Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

За ауспусите и гърнетата


  • Please log in to reply
81 мнения по тази тема

#46 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 май 2012 - 09:40

Циганийка ще се получи и после много ще страдаш да намериш такива гърнета. Да не си докоснал задните.

Бате, ти си много лесен с тая генерация.
Свали средното гърне и го закарай на баджанака.
Да ти го направят възможно най-проходно, колкото да не са прави тръби, да не изгориш задните гърнета.
И ще си имаш директен реплейсмънт. На болтове. Кеф ти шумна, кеф ти тиха. Смяната да е един час.
А и те мисля си знаят как да я направят шумничка :)

Прикачени файлове


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#47 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 12 май 2012 - 22:27

Да, както каза Коцето, сложи двойка малки резонатори на мястото на средното гърне, или направо прави тръби, но с фланци.

За да може - хем така, хем така :)
  • 0

#48 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 12 май 2012 - 22:34

Циганийка ще се получи и после много ще страдаш да намериш такива гърнета. Да не си докоснал задните.

Бате, ти си много лесен с тая генерация.
Свали средното гърне и го закарай на баджанака.
Да ти го направят възможно най-проходно, колкото да не са прави тръби, да не изгориш задните гърнета.
И ще си имаш директен реплейсмънт. На болтове. Кеф ти шумна, кеф ти тиха. Смяната да е един час.
А и те мисля си знаят как да я направят шумничка :)


15 минути най-много, или докато мацката се облече - за справка, Remus :)

http://www.youtube.com/watch?v=YnBYuGHESMc
  • 2

#49 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 май 2012 - 00:09

Аз да ти кажа... повече гледах мацката :)
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#50 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 13 май 2012 - 11:27

Колега , "Subsonic" - пак става въпрос за Ц280-то ето каква ми е генерацията , та какъв ти е съвета . Моята идея е да върна катализатора и да махна средното гърне , като оставя крайното . Ето и снимки в момента как е - http://sers.snimka.b...676278.27183067
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#51 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 май 2012 - 21:45

Пробвай както си решил, но не знам дали Ремус-а не е проходен.
  • 0

#52 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 13 май 2012 - 22:16

Затова те питам , как ще е по добре ремуса е ПРОХОДЕН 100% .
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#53 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 14 май 2012 - 12:22

Обикновено катализатора затихва шума от двигателя с 3-10дБ, като е по-ефективен заглушител във високите обороти.

Струва ми се че ако махнеш средното гърне, ще стане по-шумна въпреки катализатора.

Кое е по-добре е трудно да се каже :). На двигателя му е най-добре генерацията да свършва до малко след Y-връзката на двуцевката, без разни катализатори и гърнета, но дали ти и околните ще издържите на шума е друг въпрос. :)
  • 0

#54 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 14 май 2012 - 17:20

Преминах и през този момент , без средно и задно звука е силен и най ужасното в един диапазон от обороти е "режещ" звук , все едно че някой те боде в корема това на какво се дължи.
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#55 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 май 2012 - 18:35

Да вляза и аз в темата.Става въпрос за катализатор обаче.Някои са на мнение,че не е добре да се махат катализаторите,а други обратното,че е по-добре за колата да се махнат.Въпроса ми е кога точно се разбира дали е заминал катализатора и е за смяна?Някои казват колата спира да върви.Добре,ама колко спира да върви,малко по малко ли го прави или от веднъж и можели един път да ти се струва че не върви,а друг път все едно всичко е О.К.и колата си лети?Моля ако има запознат да сподели по-обширно.
  • 0

#56 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 май 2012 - 19:39

Kaто усетиш една адска миризма на сяра/развалени яйца всеки път в колата, дошло им е времето.
И не веднъж само да усетиш, ами редовно. Щото бях спрял до един супермаркет един път и ми се изправи косата, че пак трябва да махам катализатори със старата. А то се оказа наистина развалени храни, ама миризмата идваше от кофите.
До тогава не пипаш!
Няма да тръгне да върви кой знае колко повече без тях. В зависимост от модела, може и по-малко да тръгне да върви ;)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#57 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 май 2012 - 21:41

По принцип отзад даже мирише на нещо като ароматизирано,парфюмирано...В гараж държа колата и за това като запаля се усеща миризмата осезателно.Имам чувството от известно време,че някой път става по-тромава,друг път се оправя и си върви нормално и за това питам.А и като ходя по майстори все се очудват,че още съм с катализатор и слушам всякакви сентенции!Дали може с някаква диагностика да се определи на 100% задръстен ли е или не?
  • 0

#58 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 май 2012 - 23:57

Щом не мирише, не е задръстен, не пипай. Диагностиката не определя нищо.
... решението си е твое.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#59 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 май 2012 - 07:03

Разбрах.Сетих се и още нещо,от горната снадка на катализатора,близо до турбото,леко пропуска дим при подаване на газ.Явно конус уплътнителя е за смяна,Може ли от там да ми прави някакви мизерии или само ще си пропушва?
  • 0

#60 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2012 - 10:10

За нафтова кола ли ставаше въпрос до сега?
Ако да, то мисля са им метални катализаторите и написаното по-горе не важи за тях :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни