ПАРНО-----ПРОБЛЕМ!!!
Започната от Doi4i_n_W124, 01 дек 2006 - 18:35:45
85 мнения по тази тема
#31
Публикувано 03 декември 2006 - 18:47
Ами и от мене две думи.При положение че горните маркучи ти парят яко а долния е студен то термостата си е добър и не го пипай.Точно така трябва да работи термостата. Вече търси причина в маркучите които водят до парното и електониката .Моя е 190Д и няколко минути хайде 5 да кажем след като го запаля въпреки че стрелката за температурата тъкмо е отлепила отдоло нагоре то като пусна вентилатора на парното започва да духа топъл въздух.Така че според мен и при 50-60 градуса както ти показва уреда пак трябва да ти духа топъл въздух.
#32
Публикувано 04 декември 2006 - 11:04
При мене и на 60 градуса парното духа топло.
Незнам що никои не споменава за клапаните които отварят и затвярят като въртим врътките.Намират се пред акумулатора .при мене нещяха да отварят и парно няма.два са един до друг за ляво и за дясно,както са и врътките вътре.разглобяват се, подаваш от врътките ток и гледаш дали се движат.
При мене беше от тях.единият затвор не се дигаше и не пускаше антифтиза до радиаторчето.
Незнам що никои не споменава за клапаните които отварят и затвярят като въртим врътките.Намират се пред акумулатора .при мене нещяха да отварят и парно няма.два са един до друг за ляво и за дясно,както са и врътките вътре.разглобяват се, подаваш от врътките ток и гледаш дали се движат.
При мене беше от тях.единият затвор не се дигаше и не пускаше антифтиза до радиаторчето.
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
#33
Публикувано 04 декември 2006 - 14:20
кой да чете?? и още инфо за термостата- на него има специално изработена съчма за обезвъздушаване., която ако е потънала в гняс-нищо не става., няма начин като го свалиш да не я видиш.няколко варианта-запушен радиатор, НЕобезвъздушена система(особено трудно ако имаш газова), неработещ клапан-бобина,няма сигнал към бобинката,недостатъчно антифриз,
1 имаш ли газова уредба???
2 скоро сменял ли си антифриза?? (или ако си го правил лятото, надали си го пробвал духа ли горещо)
3 в казанчето има ли вода?
4 дано не е радиаторче,но ако е то, не го надувай с въздух! ще му продухаш някое уплатнение и тогава задължително смяна
#34
Публикувано 04 декември 2006 - 15:33
Здравейте!!
Смених термостата( не аз, ходих при едно майсторче дето работи предимно с МБ и си разбира от работата уж)--работната температура се оправи, сега е добре(като загрее си дьржи 80-82гр, извьн града пада леко на 78-79гр.). Значи човека ми обезвьздуши и системата, НОООО ПАРНОТО НЕ СЕ ОПРАВИ, РАБОТАТА Е СЬЩАТА КАКТО ПРЕДИ.
Майстора пипна мьркучите които влизат и от двете страни на радиоторчето на парното, ами и от двете страни си парят яко.Каза ми че най вероятно има някакьв проблем с някакви клапи които са при вентилаторчето (на радиаторчето) на парното.
Колата е с климатроник.
Майстора ми обясни следно--тези вьпросните клапи били две и в зависимост от това каква температура задавам(като вьртя вьтре копчето), примерно за максимално топло- едната клапа която е за студен вьздух( който идва от вьн) трябва да се затвори напьлно, а другата клапа която е за топьл вьздух(който е от радиаторчето) трябва да се отвори напьлно.
Та такава била работата с тези клапи и най вероятно в тях бил проблема--тази която е за студен вьздух не затваряла напьлно!!!
Тьй като той не се занимавал с такива проблеми ме прати при друг майстор при който отидох преди малко, но тьй като имаше много работа ми каза утре сутринта да отида и щял да огледа ква е тая цялата работа и да отстрани проблема.
КОЛЕГИ ето така стоят горе-долу нещата.Вие какво мислите за тая работа с тия клапи--дали е вьзможно да е така.Пишете кво може да е според вас, а пьк аз утре като отидя при ония майстор, след това ще докладвам кво е станало..
:Dn:
:FlagMB:
Смених термостата( не аз, ходих при едно майсторче дето работи предимно с МБ и си разбира от работата уж)--работната температура се оправи, сега е добре(като загрее си дьржи 80-82гр, извьн града пада леко на 78-79гр.). Значи човека ми обезвьздуши и системата, НОООО ПАРНОТО НЕ СЕ ОПРАВИ, РАБОТАТА Е СЬЩАТА КАКТО ПРЕДИ.
Майстора пипна мьркучите които влизат и от двете страни на радиоторчето на парното, ами и от двете страни си парят яко.Каза ми че най вероятно има някакьв проблем с някакви клапи които са при вентилаторчето (на радиаторчето) на парното.
Колата е с климатроник.
Майстора ми обясни следно--тези вьпросните клапи били две и в зависимост от това каква температура задавам(като вьртя вьтре копчето), примерно за максимално топло- едната клапа която е за студен вьздух( който идва от вьн) трябва да се затвори напьлно, а другата клапа която е за топьл вьздух(който е от радиаторчето) трябва да се отвори напьлно.
Та такава била работата с тези клапи и най вероятно в тях бил проблема--тази която е за студен вьздух не затваряла напьлно!!!
Тьй като той не се занимавал с такива проблеми ме прати при друг майстор при който отидох преди малко, но тьй като имаше много работа ми каза утре сутринта да отида и щял да огледа ква е тая цялата работа и да отстрани проблема.
КОЛЕГИ ето така стоят горе-долу нещата.Вие какво мислите за тая работа с тия клапи--дали е вьзможно да е така.Пишете кво може да е според вас, а пьк аз утре като отидя при ония майстор, след това ще докладвам кво е станало..
:FlagMB:
#35
Публикувано 04 декември 2006 - 17:02
ами пич, лошо АКО минава топъл антифриз през радиатора, пък през духалките-студено...
системата за насочване на въздуха е електронно-пневматична.ти задаваш темп.и къде да духа. от там инфото се поема от ел.блок, който обработва инфото И от 3 датчика, и от там задава сигнали към електро-пневматични клапани за управление и разпределение на вакума(създаден от мотора), с който се управляват малки хидравлични помпички задвижващи клапите за резпределение на въздуха.
но дори системата за разпределение на топлия въздух в купето да не работи, от страничните духалки би трябвало да духа топъл въздух, а от средните-студен. лекичко ше се разминеш ако е откачен главния вакум за разпределителя на вакуум.
имах честта да се занимавам веднъж с един климатроник и беше голям уй.системата на вакуумите е проста ако имаш схема, но ако проблема е в електрониката е много дртудно за диагностициране
системата за насочване на въздуха е електронно-пневматична.ти задаваш темп.и къде да духа. от там инфото се поема от ел.блок, който обработва инфото И от 3 датчика, и от там задава сигнали към електро-пневматични клапани за управление и разпределение на вакума(създаден от мотора), с който се управляват малки хидравлични помпички задвижващи клапите за резпределение на въздуха.
но дори системата за разпределение на топлия въздух в купето да не работи, от страничните духалки би трябвало да духа топъл въздух, а от средните-студен. лекичко ше се разминеш ако е откачен главния вакум за разпределителя на вакуум.
имах честта да се занимавам веднъж с един климатроник и беше голям уй.системата на вакуумите е проста ако имаш схема, но ако проблема е в електрониката е много дртудно за диагностициране
#36
Публикувано 04 декември 2006 - 17:38
Даа - моя случай е подобен. Чува се как цъкат бобините на тези клапани но нямам вакуум. Само че си имам топло, студено, изобщо регулира си температурата, само че духа само през страничните и отвора под стъклото. Аз го оставих на това положение за момента. Все пак ако някой препоръча място където биха могли да направят нещо по тази електро-пневматична джунгла, ще съм благодарен. Колегата Doi4i_n_W124 предполагам също.ами пич, лошо АКО минава топъл антифриз през радиатора, пък през духалките-студено...
системата за насочване на въздуха е електронно-пневматична.ти задаваш темп.и къде да духа. от там инфото се поема от ел.блок, който обработва инфото И от 3 датчика, и от там задава сигнали към електро-пневматични клапани за управление и разпределение на вакума(създаден от мотора), с който се управляват малки хидравлични помпички задвижващи клапите за резпределение на въздуха.
но дори системата за разпределение на топлия въздух в купето да не работи, от страничните духалки би трябвало да духа топъл въздух, а от средните-студен. лекичко ше се разминеш ако е откачен главния вакум за разпределителя на вакуум.
Оказа се обаче че имам и друг проблем който пак е свързан с вакуум и може би двете грижи започват от
едно място - не мога да си пусна въздух от панела на климатроника в краката.
Клапата за тая работа се клати пак с вакуум. Изобщо май нямам управление
на вуздушния поток през тоя панел. За посоката говоря, иначе темп. си държи.
Нещата май са по-сложни отколкото мислех и мисля да я погледнат в сервиз.
#37
Публикувано 04 декември 2006 - 17:44
Ами вьздуха който духа през страничните духалки не е направо студен--когато не е пуснат вьтре вентилатора духа полекичка топьл вьздух(но не топьл както трябва), а когато включа вентилатора след 30сек. започва да духа хладак вьздух(който е далеч да се нарече топьл).ами пич, лошо АКО минава топъл антифриз през радиатора, пък през духалките-студено...
системата за насочване на въздуха е електронно-пневматична.ти задаваш темп.и къде да духа. от там инфото се поема от ел.блок, който обработва инфото И от 3 датчика, и от там задава сигнали към електро-пневматични клапани за управление и разпределение на вакума(създаден от мотора), с който се управляват малки хидравлични помпички задвижващи клапите за резпределение на въздуха.
но дори системата за разпределение на топлия въздух в купето да не работи, от страничните духалки би трябвало да духа топъл въздух, а от средните-студен. лекичко ше се разминеш ако е откачен главния вакум за разпределителя на вакуум.
имах честта да се занимавам веднъж с един климатроник и беше голям уй.системата на вакуумите е проста ако имаш схема, но ако проблема е в електрониката е много дртудно за диагностициране
Какво ще кажеш това какво ти говори?
#38
Публикувано 04 декември 2006 - 22:09
Какъв термостат сложи и колко струва?Здравейте!!
Смених термостата( не аз, ходих при едно майсторче дето работи предимно с МБ и си разбира от работата уж)--работната температура се оправи, сега е добре(като загрее си дьржи 80-82гр, извьн града пада леко на 78-79гр.). Значи човека ми обезвьздуши и системата, НОООО ПАРНОТО НЕ СЕ ОПРАВИ, РАБОТАТА Е СЬЩАТА КАКТО ПРЕДИ.
:FlagMB:
Информативно ме интересува.
#39
Публикувано 04 декември 2006 - 23:29
бате трудно ми е така от разтояние да ти дам точна диагноза без АЗ да видя и да пипна--- но според това което ми каваш, мисля че имаш слаб дебит на антифриз през радиатора, а като пуснеш вентилатора, той бързо се охлажда. причините са по пътя на антифриза-клапан-бобина, сигнал за нея, радиаторчето, ОТНОВО непълно обезвъздушаване, или изпарителя на метана гълта основния дебит(водата тече там откъдето и е най-лесно)Ами вьздуха който духа през страничните духалки не е направо студен--когато не е пуснат вьтре вентилатора духа полекичка топьл вьздух(но не топьл както трябва), а когато включа вентилатора след 30сек. започва да духа хладак вьздух(който е далеч да се нарече топьл).ами пич, лошо АКО минава топъл антифриз през радиатора, пък през духалките-студено...
системата за насочване на въздуха е електронно-пневматична.ти задаваш темп.и къде да духа. от там инфото се поема от ел.блок, който обработва инфото И от 3 датчика, и от там задава сигнали към електро-пневматични клапани за управление и разпределение на вакума(създаден от мотора), с който се управляват малки хидравлични помпички задвижващи клапите за резпределение на въздуха.
но дори системата за разпределение на топлия въздух в купето да не работи, от страничните духалки би трябвало да духа топъл въздух, а от средните-студен. лекичко ше се разминеш ако е откачен главния вакум за разпределителя на вакуум.
имах честта да се занимавам веднъж с един климатроник и беше голям уй.системата на вакуумите е проста ако имаш схема, но ако проблема е в електрониката е много дртудно за диагностициране
Какво ще кажеш това какво ти говори?:
#40
Публикувано 04 декември 2006 - 23:29
и аз го имам съштия проблем исе чудя от какво е
#41
Публикувано 04 декември 2006 - 23:33
моя е 200е с клима
#42
Публикувано 05 декември 2006 - 16:57
Колега термостата който сложих е BEHR и струва 20,60лв.Какъв термостат сложи и колко струва?Здравейте!!
Смених термостата( не аз, ходих при едно майсторче дето работи предимно с МБ и си разбира от работата уж)--работната температура се оправи, сега е добре(като загрее си дьржи 80-82гр, извьн града пада леко на 78-79гр.). Значи човека ми обезвьздуши и системата, НОООО ПАРНОТО НЕ СЕ ОПРАВИ, РАБОТАТА Е СЬЩАТА КАКТО ПРЕДИ.
:FlagMB:
Информативно ме интересува.
#43
Гост_белият лебедГост_
Публикувано 08 декември 2006 - 16:40
някои може ли да ми каже на колко градуса съответства чертичката на термопоказатела на мерцедес 123 когато стрелката се намира м-у 80 и 120 защото 90 и 100 не са написани.благодаря.
#44
Публикувано 08 декември 2006 - 18:07
Хей приятелю и при 124-ката(190-ката сьщо) е така.Значи ориентирай се горе-долу на око когато стрелката е между 80 и 120гр.- по средата би трябвало да е 100гр. :FlagMB:някои може ли да ми каже на колко градуса съответства чертичката на термопоказатела на мерцедес 123 когато стрелката се намира м-у 80 и 120 защото 90 и 100 не са написани.благодаря.
#45
Публикувано 09 декември 2006 - 18:30
колега,моя проблем е аналогичен.Имам отскоро W124,200Е с климатроник,парното духа силно но топло няма.Смених водния радиатор защото беше спукан,смених и термостата фаида никаква.Мисля че при мен радиаторчето на парното и някои маркучи са запушени от добавките,които е набласкал предния собственик да спре теча на радиатора.Затова съдя от многото боклуци които намирах в маркучите.Сега сам си взел една присадка за промивка на радиатора и ще пробвам какво ще стане
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни














