Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Mercedes 190 с M119 V8 5.0


  • Please log in to reply
619 мнения по тази тема

#586 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юли 2014 - 00:09

Направо съм кат гръмнат ся виждам темата. ..преди да я взема за жена ми, колата беше на приятел с когото и до ден днешен се имаме. Прехвърлил съм я без преглед в КАТ, все пак беше Софийски номер - не се минава канал, но какъв канал и сверки, момчето винаги е било много коректно а и е уважаван в обществото човек. Колата още е на мое име и дори не е бракувана. Не мога да повярвам Вальо! Незнам какво да кажа просто!

 

...талона е налице, S 500. 


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#587 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 16 юли 2014 - 09:28

в такъв случай не е ли редно , ако сте си толкова близки , приятели , точни да се върне част от сумата или пък цялата или да се помогне с ремонта или пък да се стигне до някакъв консенсус в крайна сметка или да се направи нещо или най добре е да не се прави нищо ?


Този пост е редактиран от Наско: 16 юли 2014 - 09:29

  • 6
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#588 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 16 юли 2014 - 09:31

+1  за поста на Насето :)


  • 3

#589 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юли 2014 - 09:59

Да ми върне пари за кола която съм купил преди 5/6 години ли? Той също остана като гръмнат като му казах, помисли си че се майтапя.  Правих я и нея 3 месеца, над 30000лв. ми е. И аз предпочитам така, но как да му го предложа Насе...ако можеш научи ме?

 

Че ще съдействам докато Вальо не се почувства по-добре, да, просто няма как да подмина ситуацията, но истината е че аз също едва снощи го разбирам и не е зле да не бързаме с изказванията, щот ситуацията става още по-напрягаща..разберете ме и мен.  Предполагам че сте прочели че е сверил номера и т.н, че проблема се е получил някъде в кат или в Германия или в Италия или на майка им в мутката!!!. Мойта вина къде е симпатяги? Плащаш данък за 5.0 караш 4.2...колкото и малка да е разликата, пак е тъпотия. Няколко години и тече обява че е 5 литрова,...луд ли съм да я публикувам така!   :crazy


Този пост е редактиран от Вай Басо: 16 юли 2014 - 10:01

  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#590 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 16 юли 2014 - 10:40

Да ми върне пари за кола която съм купил преди 5/6 години ли? Той също остана като гръмнат като му казах, помисли си че се майтапя.  Правих я и нея 3 месеца, над 30000лв. ми е. И аз предпочитам така, но как да му го предложа Насе...ако можеш научи ме?

 

 

 

Имам много да се уча , много мога да науча и от теб , на този въпрос - конкретен отговор нямам

 

 

 

Че ще съдействам докато Вальо не се почувства по-добре, да, просто няма как да подмина ситуацията,

 

:allhail :welldone


Този пост е редактиран от Наско: 16 юли 2014 - 10:41

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#591 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юли 2014 - 11:21

Сори че се намесвам, ама имам ВИН номера на бенца на Васо, дал ми го беше да го сверявам за да вида какво мога да ползвам за моята кола.

Извадих датакарт 

Fahrgestell
Verkaufsbezeichnung: S500
Auftragsnummer: 0 3 543 31021
Lieferdatum: 15 03 1994
Lack-Code 1: 744
Ausstattung: 261A
Motornummer: 119970 12 048830
Getriebe: 722370 03 979482
 
е номера на мотора с който колата е излязла от завода и този на снимката на Ламбо с шублера който показва почти 92мм (420) е същия.
Трудно ми е да го осъзная, ама някой е продал чисто нов S420 като S500 от завода, защото поне на снимката не личи да има интервенция по номера

  • 0

#592 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 16 юли 2014 - 16:22

А аз дето съм младока на 24 ли трябва да ви учи и разправя как се пренабиват номера на шасита и мотори и т.н.? Даймлер били напрайли грешка ... ае моля ви се у лево всичките... не виня Васо че е правил мизерии или нещо такова, тя колата е сменила доста собственици докато стигне мотора до Вальо, но съм убеден че виновните за ситуацията не са от завода ;)

 

 

ПП: на тая плочка на която е набит номера на мотора, аз дето не съм го правил имам достатъчно материал на блока за да го изтъркам и пренабия над 5 пъти!


Този пост е редактиран от siriospepi: 16 юли 2014 - 16:24

  • 0

#593 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юли 2014 - 18:05

А аз дето съм младока на 24 ли трябва да ви учи и разправя как се пренабиват номера на шасита и мотори и т.н.? Даймлер били напрайли грешка ... ае моля ви се у лево всичките... не виня Васо че е правил мизерии или нещо такова, тя колата е сменила доста собственици докато стигне мотора до Вальо, но съм убеден че виновните за ситуацията не са от завода ;)

 

 

ПП: на тая плочка на която е набит номера на мотора, аз дето не съм го правил имам достатъчно материал на блока за да го изтъркам и пренабия над 5 пъти!

10255069_808352029175981_116828512856891


  • 0

#594 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 16 юли 2014 - 19:48

Там отзад трудно може да се пренабие, метала там е грапав от матрицата в която са го отливали, а и повърхността не е равна, ако беше шкурен и пренабиван щаше да си личи, виж на другото място отпред доста по-лесно може да се направи това тъй като там е гладък и равен метала.. Има и вариант да е било 4.2 с номер отпред, и отпред на гладкото да е заварено и изравнено на мястото на номера, а номера да е набит отзад на празното място

 

Аз си казах теорията, това според мен е ремонтен блок (двигател) за 4.2 без номер и са му набили отзад номер че да нямат проблеми с регистрацията. Другите варианти са или в мерцедес да лъжат какво продават, което е бахти конспирацията, или някой е си е играл да набива ризи, да им прави покритие от алусил, да прехвърля колянов вал, бутала с биели и глави от 4.2 на тоя блок, което е също много голям филм, с неясна цел, макар че сега като се загледам на тая снимка около цилиндрите какви криви пръстени има, знам ли...


  • 0
Follow your own star...

#595 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 16 юли 2014 - 20:14

Сега понаправих малко снимки на моторите, малко съм се объркал, и отпред си е грапава повърхността, а на 4.2-то е гладко..

 

Истинското 5.0 

 

10484971_809347022409815_691423553069289

10392390_809347032409814_432828755658716

10494663_809347005743150_839615195084505

10390930_809347009076483_142631171739555

 

И 4.2-то

 

10463712_809346962409821_434916652023228

1969411_809347002409817_3493931679908658

10488281_809346952409822_394250473781280

10478732_809347635743087_412367794354401

 

 

 

Единствената външна разлика между блоковете е тази "мрежичка" на шофьорската банка цилиндри, предполагам че това е някакъв вид усилване тъй като на 5.0 стените са по-тънки а точно на шофьорската банка от вътрешната страна са най-тънки стените. И другото което е че двете водни магистралки от двете страни на блока бяха затапени с различни видове "тапи" (болтове), но не съм сигурен това колко стабилен довод е... 


  • 0
Follow your own star...

#596 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 16 юли 2014 - 20:18

От друга страна ето едно 4.2 от един гръцки дрифт проект, блока поне отвътре във V-то няма нищо общо... Което накланя везните към варианта с набиването на ризи на оригинален (оригиналния) 5.0 блок..

 

556160_2533030584449_722820027_n.jpg


  • 0
Follow your own star...

#597 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 16 юли 2014 - 20:38

Отпред където на 4.2 двигателя е глатко нищо чудно да е изпилен номера и затова да е така и после да е набит отзад другия от 5.0


  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#598 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 17 юли 2014 - 10:19

 бай Вася е човек на думата сиреч каквото каже - става , стига сме наливали масло у огънbo и да го оставим да помогне на Валката , след това Валката ще се похвали и ще видите , че всичко ще свърши добре след време , станалото - станало , важното е че ще се оправят тея поразии

Така ги разбирам аз тези неща 

 

 

иииииии те така


Този пост е редактиран от Наско: 17 юли 2014 - 10:21

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#599 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2016 - 10:38

Пичове не се карайте тук сме да се учим един от друг и да си помагаме :) Предлагам да се обединим около идеята че на двигателя му е дошло времето и толкова. Днес натоварих двигателя в рендака и се метнах до сервиза, даже не се стигна до сваляне на главите - свалих големия картер и един по един проверих всички лагери - оказа се че е превъртял на 8ми цилиндър лагера, не на 7ми, но пак близо съм бил. Интересното беше че останалите лагери бяха перфектни, само съседния на 8ми който е на същата шийка (на биелата на 4ти цилиндър) предполагам е поел малко бой от съседа му. Шийката е надрана, лагера естествено е тоталка, изтънял е и се е разширил, а на съседния лагер се вижда нещо което на мен ми прилича на засъхнало масло. Ясно е че от недостиг на масло е станало, но ровичкахме с едно телче магистралката на коляновия вал която храни този лагер, не изглеждаше да е запушена.. Ето малко снимки:

 

xysh.jpg

pfr3.jpg

12zd.jpg

5ti0.jpg

4vkj.jpg

up7y.jpg

99nv.jpg

 

 

Сега какви са вариантите.. в най-лекия случай шлайф на вала + ремонт на биелата и лагери, това е най тънкото. Да ама за шлайф ми казаха 300лв... Минаваме нататък - друг колянов вал, пак ремонт на биелата, пак лагери - най вероятно ще отидат същите пари. Основен ремонт няма да правя, тъй като днес седнахме да смятаме колко ще излезе двигателя да стане като нов - като минахме 2000лв само за части спряхме да броим. Сегменти между 30 и 65лв на цилиндър(250-500) за целия, ревизия на главите горе долу по 100-150, шлайф на вала 300, биелни и основни лагери общо към 300-400, обтегач и ангренажна верига 200, всичките плъзгачи отпред които са (бананите) още 100-200, сложете 2 гарнитури за картера, по 4 гарнитури на глава, семеринги, още някоя и друга гарнитурка тук таме.. Мисля че ви стана ясна картинката :) Така че основен ремонт надвишаващ 2-3-4 пъти стойността на двигателя аз няма да правя, ако ще да сменям двигатели всяка година :) А както каза Жорето и това че има основен ремонт пак за нищо не е гаранция, така че ще разчитам на късмета. Главите не съм ги свалял, но в сервиза решихме да се обединим около идеята че нищо им няма :D Така че сега или си търся блок с вал, бутала и биели, или ако изскочи колянов вал тънко...

Ламбо,

 

Имаш ли спомен от къде са ти офертите за Сегментите за М119. Тоест продавач и производител.

За момента имам цена от Балкан стар, чакам за цена на Мале

И имам оферта за Колбеншмидт комплект 8 бутала, 24 сегменти, и 8 бутални болта.

 

Поздрави


  • 0

#600 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 07 октомври 2016 - 06:59

http://fakti.bg/avto...che-na-chochone


  • 0




4 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 4 гости, 0 анонимни