Този пост е редактиран от sers: 24 април 2012 - 18:19
За ауспусите и гърнетата
Започната от Subsonic, 12 апр 2012 - 11:03:41
81 мнения по тази тема
#31
Публикувано 24 април 2012 - 18:17
Koлега в момента съм без катализатори (прави тръби на тяхно място) със средно гърне и крайно ремус . Звука е дрезгав във високите обороти , но търся оптимално издишане без звънливи звукове и резонанси . По добре ли ще е ако си върна катализаторите , без Средно гърне . А задно си е оригинален REMUS . 6-цилиндъра е мотора
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#32
Публикувано 25 април 2012 - 10:15
Средните гърнета оригиналните ли са или са сменени с БГ?
Ремус е марка, не вид гърне , може да бъде проходно или камерно, трудно ми е да кажа така.
Можеш ли да пратиш снимки на генерацията?
А относно махането на катализатора - то е оправдано за мен само ако е повреден/запушен. Ако все още ти е наличен и работещ, можеш да си го върнеш - хем ще е по-тиха колата, хем по-екологична .
Ремус е марка, не вид гърне , може да бъде проходно или камерно, трудно ми е да кажа така.
Можеш ли да пратиш снимки на генерацията?
А относно махането на катализатора - то е оправдано за мен само ако е повреден/запушен. Ако все още ти е наличен и работещ, можеш да си го върнеш - хем ще е по-тиха колата, хем по-екологична .
#33
Публикувано 25 април 2012 - 15:04
Аз като махам катализатор на негово място задължително слагам резонаторно гърне а не права тръба, по този начин почти няма разлика в шума .
Този пост е редактиран от joreto: 25 април 2012 - 15:05
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#34
Публикувано 25 април 2012 - 18:27
Да генерацията е оригинална с оригиналното средно гърне . REMUSA- e поставен в германия проходен е ,не камерен с 1 вход и 2 изхода . Катализаторите ги продадох , но мога да купя от катастрофирала и пак да си го монтирам . До колкото видях през тръбата средното гърне е камерно не проходно и ми се струва че удушава мотора с делда е тих .
Този пост е редактиран от sers: 25 април 2012 - 18:30
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#35
Публикувано 25 април 2012 - 18:55
Ако задното ти е проходно не си махай средното защото няма да се живее в колата..
Follow your own star...
#36
Публикувано 25 април 2012 - 22:06
Само да попитам - Remus-a така ли изглежда?
http://www.remus.eu/...s-92x78-mm.html
В сайта на Walker има онлайн каталог и там дават средното гърне като резонатор.
Не се вижда през тръбата защото влиза странично и излиза централно и е по-скоро като разширителна камера, но не е камерно.
http://www.remus.eu/...s-92x78-mm.html
В сайта на Walker има онлайн каталог и там дават средното гърне като резонатор.
Не се вижда през тръбата защото влиза странично и излиза централно и е по-скоро като разширителна камера, но не е камерно.
#37
Публикувано 26 април 2012 - 18:32
Не извинявам се . Колата е Ц280 96. година . От начало колекторите са ми 3-2-1 , като е с 2 катализатора 1-за 3 цилиндъра и още 1 за др 3цил. След което се обединява в една тръба следва средно гърне (мерцедесовото) и накрая е поставен проходен remus . В момента няма катализатори а прави тръби . Какъв е твоят съвет благодаря.
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#38
Публикувано 26 април 2012 - 23:18
Значи тогава е по тази схема, 6-2-1, после катализатор, резонатор и крайно гърне:
Крайното гърне винаги е камерно, само с проходни е по-шумна колата. Ето така изглежда 54098.
Крайното гърне винаги е камерно, само с проходни е по-шумна колата. Ето така изглежда 54098.
#39
Публикувано 01 май 2012 - 07:55
Стани можеш ли да ми дадеш жокерче от къде да пипна така лекинко, за да постигна те тоя звук
By Batev
#40
Публикувано 04 май 2012 - 13:54
Цилиндрите трябва да са повечко на брой .
По възможност, бройката да е четно число, най-добре във V-образна конфигурация.
Основното е това - редът на палене и изпускане в тръбите на герацията. Гърнетата до-оформят крайния резултат, но без основата, само с едни гърнета - не става.
А сега сериозно - при теб има 5 цилиндъра и овърлапа между тактовете издухване е по-голям от на редови 4 цилиндров, но по-малко от на 6 цилиндров. Положението ти не е така мрачно колкото на тези от нас с 4-цилиндрови мотори, но не е и толква розово колкото шестаците.
Това БМВ от клипчето е 12-ка, все едно два шестака във ве-образна конфигурация. Доколкото познавам БМВ сигурно вървят в 3-1 от всяка тройка цилиндри, после 2-1 във всяка шестица. После всяка половинка на мотора си има отделна тръба, може би с общ резонатор, и крайно гърне.
При теб, заради турбото, всичко се събира в едно още на колектора, след това имаш направо крайно гърне. Единственото което можеш да направиш е да смениш крайното гърне от камерно на проходно, но не знам дали няма да стане твърде шумна колата. Все пак турбото и катализатора омекотяват доста звука, затова и фабрично нямаш средно гърне.
http://www.auto-part...ee1d4cbc9b2c7f9
По възможност, бройката да е четно число, най-добре във V-образна конфигурация.
Основното е това - редът на палене и изпускане в тръбите на герацията. Гърнетата до-оформят крайния резултат, но без основата, само с едни гърнета - не става.
А сега сериозно - при теб има 5 цилиндъра и овърлапа между тактовете издухване е по-голям от на редови 4 цилиндров, но по-малко от на 6 цилиндров. Положението ти не е така мрачно колкото на тези от нас с 4-цилиндрови мотори, но не е и толква розово колкото шестаците.
Това БМВ от клипчето е 12-ка, все едно два шестака във ве-образна конфигурация. Доколкото познавам БМВ сигурно вървят в 3-1 от всяка тройка цилиндри, после 2-1 във всяка шестица. После всяка половинка на мотора си има отделна тръба, може би с общ резонатор, и крайно гърне.
При теб, заради турбото, всичко се събира в едно още на колектора, след това имаш направо крайно гърне. Единственото което можеш да направиш е да смениш крайното гърне от камерно на проходно, но не знам дали няма да стане твърде шумна колата. Все пак турбото и катализатора омекотяват доста звука, затова и фабрично нямаш средно гърне.
http://www.auto-part...ee1d4cbc9b2c7f9
#41
Публикувано 04 май 2012 - 14:44
Автомобил:
Mercedes-Benz W 140 350TD
BMW E38 750 IL 5.4 V12
А 350SD-то си е шестак до колкото ми е известно
Mercedes-Benz W 140 350TD
BMW E38 750 IL 5.4 V12
А 350SD-то си е шестак до колкото ми е известно
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 04 май 2012 - 14:45
Follow your own star...
#42
Публикувано 04 май 2012 - 16:23
Опс, аз гледам за 210-ката дето вече я няма в подписа му .
Ама съм и аз разсеян.
Е те това е генерацията на 350 turbodiesel:
http://www.auto-part...394a9bea4a7daec
ТАм може да се пробва без средно гърне, или пък само със средно гърне .
Това в случай че пита за 140-ката. Но най-дробре да не се пипа, тя не е спортен седан.
Ама съм и аз разсеян.
Е те това е генерацията на 350 turbodiesel:
http://www.auto-part...394a9bea4a7daec
ТАм може да се пробва без средно гърне, или пък само със средно гърне .
Това в случай че пита за 140-ката. Но най-дробре да не се пипа, тя не е спортен седан.
#43
Публикувано 04 май 2012 - 16:40
А ето това е генерацията на БМВ-то:
Предна част - http://www.auto-part...ef1c4dbd9c2b789
Задна част - http://www.auto-part...215283f25265b6d
Предна част - http://www.auto-part...ef1c4dbd9c2b789
Задна част - http://www.auto-part...215283f25265b6d
#44
Публикувано 11 май 2012 - 19:55
Колега пак става въпрос за Ц280-то ето каква ми е генерацията , та какъв ти е съвета . Моята идея е да върна катализатора и да махна средното гърне , като оставя крайното . Ето и снимки в момента как е - http://sers.snimka.b...676278.27183067
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#45
Публикувано 12 май 2012 - 07:36
А ето това е генерацията на БМВ-то:
Предна част - http://www.auto-part...ef1c4dbd9c2b789
Задна част - http://www.auto-part...215283f25265b6d
Ееее най сетне уцелихме за коя кола стаа въпрос
Стани на бавареца, само ако изтърбуша задните гърнета какво ще се получи ?
By Batev
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни