Към съдържанието

  •  

Снимка

ПАРНО-----ПРОБЛЕМ!!!


  • Please log in to reply
85 мнения по тази тема

#76 ppp

ppp

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 141 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W164

Публикувано 03 януари 2007 - 12:28

Здравйте,в тази тема се пише за проблеми че не работи парното,но да не създавам излишни теми ще споделя и моя проблем и ако може да ми помогнете ще съм много благодарен.
Колата е 124 300 Д с климатик и поради лични причини минала година е минала около 500 км. като през последните 6 месеца само е припалвам в гаража и всичко си е ОК. Да но преди няколко дни слязах да си я огледам и реших освен парното да пусна малко и климатика да поработи,но с голямо у4удване компресора се включи но продалжи да духа топло от всички леви изходи. С десните никакъв проблем променят си темпаратурата нормално,но тези които са от шофиорската страна като искам студен въздух духат леко топъл,а кото задам парно си дава топък(което мисля изключва самата врътка на градусите).
Може ли да ми кажете къде да проверя да се оправи това защото много се изнервям. Когато е спрях да е карам беше савършенна и след някои месец като почна да е карам искам да си е такава.
Предварително благодаря ;) (гледах но немарих тема за такъв проблем)
  • 0

#77 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 04 януари 2007 - 03:18

Здравйте,в тази тема се пише за проблеми че не работи парното,но да не създавам излишни теми ще споделя и моя проблем и ако може да ми помогнете ще съм много благодарен.
Колата е 124 300 Д с климатик и поради лични причини минала година е минала около 500 км. като през последните 6 месеца само е припалвам в гаража и всичко си е ОК. Да но преди няколко дни слязах да си я огледам и реших освен парното да пусна малко и климатика да поработи,но с голямо у4удване компресора се включи но продалжи да духа топло от всички леви изходи. С десните никакъв проблем променят си темпаратурата нормално,но тези които са от шофиорската страна като искам студен въздух духат леко топъл,а кото задам парно си дава топък(което мисля изключва самата врътка на градусите).
Може ли да ми кажете къде да проверя да се оправи това защото много се изнервям. Когато е спрях да е карам беше савършенна и след някои месец като почна да е карам искам да си е такава.
Предварително благодаря ;) (гледах но немарих тема за такъв проблем)

ми така стаа като не се карат колите:(

клапанът е блокирал и неиска напълно да се затвори....има някъв шанс с разглобяване да се оправи

или другия вариант не стига пълен 12V до него---причини-1000
  • 0

#78 ppp

ppp

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 141 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W164

Публикувано 04 януари 2007 - 03:35

извинявам се, повторен пост.
  • 0

#79 ppp

ppp

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 141 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W164

Публикувано 04 януари 2007 - 03:37

И мен ме съмнява някоя клапа,но коя точно? Първо искам да проверя варианта с клапата и ако не е от тва тогава ше се проверяват другите случаи.
Мнооо са дразня не че са е развалило,а затова че се е повредило от стоене.
  • 0

#80 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 05 януари 2007 - 00:14

ако е климатик са 2. една за отляво и една за отдясно. намират се до акумулаторът. ако е климатроник е една, пак там
виж с мултицет дали идва 12V сигнал до нея, ако идва значи е клапана, по-малкото зло
  • 0

#81 ppp

ppp

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 141 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W164

Публикувано 05 януари 2007 - 13:27

Колата е склиматик съответно с 2.Ако съм разбрал правилно трябва да е това.
Едното от двете загря повече от другото(лявото,която страна работи нормално). Почовърках от вътре врътките да видя дали ще прещакат тези клапи и съответно се чуваше и от 2-те че правят нещо.
Исках да измеря и тока но нямах уред,но тока би трябвало да е общ за 2-те,а едната страна си работи нормално.
Мислех да ги свалям тея кранове,но чичо ми каза че сам нямало да мога да ги оправя(имал подобем проблем с камиона пак мерцедес).
По едно време докат са чудех какво да правя изкочи съседа които има 2 124-ки и каза че е имал такъв проблем и е направил някакъв кран преди това от където спирал ръчно топлата вода...
Ще видя да измеря и тока тея дни,но ме съмнява че е от него,по скоро ме интересува дали може да има някво термо реле или нещо от сорта което да отчита грешно и затова да духа топло. :Dn:
Ако имате някаква идея кажете да е провря.
  • 0

#82 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 05 януари 2007 - 13:44

е пич, то остава да караш Мерцедес и да въртиш некви кранове при мотора ръчно.

няма термо релета, имаш по едно 12V захранване на всяка бобина-клапан.
казах ти да го провериш, защото ако е по-малко от 12V, primerno 6V, няма да стига магнитната сила за затварянето. НО съм 90% сигурен че клапана е затлачил
  • 0

#83 ppp

ppp

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 141 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W164

Публикувано 06 януари 2007 - 02:47

Изолираме захранването за мометна(ще го проверя тея дни)(не мисля и аз да слагам кранове или нещо друго( и не мисля че която и да е кола заслужава такова състояние).
Как да проверя тея кранове ме интересува,щото си нямам идея а не ми се вижда много сложно(днеска мислех да ги разголбя но се спрях)? Какво да очаквам при разгобяването ? :help:
  • 0

#84 маркони

маркони

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Мнения:
  • Град:Мадрид Испания
  • Интереси: Шофьор на камион фен на F-1 Сена бог да го прости и...Шумахер

Публикувано 07 януари 2007 - 00:40

разглобявай смело-няма страшно даже и антифриз няма да излезе много ,провери как се движат вътре частите и за мърсотия
  • 0
Публикувано изображение
W124 300D

#85 ppp

ppp

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 141 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W164

Публикувано 21 февруари 2007 - 23:58

Събрах смелост 1 ден и са пробвах,но нямаше кой да ми помага за да пробвам нещо. Познайте какъв беше резултата като свърших..... и двете духат топло :D с мойте 2 леви ръце.
Та се чудя, да пробвам някъде да го поправят този клапан? да взема някакъв втора ръка или нов ?
Не знам какво съм прецакал,трябва да извикам някой да ми помага и може и да го оправя сам защото миналия път бързах малко.
Кажете какво мислите ? :unsure:
  • 0

#86 mite_ludia

mite_ludia

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик

Публикувано 02 юни 2007 - 22:37

Значи става вьпрос за 124-ка, 200Е с климатроник.
Значи колата е много добре загряла, врьтнал сьм копчето на 26градуса(максималната) температура, а от духалките духа хладко-леко топел вьздух!!Брат ми кара 190-ка с сьщия двигател, а при него като врьтне на максималната температура напрово си духа горещ вьздух, неможеш да си дьржиш рьката повече от минута.
Аз си мисля че е от радиаторчето на парното, сигурно е по запушено! Чувал сьм че се издухвало с копресор и се оправяло.
:help: :help: :help: :help: :help: :help:
--ДАЛИ Е ТАКА, И АКО Е ТАКА ЩЕ СТАНЕ ЛИ С КОМПРЕСАРА ИЛИ ДА ГО СМЕНЯМ ТОЗИ РАДИАТОР???
А между другото каде се намира тоя радиатор?

Ще благодаря предварително!!! :ok:

И ас го имах сащияа проблем ама се оказаха едни вакумни клапи които са монтирани на самото парно,те са общо 6 и една да се прецака парното почжа да прави каквото си иска
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни