Проблем появяващ се при не малка част от двигателите на мерцедес.
Started by stonozhka, 25 Apr 2012 - 23:50:06
89 replies to this topic
#16
Posted 03 May 2012 - 20:57
Дам, квото и да си говорим теорията и практиката са си различни неща
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#17
Posted 03 May 2012 - 21:00
Много готино сайтче Честито.
М/у другото, ако тези дни станат едни работи, ще търсим някой безсмъртен Daikin 2ра ръка... Искам да работи безпроблемно поне до 2086г.
М/у другото, ако тези дни станат едни работи, ще търсим някой безсмъртен Daikin 2ра ръка... Искам да работи безпроблемно поне до 2086г.
#18
Posted 03 May 2012 - 22:04
Толкова безсмъртен не знам къде ще го намерите Ако имаш нужда от съвет в избора ти звънкай
П.П. Сайтът си го направих лично сам след 2 седмици четене на един учебник по уеб дизайн
П.П. Сайтът си го направих лично сам след 2 седмици четене на един учебник по уеб дизайн
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#20
Posted 03 May 2012 - 22:57
Чува се звук, характерен за нагнетателя на въздух
виуууууууу
виуууууууу
#22
Posted 31 May 2012 - 21:41
Смених въпросният ванос(плюс още няколко неща) в Балкан Стар, като се възползвах от отстъпката която получих от профилактичният преглед. Та цените са:
електромагнит(ванос) - 85.78 с 10% отстъпка - 77.20 лв.
тапа - 5.82 с 10% отстъпка - 5.24 лв.
електропроводник ( който ако се появи проблема отново няма да позволи да тръгне масло по кабелите) - 50.88 с 10% отстъпка - 45.79 лв.
Подмяна - 66 с 30% отстъпка - 46.20 лв.
Всичко общо: 174,43 лв без ДДС.
Излезе малко скъпичко но не съжелявам. Идеята ми беше да не слагам елетропроводника, защото предполагам ваноса няма да издъхне скоро ама не ми се разправяше. Като цяло можеше да се спести някои друг лев за подмяната която е 50 лева с ДДС, и разбирасе да не се слага електропроводника, но пък в крайна сметка като ще се върши нещо да се върши както трябва
електромагнит(ванос) - 85.78 с 10% отстъпка - 77.20 лв.
тапа - 5.82 с 10% отстъпка - 5.24 лв.
електропроводник ( който ако се появи проблема отново няма да позволи да тръгне масло по кабелите) - 50.88 с 10% отстъпка - 45.79 лв.
Подмяна - 66 с 30% отстъпка - 46.20 лв.
Всичко общо: 174,43 лв без ДДС.
Излезе малко скъпичко но не съжелявам. Идеята ми беше да не слагам елетропроводника, защото предполагам ваноса няма да издъхне скоро ама не ми се разправяше. Като цяло можеше да се спести някои друг лев за подмяната която е 50 лева с ДДС, и разбирасе да не се слага електропроводника, но пък в крайна сметка като ще се върши нещо да се върши както трябва
#23
Posted 02 June 2012 - 20:37
Да попитам на моя М119 дали е същия ваноса. Защото е омаслил.
Edited by staniola, 02 June 2012 - 21:47 .
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#24
Posted 02 June 2012 - 21:49
Mдаа...
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#25
Posted 02 June 2012 - 22:18
Добре а за да спра омасляването какво трябва да се смени ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#26
Posted 02 June 2012 - 22:21
Гарнитурката и да се залепи за да не пуска през клемата.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#27
Posted 02 June 2012 - 23:23
Бай Васил винаги е човека Wiki : )))
И аз предположих че има гарнитура, но гледам колгите из темата не са писали за такава. За това реших да питам : )
Някой дали има номер на тая гарнитура или да е на ясно колко струва ?
И как да я залепя за да не изпуска през клемата ?
п.п. случайно видях и тромбите къде при цялото разглобяване днеска.
Като ги намериш свирни да мога да си свиркам
И аз предположих че има гарнитура, но гледам колгите из темата не са писали за такава. За това реших да питам : )
Някой дали има номер на тая гарнитура или да е на ясно колко струва ?
И как да я залепя за да не изпуска през клемата ?
п.п. случайно видях и тромбите къде при цялото разглобяване днеска.
Като ги намериш свирни да мога да си свиркам
Edited by staniola, 02 June 2012 - 23:35 .
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#28
Posted 03 June 2012 - 08:48
Станиолче, сваля се и се лепи като му се прави заливка от вътрешната страна с качествено лепило........гарнитурките са О пръстени.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#29
Posted 03 June 2012 - 18:11
Тоест така трябва да го намажа:
http://i234.photobuc...epair/Cam13.jpg
Предполагам с тоя силикона който е за високи температури.
http://i234.photobuc...epair/Cam13.jpg
Предполагам с тоя силикона който е за високи температури.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#30
Posted 03 June 2012 - 18:57
Отдека измъкна тфа кадро ве мой?
Види ми се че е силикон, става, ама аз не бих ползвал силикон. Страх ме е че може да се разкашка и да направи беля! Ако е тънко да, ама тънко няма да държи......а когато е дебело е потдатлив на разпад. Ако че е масло устойчив, та дори и на топ марка да е. Дебело ли е, аз му нямам вяра!
Може би трябва да отвориш някой сайт и да прочетеш кой ще е подходящият цимент - лепило.......
Види ми се че е силикон, става, ама аз не бих ползвал силикон. Страх ме е че може да се разкашка и да направи беля! Ако е тънко да, ама тънко няма да държи......а когато е дебело е потдатлив на разпад. Ако че е масло устойчив, та дори и на топ марка да е. Дебело ли е, аз му нямам вяра!
Може би трябва да отвориш някой сайт и да прочетеш кой ще е подходящият цимент - лепило.......
Edited by бай Васил, 03 June 2012 - 18:59 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users