За ауспусите и гърнетата
Започната от Subsonic, 12 апр 2012 - 11:03:41
81 мнения по тази тема
#61
Публикувано 16 май 2012 - 12:48
Да за дизелова кола става на въпрос.Кое по-точно не важи?За миризмата на развалени яйца ли?
#62
Публикувано 16 май 2012 - 12:49
Е220цдиДа за дизелова кола става на въпрос.Кое по-точно не важи?За миризмата на развалени яйца ли?
#63
Публикувано 16 май 2012 - 13:48
Да, те са с метални катализатори доколкото ми е известно. При тях не знам дали почва да мирише на сяра.
Колегите с дизелите да казват, че тея мотори са ми много чужди
Колегите с дизелите да казват, че тея мотори са ми много чужди
#64
Публикувано 16 май 2012 - 16:13
Ще чакам...
#65
Публикувано 23 май 2012 - 23:08
За този тип гърнета бях питал по-рано. Уникален звук вади мисля че точно този нисан имаше клипче някъде из нета, ако го намеря ще го пусна
Follow your own star...
#66
Публикувано 25 май 2012 - 00:17
За този тип гърнета бях питал по-рано. Уникален звук вади мисля че точно този нисан имаше клипче някъде из нета, ако го намеря ще го пусна
Колега може би имаш предивид някое от тия 2-те клипчета:
C200 KOMPRESSOR
#67
Публикувано 16 декември 2012 - 22:01
здравейте колеги несъм много запознат но искам да попитамжно мога ли да сменя звука на моя мергел той е дизел дали е възмо
#68
Публикувано 17 декември 2012 - 00:24
здравейте колеги несъм много запознат но искам да попитамжно мога ли да сменя звука на моя мергел той е дизел дали е възмо
Ако става въпрос за колата от подписа ти - 220 ЦДИ-тата са с къс 4-1 колектор заради турбината, катализатори и крайно гърне. За да промениш звука, единственият вариант е друго крайно гърне.
http://www.catalogue...BB/05298109.gif
#69
Публикувано 10 юли 2013 - 12:33
И аз да се включа в хубавата тема - до 1 седмица почвам проекта си 3.0 м103 в 190-ка и съм решил, че искам цялостно да сменя генерацията, че на моя 2.6 е голям франкенщайн там - прави(по-скоро криви) тръби до средното гърне, средно гърне оригинално в неизвестно състояние и крайно оригинално, избочено и вече ръждясало и надупчено като швейцарско сирене... Та идеята ми е каква би била добра конфигурация за случея - 3,2 и почти веднага в една голяма дебела тръба с един резонатор, или 2-те тръби да продължат до средното гърне и да са с по един по-малък резонатор, за крайно гърне имам оригинално от 190Е 2.6 в добро състояние, само седи и чака да бъде сложено, но ще бъде ли достатъчно или ще го спъва?
Този пост е редактиран от IvoR1: 10 юли 2013 - 12:37
M112.940 inside
#70
Публикувано 10 юли 2013 - 20:29
Аз колега в момента имам свалена много добре звучаща горе-доло проходна генерация за атмосферен м103. Става въпрос за 2х50мм през цялото време като по пътя на тръбите има по 1 резонаторно гърне тип "пура" (проходни-вужда се през тях), и накрая като крайно гърне има едно голямо с 2 входа и 2 изхода пак проходно и звукът е много басов особенно при ниски и средни обороти, и бих казал е оптимална за мощност за м103 3000 кубика, все пак ще ти кажа че не е комфортна за дълъг път т.к. си е шумничка Ако те интересува пиши на ЛС (генерацията е на 6 месеца и е правена с алуминизирани тръби - дават им гаранция против ръждясване 10 години, за сравнение на неръждавейката е 25 години )
Този пост е редактиран от siriospepi: 10 юли 2013 - 20:30
#71
Публикувано 10 юли 2013 - 20:34
На Пепи колата найстина звучеше убиствено яко. Чуваше се много плътно и просто като си караш нормално беше шумна, но приятно шумна
#72
Публикувано 10 юли 2013 - 21:03
И аз да се включа в хубавата тема - до 1 седмица почвам проекта си 3.0 м103 в 190-ка и съм решил, че искам цялостно да сменя генерацията, че на моя 2.6 е голям франкенщайн там - прави(по-скоро криви) тръби до средното гърне, средно гърне оригинално в неизвестно състояние и крайно оригинално, избочено и вече ръждясало и надупчено като швейцарско сирене... Та идеята ми е каква би била добра конфигурация за случея - 3,2 и почти веднага в една голяма дебела тръба с един резонатор, или 2-те тръби да продължат до средното гърне и да са с по един по-малък резонатор, за крайно гърне имам оригинално от 190Е 2.6 в добро състояние, само седи и чака да бъде сложено, но ще бъде ли достатъчно или ще го спъва?
Ще го мурбинираш ли ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#73
Публикувано 11 юли 2013 - 08:37
Хехехе поне на този момент не, колегата siriospepi имаш ЛС
M112.940 inside
#74
Публикувано 12 юли 2013 - 12:21
аз съм решил друго за моето 124 купе - понеже имам два двойни накрайника, но отдясно няма място за гърне както вляво, мисля след средното да направим Y-образно разклонение и да пуснем по една еднакво дълга тръба до двата накрайника.... дали ще стане твърде шумно? (освен оригиналното средно имам и друго гърне по-напред, резонаторно)
#75
Публикувано 12 юли 2013 - 23:42
Да, ще стане прекалено шумно Каквото и да говорите аз тази вечер се убедих за пореден път в това което винаги съм казвал - крайното гърне прави цялото затихване, предните и средните просто изчистват, но не затихват грам..
..btw, eдно осмаче тъкмо ми ги подшушна тия неща..
Follow your own star...
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни