тема

#46 Тони Александров

Тони Александров

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200kompresor-1996г
    С 180-1996г

Публикувано 23 април 2013 - 12:54

Здравейте. Колата е като нова благодарение на Бай Васил . :allhail 
Проблема не беше в дебитомера , имаше малко недоразумение на едната бубина , няколко грешки и свещи в много лошо състояние ( който бях споменал ,че са на ред , а всъщност съм грешил ) . 

Прикачени файлове


  • 3

#47 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 23 април 2013 - 13:59

Ех, тоя бай Васил бе.... :)

Радвам се за успешното решение!


  • 1

#48 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 април 2013 - 17:34

Бай Васо е ВЕЛИК, дано успея да поспестя малко пари тази седмица и да е свободен да го навестя и аз :)


  • 1
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#49 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 07 септември 2013 - 00:12

Здравейте, имам подобен проблем като на колегата Тони и затова пиша в неговата тема, за да не отварям нова, та проблема при мене е следния:

 

Колата си върви супер когато си я карам нормално няма проблеми с вдигане на високи скорости, но когато я изцедя стабилно при изключен ASR, примерно 1-ва, 2-ра само въртене на гуми (калпави и калпав асвалт) включвам трета и колата в един момент продължава да наема, но много бавно и като върна газта и подам пак газ колата реагира чак след 2,3 секунди и е като спъната, спирам и намясто пак пробвам да я изфорсирам и пак реагира супер бавно и се изфорсира до нормални обороти, но доста по-бавно. Понякога забива по този начин дори само когато съм я изпънал здраво на първа по-продължително (примерно на някой обратен завой :) ) и си вкарвам 2-ра и без да и давам газ и като подам газ да кажем след 5 секунди и колата вече е мудна ( най-вероятно в авариен режим ). Този проблем го прави често когато я форсирам така, но не винаги и се оправя само с гасене и запалване на двигателя, колата няма газово и никога не е имала и дебитомера е чист, свещите са нови по спецификация. Та след целия ферман на въпроса, дали проблема може да е в горивен филтър, който не е сменян от както я имам ( 3 години ) пък може и много преди това и да няма достатъчно дебит на гориво при продължително форсиране или може да е от нещо друго ?

 

П.п двигателят ми е М111.944 ( новия 192 к.с. )


Този пост е редактиран от Lubo88: 07 септември 2013 - 00:13

  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни