Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Mercedes 190 с M119 V8 5.0


  • Please log in to reply
619 мнения по тази тема

#91 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 април 2012 - 10:18

Тази таблица е много обща , нито казва на какъв работен цикъл ги дава нито взима предвит на какъв мотор са (атмосферен, турбо, компресор). Аз така като ги смятам тези инжектори идват ~221 кубика при налягане на горивото 3.8 бара,което според мен стига за макс 280-290 коня (на 6 цил. атмосферен мотор) и то при ~ 100% работен цикъл. 250 кубика са идеални за 2.3-16v, те стигат за около 210 коня на този мотор (при ~ 100% работен цикъл).
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#92 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 19 април 2012 - 13:37

Не се ли смятат право пропорционално кубиците при налягането? Примерно ако са 200 при 3 бара, при 6 бара да са 400? Аз така го бях чел някъде и от тогава така си го знам..
  • 0
Follow your own star...

#93 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 19 април 2012 - 15:04

Така е,ама при 3.8 бара налягане и да кажем има 250-260цц на атмосферен,ама на турбо при 0.8 надуване ще има точно 3 бара защото се създава противоналягане
  • 0

#94 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 април 2012 - 17:36

Много зависи от типа на регулатора :) , ако е 1:1 при 0.8 надналягане ще имаме 4.6 бара налягане на горивото т.е. инжекторите пак ще са равни на 250-260 кубика ;)

Този пост е редактиран от joreto: 19 април 2012 - 17:39

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#95 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4596 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 април 2012 - 20:56

Не се ли смятат право пропорционално кубиците при налягането? Примерно ако са 200 при 3 бара, при 6 бара да са 400? Аз така го бях чел някъде и от тогава така си го знам..

Не, квадратен корен от отношението, т.е. Q1 = Q * SQRT(P1/P)

Иначе за инжекторите, и аз съм чувал че за атмосферен мотор се смятат така:

Брой инжектори х кубици/5 = конски сили макс.
  • 0

#96 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 28 април 2012 - 13:42

БАУ :) Ей това ще е гледката под предния капак:
Публикувано изображение

За съжаление няма да мога да присъствам/участвам и следя монтажния процес (тез университети не се сетиха да ги направят в събота и неделя че през седмицата когато всички бачкат хората да могат да си вършат работата а не да търсят в събота и неделя някой дето работи..), но се очертава до 1-2 седмици да е сложен двигателя вътре и колата да се кара да и слагаме електрониката и да даваме газ :)
  • 0
Follow your own star...

#97 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 април 2012 - 20:48

Убавец!

Браво Валка! ;)

Този пост е редактиран от бай Васил: 28 април 2012 - 20:48

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#98 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 29 април 2012 - 01:34

Браво, продължаваи все така, тертиплииската ти върви работата. Екстериора по колата предполагам го запазваш. Макар, че това са бели кахъри.
  • 0

#99 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 29 април 2012 - 08:36

Благодаря :) Ще ми се по някое време да си взема една водоструйка и да излъскам всичко, но ще видим кога ще е.. Отвън ще си е sleeper колата ;) В интериора може да има промени, но това по-нататък ще се мисли. То още не е много ясно в коя кола ще седи двигателя, сега ще се слага в моята, но откакто наскоро едвам минах преглед заради нерегистрираната смяна от дизел на бензин започнах да се замислям дали да не взема друга 190тка.. За това и не съм поствал никакви снимки на самата кола в тази тема :)
  • 0
Follow your own star...

#100 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 29 април 2012 - 11:05

Братле взимай оная дето е регната без двигател и ще си спестиш маса проблеми , пари / рушвет / и главоболия :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#101 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 12 юни 2012 - 10:45

Вижте какво си взех вчера :) И понеже ме знаете че съм аптекар, веднага всичко трябваше да се лъсне.. По принцип я взех ж за да си спестя някои проблеми, защото е Getrag и май с по-икономични предавки от кутията която имам, и трилъчката на кардана отзад пасва на моя кардан, последния въпрос е дали ще може да се намести работата без да се реже кардана.. Те първа ще се види :) Но пък после се усетих, че шлиците на първичния вал ми стоят много едри, май са по-малко от колкото са моите и сега ще трябва да си търся феродов диск.. Та май от по-малко проблеми отидох на повече, но поне като я сложа тая кутия притесненията за здравината на автомобила ще са само от кардана назад :D Иначе по проекта се работи, бавно и славно, живот и здраве ще имам хубав подарък за рождения ден :)

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0
Follow your own star...

#102 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юни 2012 - 10:50

Абе щом си я вкарал в жилището.......на всички е ясно че си..... Бабадау! :D

Този пост е редактиран от Вай Басо: 12 юни 2012 - 10:51

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#103 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 18 юни 2012 - 18:33

Ако някой си е мислел, че в 94 или 280 е тясно...
Публикувано изображение
  • 0
Follow your own star...

#104 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 юни 2012 - 19:11

Лелееее, Чочонето ще е безсилно пред звяра на Валката!

Браво! Кеф ми е! ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#105 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 18 юни 2012 - 19:21

Еми не са го затворили още, тва е само пробно наместване, да не си помисли някой че е готова работата :) Даже ще има нужда от малко клъцни/срежи тук там, че да е възможно най-навътре и най-надолу мотора. На косъм ще е работата май, и от стабилизиращата щанга, и от стените на коша, и стартера от кормилната кутия, и главата от спирачната помпа, пък накрая ако остане място и за радиатор.. А и акумулатора май ще ходи в багажника, тъкмо да оправи малко баланса :D

Чочонето няма да е мерило, все пак е кажи речи с 50% по-тежко :) Ама да не бързам да приказвам, първо да тръгне цялото нещо пък тогава ще мерим :)
  • 1
Follow your own star...




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни