Edited by Lambo_Rambo, 19 June 2012 - 20:53 .
Mercedes 190 с M119 V8 5.0
Started by Lambo_Rambo, 15 Oct 2011 - 22:38:00
619 replies to this topic
#121
Posted 19 June 2012 - 20:52
.
Follow your own star...
#122
Posted 19 June 2012 - 21:48
Не е чак толкова тегаво откъм спиране
Едни апаратчета с всеки дискове и накладки от 124ка 3.2 и ще заспи всичко от раз / същите се монтират и на Е500 /
Без нужда от правене на планки , рязаници и всякакви такива неща
Отзад може да се експериментира
Едни апаратчета с всеки дискове и накладки от 124ка 3.2 и ще заспи всичко от раз / същите се монтират и на Е500 /
Без нужда от правене на планки , рязаници и всякакви такива неща
Отзад може да се експериментира
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#123
Posted 19 June 2012 - 21:59
На Е500 са 326мм дисковете ,на 500Е са 320мм,пък на 320-ката дисковете нямат и 300мм.
#124
Posted 19 June 2012 - 22:17
Доколкото познавам Валката, той няма да се спре да сложи и спирачки и големи търкалета. Има как! Винаги има как!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#125
Posted 19 June 2012 - 23:10
Бай Васо остави, не знам защо изобщо пиша още в тоя форум..
Големите спирачки имат смисъл при по-големи гуми и по голямо тегло, (няма да се обяснявам, има общо със физиката, тегла, коефициенти на сцепление/триене, други такива скучни неща, по които всички тук съм сигурен че имате докторска степен).. За сега от двете единственото което имаме тук са догадките на няколко професора как ще имаме една невероятно тежка предница заради огромния алуминиев двигател, заменил не-толкова по-малкия дизелов чугун.. Както казах ще я видим накрая тая работа с килограмите..
Но ок, щом настоявате, от утре заебавам двигателя, ще действам малко със спирачките и гумите, така ще имам един наистина добре спиращ бездвигателен паметник в гаража, със хубави чисто нови гуми, които докато влязат в употреба ДОТ-а им ще е остарял с 2-3 години!... Следите ли ми малко мисълта?.. Поне на снимки (със затворен капак) ще имам една много сериозна бегачка с големи гуми и спирачки!
Докато цари това мислене в мерцедес средите, първите места в българските шампионати във всяка дисциплина ще продължават да бъдат окупирани от 20 годишни БМВ-та за по 2-3 бона със големи и не чак толкова големи двигатели и малки спирачки!... А божествените мерцедеси - великите проекти ще ръждясват по сервизи и гаражи, но няма страшно, за това пък ще спират добре!.. За това и ни имат за пенсионерска марка, и така и ще си остане..
Ако малко повече исках да ви затапя, щях да потърся една тема от тунинг форума, в която човек обясняваше как едно ауди S8 от старите, със налети баснословни 5 цифрени суми във 8 бутални брембота и други такива глезотийки по спирачната система спирало по-зле от стокова тойота рав4.. След последвалите главоблъсканици човека просто приел, че японските инженери си знаят работата.. Но пък и да я прочетете тая тема какво ли пък ще стане, вие тук ги знаете и разбирате тия неща..
Като му дойде времето, ще има и спирачки, и гуми, и така нататък! Едно нещо за да спира, първо трябва да е тръгнало, не мислите ли?.. Аз пък вместо да плямпам работи дето са ги чували и гоуфаджиите дето току-що са взели книжка, ще апелирам да си карате колите повече, да има повече присъствие на марката по писти, състезания, събори, или дори просто на улицата.. Защото пенсионерския имидж на тия коли няма да се смени със едни добре изглеждащи паметници по гаражите и сервизите.. И докато си държам все още нервите, ще приключа с писанията, надявам се да сме се изяснили..
Големите спирачки имат смисъл при по-големи гуми и по голямо тегло, (няма да се обяснявам, има общо със физиката, тегла, коефициенти на сцепление/триене, други такива скучни неща, по които всички тук съм сигурен че имате докторска степен).. За сега от двете единственото което имаме тук са догадките на няколко професора как ще имаме една невероятно тежка предница заради огромния алуминиев двигател, заменил не-толкова по-малкия дизелов чугун.. Както казах ще я видим накрая тая работа с килограмите..
Но ок, щом настоявате, от утре заебавам двигателя, ще действам малко със спирачките и гумите, така ще имам един наистина добре спиращ бездвигателен паметник в гаража, със хубави чисто нови гуми, които докато влязат в употреба ДОТ-а им ще е остарял с 2-3 години!... Следите ли ми малко мисълта?.. Поне на снимки (със затворен капак) ще имам една много сериозна бегачка с големи гуми и спирачки!
Докато цари това мислене в мерцедес средите, първите места в българските шампионати във всяка дисциплина ще продължават да бъдат окупирани от 20 годишни БМВ-та за по 2-3 бона със големи и не чак толкова големи двигатели и малки спирачки!... А божествените мерцедеси - великите проекти ще ръждясват по сервизи и гаражи, но няма страшно, за това пък ще спират добре!.. За това и ни имат за пенсионерска марка, и така и ще си остане..
Ако малко повече исках да ви затапя, щях да потърся една тема от тунинг форума, в която човек обясняваше как едно ауди S8 от старите, със налети баснословни 5 цифрени суми във 8 бутални брембота и други такива глезотийки по спирачната система спирало по-зле от стокова тойота рав4.. След последвалите главоблъсканици човека просто приел, че японските инженери си знаят работата.. Но пък и да я прочетете тая тема какво ли пък ще стане, вие тук ги знаете и разбирате тия неща..
Като му дойде времето, ще има и спирачки, и гуми, и така нататък! Едно нещо за да спира, първо трябва да е тръгнало, не мислите ли?.. Аз пък вместо да плямпам работи дето са ги чували и гоуфаджиите дето току-що са взели книжка, ще апелирам да си карате колите повече, да има повече присъствие на марката по писти, състезания, събори, или дори просто на улицата.. Защото пенсионерския имидж на тия коли няма да се смени със едни добре изглеждащи паметници по гаражите и сервизите.. И докато си държам все още нервите, ще приключа с писанията, надявам се да сме се изяснили..
Follow your own star...
#126
Posted 19 June 2012 - 23:23
На Е500 са 326мм дисковете ,на 500Е са 320мм,пък на 320-ката дисковете нямат и 300мм.
Явно на това с което попаднахме с един колега от форума не е било баш Чоч , а правена
При сравняване на 320ков апарат апарата беше същия .. само диска му беше по малък
Грешката е моя ..
Aко тряя съм честен относно спирачките .. мамка му .. купето на Боян е със стокови апарати от 2.0 , а има 5.0 в него в момента
Спира без проблеми возил съм се не един път
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#127
Posted 19 June 2012 - 23:24
Lambo, такива коментари са нормални и според мен няма нужда да им се връзваш много много. Доста такива коментари съм слушал за моята кола но никога не съм им обръщам голямо внимание . Според мен колата ще стане много добра и ще е голям кеф да се кара. Както ти самия каза първата стъпка е да тръгне да се движи, другите неща ако са необходими ще се направят след това. Моята доста години си я карах със стандартните спирачки и не съм имал проблеми със спирането.
П.П. Само няма да се отказваш от проекта, като подкараш ще видиш ,че си заслужава .
П.П. Само няма да се отказваш от проекта, като подкараш ще видиш ,че си заслужава .
Edited by joreto, 19 June 2012 - 23:27 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#128
Posted 19 June 2012 - 23:26
Не се засягай за глупости.
Идва някой, пише нещо и ти казваш: "Защо да пиша тук?"
Защото ти си един от хората, които го правят братле. Ако ти спреш да пишеш, средите си остават пенсионерски.
Не може един пост във форум да те накара да спреш да постваш. Не е правилно.
Всеки е чел нещо, запомнил нещо, някои не са запомнили нищо... и какво от това? Ти го правиш!
Заеби БМВ-тата, заеби S8иците. Всичко е ентусиазъм.
Отлично знаеш, че интернет и форумите нямат цедка. Влиза някой, регистрира се и раздава автовози, акъл, познания.
Едно време на Ем-Комплект шефа влизаше във всички форуми и сипеше бисери, заяждайки се.
Да не е единствения?
В края на краищата, това е твоят проект. И повярвай ми, с огромен интерес го следим много хора. Евала за труда ти!
Идва някой, пише нещо и ти казваш: "Защо да пиша тук?"
Защото ти си един от хората, които го правят братле. Ако ти спреш да пишеш, средите си остават пенсионерски.
Не може един пост във форум да те накара да спреш да постваш. Не е правилно.
Всеки е чел нещо, запомнил нещо, някои не са запомнили нищо... и какво от това? Ти го правиш!
Заеби БМВ-тата, заеби S8иците. Всичко е ентусиазъм.
Отлично знаеш, че интернет и форумите нямат цедка. Влиза някой, регистрира се и раздава автовози, акъл, познания.
Едно време на Ем-Комплект шефа влизаше във всички форуми и сипеше бисери, заяждайки се.
Да не е единствения?
В края на краищата, това е твоят проект. И повярвай ми, с огромен интерес го следим много хора. Евала за труда ти!
#129
Posted 19 June 2012 - 23:49
Благодаря момчета, радвам се че някой все пак смята, че правя нещо като хората.. Просто цялата работа е доста демотивираща, не стига че всички дето карат ме юркат, че съм влязъл във "вечния проект" (за което по всяка вероятност са прави), ами и като цяло не му се вижда края, дори и двигателя да го пиша вътре, а той не е, и сигурно в близкия месец няма да е, после тепърва имам ауспуси за правене и мислене, електроника, ето жорето от кога е с мега и още я настройва.. Та не изглеждат добре работите, но е хубаво човек да чуе добра приказка. Благодаря
Follow your own star...
#130
Posted 20 June 2012 - 00:42
айде чакам да направя сравнение на спиране на моето купе, с невероятно тежък 5.0л алумин мотор, с някой, със същото 124, АМА с НАЙ-яките велики спирачки, да видим, моето колко по-напред ще спре... НО и на 2те коли слагаме еднакви джанти с гуми 15ски, за да е точен теста.!!!!!!
Моя логика- щом може да стигне до момента да чука АБС (или да блокират колелата), значи спирачките са достатъчно силни.
Разликата е ще в броя спирания до прегряване. Е с моята съм правил 5-6 сфетофара гонитби, като съм стигал--да кажем висика скорост и съм спирал до 0 без да е имало проблем.
Има и друг момент. Ако се сложат некви огромни 18 цола 255 сликове отпред, има шанс спирачките да не успеят да стиснат диска до блокиране, Но според мен това ще е след 3-4 спирания от 160 до 0
Наско, моите са стокови от 230СЕ и са вентилирани. (на 200СЕ с М102 не са вентилирани)
Извод--Ламбо--всичко е POWER. действай си с мотора, спирачки и окачване са после. а пък за мен са последна грижа...
Моя логика- щом може да стигне до момента да чука АБС (или да блокират колелата), значи спирачките са достатъчно силни.
Разликата е ще в броя спирания до прегряване. Е с моята съм правил 5-6 сфетофара гонитби, като съм стигал--да кажем висика скорост и съм спирал до 0 без да е имало проблем.
Има и друг момент. Ако се сложат некви огромни 18 цола 255 сликове отпред, има шанс спирачките да не успеят да стиснат диска до блокиране, Но според мен това ще е след 3-4 спирания от 160 до 0
Наско, моите са стокови от 230СЕ и са вентилирани. (на 200СЕ с М102 не са вентилирани)
Извод--Ламбо--всичко е POWER. действай си с мотора, спирачки и окачване са после. а пък за мен са последна грижа...
#131
Posted 20 June 2012 - 04:01
Ламбо незнам защо се засегна толкова,несъм написал нищо лошо,на два пъти пиша ,че това е лично мнение.За спирането всичко съм го изпитал от личен опит-Първо на W 124 e300 v24 карал съм я 4 години,после на w124 e500-чочоне-карал съм го 3години,после на w210 e55 amg-карал съм го 1година.На всичките тези коли твърдя ,че кривят оригиналните дискове при агресивно каране при спускане надоло да неговорим за пистово каране.Не съм от хората които пишат нещо без да съм го изпитал.Пожелавам ти успех с проекта пък ти като си готов сам ще се обедиш в някои неща.
#132
Posted 20 June 2012 - 08:04
Chochone, не само те кривят дискове а и много други коли и то от всякакви марки, но този проблем лесно се решава с афтърмаркет дискове, дори и да не са по-големи.
Lambo, мегата се настройва за 1-2 часа макс, при мен постоянно се пипа тъй като аз постоянно променям разни неща по моята кола с цял експериментиране, та това да не те плаши .
Lambo, мегата се настройва за 1-2 часа макс, при мен постоянно се пипа тъй като аз постоянно променям разни неща по моята кола с цял експериментиране, та това да не те плаши .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#133
Posted 20 June 2012 - 09:19
Разликата ще е в броя спирания до прегряване.
+1 Браво !
______________________________
Искам само да вметна че още първият път когато се срещнах с Валката / един невероятно премерен, сдържан и технически грамотен млад мъж / един от първите му въпроси беше:
- Васе, искам да разгледам апаратите от 140та? За този мотор и концепция ще ми трябват по-добри спирачки!
Вметвам го за колегите за да се знае. ........беше преди година и половина.
Този проект не го може всеки!
Този проект, макар и умеещ, не всеки би се захванал да го построи!
Три неща са необходими за осъществяването му: Кеш, умения и ентусиазъм!
Валката притежава и трите! Защо го вметвам?
Щото някои сред нас гледайки темата си мисли че това момче пави Бенц по кофти тертип - през пръсти! Да ама не е така!
До момента съм убеден че Валката гони 10000 лв само до тук и няма да се спре, колкото и да иска проекта му!
Да му пожелаем успешно финализиране, да не го "стряскаме" и да го подкрепим поне колегиално !
п.с
Мисля че с колегата Чочоне, преди време сме говорили по телефона, той също е много разбран и приятен човек а и обожава големите мотори /за да се сети, в онзи форум бях 'Професора'.
Не е го е казал с кофти помисъл или заядливост, все пак не случайно е уточнил че това си е негово мнение.
Всичко е точно, темата е супер, проекта е супер, Валката е супер и Бебето ще стане супер!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#134
Posted 20 June 2012 - 09:35
@Lambo_Rambo
Така е с тея коли проекти. По някое време почва да ти писва да ти се иска да не си го почвал. Най малко някой който не знае колко труд нерви и пари си вложил да дойде да ти дава акъл
Но пък после като по приключиш и се качиш кефа е... ОГРОМЕН
Иначе за спирачките ако имаш едно на ум като за начало предполагам че и със стоковите няма да има проблем.
Проекта е супер. Пожелавам ти успех за напред и чакаме снимки и резутати : )
Така е с тея коли проекти. По някое време почва да ти писва да ти се иска да не си го почвал. Най малко някой който не знае колко труд нерви и пари си вложил да дойде да ти дава акъл
Но пък после като по приключиш и се качиш кефа е... ОГРОМЕН
Иначе за спирачките ако имаш едно на ум като за начало предполагам че и със стоковите няма да има проблем.
Проекта е супер. Пожелавам ти успех за напред и чакаме снимки и резутати : )
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#135
Posted 20 June 2012 - 10:02
Ами аз дискове не съм кривил, но по пътя от варна към слънчев бряг редовно ги прегрявам спирачките (не случайно ми е от любимите пътчета ), сменям накладки всяка година, иначе и аз съм на мнение че може ли да се задейства АБС-а, или да блокират колелата - проблема е в гумите, не в спирачките.. Аз без проблем си ги блокирам, иначе преди месец и нещо още си взех спирачки от 2.6 - вентилирани и малко по-големи от моите, дадоха ми ги бонус към други неща които взех Ще ги сложим и тях, ще видим как е, ако има нужда от още ще сложа нещо друго, но със сигурност ще е нещо за директен монтаж защото прекалено много неща започнаха да се преправят по тая кола вече, което пък от своя страна означава, че при проблем/чупене на нещо, замяната няма да е директна (което беше и основната причина толкова да настоявам за фланец на скоростите, а не да режа и заварявам камбани)... Искаше ми се и спирачното серво от 2.6 да сложа (по-голямо е), но по всяка вероятност ще опира във едната глава на двигателя, така че май без него ще минем..
Както и да е, първо да я приведа в движение на собствен ход колата, тогава ще го мислим.. При всичко налично - гуми, джанти, апарати, накладки и дискове се сменят за 1 час общо всичко, ако има кой да помага - и обезвъздушаването даже може да влезе в тези рамки.
Всичко по реда си, споко Сега тепърва имаме двигател да нагласяме, кардан да режем, коша и той ще се резне тук таме, пък да чукам на дърво фланеца ако не дойде на място не знам... после ауспуси, играчки по електрониката.. Грубо има още поне 2000лв да дам докато колата изобщо тръгне, което като се замислите е цената на едни хубави 18ки с хубави гуми, дискове и накладки.. Само дето едното ще се прави 1-2 месеца още, поне, а другото хващам парите и след 3 часа всичко ще е напазарено и монтирано.. Имайте търпение, всичко ще се направи като хората
Както и да е, първо да я приведа в движение на собствен ход колата, тогава ще го мислим.. При всичко налично - гуми, джанти, апарати, накладки и дискове се сменят за 1 час общо всичко, ако има кой да помага - и обезвъздушаването даже може да влезе в тези рамки.
Всичко по реда си, споко Сега тепърва имаме двигател да нагласяме, кардан да режем, коша и той ще се резне тук таме, пък да чукам на дърво фланеца ако не дойде на място не знам... после ауспуси, играчки по електрониката.. Грубо има още поне 2000лв да дам докато колата изобщо тръгне, което като се замислите е цената на едни хубави 18ки с хубави гуми, дискове и накладки.. Само дето едното ще се прави 1-2 месеца още, поне, а другото хващам парите и след 3 часа всичко ще е напазарено и монтирано.. Имайте търпение, всичко ще се направи като хората
Follow your own star...
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users