Към съдържанието

  •  

Снимка

ПАРНО-----ПРОБЛЕМ!!!


  • Please log in to reply
85 мнения по тази тема

#61 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 декември 2006 - 20:18

Тогава остават, електрониката на климатроника май :Dn:
  • 0

#62 Doi4i_n_W124

Doi4i_n_W124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:

Публикувано 21 декември 2006 - 21:20

Тогава остават, електрониката на климатроника май :Dn:

Май наистина само електрониката остана, тово обаче никак не е добре. :(
Пьк и незнам на какьв майстор да се доверя да пипа по електрониката, а в моя град Плевен сигурно няма такьв компетентен майстор, ще трябва май да се тьрси в София някой реномиран сервиз-обаче там ще ми смькнат кожата сигурно.
Все пак ако някой знае добер майстор в Плевен на който мога да се доверя да казва(май ВладоБенц беше от плевен).
А за софия на кеде ще ме опьтите по тоя проблем?
  • 0

#63 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 22 декември 2006 - 01:45

доста мислих по проблема ти. това за електрониката няма връзка. помпата върти, клапана като го откачиш от куплонгчето със сигурност минава. а това което те притеснява за вътрешната клапа за рециркулация---има коли които дори я намат,но пак става сауна. дори да не работи пневматичната система и да е бъгната електрониката пак трябва да си духа 100% от въздуха от радиаторчето. пускам ти една схема която набързо начертах. която дава голям процент вероятност проблема да е от това.
цък тук

значи-нормалната посока на водата в радиаторчето е обратна на начертаното. стрелките показват обратната посока, по която надуваме с маркуча от чешмата или наливаме кореселин или др., с цел да се отпуши. да предположим че червеното отдолу е запушването и натрупването на примеси(като тези които видяхме в тубата след като надувахме с въздух). запушените с червено клетки са пълни с вода(антифриз), следователно кореселина който ще налеем няма директно да попадне ВЪРХУ затлачванията,като минава през тръбичката отгоре, а ще разчитаме на някакво смесване и ефект отдолу.....

на другия въпрос--защо тогава водата от чешмата минава на пълен дебит. --- нужни са толкова тръбички от радиаторчето, за да минава пълен дебит, колкото е сечението на тръбичките за постъпващ антифриз(демек там където съм нарисувал стрелките). значи като съберем сечението на малките тръбички вътре, ако отговаря на проходното сечение на тръбите за постъпване и изхождане---ще имаме същия дебит на изхода.
през това радиаторче минава сравнително бавно антифриза, ако антифриза неможе да се разпростре през всички тръбички(да минава свободно през тях), а само през няколко, те бързо се охлаждат. самите ръбички, не течността преминаваща през тях. Цък 2 и сам виждаш от втората схема какво се получава-минава много въздух през малко на брой загрети тръбички.
сега ще ме питаш защо тогава в началото духа по-топло. защото допреди да пуснеш вентилатора, топлите тръбички нагряват и останалите, все пак знаеш че около тръбичките има алуминиеви пластинки,които се нагряват за по-добро топлоотдаване. именно те като се охладят, вече топлите ръбички(през които минава охлаждаща течност) вече няма какво да затоля въздуха.

значи няколко неща ме навеждат към тази теория: 1во-това което беше в тубата след първото надуване. 2ро-спомни си системата за отопление на казанчето за чистачките беше запушена. А тази тръбичка хич не беше с малко сечение!!!!повече от 3мм. . 3то това че първо има топло-после изчезва...

засега това са само предположения и са най-логичните и вероятни, докато не се види...

в Италия водата е много варовита. нищо чудно да е била карана с вода и варовика да се е натрупал по тесните тръбички. има още един изход. КАЛГОН. сипи калгон в системата, но както я откачахме, да преседи 24 часа и иии стискай палци. незнам дали няма да разяде нещо тоя калгон, но спомни си рекламата пералнята, надали е агресивен към гума.
ако искаш първо откачи тва за подгряване на казанчето и сипи първо в него калгон да видаим там какво ще се окаже. направи ли ти впечатление че то е от алуминии??? радиаторчето също е от алуминии!!!, а варовика именно там се закача..

бате немога да ти дам гаранции за всичко описано горе. но дори сам вече виждаш логиката-прочети си го тва 1-2 пъти-премисли го и давай

ако искаш- провери и тази помпичка. свали я, и я закачи на 12V. трябва да се върти като вентилатор. възможно е варовика да се е натрупал там и тя да върти бавно...иначе със сигурност върти, но въобще не ми беше дошло на ума тогава за ВАРОВИК...

УСПЕХ-ако има неяснотии питай
  • 0

#64 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 22 декември 2006 - 01:57

ще споделя още един проблем, но при теб със сигурност не е тва(за съжаление). дойде един с пура за смяна радиаторче че му било запушено....оки баце, дай радиатора, дай 350лв... и почнах

ДОБРЕЧЕ почнах от моторния кош. тия олигофрени газаджиите, кълцали, рязали, наставяли иииии вързали газовата и разменили маркучите на климатроника!!!. обърнали посоката просто!!! а клапаните при бобинките са еднопосочни и не пускат в другата посока... та се размина с 10тачка ;)

такаче никога не се знае какво може да изкочи.. но при тебе бате, не останаха много варианти :(
  • 0

#65 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 22 декември 2006 - 08:56

Тоест Бояне вероятноста, радиаторчето да е запушено е много голяма.
Но само да вметна, че сипването на каквито и да е химикали в системата може да доведе до смяна на водна помпа ;)
  • 0

#66 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 22 декември 2006 - 10:32

Да попитам аз - погледнахте ли командването на климатроника? Така нареченат врътка с градусите - да не би просто там да е прекъсната връзката и ... ти си върти колкото искаш и си задавай градуси...
Ще кажете - ама то като се пусне компресора на климатика - става студено. Да - така или иначе подухва слабо топло - компресорът успява да го изстуди .

Обикновено трудните неща имат прости решения, но изискват много мислене.

:FlagMB:
  • 0

#67 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 22 декември 2006 - 11:50

мислиш ли че не съм почнал от там???това са най-лесните и вероятни места. куплунга го откачаш от бобините-И СА ВИНАГИ ОТВОРЕНИ. КОМПРЕСОРА СЕ ВИЖДА ЧЕ НЕ ВЪРТИ, като отвориш капака.


за Сашо---първо разкачаме системата на радиаторчето от мотора, и тогава наливаме химмите, после промивка и пак закачане.
  • 0

#68 Doi4i_n_W124

Doi4i_n_W124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:

Публикувано 22 декември 2006 - 12:22

1. Бояне благодаря ти за подробното разяснение и за това че си отделил толкава време за моя проблем. :ok:
Мисля че всичко което си написьл ще излезе точно така.
Ще пробвам задьлжително с калгон за да видя дали ще се отпуши и ще пиша след това за да кажа кво е станало.
А относно тази трьбичка коята е в казанчето за чистачките--нея я оправих, оказа се че самата трьбичка не е запушена, а най отдолу тя е прекьсната и влиза в някаква джаджа, развива се едно болче, което отпуска една пластина която дьржи трьбичките кьм джаджата и по този начин с издьрпване трьбичките се вадят от нея.Значи тази джаджа беше запушена, вьтре в нея има серпентинка коята е от пльтем метал и растоянието покрай нея за преминаващата вода е много малко, та именто там се беше запушило и имаше наистина котлен камак, което ме довежда до мисьлта че в радиаторчето на парнато ситуацията ще е подобна.Сега през тази трьбичка в казанчето за чистачките си преминава течност и затопля водата в казанчето.
2. Кьм ALEXONE--това за сипването на химикали е безспорно така, но аз няма да ги сипвам в цялата система, а само в радиаторчето и след това ще го промия хубаво с вода(с мьркуча от чешмата).
3. Кьм Blond--често казано командването на климатроника не е проверено обстоино. Но врьтката си цька в двете крайни побожения, пек и когато е в крайно топло като я врьтна в крайно студено веднага реагира и започва да духа студено.Пьк и като бях при Боян ако имаше нещо да не е наред с тая брьтка сигурно щеше веднага да му направи впечетление.

Абе с две думи дано успея да се размина само с един калгон,щото иначе другото са пари и мнго нерви!!!
Благодаря на всички които взимат участие по темата!!! :ok: :FlagMB:
  • 0

#69 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 22 декември 2006 - 12:23

Lorinser, евалата бате, радваш ме как присърце визмаш проблемите на колегите :allhail:
:ok:
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#70 Doi4i_n_W124

Doi4i_n_W124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:

Публикувано 26 декември 2006 - 20:01

Здравейте колеги, преди малко ми направи голямо впечетление следното: значи колата беше загряла до нормална работна температура, пуснал сьм аз парното до дупка (в смисьл че копчето е врьтнато до крайно топло положение, иначе то пак си духа хладко-топьл вьздух), пуснал сьм вентилатора в купето да духа, страничните духалки сьм ги отворил до край за да ми издухват страничните стькла, а пьк средните две духалки сьм ги затворил докрай.
И си викам я да ги пусна и тия средни духалки да видя от тях какьв вьздух ще духа--пускам ги и кво от тях вьобще неще да духа нищо! :Dn:
Ебаси викам си кво стана пьк сега??
Викам си я да врьтна копчето до крайно студено положение да видя кво ще стане--врьтвам го и от страничните духалки започва веднага да духа яко студен вьздух, а от средните две постепенно започва да подухва студено и чак след около минутка започва да духа с сьщата струя както и страничните духалки.
След това врьтвам копчето пак до крйно топло(вентилатора си е пуснат да духа през цялото време) и духа еднаква струя вьздух от всички духалки, само че от средните две вьздуха е значително по топьл от този при страничните духалки.!!!
Опса викам си тука нещо не е наред :o --на брата на 190-ката когата парното му е на максимум от средните духалки му духа студено, само от страничните духа топло, пьк и из форума сьм чел че на всички бенцови от средните духалки духа само студен вьздух! :Dn:
И така продьлжавам аз да си карам, но спирам вентилатора. След около 5мин. пускам отново вентилатора да духа и квоо от средните духалки пак неще изобщо да духа :huh: .

И така цялата процедура се повтаря(както гореописаната)и накрая като пусна вентилатора от средните духалка пак неще да духа.

Колеги кво мислите по вьпроса, това според мен не е нормално?
От какво може да се получава тая работа?
И вьзможно ли е това да е свьрзано с това че и парното не духа топло както трябва? :help:
  • 0

#71 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 26 декември 2006 - 22:48

Публикувано изображение

това ти е горе долу схемата на парното от която се вижда ,че от средните духалки винаги духа студен въздух независимо от зададената температура или положението на превключвателя за посоката на въздуха
В някои случаи ако кутията не ти е добре уплътнена и си включил парното и средната духалка е била затворена е възможно при отварянето и първите някорко секунди да духа леко топъл въздух
Това ,че при тебе не духа си мисля ,че имаш проблем с клапите и насочването на въздуха в кутията и може да се окаже че за да нямаш парно проблема да не е в радиаторче и други подобни а в клапите и кутията
Едно е сигурно ще трябва да сваляш таблото така че не се ослушвай ,че идат студове
При стегната работа се сваля за около 3 часа и за толкова си качва аз поне за толкова съм го правил не е толкова страшно ами почвай
УСПЕХ
  • 0

#72 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 26 декември 2006 - 22:49

При тебе вентилатора сигурно е с две перки но другите части са същите
  • 0

#73 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 26 декември 2006 - 23:11

http://www.gdtm.ru/F...p/filterair.htm :D
  • 0
.

#74 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 27 декември 2006 - 02:27

Публикувано изображение

това ти е горе долу схемата на парното от която се вижда ,че от средните духалки винаги духа студен въздух независимо от зададената температура или положението на превключвателя за посоката на въздуха
В някои случаи ако кутията не ти е добре уплътнена и си включил парното и средната духалка е била затворена е възможно  при отварянето и първите някорко секунди да духа леко топъл въздух
Това ,че при тебе не духа си мисля ,че имаш проблем с клапите и насочването на въздуха в кутията и може да се окаже че за да нямаш парно проблема да не е в радиаторче и други подобни а в клапите и кутията
Едно е сигурно ще трябва да сваляш таблото така че не се ослушвай ,че идат студове
При стегната работа се сваля за около 3 часа и за толкова си качва аз поне за толкова съм го правил не е толкова страшно ами почвай 
                  УСПЕХ

абе пич, ТОВА Е КЛИМАТРОНИК. там имаш вакуум клапа за средната духалка такаче да духа и от нея топло. много нагоре бях писал че дори цялата електроника да не работи, нито вакуум клапаните, нито вакумите, ---откачаш куплунга на бобина-клапана(дето е до акумулатора) и ако нямаш запушване на водната система, задължително от страничните духалки ще духа топло


Дойчине, не се шашкай---това дали ще духа от средните или не се определя от копютърчето, но дори да се е побъркало---за страничните духалки, задължително ще духне топло ако радиаторчето сгрее.
  • 0

#75 krase_n

krase_n

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:

Публикувано 29 декември 2006 - 04:05

Здравейте колеги, преди малко ми направи голямо впечетление следното:

Мои 4етох, 4е има6 проблем с парното на W124 200Е ........ Имам две W124 - 230Е и 300Е. Ремонтирам го напълно сам. За Мерцедес ниама Софиа или Пловдив - РАЗБИРАТ само във Варна ама там реÿт глави. Седнах да 4ета и да се образовам сам. С едната В124-ка иадох голиам хуи с парното. Проблема бе6е съ6тиа като твоиа - ниама парно ???????? От сега ти казвам, 4е варианти с калгон и налиаагне с компресор и вода са пълна загуба на време, за6тото и аз като един от4аиан 4овек прибиагнах до тези методи. Във Варна сведохме вариантите до 2. Блока, които управлава климатроника или радиатор. За блока ми искаха 400лв. Лесен съвет : отвори командната платка и иа замери за изгорели или дефектирали елементи. Това е електроника и всеки, които разбира поне малко от ел мойе да го разбере. Не е ни6то слойно. Труд 6те ти отнеме не пове4е от 3.00h с разглобиаването на таблото + потро6ените нерви :))))))) При мен ремонта бе6е 0.46лв със калаиа и тока за поиалника.
Другиа вариант е парно ........... и този филм съм го гледал. При ниакои селианин ремонта ти 6те е около 230-250лв само за труд. Не се даваи на никои а си го направи сам не е 4ак толкова трудно просто требва време ако ба4ка6 бързо 6те ти отнеме около 2 дни по 08.00h ако се мотае6 отива до около 3 - 3.5 дни.
И питаи от това ниама ни6то стра6но ние 6те ти помагаме. 6те го еба в климатроника ниама как да не стане. Ако те е страх да пипа6 ела 6те го видим на миасто. Ако ти е по-лесно звънни или аз 6те ти се обадиа +359 897 906 806

<span style='font-size:21pt;line-height:100%'>DOKATO SYM JIV 6TE KARAM SAMO и Обещавам да пиша на Кирилица!</span> Mercedes

Добре дошъл и Моля ако ти е трудно на Кирилица ползвай това ТУК!!!

Този пост е редактиран от ALEXONE™: 29 декември 2006 - 08:37

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни