За ауспусите и гърнетата
Започната от Subsonic, 12 апр 2012 - 11:03:41
81 мнения по тази тема
#16
Публикувано 13 април 2012 - 21:27
Ето това е дно филмче заснето със и без Х-пайп.
Колата е някакъв Мустанг.
На първия старт е без Х-пайп и за моя вкус е доста напрягащ звука.
Вторти старт е с Х-пайп и е по-примлив саунда.
http://www.youtube.c...d&v=3MZhDW14sqw
Колата е някакъв Мустанг.
На първия старт е без Х-пайп и за моя вкус е доста напрягащ звука.
Вторти старт е с Х-пайп и е по-примлив саунда.
http://www.youtube.c...d&v=3MZhDW14sqw
#17
Публикувано 14 април 2012 - 01:33
Стънчо, да стигнем до същината.... поне за мен де...
КАК да махна ужасното тътеново боботене, което ти взривява главата след 10минутно каране?
И да останат само звънките високи честоти, без дразнещо грачене и хъркане на ламарина, демек да стане точно като при ЗИЛ-а ??
доколкото разбрах, ми трябва само проходно дъъълго гърне, тънко. И като се замисля на ЗИЛ-а е точно такова.
Е да ама на зила е мнго дълго и не се събира отзаде на 124ката. дай съвет. че дойде време да го подкарвам купето а ме дразни та немога да го гледам.
Купил съм си едно оригинално крайно гърне от 124- 320Е, което е камерно. дали ще стане нещо с него??
КАК да махна ужасното тътеново боботене, което ти взривява главата след 10минутно каране?
И да останат само звънките високи честоти, без дразнещо грачене и хъркане на ламарина, демек да стане точно като при ЗИЛ-а ??
доколкото разбрах, ми трябва само проходно дъъълго гърне, тънко. И като се замисля на ЗИЛ-а е точно такова.
Е да ама на зила е мнго дълго и не се събира отзаде на 124ката. дай съвет. че дойде време да го подкарвам купето а ме дразни та немога да го гледам.
Купил съм си едно оригинално крайно гърне от 124- 320Е, което е камерно. дали ще стане нещо с него??
#18
Публикувано 14 април 2012 - 10:48
За премахване на ниските честоти е необходимо камерно гърне. Само с проходно не става, а според мен твоето в момента е точно такова.
Мисля че с камерното гърне от 320Е ще успееш да постигнеш желаното заихване на ниските и неприятното бучене.
И ако искаш допълнително затихване - двоен резонатор на средата, или H-пайп.
Мисля че с камерното гърне от 320Е ще успееш да постигнеш желаното заихване на ниските и неприятното бучене.
И ако искаш допълнително затихване - двоен резонатор на средата, или H-пайп.
#19
Публикувано 15 април 2012 - 01:24
за Х-пайпа е ясно че ще го направя.
Дано да стане с камерното гърне. Само че имам опасения, че с ниските ще затихнат и високите честоти..
Дано да стане с камерното гърне. Само че имам опасения, че с ниските ще затихнат и високите честоти..
#20
Публикувано 15 април 2012 - 12:47
в краен случай винаги можем да направим бартер за моето м111 със все карантията назад генерацията му е стоковата и не се чува как работи - решавам ти проблема и ти спестявам и разходи за задни гуми )))
#21
Публикувано 15 април 2012 - 20:50
за Х-пайпа е ясно че ще го направя.
Дано да стане с камерното гърне. Само че имам опасения, че с ниските ще затихнат и високите честоти..
Аз бих работил в следната последователност -
1. H-пайп (предимството на Х-пайпа пред Н-пайпа е минимално, но е по-труден за изпълнение)
2. Камерно гърне
Ако постигнеш жалания резултат още на стъпка 1, още по-добре.
#22
Публикувано 20 април 2012 - 00:25
ще пробвам както казваш..
тоест първо само с H пайп, без гърнета?
чуй това.
боксер 6 цилиндъра. върховен звук. А от никаква кубатура.. аз имам 8 и 5000сс...
тоест първо само с H пайп, без гърнета?
чуй това.
боксер 6 цилиндъра. върховен звук. А от никаква кубатура.. аз имам 8 и 5000сс...
#23
Публикувано 20 април 2012 - 10:23
като сте отворили тази тема - да чуя мнението на специалистите
имам 560 СЕК 1988, засега със стокова генерация - V8 се чува както трябва само на кикдаун, а аз не съм от тези дето държат всичко по такава кола да е АВТЕНТИЧНО
отдавна го мисля но времето ми е адски малко, така че искам да събера повече мнения от ентусиасти като вас
на един клип качен от БОЯН , W126- 500 вади глас от следната генерация - махнат катализатор и заменен с ЕДНА тръба 3 инча- 76 мм и дълга 3 фута - 90 см +- , ( според собственика - разтеглен Х пайп) - и директно в крайно гърне с един 3 инча вход и два изхода по 3,5 инча (точно по средата на бронята )
оригинално 560 SEC AMG е само с крайно гърне REMUS и НИЩО ДРУГО, нещо като това
http://www.benzworld...ew-headers.html
също имам като вариант и това
въпроса ми към вас е - дали да ползвам тази 3 инчова тръба с която са заместили катализатора или не , и каква е разликата СЪС И БЕЗ НЕЯ?
имам 560 СЕК 1988, засега със стокова генерация - V8 се чува както трябва само на кикдаун, а аз не съм от тези дето държат всичко по такава кола да е АВТЕНТИЧНО
отдавна го мисля но времето ми е адски малко, така че искам да събера повече мнения от ентусиасти като вас
на един клип качен от БОЯН , W126- 500 вади глас от следната генерация - махнат катализатор и заменен с ЕДНА тръба 3 инча- 76 мм и дълга 3 фута - 90 см +- , ( според собственика - разтеглен Х пайп) - и директно в крайно гърне с един 3 инча вход и два изхода по 3,5 инча (точно по средата на бронята )
оригинално 560 SEC AMG е само с крайно гърне REMUS и НИЩО ДРУГО, нещо като това
http://www.benzworld...ew-headers.html
също имам като вариант и това
въпроса ми към вас е - дали да ползвам тази 3 инчова тръба с която са заместили катализатора или не , и каква е разликата СЪС И БЕЗ НЕЯ?
#24
Публикувано 21 април 2012 - 11:04
АМГ гърнето е доста голямо и не е проходно, а е камерно. Има доста голям инкремент на затихване и все пак мисля че моторът ще работи по-ефективно ако има Х-пайп или Н-пайп.
Просто има едно особеност на двойната генерация която налага някъде по средата на дължината на тръбите да има байпас, за да работи мотора ефективно в целия диапазон.
Просто има едно особеност на двойната генерация която налага някъде по средата на дължината на тръбите да има байпас, за да работи мотора ефективно в целия диапазон.
#25
Публикувано 21 април 2012 - 21:32
сега има Н-пайп,на средните гърнета,както и катализатора е един, с два входа и два изхода
auspuff 006.jpg 148,81K
72 Брой сваляния
auspuff 008.jpg 63,1K
103 Брой сваляния
намерих и снимка на AMG за модела,отпреди 20 години, с нещо приличащо на катализатор,но не съм съвсем сигурен какво е AMG%20exhaustcatalog.jpg 52,83K 87 Брой сваляния, и е на мястото на средните гърнета
тази схема ли да да следвам или щатските , с една голяма и дълга тръба?
намерих и снимка на AMG за модела,отпреди 20 години, с нещо приличащо на катализатор,но не съм съвсем сигурен какво е AMG%20exhaustcatalog.jpg 52,83K 87 Брой сваляния, и е на мястото на средните гърнета
тази схема ли да да следвам или щатските , с една голяма и дълга тръба?
#26
Публикувано 23 април 2012 - 13:00
Относно АМГ гърнетата: средното гърне е двойно - не е крос-пайп, но пак позволява да се изравни част от разликата в наляганията на двете тръби.
Пробвай следното - без да махаш катализатора, пусни само две тръби назад към крайното гърне, т.е. елиминирай сегашните средни гърнета, но елегантно за да можеш да си ги ползваш пак ако решиш/. Най-добре да ти направят две тръби с фланци и да може направо да се слагат и свалят с ключ, а не с рязане и заваряване, както обичат да правят в БГ. Тръбата е евтина - трябва само да се огъне в подходяща форма, да сложат фланци и т.н.
Пробвай следното - без да махаш катализатора, пусни само две тръби назад към крайното гърне, т.е. елиминирай сегашните средни гърнета, но елегантно за да можеш да си ги ползваш пак ако решиш/. Най-добре да ти направят две тръби с фланци и да може направо да се слагат и свалят с ключ, а не с рязане и заваряване, както обичат да правят в БГ. Тръбата е евтина - трябва само да се огъне в подходяща форма, да сложат фланци и т.н.
#27
Публикувано 23 април 2012 - 21:15
това ми го каза и БОЯН, и само се чудя защо не се е изказал по въпроса,че и той е със същия мотор(почти)
мислех да разкарам и катализатора, да се получи като AMG схемата, като там май виждам точно Н-пайп на мястото на катализатора( по начина по който ми каза в предния пост - оставам без Н-пайп,щото ще замине със средните гърнета)
мислех да разкарам и катализатора, да се получи като AMG схемата, като там май виждам точно Н-пайп на мястото на катализатора( по начина по който ми каза в предния пост - оставам без Н-пайп,щото ще замине със средните гърнета)
#28
Публикувано 23 април 2012 - 21:22
От снимката на АМГ генерацията не се вижда дали е Н-пайп или е просто планка за структурно усилване.
Доколкото разбрах - искаш да се чува повече от характера на осмака - затова тепосъветвах да си махнеш средните гърнета.
Но катализатора не го пипай - първо защото е хубаво колата да си е с катализатор, и второ защото там се събират двете тръби от двете половини на мотора.
Ще потърся повече инфо за АМГ версията на генерацията.
Доколкото разбрах - искаш да се чува повече от характера на осмака - затова тепосъветвах да си махнеш средните гърнета.
Но катализатора не го пипай - първо защото е хубаво колата да си е с катализатор, и второ защото там се събират двете тръби от двете половини на мотора.
Ще потърся повече инфо за АМГ версията на генерацията.
#29
Публикувано 23 април 2012 - 21:26
за отделеното време и внимание- получаваш подарък- клубна тениска
ще ти пиша на ЛС
ще ти пиша на ЛС
#30
Публикувано 24 април 2012 - 01:19
е росе, какво да се изказвам нали веднъж съм го казвал. Махнеш ли само задното, получаваш само Боботене. махни средните и би трябвало да излязат средните и високите честоти.
Скоро започвам пак преработки, ще има клипчета
Скоро започвам пак преработки, ще има клипчета
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни