

Публикувано 18 октомври 2011 - 13:58
Публикувано 18 октомври 2011 - 17:21
Рамбо, поздравления за начинанието. Нямаме търпение да видим как ще се развие това. Евала!
- на 1вата снимка, там където бай Васил ти дава мотора - има една туба? Предполагам, че М117 върви с туба ракия БОНУС
Публикувано 18 октомври 2011 - 19:54
Публикувано 18 октомври 2011 - 22:26
Публикувано 18 октомври 2011 - 22:33
Публикувано 19 октомври 2011 - 02:12
...
Публикувано 19 октомври 2011 - 09:38
Предполагам, че М117 върви с туба ракия БОНУС
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 19 октомври 2011 - 11:15
, дали кардана ще държи, дали дифа ще държи, дали полуоските ще държат, дали съединителя ще държи, всичко е въпрос на сметки, аз ще гледам най слабото звено от веригата двигател-съединител-скорости-кардан-диференциал-полуоски-гуми да са именно гумите, тоест да не товаря скоростите и съединителя със зверски валяци и тегло отзад...
Публикувано 19 октомври 2011 - 17:01
Публикувано 19 октомври 2011 - 17:13
ще издържат без ядове. И дифа и кардана и полуските, и каретата. Но съединителя от М102 ще приплъзва и ще пуши на 100%.
Обаче логиката за 15 и 18ски джанти не е пълна. дори и да сложиш 13ски, разлика в тръгването ще има--малките гуми лесно се палят и превъртат, НО когато си на скорост примерно 100км/ч и дадеш пълна газ, гумите няма да превъртят, и няма да има разлика дали си на 15ски или 18ски. Гумите ще трябва да си избутат теглото на 1,5т кола и съединителя ще изпита теглото и ускорението на 1,5т кола.
Ако ти е само за бърнаути и дрифтове-- съединителя ще държи горе долу.
По мои пручвания-- съединителя за 2,0 и 2,3 е различен. За 2,3 е с демпферен маховик, също и по-усилен от на 2,0.
За М103 и М104 също е по-усилен и демпферен маховик.
Публикувано 19 октомври 2011 - 18:42
Публикувано 19 октомври 2011 - 19:09
Значи, по спомен съединителя на м103 е 240мм а м102(без 16в) е 228мм, не съм 100% сигурен щото преди доста време мерих тези неща. Лично аз мисля, че стандартен м102 съединител няма да устиска грам... все пак нютоните са доста. Може да пробваш със стандартен но да му наковеш керамика, така би трябвало да държи доста повече. Аз в момента карам с двудисков и съм много доволен, държи яко а педала е като на стандартно МБ.
18-ки джанти с 295 гуми ще е тегава работа без преправяне, то 17-ките едвам се побират и даже по-едно време имах проблеми с триене при ускорение (бях с по-ниски пружини) .
Публикувано 19 октомври 2011 - 20:44
Публикувано 19 октомври 2011 - 21:13
За тропането - виж си тампоните на "магарето" на задния мост. И тампоните на дифа. И амортесьорите. Отделно имаш по 4 щанги освен носача - и там тампони. Най-често се прецакват външните на носача.
За недозавиването - от кастора е, не от камбера. . И колкото по-твърда я правиш и с по-малко боди рол, толкова повече ще недозавива. Имаш около 10 градуса кастор - пробвай с по-малко
Това за заварения диф, не е сериозно, нали
Toe in, front (º) 0º20' ± 10'
Camber, front (º) (- 10/1988): 0º00' +10'/-20'
(11/1988 -): 0º25' +10'/-20'
Castor, front (º) (- 10/1988): 10º10' ± 30'
(11/1988 -): 10º25' ± 30'
Toe in, rear (º) 0º25' +10'/-05'
Camber, rear (º) (- 09/1988):-0º42' ± 30'
self levelling: -0º55' ±30'
(10/1988 -):-1º00' ± 30'
self levelling: -1º15' ±30'
Сложи диф 3.07 или 3.27, щом колата е за дрифт. Няма да вдига 240, но ще дрифти яко. 2.65 е за висока скорост на магистралата. Тогава с по-късия диф, няма да имаш проблем с полуоски, диф, кардан и кутия. За съединителя не знам.
За диференциала съм сериозен, вече 2 години карам така и честно казано ми харесва доста повече от отворения диференциал, при който на мокро че и на сухо редовно въртеше само едната гума, а зимата на всяка пряспа се окопаваше.. А като го заварих просто така се случи че за около 1 месец счупих 3 диференциала, и накрая реших че просто няма да давам повече пари за диференциали и така.. Знам какво е мнението на доста хора за заварените диференциали, но за себе си бих казал че дори ми е по безопасния вариант това, с отворения на 2 пъти такива камшици ми е набивал поради внезапното зацепване на една от задните гуми, господ ме е пазил явно и за щастие не се блъснах, а си бяха доста инфарктни ситуациите.. От както съм със заварения диф го няма това, и извънградско карам никакви проблеми не съм имал, никога не ми е правил мизерии, знам че не е най добрия вариант но в момента съм така. За диференциала от S-класата искам да измисля нещо друго, имах идея за ръчна помпа на ASD-то, ама се оказа че дифа не е с ASD и сега пак не знам какво да правя..
Сегашния ми диференциал е 3.23, иначе кутията с обратните скорости е с къси предавки, бях смятал че с тоя диф 2.65 на 1ва ще вдига около 70, което според мен не е ненормално, доста от колите които съм карал си вдигат 50-60 на първа, според мен диференциала ще и дойде екстра на колата, хем и икономично ще може да се кара Eвентуално бих обмислил да сложа диф и дебелите полуоски от 190 2.6, който има и ASD и тъкмо ще си реша проблема, но не съм попадал на такъв..
Публикувано 19 октомври 2011 - 21:33
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни