Mercedes 190 с M119 V8 5.0
Started by Lambo_Rambo, 15 Oct 2011 - 22:38:00
619 replies to this topic
#91
Posted 19 April 2012 - 10:18
Тази таблица е много обща , нито казва на какъв работен цикъл ги дава нито взима предвит на какъв мотор са (атмосферен, турбо, компресор). Аз така като ги смятам тези инжектори идват ~221 кубика при налягане на горивото 3.8 бара,което според мен стига за макс 280-290 коня (на 6 цил. атмосферен мотор) и то при ~ 100% работен цикъл. 250 кубика са идеални за 2.3-16v, те стигат за около 210 коня на този мотор (при ~ 100% работен цикъл).
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#92
Posted 19 April 2012 - 13:37
Не се ли смятат право пропорционално кубиците при налягането? Примерно ако са 200 при 3 бара, при 6 бара да са 400? Аз така го бях чел някъде и от тогава така си го знам..
Follow your own star...
#93
Posted 19 April 2012 - 15:04
Така е,ама при 3.8 бара налягане и да кажем има 250-260цц на атмосферен,ама на турбо при 0.8 надуване ще има точно 3 бара защото се създава противоналягане
#94
Posted 19 April 2012 - 17:36
Много зависи от типа на регулатора , ако е 1:1 при 0.8 надналягане ще имаме 4.6 бара налягане на горивото т.е. инжекторите пак ще са равни на 250-260 кубика
Edited by joreto, 19 April 2012 - 17:39 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#95
Posted 19 April 2012 - 20:56
Не, квадратен корен от отношението, т.е. Q1 = Q * SQRT(P1/P)Не се ли смятат право пропорционално кубиците при налягането? Примерно ако са 200 при 3 бара, при 6 бара да са 400? Аз така го бях чел някъде и от тогава така си го знам..
Иначе за инжекторите, и аз съм чувал че за атмосферен мотор се смятат така:
Брой инжектори х кубици/5 = конски сили макс.
#96
Posted 28 April 2012 - 13:42
БАУ Ей това ще е гледката под предния капак:
За съжаление няма да мога да присъствам/участвам и следя монтажния процес (тез университети не се сетиха да ги направят в събота и неделя че през седмицата когато всички бачкат хората да могат да си вършат работата а не да търсят в събота и неделя някой дето работи..), но се очертава до 1-2 седмици да е сложен двигателя вътре и колата да се кара да и слагаме електрониката и да даваме газ
За съжаление няма да мога да присъствам/участвам и следя монтажния процес (тез университети не се сетиха да ги направят в събота и неделя че през седмицата когато всички бачкат хората да могат да си вършат работата а не да търсят в събота и неделя някой дето работи..), но се очертава до 1-2 седмици да е сложен двигателя вътре и колата да се кара да и слагаме електрониката и да даваме газ
Follow your own star...
#97
Posted 28 April 2012 - 20:48
Убавец!
Браво Валка!
Браво Валка!
Edited by бай Васил, 28 April 2012 - 20:48 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#98
Posted 29 April 2012 - 01:34
Браво, продължаваи все така, тертиплииската ти върви работата. Екстериора по колата предполагам го запазваш. Макар, че това са бели кахъри.
#99
Posted 29 April 2012 - 08:36
Благодаря Ще ми се по някое време да си взема една водоструйка и да излъскам всичко, но ще видим кога ще е.. Отвън ще си е sleeper колата В интериора може да има промени, но това по-нататък ще се мисли. То още не е много ясно в коя кола ще седи двигателя, сега ще се слага в моята, но откакто наскоро едвам минах преглед заради нерегистрираната смяна от дизел на бензин започнах да се замислям дали да не взема друга 190тка.. За това и не съм поствал никакви снимки на самата кола в тази тема
Follow your own star...
#100
Posted 29 April 2012 - 11:05
Братле взимай оная дето е регната без двигател и ще си спестиш маса проблеми , пари / рушвет / и главоболия
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#101
Posted 12 June 2012 - 10:45
Вижте какво си взех вчера И понеже ме знаете че съм аптекар, веднага всичко трябваше да се лъсне.. По принцип я взех ж за да си спестя някои проблеми, защото е Getrag и май с по-икономични предавки от кутията която имам, и трилъчката на кардана отзад пасва на моя кардан, последния въпрос е дали ще може да се намести работата без да се реже кардана.. Те първа ще се види Но пък после се усетих, че шлиците на първичния вал ми стоят много едри, май са по-малко от колкото са моите и сега ще трябва да си търся феродов диск.. Та май от по-малко проблеми отидох на повече, но поне като я сложа тая кутия притесненията за здравината на автомобила ще са само от кардана назад Иначе по проекта се работи, бавно и славно, живот и здраве ще имам хубав подарък за рождения ден
Follow your own star...
#102
Posted 12 June 2012 - 10:50
Абе щом си я вкарал в жилището.......на всички е ясно че си..... Бабадау!
Edited by Вай Басо, 12 June 2012 - 10:51 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#103
Posted 18 June 2012 - 18:33
Ако някой си е мислел, че в 94 или 280 е тясно...
Follow your own star...
#104
Posted 18 June 2012 - 19:11
Лелееее, Чочонето ще е безсилно пред звяра на Валката!
Браво! Кеф ми е!
Браво! Кеф ми е!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#105
Posted 18 June 2012 - 19:21
Еми не са го затворили още, тва е само пробно наместване, да не си помисли някой че е готова работата Даже ще има нужда от малко клъцни/срежи тук там, че да е възможно най-навътре и най-надолу мотора. На косъм ще е работата май, и от стабилизиращата щанга, и от стените на коша, и стартера от кормилната кутия, и главата от спирачната помпа, пък накрая ако остане място и за радиатор.. А и акумулатора май ще ходи в багажника, тъкмо да оправи малко баланса
Чочонето няма да е мерило, все пак е кажи речи с 50% по-тежко Ама да не бързам да приказвам, първо да тръгне цялото нещо пък тогава ще мерим
Чочонето няма да е мерило, все пак е кажи речи с 50% по-тежко Ама да не бързам да приказвам, първо да тръгне цялото нещо пък тогава ще мерим
Follow your own star...
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users