Mercedes 190 с M119 V8 5.0
Започната от Lambo_Rambo, 15 окт 2011 - 22:38:00
619 мнения по тази тема
#151
Публикувано 22 юни 2012 - 11:16
До 18 цола събира без проблем калника на 190-то. 17 цола мисля, че е оптималния вариант - хем стои красиво и пълни калника, хем може да варираш от 195 до 235 (че и нагоре) гума, евтин цолаж е, и куп други предимства. 16 цоловата гума в много случаи струва на кантар с 17-ка същия размер, не пълни калника и няма толкова хубави 16-ки за продан. 18 цола джанти има бол на цена почти като 17, но гумите са доста по-скъпи и джантите тежат повече. За 15 цола с ниски гуми на 190 стои като настъпана жаба и не са толкова ефективни (мисля се досещаш защо), няма как 350 коня да ги яздиш с гуми 195/50/15
17 цола с гуми 205/40, 205/45, 215/40, 215/45 няма да имаш никакъв проблем, ЕТ от 40 до 10 и J от 7 до 8.5 Това пак си е доста относително де, щото ако е съборена на земята с високи гуми може да стърже в калника, ако е с прибрани джанти може да стърже в подкалника, с 2 думи си е комплекс и трябва да намериш златната среда
17 цола с гуми 205/40, 205/45, 215/40, 215/45 няма да имаш никакъв проблем, ЕТ от 40 до 10 и J от 7 до 8.5 Това пак си е доста относително де, щото ако е съборена на земята с високи гуми може да стърже в калника, ако е с прибрани джанти може да стърже в подкалника, с 2 думи си е комплекс и трябва да намериш златната среда
#152
Публикувано 22 юни 2012 - 11:39
Тия размери дето си ги дал са много относителни .Мисля отговарят за ево..
Аз имам O.Z. дето щях да ги слагам на 190-то 8J 17 ET25 и при условие,че не съм монтирал спортни пружини опират много отзад.За 500 метра развалих една гума за проба.Отпред не съм пробвал
Аз имам O.Z. дето щях да ги слагам на 190-то 8J 17 ET25 и при условие,че не съм монтирал спортни пружини опират много отзад.За 500 метра развалих една гума за проба.Отпред не съм пробвал
#153
Публикувано 22 юни 2012 - 12:34
ти хубави гуми си сожил отпред-легендарните от 20 години насам P6000... това е любима гума за дрифт маниаците, ама за задни..
Аз с такива гуми направих първата, втората и третата катастрофа.. докато разбера че те били правени САМО за задни
A аз със тия пирелита от 2000 година , карах зимата , карам и в момента
При по рязко спиране изпускат ,ама щом прехвърлих зимата , значи няма проблеми
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#154
Публикувано 22 юни 2012 - 12:40
subsonic - тези неща май сме ги дискутирали във една тема която беше направил за джантите. ясно ми е че малкия офсет не е много препоръчителен, но няма как поне някакво компромисно решение трябва да се измисли, ако не заради визията то поне заради технически нужди (да не опира джантата/ гумата в носача или амортисьора)
Ако ще са 18ки си мислех за 225/40 или 235/40, 225/40 идват точно колкото 195/65 като диаметър (знам че и това не е правилен размер, просто всички коли вкъщи са на 15ки и като се сменят гуми аз имам честта да ги доизнося и довърша), за отзад си мислех за нещо по-широко, но ме е страх да не се получи пак този ефект да бута предницата в завоя и пак да недозавива, честно казано съм готов да направя компромис със скоросста и сцеплението отзад, отколкото да ми недозавива колата
Ако ще са 18ки си мислех за 225/40 или 235/40, 225/40 идват точно колкото 195/65 като диаметър (знам че и това не е правилен размер, просто всички коли вкъщи са на 15ки и като се сменят гуми аз имам честта да ги доизнося и довърша), за отзад си мислех за нещо по-широко, но ме е страх да не се получи пак този ефект да бута предницата в завоя и пак да недозавива, честно казано съм готов да направя компромис със скоросста и сцеплението отзад, отколкото да ми недозавива колата
Follow your own star...
#155
Публикувано 22 юни 2012 - 15:01
subsonic - tova kitajcite go pravqt s cel kolata da moje da obarne , ne e nishto drugo .
Lambo tochnite gumi nesa li 225/45 za 195/65 razmer
! nqma kirilica tyk ....
Lambo tochnite gumi nesa li 225/45 za 195/65 razmer
! nqma kirilica tyk ....
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#156
Публикувано 22 юни 2012 - 15:36
На 17ки да, на 18ки най близо идва 225/40
Follow your own star...
#157
Публикувано 22 юни 2012 - 17:32
Според мен изобщо забрави за 18-ки , също така ако мислиш да слагаш по-голями спирачни апарати и дискове , автоматично може да забравиш и за 15-ките. Аз съм с 4-ри бутално брембо от пред и 345мм дискове който се побират на косъм в 17-ките ......
П.П. това че по-голям цолаж гуми дават по-добри времена на писта е мит ....
П.П. това че по-голям цолаж гуми дават по-добри времена на писта е мит ....
Този пост е редактиран от joreto: 22 юни 2012 - 17:38
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#158
Публикувано 22 юни 2012 - 18:57
Аз му предлагах едни 17ки да й навлечеме ама .. нещо все не му харесва идеята
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#159
Публикувано 23 юни 2012 - 13:53
Айде малко снимки, да върви приказката.. Прибирам се аз днеска - в сервиза естествено нищо не бяха пипнали, ама така е като няма кой да дава зор.. Уж обещаха, че тая (идната) седмица само с моята кола кола ще се занимават, ама да видим.. Усещам че накрая ще ми свършат изпитите и сам ще си го слагам
Отзад колко място има.. Вижда се къде опира едната глава, а другата е доста близо до сервото на спирачките..
От пасажерската страна е празничко..
..ама от шофьорската.. при това и стартера ще трябва да влезе някъде между двигателя и кормилната кутия, хич не го виждам..
Тва зад стойките на двигателя (виждат се кабелчетата) детонационните сензори ли са? И ако да могат ли да се вържат към мегата?
Отзад колко място има.. Вижда се къде опира едната глава, а другата е доста близо до сервото на спирачките..
От пасажерската страна е празничко..
..ама от шофьорската.. при това и стартера ще трябва да влезе някъде между двигателя и кормилната кутия, хич не го виждам..
Тва зад стойките на двигателя (виждат се кабелчетата) детонационните сензори ли са? И ако да могат ли да се вържат към мегата?
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 23 юни 2012 - 13:54
Follow your own star...
#160
Публикувано 10 август 2012 - 18:37
Айде качвай новия материал де
стига си бръмчал
стига си бръмчал
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#161
Публикувано 10 август 2012 - 19:35
А кво бръмчене има минимален напредък по проекта, тъй като на никой не му се занимава с моята кола.. Та какво свършиХ - изпилихме 4те сигнални пластини от зъбчатката на автомата, наложихме отгоре маховика и пред 6те дупки където се хваща турбината със втулки (не помня колко бяха дебели) ги завинтихме заедно, чук стана работата, зъбчатката оригинално си има по две фланчета от двете страни, и тях си ги сложих, трябваше да купя по дълги болтове ама заспа работата. После наложихме съединителя, наръгахме кутията през диска и се оказа, че фланеца трябва да е 2 пъти по дебел - около 5см.. Беше леко инфарктен момент, ама какво да се прави, купих още една плоча, този път стоманена (само 5-6 пъти по-евтино излиза от дуралуминия) - надупчихме я набързо по образа на първия фланец - само проходни дупки, и тогава заспа работата, но тепърва пак ще напасваме стартера - има големи проблеми бендикса нещо се вклинва и неще да се връща, тъкмо го бяхме направили на първия фланец и сега на втория пак ще трябва.. Проблема е че корпуса на автомата е леко чукнат и спукан точно на едната дупка на стартера и не можахме да копираме точно - тоест копирахме точно ама явно изместването е било достатъчно че да направи проблем със стартера. Абе не съм скучал. Ето 1-2 снимки да видите за какво става въпрос:
Follow your own star...
#162
Публикувано 10 август 2012 - 19:53
Съединител и маховик от какво ползваш ?
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#163
Публикувано 10 август 2012 - 22:07
Ейй Ламбо, как не знаех че сте копирали плочата, щях да ти пратя пари + още отгоре, да ми я копирате 1 път и за мене....
Ако пак сваляте кутията, моляте звънни ми, да ти пратя пари+ едни 100 отгоре, да ми я копираш и на мен. И адски много ще съм ти задължен
Ако пак сваляте кутията, моляте звънни ми, да ти пратя пари+ едни 100 отгоре, да ми я копираш и на мен. И адски много ще съм ти задължен
#164
Публикувано 10 август 2012 - 22:22
Ейй Ламбо, как не знаех че сте копирали плочата, щях да ти пратя пари + още отгоре, да ми я копирате 1 път и за мене....
Ако пак сваляте кутията, моляте звънни ми, да ти пратя пари+ едни 100 отгоре, да ми я копираш и на мен. И адски много ще съм ти задължен
E нали ще пуска "кит"
Този пост е редактиран от Наско: 10 август 2012 - 22:58
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#165
Публикувано 11 август 2012 - 05:05
А, къв кит, ако стартера си идваше на място може би, обаче не е съвсем така работата.. Иначе май и Минко от Троян ще иска да му го копирам, и той прави същата конверсия в момента, и тъй като проекта както виждате не върви със космическа скорост, може да се уговорим нещо да ви направя 2 копия от стомана докат се почесват бачкаторите в сервиза (вече нали 5 санта дебели, и с уговорката че стартера може да иска леко пре-напасване), само не знам дали ще имат такива плочи, пък ако имат, 50х50х2.5 едвам я отлепям сам, пък две, два пъти по-дебели не знам как ще ги придвижвам при това от единия край на града до другия направо ще трябват 2 нови амортисьора после за френския кенеф
Маховика ми е съвсем обикновен от М102, надупчен за коляновия вал на М119, чудя се сега дали след всичките промени по него и съединяването му с зъбчатката на автомата да взема да го занеса цялото нещо на един баланс за всеки случай, също се чудя дали да го карам да му запълнят старите дупки за коляновия вал на М102, че в момента е с 16 дупки и не знам дали има достатъчно месо, освен това ме притеснява и дали ще е достатъчно тежък за тоя двигател, да не вземе да гасне като въртя волана на празен ход, че историята познава такива случаи
Съединителя днеска успях да си намеря феродов диск на едрите шлици (10), в понеделник трябва да дойде, а притискател си имам от усилен съединител на Sachs, ще видим дали ще държи, но по моето все още непрофесионално мнение на инженер мисля, че това дали ще държи съединителя си е в пряка зависимост от теглото на колата и задните гуми, гуми не смятам да сменям отзад поне докато не се подмени задвижващата система от кардана до джантите, а и теглото не смятам че ще се е променило много, особено отзад, така че щом е държал до сега надявам се че ще устиска цялото нещо и сега.. Все пак не е турбо мотор като влезе в бууст и от раз да му скочи въртящия момент
Маховика ми е съвсем обикновен от М102, надупчен за коляновия вал на М119, чудя се сега дали след всичките промени по него и съединяването му с зъбчатката на автомата да взема да го занеса цялото нещо на един баланс за всеки случай, също се чудя дали да го карам да му запълнят старите дупки за коляновия вал на М102, че в момента е с 16 дупки и не знам дали има достатъчно месо, освен това ме притеснява и дали ще е достатъчно тежък за тоя двигател, да не вземе да гасне като въртя волана на празен ход, че историята познава такива случаи
Съединителя днеска успях да си намеря феродов диск на едрите шлици (10), в понеделник трябва да дойде, а притискател си имам от усилен съединител на Sachs, ще видим дали ще държи, но по моето все още непрофесионално мнение на инженер мисля, че това дали ще държи съединителя си е в пряка зависимост от теглото на колата и задните гуми, гуми не смятам да сменям отзад поне докато не се подмени задвижващата система от кардана до джантите, а и теглото не смятам че ще се е променило много, особено отзад, така че щом е държал до сега надявам се че ще устиска цялото нещо и сега.. Все пак не е турбо мотор като влезе в бууст и от раз да му скочи въртящия момент
Follow your own star...
5 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 5 гости, 0 анонимни