Mercedes 190 с M119 V8 5.0
Започната от Lambo_Rambo, 15 окт 2011 - 22:38:00
619 мнения по тази тема
#61
Публикувано 27 октомври 2011 - 20:39
С толкова малка разлика,забрави да се скапе. Това да не е стартер от Талбот Саркузи ....
Стартера на 500 е почти наполовината на двигател от Тико!
Стартера на 500 е почти наполовината на двигател от Тико!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#62
Публикувано 18 ноември 2011 - 23:58
Поздравления за този проект не знам как да го нарека дрифт проект или нещо по различно, но искам да кажа, че колегата Dicksun е много много прав... Сблъсквал съм се с какви ли не дрифтачки и нито една от тях не се кара някаде другаде освен на писта, също така беше написал, че 5% от дрифтачките в БГ са на платформи... Напротив абсолютно всички са на платформи на последното състезание в Хасково сега в началото на ноември нямаше дрифт кола която да не беше на платформа да спомена, че участници от София си дойдеха с автовоз... Много приятели дрифтъри имам и всички са ми казвали, че станеш ли дрифтър ти е нужна още една кола...
Не искам да си мислиш, че споря нещо с теб просто изразих мое собственно мнение как гледам над една дрифт кола.. И искам да ти пожелая успех колега дано стане всичко така както ти си го искаш още веднъж успех.
Не искам да си мислиш, че споря нещо с теб просто изразих мое собственно мнение как гледам над една дрифт кола.. И искам да ти пожелая успех колега дано стане всичко така както ти си го искаш още веднъж успех.
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
#63
Публикувано 22 ноември 2011 - 13:37
Така, малко ъпдейт по проекта.. За сега малко съм го оставил на заден план, но ще гледам когато мога да свършвам по нещо Та взех преработения маховик, мисля че 70лв ми излезе преправянето му.
Ето го до оригиналната зъбчатка от автомата, забележете колко е малка разликата в диаметрите на 2та кръга дупки за болтовете, но все пак я има..
Един върху друг за да придобиете представа каква е разликата в диаметрите
Тук малко по отблизо разликата, май няма и 1см даже..
Ето го и тук наложен на двигателя, перфектно си заспа
Та остават адаптора за скоростите, бобини да си намеря които да са подходящи хем за двигателя хем за мегата, да занеса да ми направят шайбата на коляновия вал за датчика на мегата ии май всичко ще е готово за да започнат монтажните дейности в купето По Великден ако е рекъл Господ може и да стане работата
Follow your own star...
#64
Публикувано 10 декември 2011 - 18:35
Колега,сметни си добре височината на двигатела,защото при мен когато подам газ и мотора мръдне от тампоните кутията на въздушния филтър опира в капака.Ако го знаех това щях да спусна мотора с няколко сантиметра надоло и нямаше да го имам този проблем.Помисли по въпроса ако искаш.
#65
Публикувано 12 март 2012 - 19:59
Тъй.. малко "ъпдейт" по темата, само дето май не е точно ъпдейт.. Тия ботове не искаха от стомана да правят адапторната плоча, за това дуралуминий. Да ама се оказа че не е толкова лесно да си намериш една стабилно голяма плоча дуралуминий.. В крайна сметка някви "пичове" дето най малките им размери били 100х70см се съгласили да пратят половин такава плоча на скромната цена от 300лв.. 700х500х25мм, и кво става, отива шефчето на сервиза с кутиите в Кортекс, и там "пичовете" му отказали щот "не били разбрали за кво става въпрос".. От там той отишъл на някво друго място, където приели поръчката, но след няколко дни казали цена 750лв (освен вече дадените 300лв за плочата).. Айде обратно в кортекса, моя човек едва ли не се измолил на другия шеф на кортекса да вземат поръчката, и уж се "прежалили", ама казаха цена 450лв.. (първоначално обявената цена беше 500лв със материала от тях)..
Писна ми вече мамка му, накрая ще му тегля една майна и ще отида при най малоумния кьорав стругар за 50лв да напраи 20 дупки на тъпата плоча и да се приключва.. Бал съм му майката да чупи кутии ако иска, за тия пари дет ми искат ще си купувам по една обикновена 5 скоростна кутия всеки месец в продължение на година..
Писна ми вече мамка му, накрая ще му тегля една майна и ще отида при най малоумния кьорав стругар за 50лв да напраи 20 дупки на тъпата плоча и да се приключва.. Бал съм му майката да чупи кутии ако иска, за тия пари дет ми искат ще си купувам по една обикновена 5 скоростна кутия всеки месец в продължение на година..
Follow your own star...
#66
Публикувано 12 март 2012 - 20:15
Валка, нема да се отказваш братче. Ако човека е майстор ще я направи и с обикновени инструменти! Намери правилният човек!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#67
Публикувано 12 март 2012 - 20:32
ТИ май ми пусна решението за ск.кутия на ЛС ама не съм много сигурен
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#68
Публикувано 12 март 2012 - 20:49
Еми то струга и фрезата не са лоши машини.. ще стане с допустима грешка прецизността на стругаря. Аз имам вече някаква идея как да стане работата при обикновен стругар, само има вероятност кутията да не е перфектно хоризонтална ами леко завъртяна по оста, че дупките на осмака са сравнително правилна фигура, ама на М102/103/104 дупките са си разположени да не кажа произволно.. Както и да е, важното за мен е съосността, тва че може да е леко под ъгъл не мисля че ще е проблем (ама леко нали, на око ще се гледа ама все пак няма от кьорави хора да се прави ) Иначе идеята е следната: мери се първичния вал, дупчи се такава дупка в плочата, слага се кутията отгоре и с фрезата се дупчи през дупките на камбаната.. после на другата кутия вала пак в същата дупка, и пак същата процедура.. Проблема е че май на автомата първичния вал му е прибран доста навътре в камбаната, докато на ръчката стърчи навън и с нея няма проблем, но за автомата може би ще трябва една цилиндрична втулка, нещо което да го играе удължение на първичния вал.. Абе ще се мисли, моя стругар взема по 7лв на час, с материалите в тва число, все ще го скалъпим за 1-2 дни..
А за проблема със стартера, колегата valterov-16v май даде едно много хитро и лесно решение, а и на пръв поглед безпроблемно - да си се сложи и зъбчатката от автомата, и новия маховик, един върху друг, и стартера ще си върти зъбчатката, а съединителя ще си върши работата с маховика И стартера отива от пасажерската страна, че да не си пречат с кормилната кутия Чиста работа
Насе тая кутия дет ти писах за нея просто уж се води най-здравата мерцедесова ръчна кутия, иначе и при нея филма е същия..
А за проблема със стартера, колегата valterov-16v май даде едно много хитро и лесно решение, а и на пръв поглед безпроблемно - да си се сложи и зъбчатката от автомата, и новия маховик, един върху друг, и стартера ще си върти зъбчатката, а съединителя ще си върши работата с маховика И стартера отива от пасажерската страна, че да не си пречат с кормилната кутия Чиста работа
Насе тая кутия дет ти писах за нея просто уж се води най-здравата мерцедесова ръчна кутия, иначе и при нея филма е същия..
Follow your own star...
#69
Публикувано 12 март 2012 - 23:18
Браво, добре си се сетил. Тамън вече мислех как да оговарям един мой роднина стругар (ама много мързелив човека), да почва да мисли как да изработи 2 фланеца.
Съединителя, добре е да го баланцираш, след като сложиш зъбния венец от автомат-маховика.
Съединителя, добре е да го баланцираш, след като сложиш зъбния венец от автомат-маховика.
#70
Публикувано 13 март 2012 - 14:42
Браво, добре си се сетил. Тамън вече мислех как да оговарям един мой роднина стругар (ама много мързелив човека), да почва да мисли как да изработи 2 фланеца.
Съединителя, добре е да го баланцираш, след като сложиш зъбния венец от автомат-маховика.
Дай да му намериме работа за която си заслужава да работи и да я свърши
И аз имам някой неща които съм планирал
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#71
Публикувано 13 март 2012 - 20:06
Тоя фланец на лазер неможе ли да се отреже,ако им дадете един чертеж ще го отрежат според мен.
#72
Публикувано 13 март 2012 - 20:37
Ем да ти се намират случайно чертежите и на двете камбани заедно с осите на тях?..
Follow your own star...
#73
Публикувано 13 март 2012 - 20:52
Хахах пускам да търся чертежи и на какво попадам: http://www.peachpart...s-diagrams.html
Смятайте за какво става въпрос щом вече не помня къде и какво съм писал и търсил Бахти филма..
Смятайте за какво става въпрос щом вече не помня къде и какво съм писал и търсил Бахти филма..
Follow your own star...
#75
Публикувано 16 март 2012 - 11:47
Тъй, моя стругар не се престраши, но ме прати при един друг човечец на 75 години, който според думите му бил най опитния стругар във Варна. Отивам му пред къщата, вътре гараж за 5 коли целия затрупан с машини.. видях най високата бормашина която съм виждал, около 2.50 висока Тя ще е главния участник в работата, човека след като 1 час му обяснявах каква е целта и каква е моята идея как да се стигне до там, прие поръчката, каза че за 3-4 дни ще е готова.. Най големия проблем май e че вала на кутията имаше един стабилен луфт по половин сант във всички посоки, който предполагам си е напълно нормален за автоматиците де, но дедото каза че ще направи някаква втулка да го стабилизира по средата и от там нататък както съм го написал горе. И сега чакаме, каза че 150-200лв ще излезе, аз му оставих 100 да си работи човека, и ако свърши работата ще му мисля някакъв подарък, някое шише скъпо уиски или пък да му оставя остатъчния дуралуминий.. Като се замисля че от цялата тая плоча фланеца ще представлява около 10-20%, направо ме приболява.. А дали си е свършил работата със сигурност ще се разбере чак като се подкара, а може и тогава да не се разбере щото няма да се знае дали ги чупи щот е много силен двигателя или щото кутиите са много слаби И така викам да драсна няколко реда предварително, дано да не урочасам работата, че съм all in и ако не стане.. Абе дано да стане
Ей тъй отидох при човечеца:
П.П.: Днеска установих че има само 2 вида коли на тоя свят: Мерцедеси, и останалите които са направени за разнасяне на части от Мерцедеси
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 06 юли 2013 - 17:44
Follow your own star...
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни